خرید سنگ
to top

واتر جت یا همان بادی جت


0
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 32 ثانیه



واتر جت یا همان بادی جت می باشد که در واقع لیپوساکشن با فشار آب می باشد که معمولا دستگاه های بادی جت ساخت کشور آلمان می باشد و این دستگاه ها برای altانجام دادن عمل لیپولیز نیز مورد استفاده قرار گرفته ، این عمل جراحی بسیار آسان و سرپائی بوده و بدون انجام دادن بیهوشی می باشد و با استفاده از بیهوشی موضعی می باشد . روش واتر جت یک روش نوینی می باشد که در این روش با پاشیدن آب با قدرت بسیار در بین چربی های زیر پوست قطعه قطعه گشته و سپس جدا می گردند و این چربی ها همزمان به داخل دستگاه مکیده می گردند .

در این روش برعکس سایر روش ها و دستگاه های که چربی خروجی را از بین برده و چربی ساکشن شده زنده نیست و این پس از انجام جراحی چربی ها دور ریخته شده در این روش چربی های زنده می باشند و می توان این چربی ها را قسمت های مختلف بدن تزریق نموده و تا میزان قابل توجهی درصد چربی که تزریق می گردد در بدن باقی می ماند و پیوند چربی گرفته است.

آیا نتایج لیولیز با دستگاه بادی جت دائمی می باشد ؟
لاغر کردن با دستگاه بادی جت بسیار آسان می باشد و نتایج لاغری با این دستگاه ها طولانی مدت است و اگر بیمار بعد از انجام لیپوساکشن مجددا دچار اضافه وزن شود این اضافه وزن در کل بدن شخص به شکل متناسب توزیع می گردد و ناحیه خاصی از بدن تجمع چربی رخ نمی دهد بلکه چربی به شکل متناسب توزیع می گردد ولی پزشکان و جراحان توصیه می کنند حتما بعد از انجام لیپوساکشن به روش بادی جت یا هر روش لاغری دیگری از پرخوری و کم تحرکی بپرهیزند .

چه اشخاصی مناسب انجام پیکر تراشی با روش بادی جت می باشند ؟
اشخاصی که دارای سن کمتر از 60 سال می باشند و تجمع چربی در نقطه خاصی از بدن آنها شامل شکم ، پهلو، پشت ران ، بازوها و … می باشند می توانند این چاقی موضعی که در این نواحی وجود دارد را از بین ببرند .

آیا پس از جراحی با روش بادی جت پوست آن ناحیه همیشه شل و آویزان باقی می ماند ؟
طبیعی وعادی می باشد که پس از انجام ساکشن و بیرون کشیدن چربی اضافه موقتا شل و آویزان شود اما این حالت را می توان با بستن شکم بند جلوگیری کرد و پس از چند هفته برطرف خواهد شد و بدن به شکل کامل فرم می گیرد .

بعد از انجام لیپوساکشن به روش بادی جت به چه میزان از آن ناحیه از بدن شخص کوچکتر می شود ؟
معمولا 4 هفته اول منطقه ای که ساکشن شده به طور چشمگیری با انجام یکبار جراحی متناسب می گردد البته اصلاح سایز طی 6 ماه ادامه خواهد داشت .

مزایای روش بادی جت نسبت به سایر روش های لاغری چیست ؟
در این روش چربی به شکل زنده خارج می گردد و می توان این چربی ها را به ناحیه دیگری تزریق کرد ، این روش کم عارضه ترین روش می باشد و در روش لاغری با بادی جت دوران نقاهت بسیار کم می باشد .

 

alt

 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...