خرید سنگ
to top

لیست سایتهای ثبت آگهی


452
زمان مطالعه: 19 دقیقه, 45 ثانیه



سایت درج آگهی رایگان شیپور

alt

www.sheypoor.com

سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیممی باشد. لازم به ذکر است نام و برند تجاری شیپور/ sheypoor نیز به نام شرکت نت تجارت اهورا (سهامی خاص) در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده است.

در سایت شیپور خرید به صورت مستقیم انجام نمی شود و تراکنش مالی امکان پذیر نیست.

 

سایت دیوار

alt

www.divar.com

دیوار از سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش بدون واسطهی آنلاین آغاز به کار کرد. امتیاز برند دیوار توسط شرکت آگه پردازان هوشمند (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است.

نیازمندیهای ریز و درشت شما روی دیوار

در دیوار به آسانی میتوانید نیازمندیهایتان را بر اساس محله دستهبندی کنید و نزدیکترینها را بیابید.

 

برای قرار دادنِ آگهیهای خود در دیوار

شهرتان را مشخص نمایید، علامت + ارسال آگهی رایگان را انتخاب کنید و آنگاه آگهیتان را بفرستید.

فراموش نکنید پیش از هر چیز یک آدرس ایمیل و یک شماره تلفن برای ارسال آگهی ضروری است. شما میتوانید برای کالا یا خدماتتان عکسی نیز انتخاب کنید.

به این ترتیب میلیونها کاربران دیوار به آسانی آگهی شما را خواهند دید و بر اساس محل آگهی شما را راحتتر خواهند یافت.

 

خرید و فروش بیواسطه

در دیوار کاربران مستقیماً با هم تماس میگیرند و هیچ واسطهای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما دیوار هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبههای مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

 

سایت درج آگهی

alt

 

www.darjeagahi.com

وب سایت بزرگ تبلیغاتی درج آگهی با هدف فراهم سازی ابزارهای آنلاین و مجازی بنیانگذاری گردید تا شرایطی را برای کاربران فراهم نماید که از طریق آن بتوانند آگهی های خود را درج نمایند. کاربران در این وب سایت با خیال راحت میتوانند اقدام بهدرج آگهیهای خود نمایند و حتی به راحتیتعرفه های آگهیخود را انتخاب نموده تا در نهایت بتوانید کسب و کار خود را به سمع و نظر مخاطبان و مشتریان خود برسانند.آماده مشاوره دادن به شما عزیزان می باشیم. هم اکنون میتوانید با دفتر مرکزی درج آگهی تماس حاصل نموده و یا راههای دیگر تماس با ما را انتخاب نمایید.

 

سایت درج آگهی تجاری

alt

www.tejaari.com

وب سایت تجاری با هدف فراهم سازی بستری جهت معرفی و تبلیغات مشاغل ایران با شرایطی ویژه برای کلیه کسب و کارهای کوچک و بزرگ تاسیس گردید.

ما (مدیران و پرسنل وب سایت تجاری) همواره تمام تلاش خود را در جهت بهتر دیده شدن کسب و کار شما انجام خواهیم داد و همچنین بدنبال راه هایی برای راحتی شما هستیم که بتوانید براحتی محصول و یا کسب و کار خود را به وسعت ایران معرفی نمایید.

 

 

سایت ثبت آگهی اد آگهی

alt

www.adagahi.com


ایده بسیار ساده افزایش بازدید اگهی ها وافزایش فروش ومشتری باعث شد سازنده گان این سایت آقای جعفرحسن نژاد وآقای منتصری این ایده را در قالب یک سایت درج آگهی پیاده سازی کنند حالا این سایت ساخته شده و در دسترس عموم می باشد ودارای بخش های زیر است نمای اصلی سایت با یک اسلایدر آگهی های ویژه با قابلیت افزایش بازدید آگهی های ویژه توضیحات آگهی های ویژه : با درج یک آگهی ویژه وانتخاب تعداد بازدید برای این آگهی شما می توانید به همان میزان از کاربران سایت را برای بازدید از آگهیتان دعوت کنید تا بازدید کنند . این مراحل بهصورت اتوماتیک انجام می شود و می توانید از بخش کاربری تعداد بازدید آگهی را مطلع شوید .بعد از اتمام تعداد بازدید خریداری شده آگهی شما به حالت عادی برگشته و در زیرگروه خود نمایش داده خواهد شد

