خرید سنگ
to top

با 100 میلیون چه کاری راه بندازم که سود خوبی داشته باشه؟


1105
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 3 ثانیه

کسب و کار کوچک خانگی آینده روشنی دارند. خیلی از افراد بدنبال کار با حقوق مشخص و کم دردسر هستند. ولی جالب است بدانید کسب و کارهای زودبازده خانگی خیلی سریع تر از یک کار ثابت به سرمایه مطلوب ختم می شود و می توان با توجه به درآمد حاصله از آن برای تحقق یک آینده روشن و هدفمند روی آن برنامه ریزی کرد.


طرح های اشتغال زایی 100 میلیونی با سهیم شو

طرح های اشتغال زایی 100 میلیونی با سهیم شو

مشاوره رایگان 09198133353

راه اندازی یک شغل خانگی پر درآمد و کم هزینه یکی از راه های طلایی برای شروع کسب و کار زودبازده و پرسود است که تقریبأ تمامی افراد جامعه خصوصأ قشر جوان بدنبال آن هستند. کسب و کارهای خانگی شرایط رشد بهتری نسبتبه سایر مشاغل دارند. زیرا با توجه به کوچک بودن این نوع مشاغل درصد ریسک پذیری کمتری دارند و با تجهیزات کم می وتانید شروع کنید و بعد از تحقق فروش ثابت می توانید با توجه به نیاز بازار کم کم کسب و کار خود را توسعه دهید.

شرکت سهیم شو قدم اول را در مسیر با ثبات بیشتری برداشته تا در مسیر تحقق این مهم بعنوان یک حامی در تمامی مسیر کار کنار شما بوده و بتوانید با هر میزان سرمایه کسب و کار خودتان را شروع کنید و سرمایه اولیه خود را چند برابر کنید. در تمامی طرح ها بعد از تصمیم گیری و برنامه ریزی درباره میزان سرمایه شروع کار خود و داشتن مکان مناسب برای شروع کار، با کارشناسان شرکت سهیم شو تماس بگیرید تا در مورد چند و چون مسیر تحقق کسی و کار خانگی مد نظرتان مشاوره تخصصی انجام داده و سرتاسر مسیر را از ابتدا تا فروش محصولات تولیدی خودمتان برای شما ترسیم و با بهترین برنامه ریزی و نقشه ره ترسیم شده به تحقق هدف خود بپردازید.

انتخاب کسب و کار پرسود و متناسب با شهر و استان و تقاضای بازار منطقه شما ، به خریداری و تحویل دستگاه های خط تولید خانگی شما، تهیه مواد اولیه و پاکت های مناسب بسته بندی و عرضه به بازار فروش و تمامی آنچه که شما برای راه اندازی یک شغل خانگی مناسب و زودبازده نیاز دارید را به تیم تخصصی شرکت سهیم شو بسپارید. مشاوران متخصص و آموزش دیده شرکت سهیم شو در تمامی مراحل اولویت بندی تا راه اندازی و بازار فروش همراه شما هستند. در ادامه مطلب با ما در وبسایت ایران فکتوری کاملترین سایت فروش کارخانه همراه باشید.

مزایای راه اندازی کسب و کار خانگی با سهیم شو

  • برنامه ریزی ها با خودتان است و آزادی عمل بیشتری دارید.

  • کسب و کار کوچک خانگی درصد ریسک کمتری دارد.

  • درصد موفقیت در این نوع کسب و کار بیشتر است.

  • با توجه باینکه این نوع کسب و کار ها با توجه به فضای خالی در دسترس شما ایجاد می شود، دردسرهای اجاره یا خرید دفاتر یا مغازه را ندارد.

  • تا زمانی که بازار را تحلیل کرده و میزان فروش ماهیانه تثبیت شود نگرانی حقوق کارمندان را نخواهید داشت.

