خرید سنگ
to top

راهکارهای افزایش بازدید سایت


327
زمان مطالعه: 9 دقیقه, 7 ثانیه

خیلی از شرکت ها به دنبال افزایش بازدید وبلاگ و وب‌سایت خود هستند و حاضرند هر کاری برای رسیدن به این هدف انجام دهند. برخی خرید افزایش بازدید سایت را امتحان می‌کنند و برخی دیگر به دنبال روش‌های حرفه‌ای‌تر هستند. خب روش های مختلفی برای تبلیغات برای سایت وجود دارد. از روش هایی مانند سوشال مارکتینگ گرفته تا حتی تبلیغات سایت به کمک گرافیک های چاپی مانند پوستر، بروشور و … . اما طبق بررسی های انجام شده، هیچ کدام از آنها نمی توانند به اندازه تبلیغات در گوگل مؤثر باشند.



بهترین سایت افزایش بازدید

بازدید سایت- افزایش بازدید سایت- افزایش بازدید آگهی- صفحه اول گوگل- تبادل تبلیغات- تبادل آگهی- تبلیغات جادویی- تبلیغات جادویی ایران کارخانه- آگهی پر بازدید- بهترین سایت افزایش بازدید- افزایش بازدید سایت- ارتقاء سایت- افزایش فروش- افزایش بازدید- رنک اول گوگل- رتبه اول گوگل- روش های افزایش بازدید- روش های بهینه سازی سایت- بهینه سازی سایت- رنکینگ اول گوگل- متا تگ سایت- افزایش فروش سایت- افزایش بازدید آگهی

خیلی از شرکت ها به دنبال افزایش بازدید وبلاگ و وب‌سایت خود هستند و حاضرند هر کاری برای رسیدن به این هدف انجام دهند. برخی خرید افزایش بازدید سایت را امتحان می‌کنند و برخی دیگر به دنبال روش‌های حرفه‌ای‌تر هستند. خب روش های مختلفی برای تبلیغات برای سایت وجود دارد. از روش هایی مانند سوشال مارکتینگ گرفته تا حتی تبلیغات سایت به کمک گرافیک های چاپی مانند پوستر، بروشور و … . اما طبق بررسی های انجام شده، هیچ کدام از آنها نمی توانند به اندازه تبلیغات در گوگل مؤثر باشند. منظور از جذب ترافیک، کاربرانی هستند که برای بار اول از سایت شما بازدید می کنند. اما اگر در گوگل رتبه خوبی داشته باشید، دائماً خود را با کاربران قدیمی هم یادآوری می کنید. اکثر کاربران ترجیح می دهند که محصول یا خدمات خود را از سایتی دریافت کنند که قبلاً یک بار با آن تعامل داشته اند. چون قطعاً اعتماد کردن به این سایت ها برایشان راحت تر است. و از طرفی وقتی چشم مشتریان قبلی به سایت شما می خورد، اگر تجربه خوبی از شما در ذهنشان باشد دوباره به سراغتان می آیند.

بهترین سایت افزایش بازدید

راهکارهای مختلف برای افزایش بازدید سایت

1. تولید محتوای اصولی و وسوسه کننده

هیچ چیزی مانند محتوای جذاب نمی تواند کاربران را درگیر سایت شما کند و آنها را برای مطالعه بیشتر و حتی خرید محصول یا خدمات شما ترغیب کند. یادمان نرود که کاربران برای چیزی وقت می گذارند که از نظرشان یا جذاب باشد یا بار علمی داشته باشد و پاسخ سؤالات آنها را بدهد. بنابراین اگر به فکر افزایش بازدید سایت خود هستید، باید بدانید که بدون تولید محتواهای استاندارد و باکیفیت، نمی توانید به هدفتان برسید.

مراحل تولید محتوای یونیک و حرفه ای
  • پیدا کردن موضوعات محبوب کاربران (موضوعاتی که حتماً به حوزه کاری شما مربوط اند)

  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای این موضوعات

  • شروع تولید محتوا (محتوای یونیک و منحصر به فردی که به طور اختصاصی برای سایت شما تولید شده باشند)

  • سئو کردن محتوا

  • انتشار محتوا بر اساس زمانبندی

  • لینک دادن به سایر محتواها و محصولات و خدمات برای هدایت کاربران در مسیر ایدئال (یعنی رساندن مشتری از محتوا به خرید)

2. تبلیغات، راهی برای افزایش بازدید سایت

اگر می‌خواهید که بازدیدهای بیشتر به فروش بیشتر منجر شوند، باید کلمات کلیدی با اهداف تجاری بالا را در بخشی از استراتژی‌های جستجوی پرداختی خود قرار دهید. البته شاید رقابت بر سر این کلمات و عبارات سخت و پرهزینه باشد، اما بازدهی کار ارزش این همه تلاش را دارد.

