خرید سنگ
to top

لامپ بروکس burux


12246
زمان مطالعه: 12 دقیقه, 7 ثانیه



لامپ بروکس - بروکس لامپ - لامپ burux- آدرس کارخانه لامپ بروکس - تولید کننده لامپ بروکس

شماره تماس : 75059000-021

یکی از بزرگ ترین چالشهای بشر از گذشته تا کنون نیاز به روشنایی در شب و ادامه ی جریان فعالیت هایش در این ساعات بوده است، با پیشرفت تکنولوژی، چرخه تولید الکتریسیته نیز سریع تر شده و منابع موجود در زمین نیز بیشتر صرف این موضوع میشوند. فعالیتهای روزمره ی ما نیازمند انرژی بوده و هر کدام از ما به سهم خود مصرف کننده ی این انرژی محسوب میشویم.
بد نیست بدانید حدود 16 میلیارد از انواع مختلف لامپ، روشنایی بخش شهرها و روستاها در سراسر جهان هستند. ال ای دی آخرین تکنولوژی در سیستم روشنایی به حساب می آید که در مقایسه با انواع قبلی یعنی CFL یا همان کم مصرف و قبل تر از آن رشته ای برتری های بسیار زیادی دارد، که باعث شده در چند سال اخیر نگاه کشورهای توسعه یافته را به خود جذب کرده و به سرعت سیستم های روشنایی خود را به فناوری LED ارتقا دهند. چرا که LED تنها فناوری موجود در جهان است که حدود 90 درصد انرژی مصرفی خود را به نور تبدیل کرده و تلفات زیاد مصرف انرژی را تقریبا از بین برده است. موضوع بهره وری انرژی اولین اولویت همه ی کشورهای توسعه یافته است. تنها با تعویض لامپهای قدیمی به ال ا ی دی میتوان در 27 % از انرژی کل کشور که صرف روشنایی می شود صرفه جویی قابل ملاحظه ای ایجاد نمود. به همین منظور شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار در راستای توسعه ی استفاده از آخرین فناوری صنعت روشنایی یعنی LED محصولات خود را با هدف کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری آن، در قالب انواع لامپ ها و چراغ های روشنایی تولید کرده و آن را با برند تجاری بروکس در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. فناوری LED بعنوان جدیدترین دستاورد بشر در زمینه تولید روشنایی، بدلیل پایداری قابل قبول، بهره وری بالا و حفاظت از محیط زیست توانسته جایگاه ویژ ه ای را در این زمینه به خود اختصاص دهد. این شرکت در راستای نیل به هدف مدیریت و کاهش مصرف انرژی در کشور عزیزمان با عبور از فناوریهای قدیمی روشنایی (کم مصرف،رشته ای و…) حوزه فعالیت خود رابصورت تخصصی برروی زمینه LED متمرکز نموده و امیدوار است تا با یاری خداوند و کمک هم میهنان عزیزمان گامهای مهمی در این زمینه بردارد.
محصولات لامپ بروکس
گروه لامپ
خانواده حبابی
سری جنرال
سری آلومینیوم
سری بزرگ
سری جاینت
سری UFO
سری کروی
خانواده شمعی
سری شمعی
سری اشکی
خانواده تیوب
سری مهتابی T8
سری FPL
خانواده رفلکتور
سری هالوژن
سری انعکاسی
1گروه چراغ
خانواده صنعتی
سری سالنی
خانواده لاینر
سری پلی کربنات خطی
سری نیان
خانواده بک لایت
سری دورشیشه
سری آلومینیوم
خانواده اسپات
سری سقفی COB
سری فیکسچرهالوژن
خانواده پروژکتور
سری پروژکتور SMD
سری پروژکتور COB
2گروه چراغ
خانواده چراغ های روشنایی فضای داخلی
چراغ پنل 60*60 توکارساید لایت
چراغ پنل 60*60 توکار بک لایت
چراغ پنل 120*30 توکارساید لایت
چراغ پنل 120*30 توکار بک لایت
چراغ پنل 120*30 روکاربک لایت
چراغ پنل 120*30 روکاربک لایت
چراغ پنل 60*30 توکار بک لایت
چراغ پنل 120*60توکارساید لایت
چراغ پنل 120*60توکاربک لایت
چراغ پنل 30*30توکارساید لایت
چراغ های دایره و مربع برش 20 توکار
چراغ های دایره و مربع برش 15 توکار
چراغ های دایره و مربع برش 12توکار
چراغ های دایره و مربع برش 8 توکار
چراغ های سقفی COB توکار
چراغ پنل 60*60 روکار ساید لایت
چراغ پنل 120*30 روکار ساید لایت
چراغ پنل 120*30 روکاربک لایت
چراغ پنل 60*30 روکار ساید لایت
چراغ پنل 60*30 روکار بک لایت
جراغ پنل 120*60 روکار بک لایت
چراغ پنل 30*30 روکارساید لایت
چراغ های دایره و مربع سایز 22 روکار
چراغ های دایره و مربع سایز 17 روکار
چراغ های دایره و مربع سایز 12 روکار
چراغ فلزی با لامپ LED طرح FPL
چراغ فلزی با لامپ LED-T8 سایز 60
چراغ فلزی با لامپ LED-T8 سایز 120 سانت
نوارخطی
چراغ خطی آلومینیومی عرض 25 میلیمتر
چراغ خطی آلومینیومی عرض 50 میایمتر
چراغ خطی آلومینیوم عرض 75 میلیمتر
چراغ خطی آلومینیوم عرض 100 میلیمتر
چراغ خطی آلومینیوم عرض 200 میلیمت
 