 

سایت ایستگاه

alt

www.istgah.com

خدمات وب سایت ایستگاه


 

  • وب سایت ایستگاه یک سایت اطلاع رسانی برای کالا و خدمات شماست.
  • در سایت ایستگاه، کسب و کارهای ایرانی میتوانند کالا و خدماتی را که ارایه میدهند در معرض دید قرار دهند.
  • هر شخص یا شرکت، با استفاده از ایمیل خود میتواند روی سایت ایستگاه حساب کاربری ایجاد کرده و اقدام به معرفی کالا و یا خدمات خود نماید.
  • همچنین کاربران میتوانند با جستجو در سایت، کالا و خدمات مورد نظر خود را مشاهده و بصورت مستقیم با صاحبان کسب و کار تماس داشته باشند.
  • خدمات ثبت و جستجوی اطلاعات کسب و کارها در سایت ایستگاه بصورت رایگان ارایه میشود و تنها بخش ثبت ویژه با توجه به توان انتخابی شامل تعرفه میگردد.
  •  


 

  • کلیه حقوق وب سایت ایستگاه، متعلق به شرکت کاربر محور ببر میباشد.
  • شرکت کاربر محور ببر با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۴۸۰۱۱۰ در تاریخ ۱۳۹۴/۷/۱۳ نزد مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.
  • این شرکت دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانهایی استان تهران با شماره عضویت ۲۱۰۱۲۱۷۴ میباشد.

 

 

سایت درج آگی رایگان 7010

alt

www.7010.ir

اگر یک خراسانی اصیل باشید یا حداقل اهل سر زدن به رسانههای مکتوب، حتماً با روزنامه خراسان آشنا هستید؛ روزنامهای که سالهای سال یا حتی خیلی بیشتر از سالهای سال (!) است که کنار نان سنگک و چای شیرین صبحانه خیلیها سر و کلهاش پیدا میشود.

اما این یار دیرین شما همینطوری الکی که هر روز صبح سر وکلهاش پیدا نمیشود، یک موسسهای یا چیزی شبیه این باید باشد که یکی از محصولاتش بشود روزنامه خراسان. این موسسه هم اسمش توی همین مایههاست: موسسه فرهنگی هنری خراسان.

داستان این موسسه از سال 1328 شروع شد و با اینکه الان در سال 1391، 63 ساله است، اما ماشاالله ماشالله بزنیم به تخته خوب مانده است و سن و سالش اصلاً به چهرهاش نمیآید! البته این قضیه زیاد هم بیدلیل نیست، شاید دلیل اصلیاش این باشد که موسسه خراسان آنقدر توانا بوده که توانسته با توجه به ویژگیهای هر دوره، خودش و محصولاتش را با چهره جدیدی به مخاطبانش نشان دهد.

یکی از این چهرههای جدید در سال 1388 رونمایی شد؛ در این سال گروه فنآوری اطلاعات هفتاد ده با هدف ایجاد ارتباط موثر و سودآور با مخاطبین در حوزهIT و وب، فعالیت خود را آغاز کرد. ویژگی اصلی گروه هفتاد ده این است که تیمی که این گروه را اداره میکنند در نوع خود از خفنترین و کاردرستترین کارشناسان و متخصصان در حوزههای تجارت الکترونیک، برنامهنویسی، گرافیک، مدیریت و IT هستند. این گروه که توانسته تیمی کامل از تمام تخصصهای مورد نیاز در یک تجارت موفق اینترنتی را دور خودش جمع کند، با یک کلیک ساده در صفحه وب، به صورت 24 ساعته در خدمت شماست. کافی است آدرس 7010.ir را وارد کرده و بعد از چند ثانیه شما در سامانه نیازمندیهای آنلاین گروه هفتاد ده خواهید بود.

ارتباط با 7010

در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید و یا سوالات خود را بصورت آنلاین با استفاده از بخش پشتیبانی آنلاین از ما بپرسید. همچنین مرکز پشتیبانی هفتاد ده با شماره37666783-051در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهد بود.

