خرید سنگ
to top

دستگاه کره بادام زمینی


604
زمان مطالعه: 6 دقیقه, 50 ثانیه

دستگاه کره بادام زمینی  از مجموعه دستگاه هایی است که امروزه کاربرد فراوانی دارد و به کمک آن قادر هستید کره ارگانیک تولید کنید. یکی از ویژگی های این دستگاه کارکرد ساده آن می باشد که بدون هیچگونه آموزش اولیه براحتی می توانید آن را راه اندازی کنید.



فروش دستگاه کره بادام زمینی- خحرید دستگاه کره بادام زمینی قیمت دستگاه کره بادام زمینی- خریدار دستگاه کره بادام زمینی- قیمت فروش دستگاه کره بادام زمینی- قیمت خرید دستگاه کره بادام زمینی- کره بادام زمینی ساز- فروش کره بادام زمینی ساز- خرید کره بادام زمینی ساز- قیمت کره بادام زمینی ساز

دستگاه کره بادام زمینی

دستگاه تهیه کره بادام زمینی از مجموعه دستگاه هایی است که امروزه کاربرد فراوانی دارد و به کمک آن قادر هستید کره ارگانیک تولید کنید. این محصول دارای موتور پر قدرت با دور گردش بسیار بالا است که به کمک تنظیم برق می توانید سرعت آن را کم یا زیاد کنید. تیغه هایی که در این دستگاه استفاده شده از جنس فولاد درجه یک بوده که به کمک نیروی محرکه موتور قادر است دانه های بادام زمینی را له کند. به کمک این دستگاه می توانید کره انواع دانه های بادام زمینی، پسته، فندق و گردو را بدون هیچگونه دردسر بگیرید. کره بادام زمینی به عنوان یک وعده غذایی کامل در نیم قرن اخیر استفاده شده است. یکی از ویژگی های این دستگاه کارکرد ساده آن می باشد که بدون هیچگونه آموزش اولیه براحتی می توانید آن را راه اندازی کنید. این دستگاه در هنگام کار کردن صدای زیادی ایجاد نمی کند. عمر طولانی قطعاتی که در این دستگاه استفاده شده است مدیون قطعات اولیه مرغوب است که در ساخت آن بکار برده شده است و باعث شده که این دستگاه از مقاومت سایشی بالایی برخوردار باشد. با کاربرد پیچ هایی که بر روی بدنه آن تعبیه شده قادر هستید نرمی و زبری کره را تنظیم کنید. این دستگاه مجهز به کنترل سرعت موتور بوده که به کمک این قابلیت می توانید مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهید.

نحوه تولید کره بادام زمینی

ابتدا باید بادام زمینی ها را با فر برشته کنید. باید فر را از قبل روی 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا گرم شود. 10 دقیقه اجازه دهید تا بادام زمینی ها برشته شوند، و بعد از این مرحله آنها را بیرون آورده و اجازه دهید نیمه گرم شود. سپس بادام زمینی ها را داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید و اجازه دهید کاملا صاف شوند، فقط باید صبر کنید و نگران نباشید بادام زمینی های سفت به کره تبدیل خواهند شد. بعد از اینکه کره تولید شد میتوانید به عنوان چاشنی از نمک یا عسل استفاده کنید و یکبار دیگر به مدت یک دقیقه مواد را با دستگاه مخلوط کنید تا کره بادام زمینی طعم بگیرد.کره آماده شده را میتوانید داخل شیشه بریزید و درون یخچال تا چند هفته نگهداری کنید.

ایجاد شغل با دستگاه کره بادام زمینی

دستگاه کره گیری بادام زمینی ابزاری مهم و کاملا تخصصی در تولید کره بادام زمینی است. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور توجه به پتانسیل های اشتغال زایی بیشتر شده و فعالیت در حوزه های مرتبط با بادام زمینی می تواند بسیار مناسب باشد. با تولید کره بادام زمینی می توان به یک سرمایه گذاری زودبازده و ارزشمند دست یافت و برای راه اندازی این کسب و کار نیازمند سرمایه زیادی نیست. امروزه به دلیل آشنایی بیشتر مردم با خواص کره بادام زمینی و گسترش روابط تجاری بین نقاط مختلف کشور، و همچنین گرایش به مصرف مواد مغذی و ارگانیک، استفاده از این محصول به میزان بسیار بالایی افزایش یافته، و به همین دلیل کسب درآمد با تولید کره بادام زمینی بسیار عاقلانه است.

دستگاه کره گیری بادام زمینی، ابزاری است که مهمترین بخش این کسب و کار را تشکیل می دهد. اگر شما چشم انداز گسترده تری داشته باشید می توانید فقط با خرید یک دستگاه کره گیری بادام زمینی کسب و کار خود را شروع کنید و محصول خود را با کمی تبلیغات به سرتاسر ایران ارسال نمایید. کره بادام زمینی محصولی است که هر روز به میزان مشتریان آن افزوده می شود، و فعالیت در این حوزه به دلیل اهمیت بالا و خواص کره بادام زمینی هر روز سودمندتر از روز قبل خواهد بود.

