خرید سنگ
to top

تولید قند در خانه با سهیم شو


2889
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 54 ثانیه

قند یک محصول استراتژیک می باشد قند از دو محصول نیشکر و یا چغندرقند تهیه می شود. نیشکر در جنوب کشور و در منطقه خوزستان کشت می شود.  مزیت کاشت نیشکر نسبت به چغندرقند در این است که میزان برداشت آن در هکتار بیشتر است و بدلیل کم شدن کشت چغندرقند به علت مشکل کم آبی، کشت نیشکر از اهمیت بیشتری برخودار است. جدای از این موارد، کارخانه نیشکر و چغندرقند تفاوت زیادی نسبت به هم ندارند تنها تفاوت آنها در مرحله اول یعنی شستشو و خرد کردن است.


راه اندازی خط تولید قند در خانه

تولید قند در خانه با سهیم شو

قند یک محصول استراتژیک می باشد قند از دو محصول نیشکر و یا چغندرقند تهیه می شود. نیشکر در جنوب کشور و در منطقه خوزستان کشت می شود. مزیت کاشت نیشکر نسبت به چغندرقند در این است که میزان برداشت آن در هکتار بیشتر است و بدلیل کم شدن کشت چغندرقند به علت مشکل کم آبی، کشت نیشکر از اهمیت بیشتری برخودار است. جدای از این موارد، کارخانه نیشکر و چغندرقند تفاوت زیادی نسبت به هم ندارند تنها تفاوت آنها در مرحله اول یعنی شستشو و خرد کردن است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی تولید قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید قند در خانه

روش های تولید قند

برای تولید قند دو روش متفاوت وجود دارد که هر کدام فرآیندهای متفاوت و خاص خود را دارد.

روش اول: قند حبه

برای تولید قند حبه ای، نخست شکر،کمی آسیاب شده و با افزدن بخارآب به آن در قالب های مخصوص پرس و بصورت مکعب درمیآید تا پس از عبور از تونل خشک کن بسته بندی گردد.

روش اول: قند حبه

روش دوم: قند کله

کله قند به دو طریق تولید شود:

1.تولید قند کله به روش پخت (سنتی): این روش اغلب برای تولید کله قندهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد . نحوه ی کار به این صورت است که نخست شکر را کاملا در آب حل می نمایند ( شربت قند ) و بعد آن را با عبور دادن از فیلتر به طور کامل تصفیه می کنند . در مرحله ی بعد شربت رنگبری می شود که این کار با جذب شدن ملکول های محتوی مواد رنگی که در شربت وجود دارند صورت می پذیرد . پس از مرحله ی رنگبری نخست شربت را تغلیظ نموده و سپس آن را درون قالب می ریزند تا فرایند تبلور شروع شود . در این مرحله دستگاه شتاب دهنده آب را به سرعت از قند خارج نموده و به این ترتیب کله قند تولید می شود . پس از تهیه ی کله قند آن را به گرم خانه منتقل می کنند تا کاملا خشک شود .

روش دوم: قند کله

2.تولید قند کله به روش قالب و پرس: این قندها که همان قندحبه است مستقیما از شکر خالص تولید می شود. شکر را ابتدا پودر کرده و با افزودن بخارآب ، داخل قالب هایی از جنس تفلون و بشکل مخروط (شبیه قندکله)پرس میکنند. قند کله پرس شده پس از خروج از قالب داخل گرمخانه برای خشک شدن قرار میگیرد. سطح انتهایی این قندها کاملا صاف میباشد، درصورتی که در قندکله تولید شده بروش پخت بعلت سانتریفیوژ شدن و خروج شیره قند،کمی تورفتگی دارد. از طرفی طعم قندکله پرسی همان طعم شکر بوده و باخوردن و مقایسه طعم به راحتی می توان آنرا از قندکله پخت شده تمیز داد. این قند معمولا از قندکله پخت شده تیره تر می باشد.قندکله پرس شده را پس از خشک شدن خردکرده و بعنوان قند شکسته در بازار عرضه میکنند. (متاسفانه در مواردی از ماده بلانکیت جهت سفید کردن قند استفاده می گردد که برای سلامت افراد به شدت مضر و باعث جذب بیشتر قند خون و در نهایت دیابت و همچنین بروز اختلال در دستگاه گوارش با تاثیر بر پرزهای معده و روده و زمینه‌ساز سرطان‌های گوارشی، بروز برخی اختلالات استنشاقی، پوستی و چشمی می گردد). این روش معمولا برای تولید کله قندهای کوچک به کار می رود به این صورت که اول بلورهای شکر را خرد نموده سپس با آب خیس می نمایند . در مرحله ی بعد شکر خیس شده را درون یک قالب ریخته و قالب را تحت فشار قرار می دهند . پس از انجام این مرحله کله قند مورد نظر به دست می آید.

