خرید سنگ
to top

(( کارخانه لاستیک بارز))


472
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 48 ثانیه



(( کارخانه لاستیک بارز))

کارخانه لاستیک بارز در دهه 1363 شرکتی به منظور احداث یک کارخانه تولید تایر (لاستیک)، تیوب و نوار خودروهای سواری، باری و کشاورزی در حومه شهر کرمان (کیلومتر 25 جاده جوپار) تأسیس گردید تا همزمان با آغاز سال‌های سازندگی پس از جنگ، با بهره گیری از نیروهای بومی استان کرمان ضمن توانمندسازی و ارتقاء صنعتی منطقه و کشور، زمینه اشتغال و کارافرینی را در منطقه‌ای محروم فراهم آورد.

alt

لاستیک بارز

در ادامه فعالیت این کارخانه اقدام به جذب بهترین فناوری ساخت تایر آن روز در داخل کشور نموده و پس از خرید و نصب تجهیزات و آموزش پرسنل اقدام به عرضه محصولات بارز به بازار کشور نمود. به دلیل به روز بودن دانش و ماشین آلات و همچنین استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده در کارخانه بارز، در مدتی کوتاه محصولات این شرکت در بازار مصرف به نسبت سایر رقبا موقعیتی ممتاز بدست آورد.

 

ظرفیت اولیهٔ کارخانه بارز برای تولید تایر ۲۵۰۰۰ تن انواع تایر، تیوب و نوار و همچنین تایرهای کشاورزی بود. سهام کارخانه لاستیک بارز در حال حاضر، ۵۱ درصد مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با واسطهٔ شرکت نفت، گاز و پتروشیمی و ۴۵ درصد مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری توسعهٔ ملی است و ۳٫۶۸ درصد نیز در بورس سهام دارد.

alt

لاستیک بارز

کارخانه لاستیک بارز با تولید حدود ۷۵٬۸۰۳ تن محصول در سال ۱۳۹۲ رتبه اول در تولید تایر را بین کارخانجات تایرسازی داخلی به خود اختصاص داد. این رقم معادل ۳۲٬۷ درصد از کل تولید داخلی کشور می‌باشد.طرح لاستیک بارز کردستان طرح توسعه گروه بارز ایران در کرمان است که در دشت دهگلان با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی احداث شده‌است و در حال حاضر بخش عظیمی از ماشین آلات آن در حال احداث و نصب است. در طرح توسعه کارخانه لاستیک بارز کردستان، تولید ۸ میلیون حلقه لاستیک در سال هدف نهایی است که بزرگترین طرح لاستیک در خاورمیانه خواهد بود.

 

کارخانه لاستیک بارز قصد دارد در افق چشم انداز 1404، تبدیل به یک تایرساز منطقه ای شده و نام خود را تبدیل به یک نماد ملی نماید.

 

برای خرید و فروش کارخانه می توانید وارد سایت زیر شوید:

www.iranfactory.com


 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...