دستگاه کره بادام زمینی چگونه کار می کند؟

نحوه تهیه کره و ارده در دستگاه ها با توجه به مدل دستگاه متفاوت است، بعضی از دستگاه ها به وسیله آسیاب کردن مغز ها و یا دانه ها این کار را انجام می دهند و بعضی دیگر با اعمال فشار و پرس کردن دانه ها، کره را استخراج می کنند.امکان مخلوط کردن محصولات تولید شده با کاکائو، شیره انگور، و موادی از این نوع با دستگاه ارده گیری وجود دارد.

دستگاه کره‌گیر و ارده‌گیر دارای دو سنگ است که همانند آسیاب کار می کنند.سنگ بالایی ثابت است و سنگ پایینی با سرعت می‌چرخد. در این شرایط دانه‌ها و مواد غذایی در میان دو سنگ قرار می‌گیرند و گردش سنگ موجب له شدن ماده غذایی و ایجاد ارده و کره می‌شود. فاصله موجود میان سنگ‌ها و همچنین میزان گردش بر میزان نرمی ارده و کره تاثیر خواهد گذاشت. هر مقدار دستگاه بزرگتر شود، سرعت گردش سنگ بیشتر و اندازه آن بزرگتر می‌شود تا توان تولیدی دستگاه افزایش پیدا کند. دستگاه کره گیر بادام زمینی دارای مخزنی متوسط است که برای شروع عملیات کره گیری باید محتویات را از این بخش وارد آن کنیم، این دستگاه توانایی تولید 30 کیلوگرم کره در ساعت را دارد

دستگاه کره بادام زمینی چقدر فضا لازم دارد؟

برای شروع تولید محصولات خانگی کره و ارده نیاز به دستگاه کره و ارده گیر رومیزی یا دستگاه کره بادام زمینی و یا دستگاه کره گیر صنعتی دارید. بسته به میزان تولید و سفارشی که در نظر دارید یک یا چندین دستگاه میبایست خریداری کنید. دستگاه کره گیر و تولید ارده در سایزها متنوع و مدل های کره گیر خانگی، کره گیر فروشگاهی و کره گیر صنعتی با قابلیت تولید ارده از کنجد، کره بادازمینی، فندق، پسته، نارگیل می باشند. دستگاه کره‌گیر و ارده‌گیری رومیزی دارای اندازه‌های کوچک‌تر و توان تولیدی پایین‌تری هستند و بیشتر در کسب و کار‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه های صنعتی خیلی بزرگتر از دستگاه های خانگی هستند. این دستگاه ها قادرند حجم بسیار بالایی از مغز ها را در خود جای دهند و روغن گیری کنند. بزرگترین سایز دستگاه های تولید ارده و کره، قادر به تولید کره چند تنی هستند و در کارخانه های مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت دستگاه کره بادام زمینی

متقاضیان با در نظر گرفتن حجم و ظرفیت دستگاه و مقدار محصول خروجی می توانند اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود نمایند. قیمت این دستگاه بسته به مدل، ظرفیت و متریال مورد استفاده در ساخت آن متفاوت است. مشتریان می توانند جهت استعلام قیمت دستگاه با مشاوران شرکت تماس گرفته و از خریدی مطمئن برخوردار شوند.

میزان مصرف برق دستگاه کره بادام زمینی

میزان برق مصرفی دستگاه کره گیر در حدود 2 کیلو وات می باشد.

شرکت تولید کننده دستگاه کره بادام زمینی

مجموعه کارآفرینی و کسب و کارهای نوین، صنایع تبدیلی کشاورزی، صنایع غذایی و بهداشتی و صنایع دارویی AG

رسالت این مجموعه در راستای فقر زدایی اجتماعی ، توسعه تولید محصوالت کشاورزی و دامی و کمک به افراد یست که جویای کار هستند و هنوز دانش آموخته های خود را به هر دلیلی نتوانسته اند به بالفعل تبدیل ، عملیاتی و اجرا کنند و هنوز در بالقوه بودن تحصیالت خود درجا میزنند و دنبال فرصت های جدید هستند .اهداف ما برای کمک و یاری به آنها در بلند مدت و کوتاه مدت خود اشتغالی در اشل خانگی ، دانشجویی ، مغازه ای و کارگاهی و در نهایت کارخانه ای متوسط و بزرگ می باشد و مشاوره و آموزش رایگان و تهیه طرح توجیهی ، فنی ، اقتصادی و مالی و ایجاد از جمله کمک های راهبردی این شرکتبرای این افراد است و در نهایت تهیه و تأمین ، طراحی و تولید ماشین آالت و تجهیزات و مواد اولیه وملزومات می باشد و درصورت نیاز افراد جویای کار جامعه می توانند از اجرا تا مرحله تولید و فروش و حتی صادرات از حمایت این شرکت بهره مند گردند تا بتوانند طرح توسعه و پیشرفت از خود اشتغالی خانگی به به فروشگاهی و کارگاهی و بعد رساندن خود بعد از حداقل پنج سال به ایجاد کارخانه در روند کار شاهد باشند و سپس به صادرات ارتقا پیدا کنند .

جهت سفارش با شماره: 09198133354 تماس حاصل فرمایید.

.......مقاله در حال بروزرسانی می باشد



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...