خرید سنگ
to top

مزایای استفاده از کولر درجا خودرو در فصل گرما


16262
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 55 ثانیه

گرمای فصل تابستان بسیار طاقت فرسا است. به خصوص اگر شما مجبور باشید در اوج گرما از منزل خارج شوید و رانندگی کنید. در شرایطی و به خصوص در ترافیک های سنگین درجا کار کردن خودرو زمانی که کولر ماشین شما روشن است، امری بدیهی ست. روشن کردن کولر ماشین مصرف سوخت را دو برابر می کند. کولر برقی درجا با برق اتومبیل کار می کند و نیازی به روشن بودن موتور ماشین ندارد. ضمنا این کولر فاقد گاز بوده و در نتیجه مشکلاتی همچون در رفتن گاز و غیره ندارد.



مزایای استفاده از کولر درجا خودرو در فصل گرما

کولر درجا خودرو- فروش کولر درجا خودرو- خرید کولر درجا خودرو- قیمت کولر درجا خودرو- قیمت فروش کولر درجا خودرو- قیمت خرید کولر درجا خودرو- دستگاه کولر درجا خودرو

گرمای فصل تابستان بسیار طاقت فرسا است. به خصوص اگر شما مجبور باشید در اوج گرما از منزل خارج شوید و رانندگی کنید. در شرایطی و به خصوص در ترافیک های سنگین درجا کار کردن خودرو زمانی که کولر ماشین شما روشن است، امری بدیهی ست. روشن کردن کولر ماشین مصرف سوخت را دو برابر می کند. به طور کلی هنگامی که کولر ماشین روشن است و شما با سرعت بالا در اتوبان رانندگی می کنید، نسبت به زمانی که سرعت ماشین پایین باشد و یا خودرو در حالت درجا کار کند مصرف سوخت خودروی شما پایین تر است. علاوه بر این دمای موتور ماشین به شدت افزایش پیدا می کند. بطور کلی درجا کار کردن خودرو زمانی که کولر روشن است، به غیر از مصرف سوخت بالا ضرر دیگری ندارد. زیرا دمای موتور با فن خنک کننده ماشین، کنترل می شود. برای اطلاع قیمت و خرید دستگاه کولر درجا خودرو با شماره تماس 09194290056 تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از کولر درجا خودرو در فصل گرما

کولر درجا خودرو

این دستگاه نیازی به نصب ندارد. داخل اتاق خودرو قرار می گیرد و هیچ ارتباطی با موتور خودرو ندارد. نیاز به هیچگونه تغییرات و دستکاری در موتور ماشین ندارد. این کولر از برق خودرو تغذیه می شود و نیازی به تغییر سیم کشی و یا تغییر باطری خودرو نیست. سیستم کار این کولر ها برپایه آب است و برای شهرهای با آب و هوای شرجی مناسب نیست. این کولر درجا فقط از برق خودرو استفاده میکند به همین خاطر هیچ اختلالی در کارکرد معمولی خودرو ایجاد نمی کند و به علت مصرف برق پایین، آسیبی به باتری خودرو وارد نمی کند. کولر برقی درجا با برق اتومبیل کار می کند و نیازی به روشن بودن موتور ماشین ندارد. ضمنا این کولر فاقد گاز بوده و در نتیجه مشکلاتی همچون در رفتن گاز و غیره ندارد. این کولر با مصرف بهینه انرژی توانایی ایجاد برودت تا 7 الی 10 درجه را دارد.

کولر درجا خودرو


انواع مدل های کولر درجا خودرو

  • دستگاه 12 ولت (مناسب کلیه خودروهای سبک)

  • موتور بزرگ توربو با‌ 5 خروجی و تایمر (برای خودروهایی که عایق بندی مناسبی ندارند و گرمای موتور آنها زیاد است (مثل پیکان و نیسان) و خودروهای سنگین)

انواع مدل های کولر درجا خودرو

مزایا کولر درجا خودرو

  1. بسیار کارآ
  2. بسته به مدل از ۶ تا ۱۸ ماه گارانتی
  3. مصرف برق پایین
  4. نصب و راه اندازی آسان
  5. پرتاب باد و خنک کنندگی عالی
  6. قابل استفاده در هر دو حالت درجا (ماشین خاموش) و ماشین روشن
  7. قابلیت استفاده به هنگام خاموش بودن موتور
  8. قابلیت کاهش دما تا 10 درجه سانتیگراد
  9. کیت مناسب نصب برای هر نوع وسیله
  10. مناسب برای هوای گرم و مرطوب
  11. کاهش مصرف سوخت تا 10 در صد
  12. دوستدار محیط زیست
  13. هزینه نصب و نگهداری کم
  14. نصب سریع و راحت
  15. آرامش کامل به هنگام توقف های بین راهی
  16. دارای ریموت کنترل
  17. خنک کردن کابین بدون کاهش رطوبت کابین
  18. جایگزین مناسب برای کولرهای پر خرج و پر مصرف فابریک خودرو
  19. صرفه جویی درهزینه استهلاک و سوخت موتور

مزایا کولر درجا خودرو


قیمت دستگاه کولر درجا خودرو

قیمت دستگاه بسته به نوع دستگاه و خروجی های متصل و نوع ولتاژ مورد نیاز برای انواع خودروها متفاوت است. برای اطلاع قیمت و خرید دستگاه کولر درجا خودرو با شماره تماس 09194290056 تماس حاصل فرمایید.

 قیمت دستگاه کولر درجا خودرو

مقاله در حال بروزرسانی می باشد.

کولر درجا خودرو- فروش کولر درجا خودرو- خرید کولر درجا خودرو- قیمت کولر درجا خودرو- قیمت فروش کولر درجا خودرو- قیمت خرید کولر درجا خودرو- دستگاه کولر درجا خودرو




نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...