3. عنوان جذاب

عناوین اصلی و هدلاین‌ها، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های محتوای شما هستند. اگر عنوان جذابی نداشته باشید، بهترین و جامع‌ترین پست‌های شما هم دیده و خوانده نمی‌شوند. پس سعی کنید مهارت نویسندگی خود را بیشتر کنید و عناوین جذابی انتخاب کنید.

4. سرعت سایت

کاربران تنها زمانی سایت شما را به بقیه سایت‌ها ترجیح می‌دهند که خیلی راحت بتوانند در آن بچرخند و تجربه راحتی داشته باشند. حتی تاخیر ۱ ثانیه‌ای در بارگیری صفحه، ۱۱% از بازدیدها را از بین می‌برد. پس سرعت لود شدن صفحات وب‌سایت تا این حد اهمیت دارد.

5. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ در آن‌ها است.

6. به سئو داخلی توجه داشته باشید

بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بهبود سئوی سایت، مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. علاوه بر این برای همه عکس‌هایتان “آلت تکست” یا متن جایگزین مناسب بگذارید و از لینک‌های داخلی هم غافل نشوید. متا دیسکریپشن و متا تایتل بسیار مهم هستند.

7. محتوای همیشگی و ماندگار (evergreen) تولید کنید

یکی دیگر از روش‌های افزایش مشاهده بازدید سایت این است که محتوایی ماندگار و به اصطلاح evergreen تولید کنید که حتی ماه‌ها و شاید سال‌ها به درد کاربران بخورد و کاملا مرتبط با موضوع باشد. برخی از محتواها برای ۱ سال مفید هستند و کاربران در سال‌های بعد نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

8. استفاده از کلمات کلیدی طولانی

کار کردن روی کلمات کلیدی مناسب، یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت است. سعی کنید کلماتی با جستجوی بالا و رقابت نه چندان زیاد را انتخاب کنید و خیلی خوب روی آن‌ها کار کنید.

9. وجود یک sidebar در وبسایت برای تبلیغ محتوای مرتبط

معمولأ در اکثر وب‌سایت‌ها یک نوار کناری برای نمایش محتواهای دیگر، تبلیغات و جستجوی کاربران وجود دارد. حتی می‌توانید یک بخش با عنوان “پست‌های محبوب” بسازید و تاثیر آن را ببینید.

10. نوشتن در وبلاگ‌های دیگر، یکی از راه های افزایش بازدید سایت

نوشتن پست مهمان در یک وب‌سایت معتبر باعث افزایش بازدید وب‌سایت خودتان می‌شود و برندتان را معروف‌تر می‌کند.

11. دعوت از دیگران برای نوشتن در وبلاگ یا وبسایت شما

وبلاگ‌نویسی مهمان یک مسیر دو طرفه است! همانطور که در سایت یا وبلاگ بقیه پست می‌نویسید، از دیگران هم دعوت کنید تا این کار را در سایت شما انجام دهند.

راهکارهای مختلف برای افزایش بازدید سایت

12. ارتقاء و تبلیغ پست‌های قدیمی

ارتقای پست‌های قدیمی، یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت است. ممکن است محتواهای ارزشمندی داشته باشید که بسیار قدیمی هستند و قبلا نتوانسته‌اند بازدید خوبی به دست آوردند. اگر محتواهای ارزشمند و ماندگاری دارید، خیلی راحت می‌توانید پست‌های قدیمی خود را به وسیله آن‌ها تبلیغ کنید.

13. لینک‌های داخلی و خارجی را فراموش نکنید

از هر فرصتی برای قرار دادن لینک داخلی و خارجی استفاده کنید. این موضوع نه تنها به سئوی سایتتان کمک می‌کند، بلکه تجربه کاربری بهتری هم در اختیار مخاطب می‌گذارد.

14. از بازاریابی ایمیلی غافل نشوید

بسیاری از کسب‌ وکارهایی که روی جذب مشتری از طریق بازاریابی محتوا تمرکز می‌کنند، معمولا روش‌های سنتی‌تر مانند بازاریابی ایمیلی را فراموش می‌کنند. ایمیل مارکتینگ ابزاری قدرتمند است و راه‌اندازی یک کمپین متوسط می‌تواند منجر به ترافیک قابل توجهی شود.

15. بهینه‌سازی سایت برای موبایل و تب‌لت

در حال حاضر افراد زیادی از تلفن همراه برای جستجو در اینترنت و گردش در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اگر استراتژی‌های شما به گونه‌ای باشد که کاربران مجبور باشند تنها از رایانه استفاده کنند، پس باید قید بازدید و فروش بیشتر را بزنید.

16. فعالیت در بخش نظرات

شاید این کار خیلی سریع شما را به بازدیدهای بیشتر نرساند، اما باعث می‌شود کاربران با شما آشنا شوند. به این صورت کم کم بازدید بیشتری هم دریافت می‌کنید.

