خرید سنگ
to top

شرکت دوسان و محصولات آن


839
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 13 ثانیه



شرکت دوسان و محصولات

شرکت دوسانDoosanاین شرکت سازنده انواع ماشین الات راهسازی با خدمات وموفقیت هایی که داشته توانسته به شکل چشم گیری نسبت به سایر شرکت ها پیشی بگیرد،دوسانتولید کننده انواع ماشین آلات راه سازی ، موتورهای دیزل و ژنراتور است. این کمپانی از پرطرفدار ترین شرکت های تولید کننده ماشین آلات راه سازی از جمله بیل مکانیکی ، لودر و مینی لودربه حساب می آید. دوسان در بازار ایران با عرضه بیل های مکانیکی و ماشین آلات سنگین با کیفیت ، توانسته جایگاه مناسبی را در میان متقاضیان به دست آورد و در لیست بهترین شرکت های تولید کننده تجهیزات سنگین جهان قرار گیرد.

alt

از تاریخچه ای این شرکت میتوان این گونه گفت که: شرکت Doosan یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ماشین آلات راه سازی ، تجهیزات صنعت و معدن ، ساختمان ، عمران و خدمات شهری می باشد.  پایه اصلی شکل گیری این کمپانی بر اساس فلسفه و هدف های این شرکت در جهت تولید و سرعت بخشیدن به کسب و کار ساخت  و ساز بوده است. ایده گروه ماشین آلات راه سازی دوسان پایه و اساس رشد و موفقیت این شرکت کره ای در مدت یک قرن گذشته بوده است. این کمپانی در سال ۱۸۹۶ تاسیس شده که با توجه به این سابقه غنی ، رشد به سزایی داشته است. نام این کمپانی از دو کلمه کره ای تشکیل شده که کلمه Doo به معنای یک واحد یکپارچه ، و کلمه san به معنای کوه می باشد. حتی اسم این شرکت هم بر اساس یک تیم مستحکم و پایدار شکل گرفته است.

دوسان؛خدمات و محصولات آن:

شرکت دوسان  این ابر شرکت سازنده دستگاه های راهسازی؛شرکت دوسان جزء آن دسته کمپانی هایی به شمار می رود که سریع ترین زیرساخت های کسب و کار شهری و اجتماعی را تشکیل داده است. راه حل های اساسی این برند در بهبود عملکرد ماشین های راه سازی و خدمات شهری ، پیش برد عظیمی در رشد جوامع و ساخت و ساز در پنج قاره را ایجاد نموده است.

شرکت دوسان محصولت خود را با جدید ترین تکنولوژی روز ارائه می دهد:

مینی لودر

لودر چرخ لاستیکی

دامپتراک

لیفتراک

مینی بیل مکانیکی (چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی)

انواع بیل مکانیکی (چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری)

این شرکت موفق علاوه بر تولید ماشین الات تولید کننده قطعات جانبی و لوازم یدکی نیز می باشد که از جمله قطعات یدکی ارائه شده توسط شرکت دوسان عبارتند از:

باکت بیل و مینی بیل مکانیکی

چکش هیدرولیکی(پیکور)

اتصال سریع

ریپر، بلوک سیلندر

پمپ هیدرولیک

پمپ موتور،

قطعات زیر و بند و...

بد نیست بدانید که شرکت بابکت بخشی از گروه دوسان کشور کره جنوبی است که در وست فارگو ، داکوتای شمالی ، ایالات متحده آمریکا واقع شده‌ و بخش اروپایی این کارخانه در واترلو (بلژیک) ، واقع شده ‌است. همچنین شرکت دوسان در سال ۲۰۰۷ سهام شرکت دوو کره جنوبی را خریداری کرد.

شرکت دناما از عرضه کننده های محصولات لودر می باشد که یکی از این  عرضه ها به نام دوسان و شرکت دوسان می باشد.شرکت دنامابه عنوان واردکننده قطعات و لوازم یدکی بیل های مکانیکی دوسان در ایران یکی از شرکت های شناخته شده در این زمینه است. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت است.

از انواع واردات این شرکت عبارتند از:

انواع قطعات زیر و بند

قطعات موتور

قطعات هیدرولیک و پمپ مادر

قطعات و تجهزات داخل کابین

لوازم برقی

فیلتر

گیربکس

انواع چرخدنده ها

انواع صفحه گرافیتی

واشر

چهارشاخه

سایر لوازم جانبی

در این قسمت به یکی از دستگاه های دوسان اشاره مختصری می کنیم...

مینی لودر های DOOSAN      

در کشور ما یک تیپ از محصولات مینی لودر دوسان کره جنوبی طرفداران خاص خود را دارد و از تمامی مدل ها رایج تر است. این محصول با نام  دوسان ۴۴۰ plus توسط نمایندگی های معتبر دوسان در ایران که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت ، به بازار عرضه می شود.

از ویژگی های این دستگاه (مینی لودرplus DOOSAN 440 )

قابلیت کارکرد عمودی مناسب

زاویه دید مناسب برای درایور

پانل سوئیچ یکپارچه

دارای لامپ اتاق

قابلیت کاربا کیبورد کابین

دارای کولر

پدال نرم و راحت

ورود و خروج آسان به کابینalt

دوسان جزء آن دسته کمپانی هایی به شمار می رود که سریع ترین زیرساخت های کسب و کار شهری و اجتماعی را تشکیل داده. راه حل های اساسی این برند در بهبود عملکرد ماشین های راه سازی و خدمات شهری پیشبرد عظیمی در رشد جوامع و ساخت و ساز در پنج قاره را ایجاد نموده است.

به غیر از شرکت دناما شرکت های دیگری همانند شرکت آریا راه نیز وارد کننده قطعات دوسان در کشور می باشند: شرکت آریا راه به عنوان نماینده رسمی واردکننده قطعات مکانیکی و لوازم یدکی محصولات شرکت دوسان فعالیت می کند. محصولات قابل ارائه توسط این شرکت انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات هیدرولیک ، قطعات GET، قطعات برقی ، فیلتر ، گیربکس ، انواع صفحه ، واشر ، چهارشاخه، پمپ و سایر لوازم جانبی می باشد. علاوه بر قطعات فوق و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند. به همین منظور شما می توانید برای مشاوره رایگان و در خواست های خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای مشاوره با مهندس فردوسی 09198133353تماس بگیرید

 

 

 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...