 

 

سایت ثبت آگهی ایران تجارت

alt

www.iran-tejarat.com

سایت ایران تجارت جهت معرفی و اطلاع رسانی کالا و خدمات کسب و کارهای مختلف راه اندازی شده است.

کاربران می توانند توسط فرم های مختلف ، کالا خدمات و مهارت های خود را معرفی کنند، این اطلاعات در یازده گروه اصلی طبقه بندی میشود و توسط جستجوی ساده و در بعضی از گروه ها جستجوی هوشمند قابل دسترس است.

تمامی مراحل ثبت و جستجوی اطلاعات کسب و کارها در سایت ایران تجارت رایگان بوده و فقط ثبت ویژه ها نسبت به تعداد ستاره شامل تعرفه میشود.

صاحب امتیاز : سید احمد تفقدی

سایت نیازمندیهای آفتاب

www.aftabir.com

alt

آفتاب یک پرتال به زبان فارسی برای ایرانیان است.

با افزایش روزافزون سایتهای اطلاعرسانی/خدماتی در اینترنت، درک ارتباط موضوعی و مفهومی، مابین اطلاعات/خدمات ارائه شده در آنها روزبهروز اهمیت بیشتری مییابد. ابزارهای جستجوی موجود در اینترنت مانندGoogle نیز با استفاده از کلمات کلیدی موجود در این سایتها و فرمولهای پیچیدهای که به مرور زمان توسعه دادهاند به طبقهبندی آنها میپردازند. بدیهی است که این روش تنها پاسخگوی بخشی از نیازهای کاربران و شاید تنها یک نقطه شروع در اینترنت است. پرتالها با استفاده از ابزارهای جستجو و ابزارهای دیگر مورد بحث در تکنولوژی ساخت پرتال وظیفه ایجاد یک ارتباط از پیش تعریف شده با نقطهٔ شروع و پایان مشخص را به عهده دارند.

به همین منظور پرتالهای اختصاصی مربوط به سازمانها در هنگام پاسخگوئی به اربابرجوع میبایستی عملیات موردنیاز مراجعین خود را از پیش با نقطهٔ شروع، توالی انجام کار و نقطهٔ پایان مشخص نمایند. عملیات موردنیاز مراجعین ممکن است در یکلحظه چندین سیستم موجود در سازمان را تحت تأثیر قرار دهند. پرتالهای عمومی نیز اهدافی این چنین با کارکردهای گوناگون را دنبال مینمایند.

رسالت آفتاب بهعنوان یک پرتال عمومی، توانائی بخشیدن به کاربران خود در ابعاد گوناگون کار و زندگی است. ارائه اطلاعات در زمینههای مختلف و ایجاد ارتباط الکترونیکی با تولیدکنندگان اطلاعات و یا دارندگان آن در حوزههای فرهنگ و هنر، اقتصاد و تجارت، علم و آموزش، بهداشت و درمان و ... به همراه ایجاد بستری مناسب برای انجام عملیات موردنیاز کاربران، هدف اصلی ما در آفتاب است که به یاری خداوند بزرگ و استفاده از تکنولوژیهای نوین در راه رسیدن به آن گام برداشتهایم.

امید است با عنایت دارندگان و تولید کنندگان اطلاعات، راهنمائی همکاران حوزهٔ فنآوریاطلاعات و خواست کاربران آفتاب این هدف دستیافتنی باشد.

خواهشمندیم هر گونه درخواست، مشکل و یا پیشنهاد خود را از طریقپشتیبانی آفتاببا ما در میان بگذارید.

آفتاب دارای مجوز پایگاه خبری از جمهوری اسلامی ایران است و از طریق نشانی های زیر قابل دسترسی میباشد :

 

سایت درج آگهی نیازمندیها

alt

www.niazmandyha.ir

تبليغات در دنياي رقابتي امروز جزء جدايي ناپذيراز هر كسب و كاري است، به همان اندازه كه به كيفيت كالا يا خدمات تان اهميت مي دهيد بايد به همان اندازه نيز براي تبلغات تان ارزش قائل شويد چرا كه مشتريان از طريق تبليغات با شما و كسب وكارتان تان آشنا مي شوند، ولي نكته مهمتر در تبليغات اين است كه تعداد كساني كه به شما مراجعه خواهند كرد بستگي به نوع تبليغات شما دارد.

