خرید سنگ
to top

دستگاه پروسس شیر چیست؟


547
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 59 ثانیه



دستگاه پروسس شیر 3 تن

دستگاه پروسس شیر 3 تن یک دستگاه باکیفیت و کم مصرف می باشد که بیشترین استفاده را در لبنیاتی ها، دامداری ها و دامپروری ها و سایر مراکز تولید شیر دارد، این دستگاه قادر به حرارت دهی و نگهداری شیر به میزان فراوان می باشد. دستگاه پروسس شیر مجهز به یک سطح خارجی می باشد که معمولاً این سطح را پر از آب گرم می کنند، این بخش به منظور حرارت دادن به شیر و لبنیات پیاده سازی شده است؛ در واقع میزان گرمایش محصولات و ناهماهنگی حرارتی بین دستگاه و محصول توسط اپراتور تنظیم می گردد.

پروسس تانک فوق توسط شرکت صنعتی اوریاد در ظرفیت های مختلف قابل تولید است تا مشتریان بتوانند برطبق نیاز ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب کنند، دستگاه پروسس شیر کیفیت بالایی در نگهداری شیر و حرارت  دادن به آن دارد و برای استفاده در مراکز تولید لبنی بسیار کارساز و مطلوب است.

کار اصلی جداره داخلی پروسس تانک، انجام فرآیند برودتی و حرارتی می باشد و جهت حمل فشار و انتقال حرارت توسط بخار آب داغ و آب سرد در حالت شانه تخم مرغی به تولید رسیده است، همین عامل سبب ایجاد جوشش سیال مایع در درون محفظه شده است.

قابلیت ورود آب یخ، بخار، آب داغ یا آب خنک به جداره درونی دستگاه از دیگر تجهیزات کاربردی دستگاه محسوب می شوند، همچنین این دستگاه دارای پایه هایی است که به آسانی می توان آن را تنظیم نمود و برای به نمایش گذاشتن حرارت مخزن از ترمومتر مناسب در بخش ورودی و خروجی دستگاه استفاده شده است.

دستگاه پروسس شیر

ساختار دستگاه پروسس شیر 3 تن

 

دستگاه پروسس شیر از قابلیت تولید پنیرهای چدار و موزارلا نیز برخوردار است و شستشوی تانک دستگاه بعد از انجام هر عملیاتی به آسانی امکانپذیر است، به اختصار باید گفت عملیات شستشو توسط نازل‌های اسپری که حالت چرخشی دارند اجرا می گردد. این دستگاه ها مجهز به تانک نورهای LED می باشند که در بخش داخلی دستگاه واقع شده است.

همه ی مزیت های ذکر شده سبب پیشرفت و رو به رشد رفتن دستگاه پروسس شیر شده و نیز باعث شده مصرف کنندگان فراوانی در سراسر جهان برای نگهداری شیر از این مخزن بهره وری نمایند، امروزه میزان فراوانی از دستگاه پروسس شیر به خارج از کشور صادر می گردد و توسط عموم به مصرف می رسد.

این دستگاه کارآمد قادر است تمامی عملیات در تولید پنیر را به خوبی اجرا کند؛ در واقع ترکیب مواد مخزن، انباشتن شیر مخزن، حرارت دهی غیر مستقیم، شکافتن لخته‌های موجود، تخلیه مخزن و… جزو عملیاتی محسوب می شوند که در تولید پنیر روی محصول اعمال می گردد.

دستگاه پروسس شیر 3 تن این شرکت قادر به اعمال غیرمستقیم انرژی حرارتی می باشد، در واقع عملیات بازدید و کنترل مخزن برای تولید پنیر، توسط پنل کنترلی اجرا می گردد.

دستگاه پروسس شیر 3 تن اوریاد در دو حالت قابل تولید است که شامل تانک های همزن و تانک های غیرهمزن می باشد، معمولاً به تانک های فوق تانک های عمودی نیز می گویند.