آدرس فروشگاه لامپ بروکس در دیجی کالا
 
گالری محصولات بروکس
 
 

اتاق عمل در بیمارستان ها از حساس ترین نقاط است که بهداشت نوری در آن شرایط خاص خودش را دراد . پس تامین نور آن باید طبق استاندارد و رعایت اصول انجام گیرد. فناوری LED باعث شده تمام سیستم های اداری تجاری پزشکی و آموزشی به فکر تعویض روشنایی مجموعه خود باشند چرا که بهره وری این نوع روشنایی بالاتر بوده و در نتیجه در هزینه های مصرف انرژی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 

سری انعکاسی

لامپ‌های هالوژنی SMD بروکس نسبت به مدل قدیمی موجود در بازار از روشنایی بیشتری برخوردار می‌باشد. در مقایسه با مدل قدیمی روشنایی حدود 25% افزایش و در مقابل انرژی مصرفی به طور متوسط حدود 85 درصد کاهش یافته است. هالوژن MR16 بروکس طول عمری تا 10 برابر هالوژن‌های قدیمی دارد. از مزایای این ال‌ای‌دی میتوان به کاهش هزینه‌های اولیه اشاره کرد زیرا ابعاد و سرپیچ هالوژون‌های بروکس با هالوژن‌های قدیمی یکسان بوده و در نهایت نیازی به تغییر چراغ به خصوص در چراغ‌های سقفی نمی‌باشد. از دیگر مزایای هالوژن های بروکس میتوان به عدم تولید و انتشار UV و IR اشاره کرد که این امر موجب کاهش آسیب به محصولاتی می‌شود که نور به طور مستقیم به آنها تابانده می‌شود.

