خرید سنگ
to top

46 ایده عالی کار در منزل ویژه خانم ها


796
زمان مطالعه: 13 دقیقه, 2 ثانیه

ایده‌های زیادی برای ایجاد کسب و کار در منزل وجود دارد که خانم‌های خانه دار می‌توانند در کنار تربیت کودکان و مدیریت محیط خانواده و حتی خانم های شاغل که ساعت کاری کوتاهی دارند، با آن درآمد خوبی داشته باشند. کسب و کارهای خانگی اگر با جدیت، پشتکار و خلاقیت و نوآوری انجام شوند می‌توانند درآمد بالایی داشته و رونق زیادی پیدا کنند.



کار در خانه برای خانمها

در سال های اخیر کارآفرینی و کسب و کار خانگی در تمامی دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است و دلیل این مسأله هم این است که این نوع کار هم با شرایط زندگی امروزی تناسب بیشتری دارد و هم دردسرهای کار کردن برای کارفرما را ندارد. به همین خاطر بسیاری افراد به‌ویژه خانم‌هایی خانه دار که مسئولیت نگهداری و پرورش فرزند را نیز به عهده دارند، ترجیح می‌دهند در نقش یک کارآفرین کسب‌وکار خود را راه اندازی کنند. پس اگر دوست دارید با سرمایه اندک و یا حتی بدون نیاز به سرمایه‌گذاری، در منزلتان دست به کارآفرینی بزنید و با استفاده از توانمندی‌ها و خلاقیت‌های خودتان کسب درآمد کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کار در خانه برای خانمها

کدوم کار در منزل خوب جواب میده؟

ایده‌های زیادی برای ایجاد کسب و کار در منزل وجود دارد که خانم‌های خانه دار می‌توانند در کنار تربیت کودکان و مدیریت محیط خانواده و حتی خانم های شاغل که ساعت کاری کوتاهی دارند، با آن درآمد خوبی داشته باشند. کسب و کارهای خانگی اگر با جدیت، پشتکار و خلاقیت و نوآوری انجام شوند می‌توانند درآمد بالایی داشته و رونق زیادی پیدا کنند.

کدوم کار در منزل خوب جواب میده؟

مزیت های کار در منزل برای خانم ها

مشاغل خانگی و کار در منزل برای خانم ها مزیت‌های بسیاری دارد. مزایایی که برای بسیاری از افراد بخصوص کسانی که به بیرون رفتن از خانه تمایلی ندارند و یا امکانش برایشان فراهم نیست، حائز اهمیت است. برجسته ترین مزیت های کار در منزل برای خانم ها عبارتند از:

  1. ساعات کاری منعطف مشاغل خانگی، بسیاری از محدودیت‌ها را رفع می‌کند.
  2. ریسک مالی و احتمال وقوع ضررهای جبران‌ناپذیر در آن بسیار کم است.
  3. در صورت پیدا کردن راه‌های مناسب عرضه محصول یا خدمات، درآمد بالایی دارند.
  4. امکان انجام آن به‌صورت شغل دوم وجود دارد.
  5. برای شروع کار، به سرمایه زیادی احتیاج ندارد.
  6. می‌توان از اعضای خانواده به‌عنوان نیروی کار استفاده کرد.
  7. باعث شکل‌گیری و توسعه‌ی فرهنگ کار در خانواده می‌شود.
  8. کار در منزل برای خانم ها احساس امنیت بیشتری به فرد می‌دهد.
  9. با حداقل امکانات مثل یک خط تلفن و اینترنت می‌توان کار کرد و سفارش گرفت.
  10. امکان انتخاب چند شغل به‌طور هم‌زمان وجود دارد.
  11. هزینه‌های رفت‌وآمد و مشکلات ترافیک وجود ندارد.

مزیت های کار در منزل برای خانم ها

46 ایده کار در منزل به خانم ها

کار در منزل ویژه خانم ها

  • نمد‌ دوزی در منزل

نمددوزی یک نمونه کار آسان ایده کار در منزل است که به تجهیزات کمی نیاز دارد و هزینه مواد اولیه آن هم بالا نیست. اگر به این کار علاقه دارید می وتانید با کمی ذوق و خلاقیت محصولات مختلف با نمد بسازید و کسب درآمد کنید.

