خرید سنگ
to top

بیل هیتاچی وآشنایی با آن


241
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 50 ثانیه



بیل هیتاچی

بیل هیتاچی یا بهتر بگیم شرکت هیتاچی یکی از معروف ترین و معتبرترین شرکت های موجود است ،ژاپن سازنده واجرا کننده این عظمت کارخانه ای ودستگاه های ماشین الات راهسازی می باشد،این شرکت ژاپنی توانسته جایگاه خود را در جهان پیدا کرده ودستگاه های مورد استفاده وقابل اطمینانی ساخته و ارائه به مشتریان داده است. با همکاری گروه آرین سرمایه رسماً به ایران آمد. آرین سرمایه که قبل از آن دی‌اس، میتسوبیشی و کامیونت‌های تجاری JAC را به صورت رسمی به ایران آورده بود، حال با هیتاچی وارد بازار ماشین آلات راهسازی شده و با محصولات مختلفی این شرکت ژاپنی وارد این بازار متفاوت داخلي شده و قصد دارد در سال جاري سهم بازار مناسبي را نيز بدست آورد.

ماشین الات هیتاچی امروز در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، مرکز خدمات پس از فروش گروه خودروهای تجاری آرین سرمایه با مساحتی بیش از 5500 متر مربع افتتاح شد. در این مرکز خدمات به خودروهای تجاری جک JAC و همچنین ماشین آلات راهسازی هیتاچی ارایه می‌شود و انبار بزرگی برای خدمات رسانی به این محصولات تهیه و آماده شده است.با توجه به عدم امکان ارسال خودروهای راهسازی به این مرکز برای انجام خدمات و تعمیرات، خودروهای مخصوصی برای این امر در نظر گرفته شده و این خودروها به زمین مورد نظر برای انجام این امور مراجعه خواهند کرد و در صورت لازم قطعات خراب را برای تعمیر و یا تعویض به مرکز خدمات حمل می‌کنند.
هیتاچی که در سال 1951 تاسیس شد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده این خودروها است و محصولاتی چون لودر، بیل مکانیکی و یا بولدوزر روی خط تولید خود دارد. در ایران، هیتاچی با 4 نوع بیل مکانیکی و 1 نوع لودر چرخ لاستیکی کار خود را آغاز کرده است.

بیل مکانیکی: شرکت آرین ماشین راهبرد که طرف ایرانی شرکت هیتاچی ژاپن است، شرایط لیزینگی را نیز برای این 5 مدل در نظر گرفته است. بیل مکانیکی چرخ زنجیری در 4 مدل در لیست فروش محصولات هیتاچی قرار گرفته و وزن کاری آنها بین 21300 کیلوگرم تا 46800 کیلوگرم است. جالب است بدانید که روی تمامی مدل‌های بیل‌های مکانیکی هیتاچی موتورهای ایسوزو 6 سیلندری نصب شده اما مدل‌های هر موتور نسبت به وزن کاری آنها متفاوت است و توان آنها از 168اسب بخار تا 315اسب بخار متغیر هستند. قیمت بیل‌های مکانیکی هیتاچی بین 537 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 362 میلیون تومان است.

بیل مکانیکی هیتاچی؛امروز در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، مرکز خدمات پس از فروش گروه خودروهای تجاری آرین سرمایه با مساحتی بیش از 5500 متر مربع افتتاح شد. در این مرکز خدمات به خودروهای تجاری جک JAC و همچنین ماشین آلات راهسازی هیتاچی ارایه می‌شود و انبار بزرگی برای خدمات رسانی به این محصولات تهیه و آماده شده است.

alt

همچنین یک لودر چرخ لاستیکی نیز در لیست فروش محصولات راهسازی هیتاچی قرار گرفته که پیشرانه دایملر کرایسلر 6 سیلندری با توان 299اسب بخار نصب شده و وزن کاری آن 22400 کیلوگرم است. قیمت این لودر 1 میلیارد و 111 میلیون تومان اعلام شده است.

در مجلات و خبر گذاری هایی که در پیش گرفته شده این شرکت با موفقیت ها ومطالبی روبرو شده است: در پایان مراسم افتتاح این مرکز خدمات، کنفرانس خبری نیز برگزار شد و در آن خبرنگاران سوالات خود را مطرح کردند. مدیر عامل شرکت آرین ماشین پیش‌بینی کرد که احتمالاً بازار این نوع ماشین‌ها با توجه به بودجه عمرانی، رشدی بیش از 20 درصدی را در سال جاری تجربه خواهد کرد و آرین ماشین در تلاش است سهم بازارخود را به 15 درصد برساند.
نیک مهر، مدیر عامل شرکت آرین ماشین، اظهار داشت که با افتتاح این مرکز خدماتی سعی خواهد شد تا اعتماد به مشتریان سابق هیتاچی بازگردد و فروش قطعات این برند به صورت مستقیم توسط این شرکت انجام گیرد.
محسن مجیدی، مدیر فروش آرین ماشین در این کنفرانس حضور داشت و اعلام کرد که محصولات هیتاچی بعد از سفارش حدود 5 الی 6 ماه زمان لازم دارد تا تحویل داده شوند و در ابتدا بیل‌های 2 الی 87 تنی را عرضه خواهند کرد. او همچنین افزود که در بازار فعلی، رقبای جدی کره‌ای وجود دارد و معمولاً بازار دست دوم این نوع خودروها شرایط مناسبی دارند اما قیمت‌گذاری این شرکت طوری خواهد بود که نسبت به رقبا کاملاً رقابتی خواهد بود و تسهیلات ویژه‌ای نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.
جالب است بدانید که سال گذشته حدود 1100 دستگاه بیل جدید به بازار عرضه شده و از این مقدار همانطورکه گفته شد، آرین ماشین سعی در کسب سهم 15 درصدی خواهد داشت.

برای مشاوره با مهندس فردوسی09198133353 تماس بگیرید



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...