 

کاربردها

بیمارستان و مراکزآموزشی
فروشگاه

سری هالوژن

لامپ‌های هالوژنی COB بروکس نسبت به مدل قدیمی موجود در بازار از روشنایی بیشتری برخوردار می‌باشد. در مقایسه با مدل قدیمی روشنایی حدود 25% افزایش و در مقابل انرژی مصرفی به طور متوسط حدود 85 درصد کاهش یافته است. هالوژن MR16 بروکس طول عمری تا 10 برابر هالوژن‌های قدیمی دارد. از مزایای این ال‌ای‌دی میتوان به کاهش هزینه‌های اولیه اشاره کرد زیرا ابعاد و سرپیچ هالوژون‌های بروکس با هالوژن‌های قدیمی یکسان بوده و در نهایت نیازی به تغییر چراغ به خصوص در چراغ‌های سقفی نمی‌باشد. از دیگر مزایای هالوژن های بروکس میتوان به عدم تولید و انتشار UV و IR اشاره کرد که این امر موجب کاهش آسیب به محصولاتی می‌شود که نور به طور مستقیم به آنها تابانده می‌شود.

 

کاربردها

منازل
فروشگاه
هتل و رستوران
سالن سرپوشیده

 

سری FPL

لامپ هایی ال‌ای‌دی طرح FPL با مصرف تنها 17 وات به جای 36 وات و حباب پلاستیکی بهترین گزینه برای کاهش هزینه های انرژی و تعمیرات نگهداری شماست.

 

کاربردها

منازل
فروشگاه ها و ادارات
بیمارستان و مراکزآموزشی
هتل و رستوران

 

سری مهتابی T8

بدنه لامپ t8 پلاستيكي و مقاوم در برابر ضربه است. T8 BURUXبا سرپيچ G13 نياز به تعويض چراغ نداشته واين لامپ با توان 21 و 10 وات جايگزيني مناسب براي مهتابي‌هاي شماست.

 

کاربردها

منازل
ادارات
بیمارستان و مراکزآموزشی

 

سری اشکی

لامپ‌هاي اشکی با سرپيچ E14 در توان‌هاي 3 تا 7 وات،مناسب برای چراغ های تزیینی و لوسترها که زيبايي خيره كننده‌اي را به منزل شما هديه مي‌كنند.

 

کاربردها

منازل
هتل و رستوران

 

سری شمعی

لامپ‌هايشمعیبا سرپيچ E14 در توان‌هاي 3 تا 7 وات، مناسب برای چراغ های تزیینی و لوسترها، زيبايي خيره كننده‌اي را به منزل شما هديه مي‌كند. ویژگی های محصول قابلیت تعویض آسان با لامپ های کم مصرف و رشته ای جنس بدنه آلومینیوم با روکش پلی کربنات برای انتقال حداکثری حرارات فاقد جیوه و تشعشعات UV نمود رنگ بالا 85 درصد صرفه جویی انرژی در مقایسه با لامپ های رشته ای سه سال ضمانت

 

کاربردها

منازل
هتل و رستوران

 

سری بزرگ

شما می توانید با قابلیت تنظیم نور خانواده ی کاهش پذیر(Dimmable) بروکس، با توجه به روحیه خود فضای بی نقص مورد نظرتان را خلق کنید. ما این لامپ را جايگزين لامپ‌هاي حبابي رشته‌اي كرده ايم. با توجه به اهمیت انتقال حرارت، بدنه این لامپ ها از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. لامپ‌های کاهش پذیر کلاسیک با سرپیچ‌های استاندارد E27 به راحتی با لامپ‌های قدیمی شما قابل تعویض‌اند.

 

کاربردها

منازل و فروشگاه
هتل و رستوران
سالن سرپوشیده
بیمارستان و مراکز آموزشی

 

سری جاینت

تولید لامپ های با شارنوری بالا و در نتیجه ابعاد بزرگ همواره یکی از چالشهای طراحان و تولیدکنندگان لامپ بوده است. با ورود یک تکنولوژی جدید در صنعت روشنایی، مصرف کنندگان انتظار دارند بتوانند همه مدلهای قدیمی لامپ را با مدلهایی که این فناوری جدید به آنها ارائه می دهد جایگزین کنند. لامپهای سری حبابی جاینت بروکس با توانهای بالا علاوه برآنکه الزامات مربوط به انتقال حرارت در طراحی و جنس بدنه آنها لحاظ شده است دارای شار نوری بسیار بالا نیز می باشند. جنس بدنه این سری ازمحصولات، آلومینیوم دایکاست (Die-Casting AL) و حباب آن از جنس پلی کربنات(Poly Carbonate) است. بعلاوه طراحی شکل حباب بگونه ای انجام شده است که نورلامپ با زاویه مناسبی از آن خارج گردد.

