خرید سنگ
to top

معرفی بهترین کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن


468
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 27 ثانیه

در کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن، انواع لوله های آبرسانی، فاضلاب، کشاورزی، صنعت ساختمان و... انجام می گیرد. کیفیت این محصولات با توجه به دستگاه های خط تولید لوله ها بسیار حائز اهمیت می باشد. در کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن محصول نهایی با استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه های روز دنیا تولید و روانه بازار می شود. کارخانجات مطرح و بنام فعال در این زمینه با توجه به نیاز بازار و احترام به مشتریان ثابت خود در این زمینه، بهترین محصولات را با بالاترین سیستم کنترلی تولید می کنند.



لوله پلی اتیلن چگونه تولید می شود؟

تولید لوله پلی اتیلن در ظاهر فرآیندی ساده و بدون مشکل میباشد, اما فرآیند تولید لوله پلی اتیلن به جزئیاتی وابسته است و چنانچه در فرآیند تولید اشکالی وجود داشته باشد و خطایی رخ دهد محصول خروجی غیر قابل قبول و فاقد استفاده خواهد بود. کارخانجات تولید پلی اتیلن در زمینه تولید لوله های آبرسانی، فاضلاب، کشاورزی، صنعت ساختمان و غیره فعالیت می کنند. با ایران فکتوری بزرگترین سایت فروش کارخانه همراه باشید.

خط تولید پلی اتیلن شامل چه دستگاه هایی می شود؟

یکی از عوامل بسیار مهم در حصول جنس با کیفیت، وجود ادوات و تجهیزات خط تولید پلی اتیلن بروز و مطابق با استانداردهای جهانی و در بالاترین سطوح کنترل میباشد و این تجهیزات باید با بالاترین کیفیت و در نهایت هماهنگی با یکدیگر کار کنند. برای تولید یک محصول با کیفیت، خطوط تولید باید تمام شاخصه های تولید را رعایت نموده، همه مؤلفه‌های یک محصول عالی را کنترل کرده و در صورت عدم تطابق به صورت خودکار به رفع اشکال اقدام کند و یا فرآیند تولید لوله را متوقف کند .

  • اکسترودر تک مارپیچ
  • قلاب
  • تانک وکیوم
  • تانک های خنک کننده
  • دستگاه کشش، برش و لوله انداز

پارامترهای ضروری در تولید لوله پلی اتیلن

امکان کنترل دقیق وزن همراه با کاهش نوسانات مذاب مواد خروجی از قالب در سطح مقطع و طول لوله، از مهمترین پارامترهایی است که باید در هنگام انتخاب خط تولید پلی اتیلن به آن توجه نمود. استفاده از سیستم های کنترلی دقیق و پیشرفته این امکان را فراهم مینماید.

کیفیت مرغوب لوله پلی اتیلن بر اساس استانداردهای تولید باید در طول خط تولید کنترل گردد. حتی با وجود بهترین طراحی و استفاده از مرغوب ترین مواد خام اولیه، عدم وجود کنترل کیفیت مناسب در حین تولید می تواند نتایج نامطلوبی از محصول نهایی به وجود آورد.

کاربرد لوله پلی اتیلن

  1. لوله پلی اتیلن به عنوان اولین انتخاب برای خدمات شهری و خصوصأ در سیستم تصفیه فاضلاب استفاده می شود. دلیل استقبال و استفاده گسترده از این محصول مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر اسید، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر فشار بالا و سایر ویژگی ها، وزن و نصب و جابجایی مناسب است.
  2. به کمک لوله های پلی اتیلن میتوان سیستم آبیاری هوشمند و تامین آب شرب و مناسب راه اندازی کرد.
  3. انتقال بهداشتی فاضلاب بدون ایجاد آلودگی در محیط زیست و ایجاد خطر برای انسان ها و حیوانات انجام میشود.
  4. این لوله ها از هدر رفتن بی رویه آب جلوگیری می کنند و امکان آبیاری محصولات باغی و زراعی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.
  5. امکان بازیافت لوله های پلی اتیلن حتی تا آخرین ذره وجود دارد.
  6. به طور کلی استفاده از مواد پلی اتیلنی میتوان در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی کرد، همچنین استفاده از مواد پلی اتیلنی گازهای گلخانه ای را نیز کاهش می دهد پس میتوان گفت این مواد طبیعت دوست هستند.