دستگاه پروسس شیر 3 تنی

عملکرد دستگاه پروسس شیر 3 تن:

ابتدا شیر توسط یک بخش ورودی که در بخش تحتانی مخزن قرار دارد وارد مخزن می شود، سپس شیر موجود در مخزن بوسیله ی همزن و برش ترکیب می گردد؛ در واقع امکان تغییر سرعت همزن 2 تا 10 دور در هر دقیقه است. عملیات برش روی لخته‌ها برای ایجاد لخته در شیر، پس از افزودن مخزن صورت می گردد.

دستگاه پروسس شیر مجهز به یک سیستم حسگر می باشد که به هیچ وجه رسوب ایجاد نمی کند، همچنین دستگاه پروسس شیر 3 تن توسط یک بخش خروجی در بخش تحتانی مخزن تخلیه می شود و فرآیند تولید لخته توسط پنل کنترل ارزیابی می گردد.

همواره عملیات شستشوی سیستم از طریق نازل‌های اسپری گردشی صورت می گیرد، نورهای LED در مخزن فوق در داخل مخزن استفاده شده است.

دستگاه پروسس شیر 3 تن اوریاد مجهز به یک درب آدم رو می باشد و مصرف کننده می تواند به آسانی عملیات دستگاه را بازدید کند، این درب حالت کشویی دارد و بطور آشکار قابل دید نیست؛ همچنین جهت نفوذ هوا به دستگاه مجهز به یک درب هوا می باشد و پایه‌های استفاده شده در مخزن به راحتی قابل تنظیم است.

ساختار و ظرفیت پروسس تانک:

گازهای استریل کاربردی در مخزن شیر از قابلیت فیلتر شدن برخوردار است، دستگاه پروسس شیر بر اساس نوع کاربرد می تواند همانند یک دستگاه مجزا با سیستم کنترلی PLC و یا یک سیستم حرارت‌دهی در دسترس باشد.

دستگاه خنک کننده این مخزن با استفاده از دستگاه بازگشت آب تامین می گردد، دستگاه پروسس شیر اوریاد از قابلیت هموژنیزه کردن محصولات در مخزن برخوردار است و عملیات هموژنیزه محصولات توسط همزن‌های مغناطیسی صورت می گیرد.

موارد استفاده از دستگاه پروسس شیر 3 تن:

دستگاه پروسس شیر بیشترین استفاده را در دستگاه های نگهدارنده، سرد کننده و تولید فرآورده های لبنی دارد و نیز این دستگاه در سیستم هایی که جهت نگهداری فرآورده نیاز به بهداشت بالایی دارند بسیار کارساز است.

مزیت های ذکر شده سبب شده است این دستگاه کیفیت و امنیت بالایی داشته باشد و برای مصرف کننده مشکلی ایجاد نشود، به اختصار باید گفت محصولی که توسط این دستگاه تولید می شود تحت هیچ شرایطی فاسد و خراب نمی شود.

پروسس تانک شیر

مزایای دستگاه پروسس شیر 3 تن:

  • برخورداری از قابلیت انتقال حرارت و کاهش زمان پخت

  • تمامی مراحل پروسس تانک به صورت اتوماتیک اجرا می گردد.

  • مجهز به سیستم تخلیه

  • قابلیت میکس تمام امور پخت و یا گرمایش و ذخیره سازی

  • دستگاه پروسس شیر 3 تن اوریاد در حالت سه جداره به تولید رسیده است.

  • مجهز به نردبان استیل برای بررسی داخل مخزن

  • جداره داخلی دستگاه به صورت شانه تخم مرغی به تولید رسیده است.

  • جوشکاري دستگاه پروسس شیر، جوشکاري آرگون می باشد.

  • مجهز به هواکش و تور، برای جلوگیری از ورود حشرات

  • مجهز به سیستم CIP برای شستشوی سریع و راحت

  • تایید شده توسط سازمان بهداشت

  • مجهز به پروانه گردش و دستگاه همزن از نوع استیل جهت به حرکت در آوردن مایع داخل دستگاه

  • مجهز به یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...