امروزه بهترين انتخاب جهت تبليغات بهره گيري از تبليغات اينترنتي است به طوريكه اغلب شركتها و مديران موفق و با كفايت 15 درصد از كل هزينه تبليغات خود را به تبليغات در محيط اينترنت اختصاص مي دهند زيرا اينترنت فرصت هاي جديدي را براي رونق انواع كسب و كارها به وجود آورده و تسهيلاتي را در اختيار صاحبان كالا و ارائه دهندگان خدمات قرار داده تا بتوانند دست آوردهاي خود را در اقصي نقاط جهان معرفي كنند.

تبليغات در محيط اينترنت به روش هاي مختلفي انجام مي شود اما مناسب ترين روش آن بهره گيري از سايت هاي نيازمندي ودرج آگهياست،اين قبيل سايت ها كهniazmandyha.irنيز يكي از آنها است،بستري مناسب براي تبليغات هدفمند و ثمر بخش در محيط اينترنت مي باشند زيرا اغلب سايت هاي نيازمندي امكان درج انواع آگهي حتي به صورت آگهي رايگان را به تمام كاربران خود مي دهند و شما صاحبان كسب و كار و ارائه دهندگان خدمات مي توانيد با ثبت آگهي شركت ،كسب و كار ،كالا،خدمات،املاك و هر آنچه كه نياز به تبليغات آن را داريد، براي شما فراهم آورده اند.

سايت نيازمندي ها تمامي امكاناتي كه شما براي معرفي و تبليغات خود به آن نياز داريد را براي شما فراهم آورده است و با ارائه انواع پكيج هاي تبليغاتي مانند آگهي هاي فوري،آگهي هاي ويژه ستاره دار،آگهي هاي متني و حتي آگهي رايگان بستري مناسب براي تبليغات هدفمند و رونق كسب و كارتان با هر بودجه و امكاناتي كه مد نظر شماست آماده خدمت رساني به تمامي صاحبان كالا و ارائه دهندگان خدمات و كليه هموطنان عزيز و گرامي مي باشد تا ضمن صرفه جويي در وقت و سرمایه تان،باعث رونق كسب و كارتان گردد.

با تشكر از توجه تان،سايتثبت آگهيو تبليغات هدفمندنيازمندي ها

لطفا هر سوالی در زمینهدرج آگهیو ... دارید با شماره 09394069627 تماس بگیرید.

 

سایت تبلیغاتی سبز

alt

www.sabzads.com

همه ما می دانیم که لازمه موفقیت در کسب و کار، تبلیغات گسترده و موثر است. در دنیای امروز با توجه به گسترش اینترنت در سطح دنیا این شرایط برای صاحبان سرمایه فراهم شده است تا بتوانند با سرعت بیشتر و هزینه کمتر، کالا و خدمات خود را به مخاطبین بیشتری معرفی کرده و در نتیجه سطح درآمد خود را افزایش دهند. لازمه تبلیغات اینترنتی رجوع به سایت های تبلیغاتی معتبر است.
در این راستا سایت تبلیغات سبز با مدیریت آقای علی عطا زاده به منظور تسهیل در تبلیغات مشاغل مختلف و همچنین فراهم نمودن شرایط ایده آل برای مخاطبین جهت دسترسی بیشتر به خدمات و کالاها راه اندازی شده و به صورت تیمی فعالیت خود را اغاز نموده است. امید آن که بتوانیم در این عرصه مفید واقع شویم

 

سایت ثبت آگهی احتیاجات

 

www.ehtyajat.ir

بازار فروختنی ها یک بازارچه انلاین است که افراد میتوانند در آن هم بفروشند و هم بخرند . فروشنده ها میتوانند محصولات خود را در سایت ثبت کرده و خریداران میتوانند این محصولات را به اسانی بخرند . در واقع یک بازرچه به اندازه ایران اماده است تا شما فعالیت خود را در آن شروع کنید . بخرید ، بفروشید و لذت ببرید