 

کاربردها

منازل
سالن سرپوشیده
بیمارستان و مراکزآموزشی

 

سری کروی

لامپ های سری کروی بروکس که از خانواده حبابی محسوب می شوند به دلیل برخورداری ازحجم نوری بالا در کنار بازده نوری مناسب برای نورپردازی داخلی محیط های نسبتا بزرگ طراحی شده اند. از آنجا که توان خروجی این محصول درحد متوسط و بالاست، ساز وکار انتقال حرارت در بدنه باید به نحو مناسبی طراحی شده باشد تا این لامپ قادر باشد به طول عمر پیش بینی شده برای آن دست یابد. به همین منظور در پیرامون بدنه آلومینیومی این محصول پره هایی تعبیه شده است تا فرآیند انتقال حرارت از چیپ ست به بدنه به نحو موثرتری صورت پذیرد. سالن های با سقف بلند، مجتمع های تجاری و فروشگاه ها از جمله محیط هایی هستند که این محصول می تواند در آنها بکار گرفته شود.

 

کاربردها

منازل
فروشگاه ها
هتل و رستوران

 

سری زیر کابینتی

سری زیر کابینتی بروکس که در توانهای 5 ، 9 ، 15 و 18 وات تولید می‌شوند، نسل جدیدی از روشنایی هستند که برای نور پردازی فضاهای مدرن علاوه بر تامین خواسته‌های نوری، دست طراحان را به منظور ایجاد شکل‌های جذاب و زیبای نور پردازی باز می‌گذارد. بدنه این چراغها به گونه‌ای طراحی شده که گرما را به راحتی انتقال دهد و مقاومت مکانیکی و شیمیایی خوبی نیز در برابر تغییرات آب و هوایی دارند. درایور و چیپست LED این لامپها از قطعات مرغوب تهیه و بکارگیری می‌شود.

 

کاربردها

خانه
سالن های سرپوشیده

سری آلومینیوم

چراغ بک لایت LED بروکس با طراحی زیبا و بازده نوری بالا جزو معدود محصولات این شرکت است که از تکنولوژی Back Light بجای Side Light بهره میبرد. بدنه این چراغ ازنوع آلومینیوم دایکاست با پوشش رنگ الکترواستاتیک دررنگهای سفارشی بوده که علاوه بر مقاومت بسیار بالا دارای انتقال حرارت ایده آلی می باشد.این مساله بخصوص در انتقال حرارت ازچیپ ست به بدنه و در نتیجه افزایش طول عمر چراغ تاثیر بسزایی دارد.نوع چیپ ست بکاررفته در این نوع چراغ از نوع SMD 2835 با بازده نوری 110Lm/w می باشد.پخش کننده نورآن در دو مدل شیشه سکوریت و دیفیوزر قابل ارائه می باشد.مشخصات این چراغ آن را برای استفاده در محیط هایی که تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی در آن دشوار و پرهزینه می باشد ایده آل ساخته است.

