خرید سنگ
to top

فواید کود کبوتر برای پسته 09198133353


1455
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 42 ثانیه



فواید کود کبوتر برای پسته

کبوتر Pigeon با نام علمیColumbidae متعلق به خانواده پرندگانی تنومند و سالم با گردن کوتاه، منقار کوتاه و باریک است که در درجه اول از دانه ها، میوه ها و گیاهان تغذیه می کنند. کود کبوتری Pigeon droppings fertilizerنوعی کود قوی برای درختان میوه و صیفی جات می باشد . البته باید توجه داشته باشید که خشک و بدون رطوبت باشد . چون رطوبت موجود در کود کبوتر خاصیت قلیایی بالایی دارد و باعث سوختن ریشه درختان می شود . پس در موقع خرید به خشک بودن کود ها توجه نمایید .کود کبوتر به صورت خشک قابل استفاده است و نوعی کود کامل برای درختان به شمار می آید که شامل مقادیر مناسبی از ازت، فسفات و کلسیم است. جهت سفارش و خرید کود کبوتر مرغوب با شماره 09198133353 تماس بگیرید.

فواید کود فضله کبوتر

بهترین نوع کود آلی و ارگانیک است اما باید از پرندگان سالم و اهلی تهیه می شود نه از کبوتران وحشی. این کود برای گیاهان با خوراک بالا مانند پسته و گوجه فرنگی، هندوانه، بادنجان، گل رز و دیگر گیاهان نیازمند به خاک غنی، بی نظیر است. کود کبوتر برای درخت از قبیل درختان پسته و باغ های انگور بسیار عالی است. همچنین در جالیزکاری و کاشت خربزه نیز عملکرد بی نظیری دارد. همچنین بعنوان ضد انگل جالیز بوده و خاک را ترد و نرم می کند. کود کبوتری برای زمین های طالبی و خیار بخصوص در زمان صفویان استفاده می شد.

فواید کود فضله کبوتر

مراکز خرید و فروش کود کبوتر

صنایع کود مارال اصفهان، انواع مختلف کود کبوتر مرغوب را هم بصورت فله و هم بصورت بسته بندی بفروش می رساند. پرسنل کارخانه کود مارال اصفهان این کود را در بسته بندی های 25 کیلویی و 50 کیلویی به صورت پاک شده آماده کرده و قابل عرضه می باشد . حمل و نقل و تحویل در سراسر ایران رایگان می باشد. جهت سفارش و خرید کود کبوتر مرغوب با شماره 09198133353 تماس بگیرید. جهت سفارش و خرید کود کبوتر مرغوب تماس بگیرید.

مراکز خرید و فروش کود کبوتر

کود کبوتر - کود پسته - کود کبوتر برای پسته - مفیدترین کود برای پسته - فواید کود کبوتر برای پسته



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...