خرید سنگ
to top

خط تولید گرانول سازی کود


1310
زمان مطالعه: 7 دقیقه, 18 ثانیه

قیمت دستگاه کود ساز-هزینه خط تولید کود شیمیایی-قیمت خط تولید کود-راه اندازی کارگاه تولید کود شیمیایی-خط تولید کود شیمیایی گرانول-سازنده خط کود گرانولی-



قیمت دستگاه کود ساز-هزینه خط تولید کود شیمیایی-قیمت خط تولید کود-راه اندازی کارگاه تولید کود شیمیایی-خط تولید کود شیمیایی گرانول-سازنده خط کود گرانولی

شرکت صنایع کود مارال اصفهان به شماره ثبت 66556 مورخه 13/10/1399 به شناسه ملی 14009695312 به ثبت رسیده و مفتخر است اعلام نماید.
این شرکت مشاور و سازنده خطوط تولید انواع کود های ارگانیک و شیمیایی می باشد
شرکت کود مارال با استفاده از تجربه 10 ساله مدیران و متخصصان خود در زمینه ماشین آلات صنعتی و الخصوص تولید کود ها توانسته چندین واحد تولیدی را به بهره برداری رسانده و دانش مفیدی در این زمینه کسب نماید.
خدماتی که از ما می توانید دریافت نمایید:
مشاوره تخصصی تولید کود ها
فرمولاسیون انواع کود
مشاوره طرح توجیهی تولید کود
مشاوره خرید و فروش ماشین آلات دست دوم کود
ساخت انواع دستگاه های مورد نیاز صنعت کود
ساخت و راه اندازی خط تولید کودهای شیمیایی و ارگانیک
تعمیرات انواع دستگاه های کود و کشاورزی
مشاوره فروش محصولات کودی
مشاوره تبلیغات حوزه کودی
خدمات تولید کودهای شیمیایی و آلی به صورت دستمزدی


شرکت صنایع کود مارال اصفهان دارای دو واحد صنعتی مستقل جهت تولید کود می باشد.اولین واحد با نام تعاونی پالیز مهر پارس واقع در شهر بوانات در زمینی به مساحت 20/000 متر مربع با تولید انواع کودهای آلی و معدنی می باشد. دومین واحد در شهر رضوانشهر گیلان واقع شده که خدمات تولید انواع کود را انجام می دهد.محصولات این شرکت ها با برند کود مارال اصفهان و زامیاد در بازار موجود می باشد.
شرکت صنایع کود مارال اصفهان مفتخر است با شرکت سهیم شو در موارد تولید و بسته بندی کود و مواد معدنی و گرانولی همکاری می کند و محصولات متعددی به بازار معرفی می کند.
جالبترین این محصولات ساخت دستگاه های تولید گرانول از هر ماده معدنی و شیمیایی در مقیاس کوچک است و برای مشاغل خانگی و کارگاهی کوچک بسیار کاربردی می باشد.
شرکت صنایع کود مارال در حوزه تبلیغات اینترنتی هم دارای سایت های خوبی می باشد که در این زمینه هم می توانیم خدمت رسانی خوبی انجام دهیم.
1_ سایت کود فروش به آدرس www.koodforosh.com فعال در تبلیغات حوزه کشاورزی و انواع کود ها
2_ سایت ایران کارخانه به آدرس www.iranfactory.com فعال در حوزه تبلیغات کود و ماشین آلات تولید آن
3_ سایت قیمت به آدرس فعال در حوزه فروش محصولات کودی
شما می توانید از خدمات تبلیغاتی این شرکت به صورت رایگان استفاده نمائید و از بازاریابان این سامانه کمک بگیرید
ماشین آلات مورد نیاز در صنعت کود که در شرکت صنایع کود مارال اصفهان ساخته می شود به شرح زیر است:
نوار نقاله لاستیکی آجدار


این نوار نقاله برای حمل پودر و گرانول کاربرد زیادی دارد و با صرفه ترین نوار نقاله در این زمینه می باشد.
نوع جنس لاستیک کره ای اصل بوده و از موتورهای با کیفیت چینی در ساخت آن استفاده می شود. در صورت درخواست مشتری از نوع لاستیک و موتور قابل ارتقا و یا کاهش قیمت می باشد.
نوار نقاله کاسه ای


این نوع نوار نقاله ها جهت حمل مواد گرانولی استفاده می شود و کارایی آن بیشتر در شیب تند و یا حمل مواد به ارتفاع می باشد. و ظرفیت قابل توجهی را حمل میکند.
کانوایر


کانوایر هم وسیله ای هست جهت حمل مواد پودری و گرانولی که اکثرا به صورت انتقال مواد به ارتفاع و عمودی می باشد. و ظرفیت قابل توجهی را حمل میکند.
آسیاب پودری


آسیابی که در حوزه کودسازی استفاده می شود از نوع پودری تیغه ای می باشد . که با شروع به کار دستگاه تیغه های آن با نیروی گریز از مرکز به دانه ها ضربه وارد کرده و خرد می کند و نسبت نیاز تولید کننده توری همان اندازه در خروجی آسیاب نصب میگردد و می توانید به همان اندازه پودر تحویل بگیرید. ظرفیت این دستگاه تولید پودر با تناژ 2 تن در ساعت می باشد.
نقاله ماردونی


این دستگاه قابلیت انتقال مواد پودری و گرانولی در هر شیب و از ارتفاعی را دارد و در ظرفیتی مختلف و به صورت بسته و رو باز ساخته می شود.
سرند لوله ای