نمد‌ دوزی در منزل

  • چرم ‌دوزی در منزل

مهارت چرم‌دوزی را یاد بگیرید و از راه دوختن کیف‌، دستبند و سایر محصولات زیبای چرمی در منزل درآمد کسب کنید.

چرم ‌دوزی در منزل

  • خیاطی در منزل

از زمان‌های گذشته تابه امروز خیاطی یکی از هنرهای بسیار کارآمد و پرطرفدار بوده و حتی افراد زیادی در برخی موارد درآمد یک خانواده را از این راه تامین می‌کردند. باید شیوه سنتی آن را تغییر دهید تا بتوانید مشتریان خوبی جذب کنید و با تبلیغ در دنیای مجازی هم کار خود را معرفی کنید تا مشتریان زیادی را از تمام نقاط کشور پیدا کنید و طبق سلیقه مشتریان خیاطی کنید

خیاطی در منزل

  • عروسک‌سازی در منزل

با یادگیری ساخت عروسک‌های مختلف و زیبا می توانید در خانه کسب درآمد کنید.ییکی از عروسک های بسیار ساده با نام‌های تیلدا یا عروسک روسی مد شده‌اند و طرفداران زیادی هم دارند. به‌راحتی می‌توانید با انجام این کار در منزل به درآمد خوبی برسید.

عروسک‌سازی در منزل

  • شمع‌سازی در منزل

درست کردن شمع کار ساده‌ای است و به مواد زیادی هم نیاز ندارد. براحتی می توانید با کمی خلاقیت طرح‌ها و مدل‌های شمع جدیدی بسازید. می‌توانید شمع را با سنگ، چوب، صدف و… ترکیب کنید تا زیبایی بیشتری به کارهای خود دهید.

شمع‌سازی در منزل

  • بسته بندی حبوبات در منزل

بسته بندی مواد غذایی به‌ ویژه بسته بندی حبوبات، یکی از راه‌های کسب در آمد در منزل است. برای شروع این کار به سرمایه زیادی نیاز ندارید. اما باید بهداشت را رعایت کنید و مجوزهای لازم را از مراکز مربوطه دریافت کنید.

بسته بندی حبوبات در منزل

  • پرورش گیاهان دارویی در منزل

اگر فضای مناسبی برای پرورش گیاه در اختیار دارید، می‌توانید گیاهان دارویی را پرورش دهید و بعد به شکل‌های مختلف آن‌ها را به فروش برسانید.

پرورش گیاهان دارویی در منزل

  • پرورش قارچ در منزل

پرورش قارچ کار ساده‌ای است و به فضای زیاد و درآمد اولیه زیادی هم نیاز ندارد. با یادگیری تکنیک‌های مختلف این کار، می‌توانید در منزل قارچ پرورش دهید و درآمد کسب کنید.

پرورش قارچ در منزل

  • تولید محتوا در منزل

امروزه شرکت‌های مختلف برای سایت و صفحات اجتماعی خود به یک تولیدکننده محتوا نیاز دارند تا بتواند به زبان مخاطبان با آن‌ها صحبت کند. برخی از شرکت‌ها قبول می‌کنند که در شرکت حضور نداشته باشید و در منزل این کار را انجام دهید. اگر استعداد نوشتن دارید و از این کار حس خوبی پیدا می‌کنید، می‌توانید با تولید محتوا به کسب درآمد در منزل برسید.

تولید محتوا در منزل

  • ترجمه در منزل

اگر مدرک دانشگاهی یا مدرکی از آموزشگاه‌های معتبر داشته باشید، می‌توانید این کار را شروع کنید. می‌توانید با سایت‌های مختلفی که بستری برای مترجمان ایجاد کرده‌اند، همکاری کنید تا با مشتری در ارتباط باشند و سفارش ترجمه آن‌ها را انجام دهند.

ترجمه در منزل

  • مشاوره در منزل

افرادی که در زمینه های مختلف مشاوره در حوزه های :‌ مشاوره‌های تحصیلی، کنکور و انتخاب رشته و ... تحصیلات مرتبط دارند، می‌توانند در منزل و از طریق تلفن به افراد مشاوره دهند

مشاوره در منزل

  • آموزش در منزل

یکی از بهترین شغل‌ها برای خانم ها، آموزش در زمینهای مختلف: آموزش نواختن سازهای مختلف، آموزش نقاشی، خیاطی، زبان انگلیسی و حتی درس‌های مدرسه و .... است که حتی می‌توانند آن را در منزل انجام دهند.