 

سایت پیک آگهی

 

www.peyk1.com

alt

تعرفه و قوانین

تعرفه درج آگهی بنری

تعرفه درج آگهی بنری و لینکدار در بنر اصلی سایت ماهانه ۵۰ هزار تومان است
برای درج آگهی بنری تماس بگیرید: ۰۹۱۰۷۶۵۲۵۳۰
بنر خود را در ابعاد ۶۰*۴۶۸ تهیه و ارسال کنید

مبلغ تعرفه آگهی بنری را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۱۵۰۷۰۶۴۰ واریز فرمایید

 

آگهی ویژه

برای ارسال آگهی ویژه از قسمت ارسال آگهی- در مرحله دوم با انتخاب آگهی ویژه و پرداختاز طریق درگاهاقدام فرمایید.

مزیت درجآگهی ویژه

با درج آگهی ویژه، آگهی شما همیشه در صفحه اصلی سایت به مدت یک ماه نمایش داده می شود

 

شرایط و قوانین ثبت آگهی

شرایط و قوانین ثبت آگهی پیک وان بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است.با درج یک آگهی در سایت پیک وان، مسئولیت حقوقی کامل مضمون آن و بررسی صحت و مطابقت آن با قوانین و یا اخلاق حسنه و عرف اسلامی به عهده شما خواهد بود.چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، پیک وان فوراً اقدام به حذف آگهی مینماید. آگهیدهندگان با ثبت آگهی خود در پیک وان تأیید میکنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده میشوند نخواهد بود:

  • مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
  • ناقض حریم شخصی افراد،
  • هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیتها، لهجهها و گویشهای مختلف،
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی،
  • هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی،
  • نصب آنتن، راه اندازی ماهواره یا اینترنت ماهوارهای،
  • ابزار یا آموزشهای نفوذ، خرابکاری، شکستن قفل، هک و کرک،
  • آگهی فیلتر شکن،
  • مراکز رقص حق درج تبلیغ ندارند،
  • درج آگهی با مفهوم جاسوسی، فروش دوربین های مخفی،
  • ثبت آگهی های درآمد زایی از راه های غیر قانونی،
  • فروش برنامههای نرمافزاری یا کتاب و سی دی بدون اجازه و مجوز،
  • ارسال آگهی طلا یاب، گنج یاب و فلزیاب،
  • راه اندازی مسابقه یا قرعه کشی،
  • فروش مواد مخدر و دارو های مرتبط،
  • هر گونه اجاره و فروش فیلم یا موسیقی،
  • شبکههای هرمی و فعالیتهای غیرقانونی و غیرمجاز اقتصادی مشابه،
  • هر نوع مسابقه، قرعهکشی و بختآزمایی،
  • هر گونه کالایی که موجب رواج خشونت و آسیب رساندن به دیگران میشود، مانند: سلاحهای گرم و سرد، مواد محترقه و امثال آن،
  • کالا و خدمات مرتبط با مواد مخدر، سیگار یا ترک اعتیاد،
  • خدمات، دفاتر و شرکتهای مرتبط با لیزینگ به جز نمایندگیهای مجاز با ارائه مجوز،
  • فروش فاکتور و پیش فاکتور برای اخذ وام، حذف سهم بیمه کارفرما و مشابه آن،
  • هرگونه خدمات مرتبط با گرینکارت یا اقامت کشورها و مسافرت و اخذ ویزا به کشورهایی که منع قانونی برای ورود به آنها وجود دارد،
  • آگهی های مربوط به خرید و فروش و اعطای هرگونه وام،
  • آگهی های مربوط به اجاره هرگونه سند و مدرک تحصیلی،
  • آگهی های مربوط به هرگونه خدمات ماساژ و استخدام ماساژور،
  • آگهی های مربوط به متقاضی و یا درخواست همخانه شدن،
  • خرید و فروش اعضای بدن،
  • درج شماره حساب در متن آگهی،
  • خدمات و کالاهایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود،
  • معرفی سایت، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با پیک وان را دارند،
  • خرید و فروش حیوانات، پرندگان و خزندگان وحشی و گوشتخوار،
  • خرید و فروش مواد غذایی، تقویتی و مکملهای ورزشی،
  • خرید و فروش فیش حج تمتع،
  • پنل پیامک انبوه،
  • درج آگهی خودروهای غیر قابل خرید و فروش در ایران،
  • درج مکرر آگهیهای یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز،
  • هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد.

