خرید سنگ
to top

گریدر میتسوبیشی و قطعات آن


1009
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 13 ثانیه



گریدر میتسوبیشی و قطعات آن

alt

در این مطلب اگر شما علاقمند به ماشین الات راهسازی هستید و به دنبال اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع گریدر مخصوصا گریدر میتسوبیشی به شما پیشنهاد میکنم این مطلب را تا اخر مطالعه فرمایید:

قبل از صحبت در مورد قطعات گریدر میتسوبیشی ،بهتر است ابتدا تاریخچه ای از گریدر به شما ارائه دهیم، تولد اولین گریدر را می توان به 75 سال پیش نسبت داد در آن زمان گریدر های تولیدی به صورت تیغه ای معلق در زیر دوچرخه ساخته میشد پس از آن بود که رفته رفته با افزایش کارایی اینگونه گریدر ها شرکت های خودرو سازی و قطعه سازی تصمیم گرفتند تا این خودرو را به صورت پیشرفته تر به بازار ارائه دهند و همین سر انجام تولید گریدر هایی شد که توسط خودرو هایی مانند تراکتور کشیده میشد. پس از آن نیز رفته رفته گریدر ها به سمت موتور دار شدن پیش رفت و به گریدر های امروزی تبدیل شدند. گریدر به صورت کلی به ماشین آلاتی گفته می شود که وظیفه ی صاف کردن سطح خاک را داشته و به این طریق در هموار تر کردن مسیر کمک می کنند. لوازم میتسوبیشی متنوع هستند.

alt

 گریدر معمولا از یک تیغه بزرگ به همراه 3 اکسل و یک موتور و کابین تشکیل شده است که هماهنگی این بخش ها با یکدیگر میتواند گریدر را پیش برده و مسیر را هموار سازد. گریدر میتسوبیشی موتور دار را بیشتر برای شکل دادن به شیب ها، صاف کردن خاکریز ها ، تنظیم شیب، کندن جوی آب و .. مورد استفاده قرار می دهند  همچنین از این مدل گریدر برای کانال سازی و تنظیم شانه ی راه هایی که جاده آنها شنی می باشد نیز استفاده می کنندقطعات گریدر میتسوبیشی با این مدل را نیز می توانید از فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی تهیه نمایید. در صورتی که باید بر روی زمین مرطوب و آبدار و سخت کار شود بهتر است از گریدر بدون موتور استفاده شود. هم از نوع موتور دار و هم بدون موتور برای برف روبی نیز استفاده میشود. مزیت استفاده از گریدر آن است که تیغه آن در حالت های مختلفی نسبت به بدنه ی آن میتواند قرار گرفته و به فعالیت مشغول باشد.

alt

یکی دیگر از قطعات گریدر میتسوبیشی ، چرخ ها هستند. چرخ ها نیز قابلیت تمایل به طرفین را دارند تا بتوانند فشار وارده بر تیغه را کنترل نموده و مانع از آسیب دیدگی آن شوند. همچنین گریدرهای میتسوبیشی با دارا بودن کمرشکن افزایش کارایی آنها را به همراه خواهد داشت. که همین امر باعث شده است تا بسیاری از مشتاقان به خرید گریدر به سمت خرید گریدر میتسوبیشی سوق یافته از گریدر های این برند خرید نمایند.

برای مشاوره با اقای مهندس فردوسی 09198133353تماس بگیرید

 

 

 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...