آموزش در منزل

  • ساخت پاکت پول در منزل

ساخت پاکت پول، جعبه‌های هدیه و پاکت‌های مختلف یکی از انواع کار آسان در منزل است.

ساخت پاکت پول در منزل

  • پخت غذا و شیرینی در منزل

اگر به آشپزی و شیرینی‌پزی علاقه دارید، می‌توانید از این استعداد در منزل خود درآمد خوبی کسب کنید.

پخت غذا و شیرینی در منزل

  • پاک کردن و بسته بندی سبزی در منزل

این شغل یک کار بسیار ساده و ایده خوبی برای کار در منزل می باشد و درآمد خوبی را برای شما ایجاد می کند.

پاک کردن و بسته بندی سبزی در منزل

  • ساخت زیورآلات در منزل

برای ساخت زیورآلات می توانید با تهیه مقدار کمی مواد اولیه در منزل زیورآلات زیبا بسازید و از راه‌های مختلف آن‌ها را به فروش برسانید.

ساخت زیورآلات در منزل

  • نگهداری از کودکان در منزل

اگر حوصله نگهداری از بچه‌ها را دارید می‌توانید این کار را انجام دهید. بهتر است فضایی را در منزل خود برای نگهداری از کودکان آماده کنید و وسایل راحتی و سرگرمی آن‌ها را فراهم کنید.

نگهداری از کودکان در منزل

  • نقاشی رنگ روغن در منزل

در صفحات مجازی فعالیت خود را آغاز کنید و نقاشی‌های مختلفی با رنگ روغن بکشید و آن‌ها را به فروش برسانید.

نقاشی رنگ روغن در منزل

  • نقاشی روی چوب در منزل

می‌توانید روی وسایل چوبی مختلفی مانند: سینی، وسایل تزیینی، میز، کمد، آینه، جعبه جواهر و… نقاشی بکشید و آن‌ها را به یک کالای بسیار زیبا و ارزشمند تبدیل کنید و به کسب درآمد در خانه بپردازید.

نقاشی روی چوب در منزل

  • قالی‌بافی در منزل

قالی‌بافی یکی از صنایع دستی قدیمی و با‌ارزش کشور ما است. این کار به درآمد اولیه تقریبا زیادی نیاز دارد؛ اما درآمد زیادی را در آینده برای شما ایجاد می‌کند.

قالی‌بافی در منزل

  • قلاب‌بافی در منزل

با قلاب‌باقی می‌توانید وسایل مختلفی مانند کیف، وسایل تزیینی، سبد و… درست کنید و به درآمد خوبی برسید. حتی می‌توانید این هنر را آموزش دهید.

قلاب‌بافی در منزل

  • گل‌آرایی در منزل

اگر ذوق و سلیقه و خلاقیت طراحی فضاهای مختلف با استفاده از گل‌های طبیعی و مصنوعی را دارید می‌توانید این کار را در منزل انجام دهید.

قلاب‌بافی در منزل

  • گلدوزی در منزل

با گلدوزی روی پارجه‌های مختلف می توانید تابلوهای زیبایی درست کنید. با گلدوزی روی مانتو، لباس، روسری و… نیز می‌توانید درآمد بالایی پیدا کنید.

گلدوزی در منزل

  • مجسمه‌ سازی در منزل

با یادگیری مهارا مجسمه‌سازی می‌توانید این کار را به‌سادگی انجام دهید و مجسمه های زیبا بسازید و از طریق فضای مجازی مجسمه‌های خود را به فروش برسانید.

مجسمه‌ سازی در منزل

  • تایپ در منزل

تنها با یک کامپیوتر می‌توانید درآمد کسب کنید و سفارش تایپ بگیرید و یک کار در منزل برای خود ایجاد کنید.

تایپ در منزل

  • آرایشگری در منزل

با گذراندن دوره‌های مختلف آرایشگری می‌توانید در منزل خود یک آرایشگاه کوچک ایجاد کنید و درآمد کسب کنید.

آرایشگری در منزل

  • سفال‌گری در منزل

با یادگیری این هنر و کمی خلاقیت می توانید برای خود مشتری ایجاد کنید.

