خرید سنگ
to top

بهترین راهکار فروش کارخانه


1155
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 6 ثانیه

کارخانه یکی از مهم ترین املاک صنعتی هر کشور محسوب می شود. کارخانه ها با توجه به کارکرد، تجهیزات و فضای در اختیار و خصوصأ خطوط فعال و یا نیمه فعال و غیر فعال آن، ارزش مالی متفاوتی دارند. کارخانجات و کارگاه های صنعتی با توجه به اهمیت و جایگاهی که در مسیر تحول اقتصادی کشورها دارند، برای معامله نیاز به ذکاوت و هوش بالاتری نسبت به املاک معمولی دارند. برای خرید و یا فروش کارخانه و املاک تجاری خود رویکرد عاقلانه این است که از کارشناسان و مشاوراه تخصصی این حوزه کمک بگیرید.



چگونه کارخانه خود را بفروشم؟

کارخانجات و شهرک های صنعتی در هر کشوری یکی از مؤثرترین مراکز اقتصادی هر کشور محسوب می شوند. زیرا تمامی صنایع کوچک و متوسط در این شهرکها مستقر می شوند. در ادامه مقاله با ایران فکتوری بهترین وب سایت فروش کارخانه همراه باشید.

مشاور فروش کارخانه 09123327141 مهندس جلیلی

شهرک های صنعتی در جذب سرمایه گزار و اجرایی شدن راهکارهای اقتصاد کلان نقش اساسی دارند. شرکت شهرک های صنعتی جایابی صنایع کوچک و متوسط مانند کاتالیزور عمل می کنند تا فعالیت این واحدهای کوچک و متوسط روال ثابت داشته باشد و مسیر تحقق اهداف برقراری این مجوعه ها میسر گردد. کارخانجات و املاک صنعتی یکی از املاک تجاری اصلی در هر کشوری هستند و بر همین اساس معاملات مربوط به این نوع املاک یکی از اساسی ترین معاملات در کشور بحساب می آیند. تقریبأ اکثر موارد فروش کارخانه بدلیا بروز مشکلات مالی رخ می دهد و مالک مجبور می شود که ملک خود را سریعأ بفروش برساند. در همین راستا اگر ملک صنعتی شما با رعایت تمامی نکات بفروش برسد، قطعأ سودمند خواهد بود و از سوی دیگر اگر در بازه زمانی مد نظر بفروش نرسد، مالک با توجه به نیاز مالی مجبور به فروش زیر قیمت کارخانه شده و متحمل ضرر خواهد شد.

روش های فروش کارخانه

  1. روش های متعددی در زمینه فروش املاک صنعتی و بخصوص کارخانجات فروش دارد، که هر یک در جایگاه خود می تواند مفید فایده و سودمند باشد. یکی از این روش های فروش که بسیار رایج هم می باشد، درج آگهی فروش کارخانه در سایت دیوار و شیپور می باشد.
  2. روش بعدی اعلام فروش کارخانه در دفتر مشاور املاک صنعتی می باشد. در این روش هم مانند روش فوق اطلاعات و مشخصات ملک شما در لیست فروش املاک صنعتی قرار داده می شود تا در صورت مراجعه مشتری و مطابقت شرایط درخواستی وی با مشخصات کارخانه ملک شما جزء املاک پیشنهادی قرار گیرد.
  3. اما یک روش بسیار سودمند و زودبازده، مراجعه به سایت ایران فکتوری و درج آگهی فروش ملک صنعتی شما در سایت تخصصی ایران فکتوری می باشد. بعد از درج آگهی فروش کارخانه در ایران فکتوری، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات فروش کارخانه شما بدقت ثبت شود و زمان مراجعه مشتری اطلاعات کامل در اختیار ایشان قرار گیرد. در ادامه فرآیند فروش ایران فکتوری طی توافقی که با مالک کارخانه انجام می شود، اقدام با بازدید و بررسی امکانات کارخانه شما و قیمت گذاری مورد می نماید تا قیمت مناسب بازار برای ملک تعیین شود. در ادامه فعالیت فروش ملک طی بررسی های انجام شده تسریع می گردد.

توجه داشته باشید که با توجه به قدمت و سابقه فعالیت سایت رسمی ایران فکتوری در زمینه فروش املاک صنعتی و بخصوص فروش کارخانه اولین گزینه برای خرید کارخانه در اقصی نقاط کشور، سرچ کارخانه مدنظر مشتری در گوگل می باشد. با سرچ در گوگل اولین انتخاب فروش کارخانه در هرجای ایران، سایت ایران کارخانه اولین اولین انتخاب خواهد بود. پس زمانیکه آگهی فروش کارخانه شما در ایران فکتوری بارگزاری شود، با اولین سرچ مشتری کارخانه شما معرفی خواهد شد. برای دریافت مشاوره فروش کارخانه با ایران فکتوری همراه باشید.