17. وجود ویدیو در استراتژی محتوا

فیلم سرمایه جالبی برای جذب بازدیدکنندگان جدید و افزایش جذابیت سایت شما است. داده‌های مختلف نشان می‌دهند که حفظ اطلاعات یا information retention برای مطالب بصری مانند فیلم خیلی بیشتر از مطالب متنی است.

18. تحقیق درباره رقبا

شما می‌توانید در مورد موضوعات مورد علاقه خوانندگان و از همه مهم‌تر حضور مؤثر آنها در شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتی به دست آورید. اطلاعات مفیدی در مورد آنچه که مردم می‌خوانند و درباره آنها صحبت می‌کنند را پیدا کنید و از این نوع محتواها الگوبرداری کنید تا مراجعه به وب‌سایت شما بیشتر شود.

19. ترکیب کردن انواع محتواها

باید بدانید که هیچ فرمول جادویی در تولید محتوای تبلیغاتی وجود ندارد. از طرفی این که همیشه از یک روش یا یک نوع محتوا استفاده کنید هم چندان فکر خوبی نیست. گاهی لازم است که یک میکس کوچک از تمام آنچه در تولید محتوا می تواند برای شما کارساز باشد، داشته باشید. مثل وجود یک محتوای متنی به همراه عکس، ویدئو، پادکست و… . با این کار درواقع سلیقه همه کاربران را پوشش داده اید.

20. رپورتاژ آگهی

نحوه همکاری با سایت های رپوتاژ آگهی نیز معمولاً به این شکل است که در ازای پرداخت هزینه ای مشخص، محتوای شما آنجا منتشر شده و به سایت شما لینک داده می شود. اگر برای سایت خود نیاز به انتشار رپورتاژ دارید، می توانید برای ثبت اگهی به سایت های مختلفی که در این حوزه قعالیت می کنند مراجعه کنید.

21. انجام تبلیغات پولی

با انجام تبلیغات کاربران بیشتری با سایت شما آشنا می‌شوند. در نتیجه روز به روز کاربران شما بیشتر و بیشتر از سایت شما بازدید می‌کنند. راه های مختلفی برای تبلیغ سایت شما وجود دارد. تبلیغ گوگل یک راه افزایش بازدید سایت هست. با توجه به مشکلات خاص آن برای ایران توسط گوگل از این راه تبلیغ مشکلاتی را دارد، اما اگر بدرستی انجام دهید بازخورد خوبی از آن می‌گیرید. راه های دیگری مانند قرار دادن بنر در سایت‌های پربازدید، تبلیغات کلیکی و غیره وجود دارد که شما با توجه به هدف، برنامه‌ریزی و بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید از آنها استفاده کنید.

راهکارهای مختلف برای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید با تبلیغات جادویی سایت ایران کارخانه

روش استفاده از ابزار تبلیغات جادویی در ایران کارخانه

  • در سایت ایران کارخانه عضو شوید. برای عضویت کلیک کنید.

  • به بخش ثبت آگهی رفته و آگهی موردنظر خود را در سایت ثبت کنید.

  • سپس به بخش تبلیغات جادویی بروید و شماره آگهی خود را وارد کنید و وارد بخش بررسی و شروع بازدید شوید.

  • به محض اولین کلیک روی آگهی شما و شروع چرخش تبلیغات، آگهی شما نیز در سایت فعال شده و برای سایر بازدید کنندگان شروع به نمایش می کند .

  • شما براحتی می توانید از بخش تبلیغات جادویی ، آمار دقیق بازدیدهای آگهی خود و دیگران را مشاهده نمایید.

  • سیستم تبلیغات جادویی مجهز به سیستم ضد تقلب بوده و تنها بازدیدهای حقیقی آگهی شما را شمارش می کند. لذا بهترین شیوه تبلیغ وبسایت و محصول شما می باشد.

*برای استفاده از این ابزار باید در ایران کارخانه عضو باشید و به بخش تبلیغات جادویی مراجعه نمایید. اگر هنوز عضو سایت ایران کارخانه نشده اید ابتدا عضو شوید .

افزایش بازدید با تبلیغات جادویی سایت ایران کارخانه

بازدید سایت- افزایش بازدید سایت- افزایش بازدید آگهی- صفحه اول گوگل- تبادل تبلیغات- تبادل آگهی- تبلیغات جادویی- تبلیغات جادویی ایران کارخانه- آگهی پر بازدید- بهترین سایت افزایش بازدید- افزایش بازدید سایت- ارتقاء سایت- افزایش فروش- افزایش بازدید- رنک اول گوگل- رتبه اول گوگل- روش های افزایش بازدید- روش های بهینه سازی سایت- بهینه سازی سایت- رنکینگ اول گوگل- متا تگ سایت- افزایش فروش سایت- افزایش بازدید آگهی



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...