سفال‌گری در منزل

  • صابون‌ سازی در منزل

با تحقیق درباره صابون‌های گیاهی مختلف می‌توانید برای انواع پوست‌ها و برای درمان بیماری‌های پوستی صابون‌های دست‌ساز بسازید.

صابون‌ سازی در منزل

  • نقاشی روی شیشه در منزل

اگر استعداد نقاشی دارید بهتر است نقاشی روی شیشه را هم امتحان کنید. با نقاشی روی ظرف‌های شیشه‌ای می‌توانید به کسب درآمد در خانه برسید.

نقاشی روی شیشه در منزل

  • طراحی لباس در منزل

با گذراندن یک کلاس آموزشی ساده در زمینه طراحی لباس، می‌توانید با مزون‌های مختلف همکاری کنید. در منزل طرح‌های خلاقانه خود را ایجاد کنید و برای آن‌ها ارسال کنید.

طراحی لباس در منزل

  • ساخت تراریوم در منزل

ساخت تراریوم‌ها یکی از بیش‌ترین کار در منزل بوده است.

ساخت تراریوم در منزل

  • تهیه میوه خشک در منزل

میوه‌های تازه تهیه کنید و با رعایت اصول بهداشتی آن‌ها را خشک کنید؛ سپس در بسته‌بندی‌های زیبا آن‌ها را به فروش برسانید.

تهیه میوه خشک در منزل

  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی در منزل

مدیریت شبکه‌های اجتماعی کار زمان‌بر و سختی است. شرکت‌ها و افرادی که صفحات بزرگی دارند برای مدیریت آن‌ها به فردی احتیاج دارند که با این شبکه‌ها آشنا باشد.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی در منزل

  • نقاشی روی پارچه در منزل

با کشیدن نقاشی روی پارچه می‌توانید اثرهای بسیار زیبایی روی کوسن، مانتو، لباس، روسری و… خلق کنید.

نقاشی روی پارچه در منزل

  • بسته بندی اسکاچ در منزل

اسکاچ یکی از لوازم مصرفی آشپزخانه است که به وفور خریداری می‌شود. به همین دلیل کار بسته‌بندی انواع اسکاچ‌های اسفنجی، بافتنی، سیمی و… یکی از زیر شاخه‌های کار بسته‌بندی در منزل محسوب می‌شود.

بسته بندی اسکاچ در منزل

  • بسته بندی دستمال کاغذی در منزل

یکی از محصولات کاربردی و پر مصرف در میان اقلام مصرفی چه در خانه، محل کار، خودرو، حتی در کیف یا جیب‌ها است. به همین دلیل است که کار بسته‌بندی دستمال کاغذی در منزل یکی از مشاغلی است که همیشه وجود دارد و با درآمد خوبی همراه است.

بسته بندی دستمال کاغذی در منزل

  • بسته‌بندی لوازم التحریر در منزل

بسته بندی لوازم التحریر نیز یکی از کارهای آسان است که میوتانید در منزل انجام داده و درآمد خوبی کسب کنید.

بسته‌بندی لوازم التحریر در منزل

  • بازاریابی در منزل

در صورتی‌ که مهارت روابط عمومی قدرتمندی دارید و از فروش محصول لذت می‌برید، می‌توانید در منزل برای بسیاری از تولیدی‌ها و فروشگاه‌ها بازاریابی کنید.

بازاریابی در منزل

  • نقاشی روی صورت بچه‌ها در منزل

نقاشی کردن روی صورت کودکان برای حضور در جشن‌ها، نمایشگاه‌ها و یا تنها برای سرگرمی و تنوع، علاوه بر اینکه کار لذت‌بخشی است، درآمد خوبی هم دارد.

نقاشی روی صورت بچه‌ها در منزل

  • طراحی گرافیک در منزل

اگر در زمینه گرافیک و کار با نرم‌افزارهای گرافیکی مثل نرم افزار فتوشاپ و کورل و ایلاستریتور آشنایی دارید، با طراحی کارت ویزیت، پوستر، کارت پوستال، لوگو و بسیاری چیزهای دیگر، می توانید به درآمد خوبی برسید.

طراحی گرافیک در منزل

  • خرد کردن و بسته‌بندی قند در منزل

این کار نیز به دریافت مجوز و سرمایه‌ای کمتر از 10 میلیون تومان نیاز دارد. به دلیل مصرف بالای قند در ایران این کار خانگی یکی از پول‌سازترین کارها محسوب می‌شود.