روش دوم: قند کله

هزینه خرید دستگاه تولید قند

مشخصات دستگاه تولید قند کله پرسی
ظرفیت تولید روزانه: ۷ تن در روز
فضای مورد نیاز: ۱۵۰ متر
تعداد اپراتور مورد نیاز: 3 الی 4 نفر

برای اطلاع از قیمت دستگاه و دستگاه های مشابه با قیمت خرید مناسب و بصرفه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید قند در خانه با سهیم شو

تولید قند در خانه تنها یکی از ده ها طرح پیشنهادی شرکت سهیم شو می باشد. شما می توانید با کمترین سرمایه گذاری از مبلغ بیست میلیون تومان تا دویست میلیون تومان طرح های تولیدی و خدماتی سود ده دریافت کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی تولید قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید قند در خانه با سهیم شو

کارشناسان ما در شرکت سهیم شو صفر تا صد فرآیند راه اندازی خط تولید قند در خانه را برای شما ترسیم می کنند و بعد از بررسی و تصمیم نهایی، پکیج طرح توجیهی و مراحل اجرایی را دریافت خواهید کرد که شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه طرح توجیهی و اقتصادی

  • همراهی برای جانمایی طرح

  • همراهی در اخذ مجوزات لازم

  • معرفی ماشین آلات با کیفیت و قیمت مناسب

  • معرفی مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب

  • آموزش روشهای تولید وبسته بندی

  • تهیه بسته بندی

  • کمک در جهت طراحی نوع بسته بندی

  • معرفی سرمایه گذار

  • معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات

  • تبلیغات رایگان

  • معرفی خریداران تضمینی محصولات

  • همراهی در فروش بیشتر

  • همراهی جهت احداث واحد صنعتی

  • معرفی نمایشگاه ها و فرصتهای نمایشگاهی

  • معرفی بازاریابها و عمده فروشها

راه اندازی خط تولید قند در خانه با سهیم شو

شرکت سهیم شو در زمینه راه اندازی خطوط تولید خانگی سابقه کار طولانی و حرفه ای دارد و با توجه به سرمایه شما و در نظر گرفتن تمامی موارد، طرح توجیهی قابل قبول و مطابق با سرمایه شما را ارائه می دهد. تولید قند در خانه یک کسب و کار کم هزینه و بسیار پرسود از نظر اقتصادی می باشد. برای راه اندازی این خط تولید با کارشناسان ما در شرکت سهیم شو تماس بگیرید تا تمامی موارد مطابق با بودجه در نظر گرفته شما توسط کارشناسان ما بررسی شود و بهترین شرایط کاری با سود بالا برایتان راه اندازی گردد. شرکت سهیم شو در زمینه های مختلفی از جمله راه اندازی خط تولید قند در خانه موفقیت های بسیاری کسب کرده است و قادرند با تمامی شرایط بودجه و محل احداث بهترین خط تولید را راه اندازی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی تولید قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

مشاورین ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و خدمات زیر را ارائه خواهند داد:

  • مشاوره تلفنی تا تحقق نتیجه دلخواه شما

  • مشاوره حضوری تا سه جلسه

  • امکان بازدید از مکانهای صنعتی و خدماتی مرتبط با طرح شما

  • بازدید از ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز طرحتان

  • اطلاع از شرایط و قوانین و مراحل اخذ مجوزات

  • اطلاع از میزان سود دهی شغل مد نظرتان

  • دریافت پیشنهادات سرمایه گذاری از سهیم شو

  • اطلاع از جدیدترین طرح ها

راه اندازی خط تولید قند در خانه با سهیم شو

راه ارتباطی ما

راه اندازی خط تولید قند در خانه با سهیم شو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی تولید قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

با تشکرگروه سهیم شو

مقاله در حال بروزرسانی می باشد.

تولید در خانه- کار در خانه- کسب و کار خانگی- کار خانگی- کارآفرینی- خود اشتغالی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- کارآفرینی با سهیم شو- خود اشتغالی- کار در خانه با سهیم شو- تولید قند در خانه- تولید قند- خط تولید قند در خانه- راه اندازی خط تولید قند در خانه- خط تولید قند



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...