هرگونه استفاده از پیک وان به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. پیک وان هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از آگهیهای منتشر شدهٔ پیک وان استفاده میکنند.

  • تلاش پیک وان، نشر آگهیها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمیتواند صحت آگهیها را تضمین نماید و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهیها برعهده نمیگیرد.
  • مسئولیت استفاده از آگهیهای این سایت بر عهدهٔ شماست و پیک وان هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد.
  • پیک وان هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهیدهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمیکند. کاربرانِ پیک وان در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین پیک وان، هیچگونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمیپذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش میدهد.
  • مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به پیک وان ارسال میشود یا در آن قرار میگیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهدهٔ فرستنده اطلاعات است.
  • پیک وان مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکسی که به این سایت ارسال میکنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
  • مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به پیک وان که به واسطهٔ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکههای اجتماعی و باقی رسانهها منتشر میشود، با خود این افراد است و پیک وان مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

همچنین به کاربران توصیه می شود در موارد زیر بیشتر احتیاط کنید:

قیمت و شرایط ارائه شده در آگهی بیش از حد عالی به نظر میرسد.

فروشنده یا خریداری که بیدلیل و به طرزی مشکوک اطلاعات حساب بانکی شما را میپرسد.

میخواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمیشناسید، بپردازید. سعی کنید در محلی امن مانند پایگاههای پلیس یا شعب بانکها قرار بگذارید.

 

سایت درج آگهی استخدام

www.e-estekhdam.com

 

درباره ای استخدام

همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.

امروزه به دلیل کثرت منابع خبری کاغذی و یا اینترنتی، روزنامه ها، نیازمندی ها، جراید محلی و سراسری، سایت ها و ... بطور حتم یک فرد قادر به تهیه، بررسی و اطلاع به هنگام از کلیه اخبار، آگهی ها و فراخوان ها و نحوه اقدام برای آنها نیست.

وب سایت ای استخدام با راه اندازی اولین سرویس هوشمند ارسال آگهی در کشور و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط، تمامی اخبار، آگهی های استخدامی محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار و گرفتن تاییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر نموده و پس از تفکیک آنها براساس رشته تحصیلی، تخصص کاری و شهر و استان به کاربران متقاضی خود پیامک و ایمیل می نماید.

بدیهی است کاربران با استفاده از خدمات سایت ای استخدام، به موقع از آگهی های استخدامی جراید، روزنامه ها، سایت ها و سایر منابع اخبار و آگهی مطلع میشوند و تیم ای استخدام به جای کاربران تمام روزنامه ها، نیازمندی ها، وب سایت ارگانهای دولتی و خصوصی و کلیه منابع اخبار و آگهی های استخدامی موثق و معتبر را بررسی می کند.

ذکر نکات زیر درباره سایت و استفاده از آن ضروری می نماید:

- ای استخدام تولید کننده خبر نیست بلکه اخبار و آگهی ها را از جراید، نیازمندی ها، خبرگزاری ها و سایت های مراکز دولتی و خصوصی مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی جمع آوری، تجمیع و بازنشر می نماید.

- ای استخدام تنها خدمات اطلاع رسانی و آگهی ارائه می نماید و به هیچ عنوان کاریابی نیست و خدمات ارسال رزومه و نظایر آن را انجام نمی دهد .برای استفاده از خدمات کاریابی و مشاوره شغلی به کاریابی های مجاز کشور مراجعه نمائید.

- شماره پیامکی وب سایت ای استخدام ۲۰۰۰۰۶۱۸ میباشد بدیهی است فقط مسئولیت این شماره با ما میباشد و هیچ شماره پیامکی دیگری مورد تایید و متوجه ما نیست. لطفا در صورت دریافت و مشاهده چنین پیامکی آنرا بهinfo@e-estekhdam.comاطلاع دهید تا پیگیری لازم صورت پذیرد.