ویژگی های لوله پلی اتیلن

  • لوله های پلی اتیلن طول عمر بالایی دارند و دوام و استحکام بالای آن ها باعث شده که بیش از پیش از آن ها استفاده شود.
  • این لوله ها بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند به همین دلیل استفاده و نصب آن ها به راحتی انجام میشود.
  • لوله های پلی اتیلن در سایزهای مختلف ساخته میشوند.
  • این لوله ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • اشعه نور خورشید آسیبی به لوله های پلی اتیلن وارد نمی کند بنابراین برای استفاده در فضای باز و آبیاری زمین های کشاورزی مناسب هستند.
  • این لوله ها همچنین بسیار بهداشتی هستند و سمی نیستند.

مزیت استفاده از لوله پلی اتیلن

این لوله ها مزیت های بسیاری برای انسان و محیط زیست دارد. که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اولین و مهم ترین دلیل قیمت بسیار مناسب آن ها نسبت به کاربردهای زیاد آن هاست.
  • سبک بودن و در عین حال مقاومت بالای آن ها باعث شده که این لوله ها در صنعت کاربرد زیادی داشته باشند.
  • این لوله ها ویژگی های مثبت مکانیکی، شیمیایی و الکتریکی زیادی دارند.
  • لوله های پلی اتیلن در برابر سایش و خوردگی مقاومت بالایی دارند.
  • این لوله ها به دلیل مقاومت بالایی در شرایط دمایی مختلف دارند، این لوله ها شرایط دمایی بسیار سرد و یا بسیار گرم را تحمل می کنند و در برابر اشعه نور خورشید مقاومت می کنند به همین دلیل این لوله ها را میتوان روی زمین به کار گرفت.
  • لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی نصب میشوند.
  • این لوله ها طول عمر بالایی دارند.
  • درون این لوله افت فشار وجود ندارد.
  • بسیار بهداشتی هستند و رسوب درون این لوله ها ایجاد نمی شود.

مزیت استفاده از لوله پلی اتیلن

کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن ایران

کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن از چند دهه گذشته با توجه به نیاز مشتری در کشور شروع بکار کرده اند. امروزه کارخانجات تولید لوله پلی اتیلن با تهیه و عرضه بروز ترین و باکیفیت ترین لوله ها توانسته اند جایگاه خاصی در بازار های داخلی برای خود کسب نموده و از خواسته های مشتری های ثابت خود نیز در این زمینه استقبال می کنند. در کشور ما کارخانجات زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند که برترین مدل های لوله پلی اتیلن را به بازار های عرضع می کنند. در کارگاه های تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب، به تولید و عرضه نمونه های مختلفی از این لوله ها به بازار های رقابتی پرداخته می شود.

اصفهان یکی از اصلی ترین قطب های تولید این تجهیزات ساختمانی در کل کشور شناخته شده است و به همین دلیل است که این مراکز به تولید تجهیزات درجه یک و عرضه آن ها به بازار های داخلی می پردازند. کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن در طول فرآیند تولید به سیستم کنترل 100٪ مجهز اند تا ماشین های خود را نوسازی کند. آزمایشگاه کارخانه تولید وظیفه بررسی مواد اولیه، فرآیند تولید و بررسی محصول نهایی را بر عهده دارد. این سه فرآیند به طور مستقیم بر کیفیت محصول نهایی و عملکرد لوله های پلی اتیلن تأثیر می گذارد. با سایت ایران فکتوری بهترین سایت فروش کارخانه همراه ما باشید.

فروش کارخانه تولید پلی اتیلن در البرز

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن یکی از کارخانجات

پلی اتیلن- لوله پلی اتیلن- تولید لوله پلی اتیلن- خط تولید لوله پلی اتیلن- کارخانه تولید لوله پلی اتیلن- فروش کارخانه لوله پلی اتیلن- قیمت فروش خط تولید لوله پلی اتیلن- قیمت خط تولید لوله پلی اتیلن- قیمت فروش کارخانه لوله پلی اتیلن- فروشنده کارخانه لوله پلی اتیلن- قیمت خرید کارخانه لوله پلی اتیلن- کارخانه- فروش کارخانه- قیمت فروش کارخانه- فروشنده کارخانه- کارخانه شیمیایی- فروش کارخانه شیمیایی- فروشنده کارخانه شیمیایی- کارخانه پلاستیک- فروش کارخانه پلاستیک- فروشنده کارخانه پلاستیک- قیمت خرید خط تولید لوله پلی اتیلن



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...