خرد کردن و بسته‌بندی قند در منزل

  • پرورش کاکتوس در منزل

کاکتوس ازجمله گیاهانی است که پرورش و نگهداری‌اش چندان مشکل نیست و نحوه تکثیرش نیز به‌سادگی و از طریق پیوند زدن امکان‌پذیر خواهد بود. باکمی تلاش در جهت کسب اطلاعات در این زمینه، می‌توانید انواع و اقسام کاکتوس را پرورش دهید و درآمد قابل‌توجهی داشته باشید.

پرورش کاکتوس در منزل

  • تهیه ترشیجات خانگی در منزل

شما با هزینه اندکی می‌توانید وسایل و مواد اولیه مورد نیاز این کار را تهیه کنید. بهتر است با چند نوع ترشی کار خود را شروع کنید و کم‌کم به کسب‌وکارتان توسعه دهید.

تهیه ترشیجات خانگی در منزل

  • روبان دوزی در منزل

اگر به این هنر علاقه داشته باشید با گذراندن یک دوره آموزشی به آن مسلط خواهید شد. هنری که درآمد خوبی برایتان خواهد داشت.

روبان دوزی در منزل

  • ساخت جعبه هدیه در منزل

شما به‌سادگی و به کمک ویدیوهای آموزشی می‌توانید انواع و اقسام جعبه‌های کادویی در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه کنید.

ساخت جعبه هدیه در منزل

  • نقاشی روی سفال در منزل

با نقاشی روی سفال می توانید آثار زیبا و جذابی خلق کنید. کار نسبتاً ساده‌ای است و سرمایه چندانی لازم ندارد.

نقاشی روی سفال در منزل

ایده گرفتن از سایت‌های خارجی برای کار در خانه

ایجاد کسب و کار خانگی و کارآفرینی در منزل در تمامی جهان رونق بسیاری پیداکرده است. استفاده از سایت‌های معتبر خارجی می تواند کمک خواهد کند تا ایده‌های بسیار جالبی برای کارآفرینی به دست بیاورید و حتی از این طریق بتوانید محصولاتتان را از طریق سایت‌های خارجی نیز بفروشید. که در این صورت با توجه به گران شدن دلار سود بسیار بیشتری نصیبتان خواهد شد. در همین راستا سایت‌های معتبری را که ایده‌های جدیدی در حوزه کارآفرینی دارند به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. سایت Entrepreneur: این سایت، ایده‌های کارآفرینی در منزل را به شکل‌های مختلفی بررسی کرده است و پیشنهادهای بکر زیادی در این زمینه دارد.

  2. سایت Theworkathomewoman: این سایت برای خانم‌ها 99 ایده‌ی کارآفرینی در منزل همراه با توضیحات مختصری ارائه کرده است.

  3. سایت thebalance: در این سایت بیش از 100 ایده جدید و خلاقانه برای کار در منزل ارائه‌شده است. ایده‌هایی که برای هرکدام از آن‌ها مقالات کاملی در thebalance نوشته‌شده است.

  4. سایت yourstory: در این سایت 15 شیوه کارآفرینی در منزل را معرفی‌شده است. بر طبق ادعای yourstory این شیوه‌ها زندگی‌تان را متحول خواهند کرد.

  5. سایتtheworkathomewife : این سایت انواع مشاغل خانگی را معرفی کرده است. مشاغلی که به سرمایه بسیار اندکی (کمتر از 20 دلار) نیاز دارند.

  6. سایت smallbiztrends: در این سایت 25 نوع شغل خانگی معرفی‌شده است. شغل‌هایی که حداکثر سرمایه برای انجام دادنشان حدود 100 دلار است.

ایده گرفتن از سایت‌های خارجی برای کار در خانه

کار در منزل- درآمدزایی- کار در منزل برای خانم ها- درآمدزایی برای خانم ها- کسب و کار خانگی- کار در خانه- کار خانگی پردرآمد- کسب و کار- کارآفرینی- کسب و کار برای خانم ها- مشاغل خانگی- خود اشتغالی برای خانم ها- خود اشتفالی- کسب درآمد- کسب درآمد برای خانم ها- کسب و کار پرسود- کسب و کار پرسود خانگی- کسب و کار پرسود برای خانم ها



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...