خرید و فروش کارخانه

یکی از بهترین موارد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی، خرید کارخانه خصوصأ کارخانه فعال می باشد. بسیاری از مردم تصور می کنند که با سرمایه کمتر از چند صد میلیارد نمیتوان صاحب کارخانه و یا خطوط تولید فعال شد. در صورتیکه این طور نیست. شما می توانید با مشاوره با کارشناسان ایران فکتوری با سرمایه کمتر از این مبالغ نیز صاحب کارخانجات و خطوط تولید صنعتی شوید. با کارشناسان ما در سایت ایران فکتوری در ارتباط باشید.

خرید و فروش کارخانه

برای خرید و فروش کارخانه چکار کنم؟

بای اینکه در هنگام خرید و فروش کارخانه بهترین انتخاب را داشته باشید، چند راهکار طلایی برایتان داریم.

1- برای خرید کارخانه و ملک صنعتی به املاک صنعتی با مجوز قانونی مراجعه کنید تا در ادامه کار با مشکلات قانونی روبروی نشوید. زیرا همانظورکه میدانید املاک صنعتی در حوزه فروش کارخانه نقش حائز اهمیتی دارند و می توانند به شما در خرید یک کارخانه با شرایط مطلوب و قیمت مناسب کمک کنند.

2- از کارشناسان و مشاوران ما در ایران فکتوری مشورت بخواهید. کادر مجرب ایران فکتوری با استفاده از سیستم مودرن و آنلاین در زمینه معاملات کارخانجات و املاک صنعتی، سوله ها و غرفه های نیمه فعال و غیر فعال، کارخانجات ورشکسته، و خطوط تولید صنعتی در ابعاد و اندازه ای مختلف، از اولین قدم فروش کارخانه یعنی ارزیابی و قیمت گذاری ملک شما، بررسی اسناد و مستندات ملک، تمامی مراحل و سوالات حقوقی، تنظیم بازدید خریدار از ملک، ..... و نهایتأ حصول اطمینان از قانونی بودن مدارک ، عدم بدهی کارخانه در کنار شماست.

نکاتی که باید در خرید و فروش کارخانه بدانید

  • اولین قدم در خرید کارخانه این است که بدانید بدنبال چه چیزی هستید.

  • کارخانه مد نظر باید توجه کارشناس بازبینی و از نظر تمامی تجهیزات بررسی شود. با طی این فرآیند ارزش دقیق و قیمت کارشناسی ملک مورد نظر مشخص خواهد شد.

  • گردش حساب مالی، دارایی، صورتحساب دریافتی و ارزش تجهیزات کارخانه را توسط کارشناسان بررسی کنید. وضعیت وام و بدهی های کارخانه را بررسی کنید. بررسی کنید که کارخانه با توجه به حجم بدهی ها و معوقات بانکی در حال مصادره توسط بانک نباشد.

  • هدف از فروش کارخانه را بدانید. اینکه نیت فروش صاحب ملک چیست؟

  • در صورت خرید کارگاه و یا سوله صنعتی، قبل از خرید بررسی کنید که اگر داخل شهرک صنعتی قرار گرفته قولنامه داردیا خیر؟ زیر نظر ارگان قانونی معامله شده یا خیر؟

  • تمامی استعلامات لازم را انجام دهید.

  • در تنظیم قولنامه شرایط طرفین بدرستی و کامل قید شده باشد. مثلأ شرایط پرداخت با توجه به شرایط دادگاه و توافق طرفین در زمان مقرر صورت گیرد.

  • برای خرید فروش املاک صنعتی، کارخانجات و کارگاه و سوله صنعتی حتمأ از نظر کارشناسان حرفه ای استفاده کنید. زیرا اینگونه معاملات با معامله خانه متفاوت است و دقت و عملکرد ویژه ای نیاز دارد.

نکاتی که باید در خرید و فروش کارخانه بدانید

کارخانه- فروش کارخانه- قیمت فروش کارخانه- قیمت خرید کارخانه- خرید و فروش کارخانه- مشاور فروش کارخانه- کارشناس فروش کارخانه- املاک صنعتی- مشاور فروش املاک صنعتی- کارشناس املاک صنعتی- قیمت گذاری کارخانه- مشاور قیمت گذاری کارخانه- مشاور قیمت گذاری املاک صنعتی- کارگاه صنعتی- سوله- کارگاه- خط تولید- ماشین آلات خط تولید



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...