خرید سنگ
to top

تولید کنندگان ادویه جات و چاشنی ها


569
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 58 ثانیه



۱- صنایع غذایی گلها

کارخانه محصولات غذایی گلها از سال ۱۳۱۸ خورشیدی فعالیت خود را بصورت کاملاً سنتی در زمینه ادویه جات آغاز کرد و در سال ۱۳۴۵ توسط حاج عبدالرضا کریمی تفرشی (نسل دوم) با تولید و بسته‌بندی نمک و ادویه‌جات برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه این محصول صددرصد سنتی به روش امروزی (بسته بندی شده) نمود و سپس در طی سالیان با توسعه فضای سالن‌های تولید و انبارها و افزایش دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن اقدام به اخذ پروانه‌های ساخت مختلف کرده است.

download

در حال حاضر در زمینه انواع نمک تصفیه و تبلور مجدد یددار، ادویه جات و چاشنی‌ها، انواع آرد و پودر کیک، انواع حبوبات و غلات، خشکبار و سبزیجات خشک‌، پودرهای ژله و مکمل های غذایی و‌… فعالیت دارد.

۲- صنایع غذایی سبزان

شرکت سبزی ایران در سال ۱۳۵۹ شروع به فعالیت نموده و کار خود را به عنوان اولین تولید کننده ادویه کاری در ایران پا به عرصه تولید نمود و با توجه به نیاز مصرف کنندگان مواد غذایی و صادرات آن به سراسر دنیا اقدام به تولید سبزیجات خشک نمود.

با بهرگیری از ماشین آلات مدرن توانست در اوایل سال ۱۳۶۹ به عنوان بزرگترین تولید کننده سبزیجات خشک و صادر کننده نمونه، محصولات خود را به کشور های اروپایی و کانادا و کشور های حاشیه خلیج فارس و استرالیا و کشور های آسیای میانه صادر نماید و پس از مدت کوتاهی فعالیت خود را با بکارگیری ماشین آلات از کشور های اروپایی در خصوص تولید سوپ های نیمه آماده و انواع کوکو، کتلت و آش و چاشنی های سالاد و جدیداً هم اقدام به تولید پاستای نیمه آماده با طعم های مختلف در بسته بندی دوی پک نموده است.

adviejat

از دیگر فعالیت های این شرکت تامین کننده مواد اولیه کارخانه جات بزرگ مواد غذایی در گروه سس وکنسرو ، لبنیات ، چیپس واسنک و… و همچنین تامین ادویه جات خاص رستورانهای معتبر و همچنین زمان آزاد کارخانه را اختصاص به تولید محصولات برای کارخانه جات با نام آنها داده است.

تولید کنندگان محترم ادویه جات و چاشنی ها

برای ثبت، نام شرکت خود در لیست بالا می توانید بصورت کاملا رایگان به سایت http://business247.ir مراجعه فرمایید و اطلاعات محصولات خود را ثبت نمایید. عزیزانی که درخواست حضور در قسمت VIP را دارند محصول مورد نظر خود را بصورت ویژه ثبت کنند و سپس با شماره ۰۹۳۸۸۱۵۱۳۵۸ تماس حاصل نمایند.

/foodin247.com



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...