سرند لوله ای ورژن جدید سرندهایی است که قادر به جدا سازی پودر ها و گرانول ها و سایز بندی آن است و در خطوط تولید کاربرد فراوانی دارد. یکی از قابلیت های مهم آن جداسازی اندازه های مختلف در یک دستگاه می باشد و ظرفیت بالاتری نسبت به سایر سرندها دارد.
سرند طبقاتی


دستگاه سرند طبقاتی جزو اولین دستگاه های تولید صنعت خردایش و جداسازی مواد بوده و قابلیت اصلی آن جداسازی مواد در ظرفیت های زیاد می باشد.
گرانول ساز بشقابی


این نوع گرانول ساز تقریبا دارای ظرفیت اسمی یک تن در ساعت ولی در عمل حدود ششصد کیلو در ساعت گرانول تولید می کند و بهترین کیفیت گردی گرانول را دارد. ولی گرانول ها سفت و محکم نیستند و نیاز به اپراتور ماهر برای گرانول سازی دارد. اندازه گرانول ها با میزان آب ورودی تنظیم می شود.
در خطوط تولید حداقل به 2 دستگاه از این گرانول ساز نیاز است. اغلب برای تولید کودهای شیمیایی کاربرد دارد.
گرانول ساز دیگی


این نوع گرانول ساز دارای سه دیگ می باشد و به صورت ممتد می تواند کود تولید کند این دستگاه دومین کیفیت گردی گرانول را دارد و ظرفیت تولید آن دوتن در ساعت است و یک کارگر معمولی هم قادر به کار با آن می باشد. در دیگ اول با آب مخلوط شده و گرانول اولیه را می دهند و دومین دیگ گرد کامل میشود . در سومین دیگ گرانول ها سفت می شوند. عیب این دستگاه کرد و خاک بیشتر از بقیه گرانول سازهاست
گرانول ساز بونکری


این گرانول شامل یک بونکر یا قابلیت چپ و راست گرد می باشد.
در راست گرد گرانول می کند و در جهت مخالف تخلیه می کند. این دستگاه نیاز به اپراتور ماهر دارد. و در ساعت یک تن تولید می کند و قابلیت تولید همه نوع کود را دارد.
میکسر بونکری


این دستگاه جهت اختلاط یکدست مواد پودری استفاده می شود و به صورت ممتد و یا ظرفیتی قابل استفاده است.
با این دستگاه می شود مایعاتی را با مواد مخلوط کرد و ملات درست کرد. در مواقعی که نیاز است اسید یا باز ها به مواد اضافه شود از این دستگاه استفاده می کنند.
میکسر دیگی


این نوع میکسر با ظرفیت 200 تا 500 کیلو ساخته می شود و بیشتر برای اختلاط انواع کود ها و مواد پودری استفاده می شود
میکسر ماردونی


این دستگاه هم به ظرفیت ثابت اختلاط می کند و در ظرفیت های 50 تا 500 کیلو ساخته می شود و بیشتر برای اختلاط npk به کار می رود.
کوره پیش گرم


برای خط تولید کود که نیاز به خشک کردن مواد دارند و نباید شعله مستقیم به مواد برسد از این کوره استفاده می کنند. مشعل در این کوره می دمد و حرارت توسط دمنده و مکنده در داخل خشک کن جریان پیدا می کند. میزان ظرفیت و حرارت بستگی به نوع کود و میزان رطوبت دارد.
دمنده ها


در خط تولید کود دمنده ها کار انتقال حرارت به کوره را انجام می دهند. ظرفیت دمنده به میزان رطوبت مواد و طول خشک کن بستگی دارد.
مکنده


در خط تولید کود مکنده ها کار خروج دود و گاز و بخار را از خشک کن و قسمت های مورد نیاز خط را انجام می دهند.
خشک کن


دستگاه خشک کن جهت خشک کردن مواد و ایجاد استحکام در ساختار گرانول ها به کار می رود و طول آن توسط کارشناس سازنده خط با توجه به نوع تولید تعیین می گردد.
معمولا از پنج متر تا 12 متر در قالب یک دستگاه ساخته می شود و اگر نیاز به ظرفیت و طول بیشتر باشد در دو دستگاه ساخته می شود. می توان برای افزایش بارگیری قطر خشک کن را افزایش داد . نیروی محرک خشک کن توسط موتور و گیربکس تامین و به خشک کن منتقل می شود
روش انتقال نیرو می تواند توسط زنجیر باشد یا دنده. هزینه ساخت خشک کن دنده ای 30% بیشتر از زنجیری می باشد و مشکلات کمتری در زمان چرخش دارد.
کیسه پرکن پدالی


این دستگاه دارای مخزن یک تنی و قابلیت پر کردن گونی با فشار پدال را دارد و برای وزن کشی باید توسط باسکول انجام گردد . و با صرفه تر از کیسه پرکن اتوماتیک هست. ظرفیت بسته بندی 2 تن در ساعت
کیسه پرکن اتوماتیک


این دستگاه قابلیت انبار مواد و وزن کشی و بسته بندی و دوخت گونی هارا دارد و نیاز به دو اپراتور دارد. یکی برای کیسه گیری و یکی برای دوخت ظرفیت بسته بندی این دستگاه 4 تن در ساعت می باشد.

مدت زمان ساخت یک خط تولید با ظرفیت 2 تن در ساعت در حدود 90 روز کاری وقت نیاز دارد
سفارش تک تک این دستگاه ها حداقل 15 روز کاری می باشد.
جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره
09198133353 تماس بگیرید.



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...