خرید سنگ
to top

گاوصندوق چگونه ساخته می شود؟


788
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 42 ثانیه



درساخت گاوصندوق قطعات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، انواع دستگیره ها (با توجه به نوع صندوق)، مهره ها ، پیچ ها و واشرها، انواع رمزها، انواع زبانه ها و لولاءها، ورق های فولادی با ضخامت های متفاوت و میلگرد و خیلی از قطعات دیگر که بتوان یک صندوق تولید کرد جدا از منابع انرژی برق، گاز، آب، سوخت و نیروی انسانی متخصص و ...
جهت آماده سازی صندوق نسوز، کارخانه به قسمت های مختلفی تقسیم می شود که در هر قسمت گروهی بر روی بخشی از صندوق فعالیت خود را انجام می دهند، این برای ساخت گاو صندوق های مشابه است در صورتی که برای ساخت گاوصندوق های دیگر همچون صندوق های آسانسوری (ویژه طلا و جواهرات) در خط تولید مربوط به خود ساخته و آماده می شود.
پس از برش ورق ها بوسیله دستگاه های موجود در کارخانه در اندازه های دقیق، ساخت پوسته داخلی و بیرونی آغاز و سپس به یکدیگر متصل می گردد و پس از آن کار بتن ریزی توسط گروه دیگری آغاز می گردد و سپس جهت خشک شدن و مقاوم شدن، در دمای مناسب قرار داده  می شود. به موازات آن در قسمت دیگری از کارخانه عده ای دیگر فعالیت خود را جهت آماده سازی درب ها آغاز می کنند که پروسه ای زمانبر و حساس است. درب ها علاوه بر بتن ریزی، قسمت های مربوط به دستگیره ها، رمزها و قفل ها و یراق آلات دیگر به همراه دارند.
پس از آمادگی اتمام فرآیند مقاوم سازی بتن باید درب ها به بدنه لولاء و متصل شوند سپس رنگ آمیزی آغاز می گردد و پس از پایان آن و مدت زمان مشخص جهت افزایش مرغوبیت رنگ ، گاوصندوق ها به قسمت مونتاژ خط تولید صندوق نسوز آرکا منتقل می شوند تا در آنجا دستگیره ها، رمزها، قفل ها و دیگر یراق الات بر روی گاوصندوق ها نصب گردد و سپس به آماده سازی نهایی ارسال تا توسط دستگاه مورد نظر بسته بندی و به انبار منتقل شود.

گاوصندوق کاوه قیمت
گاوصندوق به انگلیسی
گاوصندوق دست دوم
گاوصندوق خانگی
گاوصندوق ارزان
گاوصندوق قیمت
گاوصندوق گالری

 

رمز گاوصندوق dishonored


نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...