خرید سنگ
to top

کارخانه برلیانس


373
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 48 ثانیه



کارخانه برلیانس

کارخانه برلیانس یکی از کارخانه های خودروسازان چینی است که در سال‌های اخیر همکاری گسترده‌ای با کارخانه بی‌ام‌وBMW داشته است. در این مقاله به بررسی سدان H330 و هاچبک H320 این کارخانه خواهیم پرداخت که توسط کارخانه  پارس‌خودرو در ایران تولید می‌شود.

کارخانه برلیانس نیز یکی از چینی‌های حاضر در بازار کشورمان است که کلاس‌های خودرویی مختلفی را با همکاری پارس‌خودرو و سایپا مونتاژ می‌کند.برلیانس، کارخانه خودرو سازی است، که در زمینه مونتاژ خودروهای کارخانه های ب ام و BMW، میتسوبیشی، پورشه، تویوتا و ...فعالیت می‌کند.

alt

کارخانه برلیانس از چه سالی شروع به فعالیت کرده است؟

کارخانه برلیانس آتو در سال ۱۹۹۲ توسط یانگ رونگ راه‌اندازی شد و در چین شروع به فعالیت کرد و تا سال ۲۰۰۲ تنها به تولید مینی بوس اشتغال داشت. ولی کارخانه برلیانس در سال 2003 تغییر در تولیدات خود ایجاد کرد.

از سال 2003 به دنبال امضا قرارداد با ب‌ام‌و BMW  شروع به مونتاژ اتومبیل نمود.کارخانه برلیانس در سال 2012 شمار 650 هزار دستگاه اتومبیل تولید کرد و در سال 2013 به‌عنوان ششمین کارخانه تولیدکننده خودرو جمهوری خلق چین شناخته شد.

کارخانه برلیانس با چه شرکت هایی قرارداد دارد؟

کارخانه برلیانس با کارخانه ها و شرکت های زیادی فعالیت می کند از جمله آن ها عبارت است از: کارخانه های ب ام و BMW، میتسوبیشی، پورشه، تویوتا وپینین فارینا ,ایتال دیزاین ,ایران خودرو ,سایپا .

کارخانه ب ام و BMW :یک کارخانه خودرو سازی آلمانی است، که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به شمار می‌آید. دفتر مرکزی این کارخانه در شهر مونیخ آلمان قرار دارد.این کارخانه در سال 2003 در با کارخانه برلیانس قرارداد مونتاژ بست.

کارخانه میتسوبیشی موتورز:سابقه خودروسازی در میتسوبیشی به سال ۱۹۷۱ میلادی برمی‌گردد. زمانی که کارخانه کشتی‌سازی میتسوبیشی اتومبیل مدل «آو» نخستین خودرو تولیدی ژاپن را به بازار عرضه کرد. در طول جنگ جهانی دوم، هواپیماهای میتسوبیشی زیر نظر جیرو هوریکوشی ساخته می‌شد.

alt

کارخانه پورشه:تمرکز این کارخانه عموماً بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس است. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی کارخانه پورشه در شهر بادن-وورتمبرگ قرار دارند.

alt


 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...