 

کاربردها

ادارات
بیمارستان و مراکزآموزشی
سالن سرپوشیده

 

سری نیان

چراغ LED مدل نـیـان از جمله محصولات تولیدی شرکت بروکس میباشد که به منظور جایگزینی با چراغهای قدیمی مـهتابی فلـورسنت 2*40 در روشنایی عمومی اتاقهای عمل ارایه شده است. بدنه این چراغ از آلومینیوم خالص با پوشش رنگ الکترواستاتیک تولید شده که علاوه بر مقاومت بسیار بالا از انتقال حرارت ایده آلی نیز برخوردار بوده و مناسب شرایط آب و هـوایی نسـبتا گرم ایران میبـاشد.
درایور الکـترونیـکی(راه انداز) تولی داخل کشـور و از قطعات و المانها مرغوب ساخته شده است. چیـپ سـت LED نیـز از شـرکـتهای معـتبر اروپایی تهیه شده اسـت. ایـن مشخـصات در مجـموع شـرایط گارانتی 36 ماهـه را برای این چـراغها فراهم مـی نـماید. به دلیل وجود تجهیزات دقیق و حساس پزشکی در محیطهای بیمارستانی، بکارگیری چراغ با مشخصات الکتریکی اسـتاندارد الزامی میباشـد.
چراغ تولیدی بروکس دارای مشخصات استاندارد به همراه تاییدیه از آزمایشـگاههای معـتبر روشـنایی کـشور میباشد و علاوه بر عدم وجود فلیکر یا همان چشمک زدن که سبب خستگی چشم میشود دارای مدار تغذیه با ضریب تـوا PF بالا و آلودگی هارمونیکی THD بسیار پایین میباشد

 

کاربردها

اتاق عمل

 

سری پلی کربنات خطی

چراغ پلی کربنات خطی بروکس از حیث شکل بدنه، و زاویه پخش نور برای کاربردهای مختلف محصولی ایده آل بشمار میرود. حباب پلی کربنات یکپارچه با شارنوری مناسب، باعث ایجاد روشنایی مطلوب توسط این محصول شده و قابلیت نصب بسیار آسان آن سبب گردیده است تا بتوان آن را در محیط های مختلف بسادگی نصب نمود. از دیگر مزایای این چراغ میتوان به یکپارچه بودن منبع نوری و راه انداز اشاره نمود. چنانچه قصد جایگزینی مجموعه لامپ و چراغ FPL فلورسنت خود را دارید این چراغ میتواند گزینه ای بسیار مطلوب برای شما باشد. از مهمترین کاربردهای این محصول میتوان به روشنایی بالای آینه، راهروها و محیط های بیمارستانی اشاره نمود.

 

کاربردها

منازل
بیمارستان
مراکز آموزشی

 

 

 

 

سری پروژکتور COB

پروژکتورهای ال‌ای‌دی BURUX با توان های10تا100 وات تولید شده‌اند، این موضوع در کنار گستره رنگی ای که فراهم کرده ایم ( 2700- 6500 کلوین ) شما را قادر می‌سازد در نورپردازی بنای موردنظرتان آزادی عمل داشته باشید. از سوی دیگر عمر پیش بینی شده برای این محصول 30000 ساعت است که سال‌ها شما را از هزینه‌های تعمیرونگهداری و تعویض، بی‌نیاز می‌کند.

 

کاربردها

نمای بیرونی ساختمان
بیلبوردهای تبلیغاتی


 

 

سری پروژکتور SMD

سری پروژکتورهای SMD بروکس با طراحی زیبا و ضخامت بسیارکم علاوه بر آنکه دارای بازده نوری بسیار بالایی هستند با توجه به زاویه پخش نور مناسب و درجه حفاظت IP65 براحتی می توانند در فضاهای روباز (Out Door) برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم دایکاست می باشد که با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده و در نتیجه نسبت به تابش نور آفتاب یا سایر تغییرات جوی بسیار مقاوم خواهد بود. نکته قابل تامل در طراحی این محصول استفاده از درایور با ابعاد کوچک و بصورت داخلی است به گونه ای که ضخامت کلی محصول را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش داده است.

 

کاربردها

نور پردازی محوطه و ساختمان
نورپردازی آبنما
روشنایی بیلبوردهای تبلیغاتی

 

 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...