  • در هر فضایی کسب و کار پیشنهادی وجود دارد

  • با توجه به آب و هوا و نیاز بازار هر استان می توانید کسب و کار مناسب آن منطقه را ایجاد کنید.

  • مشاغل کار آفرینی زود بازده و پر سود هستند.

  • برنامه ریزی ها ساده تر است و نیاز به عجله در کار ندارید.

مزایای راه اندازی کسب و کار خانگی با سهیم شو

لیست طرح های اشتغال خانگی زود بازده سهیم شو با 100 میلیون تومان

1- بسته بندی انواع کود پودری در خانه

در این طرح انواع کودهای مورد نیاز گیاهان آپارتمانی بصورت پودری در اختیار شما قرار داداه می شود. و با خرید و راه اندازی دستگاه می توانید شروع بکار کنید.

2- بسته بندی انواع کافی میکس در خانه

پودر قهوه، نسکافه و انواع کافی میکس ها در اخیار سرمایه گذار قرار داده می شودو مانند تمامی طرح های سهیم شو بعد از خرید و راه اندازی دستگاه می توانید کسب و کار خود را شروع کنید.

3- بسته بندی نمک و انواع ادویه جات در خانه

همانگونه که توضیح داده شد، بعد از خرید دستگاه و راه اندازی آن با تأمین مواد اولیه مورد نیاز، بسته بندی مواد شروع خواهد شد.

4- اسانس گیری

در این طرح نیز مانند تمامی طرح های سهیم شو مواد اولیه و دستگاه ها در اختیار شما قرار داده میشود و می توانید فعالیت خود را در این زمینه شروع کنید و تجربه یک دنیا عطر خوش بو داشته باشید.

5- تقطیر اتوماتیک عرقیجات در احجام بزرگ

عرق گیری گیاهان دارویی یک کسب و کار همیشگی و درآمدزا میباشد. روال راه اندازی این طرح نیز مشابه تمامی طرح های سهیم شو می باشد.

6- پر و بسته بندی عسل

ماده اولیه و اصلی این طرح یعنی همان عسل در اخیار شما قرار داده می شود و با استفاده از دستگاه های پرکن که باید برای این کسب و کار خریداری شود، می توانید به پر کردن و بسته بندی محصول بپردازید.

7- دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با ظرفیت تولید متوسط

با خریداری این دستگاه نیز می توانید به خشک کردن و بسته بندی انواع میوه ها و حتی سبزیجات بپردازید و یک کسب و کار خوشمزه خانگی راه اندازی کنید.

روند اجرای طرح های 100 میلیونی سهیم شو

طرح های کارآفرینی و تولیدی با این میزان سرمایه بسیار متقاضی دارند. زیرا هم میزان سرمایه مناسبی را می طلبند و هم با توجه به تقاضای خرید مردم براحتی به فروش خواهد رسید. توجه داشته باشید همانطور که قبلأ در سایر مقالات گفته شد شرکت سهیم شو خود متضمن فروش محصولات شماست. قطعأ نگران فروش محصولات طرح های کسب و کار سهیم شو نخواهید بود. بعد از بررسی شرایط و اولویت بندی فاکتورهای تولیدی شما با توجه به شه و استان محل سکونتتان، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و بهترین پیشنهاد از میان طرح های موجود را به شما ارائه می دهند.

بعد از عقد قرارداد بین متقاضی و شرکت سهیم ش، دستگاه های خط تولید شما برای شما خریداری شده و در محل مورد نظر توسط کارشناسان شرکت راه اندازی و آموزش داده می شوند. شایان ذکر است که با توجه به مفاد قراداد و مواردی ذکر شده انواع مواد اولیه بهمراه پاکت های لیبل شده بصورت آماده به کارآفرین قرار داده می شود تا طی فرآیند مشخص شده بسته بندی شوند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

اطلاعات در حال بروزرسانی می باشد...

روند اجرای طرح های سهیم شو 

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...