خرید سنگ
to top

معرفی بهترین کارخانه غذایی دارویی در کشور


651
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 54 ثانیه

تولید تجهیزات پزشکی در داخل کشور، یکی از افتخاران تولید کنندگان داخلی می باشد. با توجه به کاربرد بالای این تجهیزات در حوزه پزشکی و درمان، فعالیت در این زمینه باعث تأمین نیاز اساسی کشور و همچنین ایجاد اشتغال بصورت گسترده شده است. تجهیزات پزشکی با بکارگیری بهترین تجهیزات بروز دنیا و مشاوره و کارشناسی بهترین مسئولین فنی منتخصص و استفاده از دانش روز دنیا تولید می شود.



چگونگی فرآیند تولید تجهیزات پزشکی

تولید تجهیزات پزشکی در کشور، یکی از موفقیت های صنایع تولیدی کشور می باشد سالانه به میزان قابل توجهی در حال پیشرفت می باشد. یکی از شرایط مهم پیشترفت در این حوزه تولیدی، تولید مطابق با سطح استانداردهای جهانی و فعالیت قدرتمند و کارآمد کارشناسان این حوزه در بازارهای فروش و صادرات جهانی است. برای تولید تجهیزات پزشکی قبل از شروع فعالیت و اقدام به راه اندازی خط تولید، باید امکانات مورد نیاز به تولید را فراهم نمایید. یکی از این امکانات اساسی ماشین آلات پزشکی جدید و پیشرفته می باشد. زیرا هرچه ماشین آلات خطوط تولید بروز تر باشد، کیفیت محصولات تولیدی را تضمین خواهد نمود. تولید کنندگان داخلی کشور در کشور ما با راه اندازی کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی، نه تنها باعث ایجاد اشتغال در حجم گسترده و پرسود می شوید بلکه نیاز جامعه پزشکی و حوزه درمان را تأمین می نمایید. با ایران فکتوری بزرگترین سایت فروش کارخانه همراه باشید.

کاربرد تجهیزات پزشکی

تولید تجهیزات پزشکی یکی از خطوط تولید بسیار پرسود برای تولیدگنندکان و همچنین خریداران عمده با توجه به مصرف بالای این محصولات در حوزه پزشکی می باشد. تنوع محصول در تجهیزات پزشکی بسیار زیاد است و هر کدام از آنها کاربردهای خاص خود و متفاوت با دیگری را دارد. کاربری کلی تجهیزات پزشکی شامل:

1- درمانی

2- تشخیصی

3- جراحی

مهمترین و پرمصرف ترین محصول تجهیزات پزشکی در بازار، لوازم پزشکی یکبار مصرف از جمله: اقلام یکبار مصرف بیمارستانی و دندانپزشکی می باشد. تمامی محصولات در قالب استانداردهای ویژه جهانی تولید می‌شوند.

استانداردهای تولید تجهیزات پزشکی

سه جنبه مهم از استانداردهای مربوط به حوزه تجهیزات پزشکی وجود دارد که این سه جنبه، مثلث ایمنی تولید را تشکیل می‌دهند. این مثلث ایمنی در کارخانه های تولید کننده، راهنمای تولید انواع تجهیزات و ابزارآلات پزشکی، در مراحل مختلف تولید استفاده می‌شود. استاندارد هایی که باید برای تولید تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شود شامل:

1- استاندارد های تولید که شامل: استاندارد ایمنی، عملکرد واضح نمایی می باشد.

2- استاندارد نصب که شامل: قواعد سیم کشی الکتریکی یا نصب تجهیزات اشعه ایکس می باشد.

3- استاندارد های کاربری که شامل: شامل استاندارد های کیفیت سیستم، مقررات ایمنی کاربران، صحت کارکرد می باشد.

انواع تولیدات تجهیزات پزشکی صنعتی

1- ارتوپدی

این بخش شامل دستگاه‌ های ترمیمی، ایمپلنت ستون فقرات، آرتروسکوپی، ارتوبیولوژیک، ایمپلنت هیپ و تعویض زانو است.

2- ابزار و فناوری‌های جراحی

بخش تجهیزات جراحی شامل: گشادکننده‌ها، بخیه‌ها و رباتیک‌های جراحی است. فنآوری‌های کلیدی شامل ریزماشین کاری، عملیات سطحی و مواد است.

3- دستگاه‌های تشخیصی

دستگاه‌های آندوسکوپی، دستگاه‌های اولتراسوند و رزونانس مغناطیسی نمونه‌هایی از این بخش هستند. فناوری‌های کلیدی شامل تصویربرداری، فناوری اطلاعات و تولید خرد است.

4- دستگاه‌های قلبی عروقی

این بخش بسیار رقابتی شامل ضربان سازها، دفیبریلاتورها و استنت‌های دارویی است. فنآوری‌های کلیدی شامل منابع انرژی، میکرومولدینگ و مونتاژ است.

5- دستگاه‌های دیابت

پایش مداوم گلوکز (CGM) نمونه پیشرو در این بخش است. فناوری‌های کلیدی شامل فناوری نانو، حسگرها و مونتاژ هستند.

6- ابزار و فناوری‌های تولید تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات تصویربرداری، ایمپلنت‌ها، مته‌ها و ابزار فناوری‌های کلیدی شامل ماشین‌کاری، ساخت مواد افزودنی و تصویربرداری سه بعدی است.

