خرید سنگ
to top

لودر های ایکس سی ام جی


1605
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 33 ثانیه



لودر XCMG ZL50

alt

لودر XCMG ZL50 نزدیک به یک دهه است که به عنوان محصولی شناخته شده در ایران توسط شرکت آران ماشین توس ( آران پارت شرق سابق )، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت XCMG وارد بازار گردیده است . این محصول تا به امروز با استقبال بی نظیر مشتریان ما روبرو شده است و با اثبات کیفیت، کارایی و همچنین خدمات پس از فروش شرکت آران ماشین توس این افتخار را به ما داده است تا تقریبا در تمامی معادن، پروژه های ساختمانی ، راهسازی و کشاورزی نامی از XCMG و آران ماشین حضور داشته باشد .

شرکت XCMG(ایکس سی ام جی) همواره تلاش کرده است با بازخوردی که از مشتریان در سراسر جهان دریافت می‌کند کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش و به روز نگه دارد. در همین راستا به معرفی تاریخچه‌ای از این لودر در بازار ایران خواهیم پرداخت .

اولین ماشین xcmg

اولین دستگاه ها در سال 1380 وارد بازار ایران شد و توانست به شکل چشم گیری و مقطع زمانی خاصی جای خود را در بازار بگیردXCMG ZL50G  عرضه این مدل از سال ورود با تغیرات جزء و اضافه کردن آپشن ها نسبت به دستگاه های از پیش تولید شده تا سال 2016 ادامه داشت و مدل بعدی این دستگاه ها با تغییر کابین و شکل ظاهری و تغیرات در آمپرها تغییر کرد در این مدل تغییراتی اعمال شده بود که کاربری و تعمیرات دستگاه را بسیار ساده و امکان دسترسی به قسمت های مهم را تسهیل بخشیده بود .

این تغییرات شامل جک برقی کاپوت عقب و اضافه شدن 2 درب بازشو ، راحت تر شدن تعویض لنت ها بدون بازکردن چرخ ها، دیجیتالی شدن پنل داخل کابین می باشد  . 

در سال 2018 مدل جدید لودر XCMG با عنوان ZL50GN توسط شرکت آران ماشین توس در بازار داخلی عرضه گردید .

alt

در حال حاضر این محصول با بهره‌گیری از موتور کاترپیلار سری C6121 که از موتور های محبوب و با کارایی بالا در بین موتور‌های موجود در بازار می‌ باشد، در دو مدل گیربکس هیدرومکانیکی و گیربکس برقی به فروش می‌رسد .

دستگاه XCMG یکی از دستگاه های خوب با پیشرفت عالی در صنعت و بازار کشور در مدل های مختلف ZL30,ZL50 و موتور کاترپیلار و همچنین گریبکس های برقی ZFآلمانی که در طرح های مختلف مانند 180 و200 و گریبکس برقی آمریمایی و گریبکس های برقی چینی طراحی و تولید می شود،لودر ایکس سی ام جی باطراحی داخلی د رکابین و فرم خروجی های محفظه هوا (سیستم گرمایشی و سرمایشی)،فرم دسته لیور کلاسیک،صندلی خاص، فرمان و جلو داشتبرد منحصر به فرد توانسته جلب رضایت مشتری و پدیدار کردن تعداد قابل توجه ای مشتری را جذب خود کند.

این گونه لودر با استفاده  از مشخصات و خصوصیات خوبی که داشته توانسته خود را جایگزین باقی برند های موجود کند و با سرعت قابل توجه ای از باقی برند ها سبقت و پیشرفت کند،این برند با فروانی قطعات در کشور و داشتن نمایندگی هایی در سایر نقاط کشور توانسته خدمات قابل توجه ای را به مشتریان ارائه دهد 

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با مهندس فردوسی09198133353 تماس بگیرید

 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...