- نمونه سوالات ارائه شده در سایت حاصل تلاش تیم آموزشی ای استخدام بوده و به صورت پیشنهادی جهت مطالعه و کسب آمادگی جهت حضور در آزمون های استخدامی ارائه شده است.

- ای استخدام دارای کلیه مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت و معدن و تجارت در حوزه فعالیت اش بوده و مستندات آن نزد سایت موجود و محفوظ است.

- ای استخدام تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کلیه ضوابط جاری کشوری در حوزه وب سایت های ثبت شده را اجرا مینماید.

 

 

 

سایت ثبت آگهی های صنعتی و معدنی ایران کارخانه

alt

www.iranfactory.com

سایت ایران فکتوری یا همان ایران کارخانه از سال 1388 طرح ریزی و طراحی شد و فعالیت خود را به عنوان مرکز جامع اطلاعات املاک صنعتی و ماشین آلات و خدمات حول آن شروع کرد

در مدت کوتاهی توانست اطلاعات و کاربران زیادی را جمع آوری کند فعلا ایران کارخانه دارای 25000 عضو صنعتی می باشد

روزانه به صورت میانگین 3000 نفر از این سایت بازدید می کنند

سایت ایران کارخانه 6 بار روش و قالب خود را عوض کرده است و هر مرتبه سعی کرده خدمات بهتر و کم خطاتری ارایه بدهد

سیستمی که الان در سایت فعال هست در بخش املاک اطلاعات تماس برای عموم مخفی شده است چون مزاحمت های زیادی در برداشته است

هر کاربری میتوانست برای هر قصدی مزاحم مالک یک کارخانه شود و یا اسم و رسم مالک را منتشر کند یا برای جذب تبلیغات تماسهایی داشته باشد و یا حتی دانشجویان و دارندگان سوال تماس گرفته و مزاحم اوقات مالکین می شدند

تصمیم گرفتیم مشخصات تماس را مخفی کنیم و با پرداخت مبلغ ناچیز 5000 تومان این مشخصات قابل دید باشد

کارشناسان ما هر روز در حال به روزرسانی آگهی ها هستند و از فروش رفتن یا ماندن و تغییرات قیمتی با خبر شده و آگهی ها را به روز میکنند

امکان دارد موردهایی از دستمان در رفته باشد یا دسترسی بهشان نداشته باشیم و اگر کاربری با پرداخت مبلغ نتوانست مشخصات را بدست آورد ما جبران کرده و مبلغ را عودت می دهیم

در بخش صفحه هر آگهی محلی تعبیه کردیم که مشاورین سایت که اعضای افتخاری یا دایمی هستند به خدمت رسانی مشغول هستند

این بخش مشاورین با پیشنهاد از طرف مشاورین بررسی شده و بعد از قبولی به عنوان مشاور یک مجموعه و زیر مجموعه شروع به کار میکنند

مشاورینی هم هستند که با پرداخت شارژ ماهانه مشاور املاک یا شهرک صنعتی می شوند

شما میتوانید مشاورین ما را در سمت چپ صفحه هر آگهی ببینید

ما مشاورین شهرکهای صنعتی هم داریم

و حتی مشاورین و نمایندگان استانی

سایت ایران کارخانه محل تبلیغات مناسبی هم ایجاد کرده

محل درج بنر

محل آپلو فیلم های صنعتی

محل انتشار تجربه های صنعتی شما عزیزان

همه این امکانات برای کمک به پیشرفت صنعت کشورمان است

توجه کنید سایت ایران کارخانه نه بنگاه است نه کارهای بنگاهی و معاملاتی انجام می دهد نه واسطه گری میکند

ما خدمات اطلاع رسانی و تبلیغاتی انجام میدهیم

شما برای طی نمودندن مسیری راحت برای ایجاد واحد صنعتی و یا انتقال و فروش و بازاریابی و تبلیغات از کارشناسان با تجربه ما استفاده کنید

برای ارتباط با ما از طریق شماره زیر در تماس باشید

09190555510

با تشکر

جعفر حسن نژاد



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...