7- بخش‌های دیگر دستگاه‌های ستون فقرات، کاتترها، سرنگ‌ها و سوزن‌های زیرپوستی، تجهیزات انتقال خون و IV دستگاه‌های تثبیت داخلی، دستگاه‌های مدولاسیون عصبی و دستگاه‌های اورولوژی.

انواع تولیدات تجهیزات پزشکی صنعتی

نقش پلیمر در تولید تجهیزات پزشکی

پلیمرها دارای مولکولهای درشت تولید شده از پروتئین ها و سلولز می باشند که کاربردهای زیادی در اکثر صنایع نظیر هوافضا، تجهیزات پزشکی ،کالاهای خانگی و غیره دارند. یکی از انواع مهم پلیمرها، پلیمرهای پزشکی می باشند. یکی از مهمترین دلایل استفاده از پلیمرها در تولید تجهیزات پزشکی قابلیت انعطاف زیاد آن می باشد که می توان طیف وسیعی از محصولات را توسط آنها تولید کرد. از طرفی پلیمرهای تولید شده در سالهای اخیر از نوع تجزیه پذیر هستند که کمترین عوارض جانبی را برای بیمار داشته باشد.

مزایای استفاده از پلیمر در تولید تجهیزات پزشکی

  • تولید تجهیزات پزشکی ارزان

  • بالا رفتن ایمنی

  • استفاده آسان تر

  • کاهش حساسیت های آلرژیک

  • تنوع در تولید تجهیزات پزشکی

معیارهای انتخاب مواد در تجهیزات پزشکی

خواص فیزیکی

در فرآیند تولید تجهیزات پزشکی باید توجه کرد که خواص فیزیکی پلیمر مورد نظر ویژگیهای مورد نظر دستگاه را تامین می کند یا نه؟

خواص شیمیایی

در تولید تجهیزات پزشکی مثل ایمپلنت که با بیمار تماس نزدیک دارند توجه به سازگاری خواص شیمیایی پلیمر استفاده شده با بدن افراد از ضروریات می باشد.

هزینه ها

در تجهیزات پزشکی یک بار مصرف توجه به قیمت مواد مصرفی حائز اهمیت می باشد .

کاربرد پلیمرها

  • وینیل کلیرایدها در تولید تجهیزات پزشکی لوله و دستگاههای یکبار مصرف استریل و کیسه های خون استفاده می‌شود.

  • پلی پروپیلین در ساخت مواد بخیه، سینی های جراحی،کیسه های پزشکی و غیر از پلی پروپیلن ها استفاده می‌شود.

  • پلی اتیلن در ساخت قطعه های تعویض زانو و ران از پلی اتیلن هایی با وزن مولکولی بالا استفاده می شود. از پلی اتیلن با چگالی بالا برای ساخت پوشش داخلی کاتترها و پیوند برای تقویت کانتور جمجه استفاده می گردد. همچنین از پلی اتیلن های کم چگالی در بسته بندی ها استفاده می‌شود.

  • پلی استایرن در ساخت سینی ها از پلی استایرن ها استفاده می‌شود.

  • الاستومرهای ترموپلاستیک در ساخت لوله، کاتتر، پوشش استنت های شستشو دهنده دارو، ابزار جراحی و غیر از الاستومرهای ترموپلاستیک استفاده می‌شود.

  • مواد قابل جذب زیستی در ساخت پیچ های استخوان، بخیه ها، استنت های عروقی از مواد قابل جذب زیستی نظیر اسید لاکتیک، اسید گلیکولیک و کوپلیمرهای مرتبط ساخته می شوند.

کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی در ایران

کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی در راستای سیاست های مبتنی بر استقلال صنعتی و اقتصادی و بالا بردن تکنولوژی و ایجاد سیستم های کیفی، به خصوص در بخش تولید تجهیزات و وسایل پزشکی کشور در دهه های اخیر در حال فعالیت می باشند. کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی بعد از دریافت پروانه بهره برداری و دریافت مجوز زرارت بهداشت درمان و دریافت مشاوره از کارشناسان و بکارگیری مسئولین فنی کارخانه با هدف تولید محصولی باکیفیت و مطابق با فناوری روز دنیا و بکارگیری بهترین خطوط تولید، اقدام به تولید تجهیزات پزشکی می نمایند. با سایت ایران فکتوری بهترین سایت فروش کارخانه همراه ما باشید.

فروش کارخانه غذایی دارویی در شهرک بزرگ اصفهان

کارخانه غذایی دارویی دارای تمامی مجوزات بهره برداری در بهترین نقطه شهرک صنعتی اصفهان می باشد. این کارخانه در مساحتی بالغ بر 2700 متر فضا با دارا بودن تمامی امتیازات مصرفی احداث گشته است. با توجه به کاربری ویژه و پرسود این کارخانه، خرید این ملک یه فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کارخانه غذایی دارویی به آگهی فروش کارخانه مراجعه نمایید.

فروش کارخانه غذایی دارویی در شهرک بزرگ اصفهان

کارخانه- کارخانه غذایی دارویی- کارخانه دارویی پزشکی- کارخانه تجهیزات پزشکی- خط تولید تجهیزات پزشکی- فروش کارخانه- قیمت فروش کارخانه- قیمت خرید کارخانه- فروشنده کارخانه- خریدار کارخانه- قیمت خرید کارخانه- فروش کارخانه تجهیزات پزشکی- فروش کارخانه دارویی پزشکی- فروش کارخانه غذایی دارویی



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...