خرید سنگ
to top

شرکت سهیم شو چه محصولاتی تولید می کند؟


1009
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 30 ثانیه

سهیم شو بعنوان یک شرکت تولید کننده انواع کافی میکس ها و همچنین انواع کود پودری و مایع در نظر دارد با سرمایه گذاران خانگی در زمینه بسته بندی محصولات شرکت همکاری نماید. شما می توانید با مطالعه طرح های پیشنهادی شرکت با توجه به سرمایه مد نظرتان، یکی از کسب و کارهای سودآور خانگی را راه اندازی کرده و کسب و کار خود را با مشاوره کارشناسان ما پایه گذاری کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن بالاترین سود را از سرمایه وارده ببرید.



محصولات شرکت سهیم شو کدامند؟

شرکت سهیم شو یک شرکت خصوصی است که با تکیه بر دانش کارشناسان خود و بهره گیری از خطوط تولید حرفه ای اقدام به تولید و بسته بندی محصولات مختلف اعم از نسکافه و انواع کافی میکس ها، انواع کودهای پودری، مایع و گرانولی و همچنین تولید خاک برگ نموده است. این شرکت با بکارگیری کاردی مجرب و پرسنلی ماهر در زمینه راه اندازی کسب و کار خانگی فعالیت دارد و با بهره گیری از سیاست کلی و حامی محور به حمایت از کسب و کارهای خانگی می پردازد. در ادامه با وبسایت ایران فکتوری سامانه جامع فروش کارخانه همراه باشید.

در این مسیر با توجه به محصولاتی که خود شرکت سهیم شو تولید می کند، با علم به کیفیت محصولات تولیدی و شناخت بازار، از افراد با سرمایه اندک حمایت می کند تا برای راه اندازی یک شغل خانگی با اندک میزان سرمایه در گردش و بدون هزینه های واسطه، مواد اولیه مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذار قرار دهد تا بیشترین سود از سرمایه شما حاصل شود.

محصولات شرکت سهیم شو

شرکت سهیم شو در چندین زمینه اقدام به تولید محصولات متنوع و با کیفیت نموده است. لیست این محصولات عبارت است از:

1- تولید نسکافه ساشه ای

نسکافه با پودر قهوه با طعم طبیعی قهوه است که از ترکیب قهوه با شیر و شکر حاصل می شود و طوری فرآوری شده است که فقط کافیست در یک لیوان آب جوش حل کرده و نوش جان کنید. نسکافه برای اولین بار در در سال 1929 از بخش مازاد قهوه تولید شد و به عنوان قهوه فوری در سال 1938 برای اولین بار وارد بازار شد.

2- تولید انواع کافی میکس های ساشه ای

کافی میکس نیز مانند نسکافه یکی از موادی است که از عصاره قهوه بدست می آید. تنها تفاوتی که کافی میکس را از نسکافه مجزا می کند، ترکیب آن است. کافی میکس پودری است که از مخلوط پودر قهوه، کافی میت و شکر بدست می آید. با یکبار مصرف کافی میکس و نسکافه متوجه طعم و عطر متفاوت آن دو خواهید شد.

3- تولید خاک برگ

خاک برگ با کیفیت و مرغوب یکی دیگراز محصولات تولیدی شرکت سهیم شو می باشد. خاک تولیدی شرکت سهیم شو طی فرآیند ارگانیک به عمل آمده و بسیار با کیفیت و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشد.

4- تولید انواع کودهای پودری

برای تولید کود پودری، مواد اولیه مورد نیاز را اول بخوبی آسیاب می کنند و با نسبت های مشخص با هم ترکیب و خوب مخلوط می کنند. این کودهای پودری بعد از ارزیابی و کیفیت سنجی وارد بازار شده و یا راهی خطوط بسته بندی می شوند.

5- تولید انواع کودهای مایع

کودهای مایع از سه عنصر اصلی فسفر، پتاسیم و نیتروژن تشکیل شده است و با نام تجاری NPK شناخته می شود، یکی از بهترین و راحت ترین کودهای مصرفی است. انواع کودهای مایع در شرکت سهیم شو با بکارگیری دستگاه های مکانیزه تولید و در بسته بندی های مختلف وارد بازار می شود.

مشاغل خانگی سهیم شو

شرکت سهیم شو ضمن تولید محصولات ذکر شده، در قالب طرح های پیشنهادی که برای شروع کسب و کار خانگی اعلام نموده است، محصولات خود را بعنوان مواد اولیه با کمترین میزان سرمایه در اختیار سرمایه گذاران مشاغل خانگی قرار می دهد تا با راه اندازی خطوط بسته بندی این مواد، سرمایه اولیه خود را چندین برابر نموده و هم به کسب و کار خود رونق دهند و صاحب یکی از مشاغل زود بازده خانگی شوند.

محصولات شرکت سهیم شو

بستر مشارکتی سهیم شو

طرح های پیشنهادی سهیم شو بطور کامل توسط شرکت تضمین می شوند. زیرا با توجه به محصولات تولیدی سهیم شو، به سادگی امکان تهیه و فروش محصولات مهیا می باشد. شرکت سهیم شو با بهره گیری از کارشناسان مختلف در خصوص تهیه انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک در انواع تنوع پودری، مایع و گرانولی و با توجه به شناخت بازار و متقاضیان این محصولات خصوصأ در بخش گل های آپارتمانی، در بخش طرح های پیشنهادی می تواند قویأ از اجرا و راه اندازی و فروش محصولات تولیدی شما حمایت نماید و زمینه فعالیت شما را تضمین کند.

متقاضیان سرمایه گذاری در انواع طرح های سهیم شو با ارائه میزان سرمایه مدنظر و در اختیار داشتن میزان فضای کافی برای راه اندازی دستگاه ها می توانند اقدام به راه اندازی یک کسب و کار پرسود خانگی نمایند. راه اندازی این طرح های خانگی بسیار ساده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید به راحتی با بهره گیری از حمایت شرکت سهیم شو با استفاده از دانش بروز کارشناسان ما که بخوبی بازار فروش را برای کسب و کار شما فراهم نموده اند، شغل خانگی خود را راه اندازی کنید و وارد مسیر پرسود این کسب و کار شوید. با ما در ارتباط باشید. با هر میزان سرمایه ای که در اختیار دارید شروع بکار کنید. محصولات سهیم شو در بازار شناخته شده هستند. این محصولات بعنوان مواد اولیه در اختیار شما قرار داده می شود و شما فقط کافیست به بسته بندی آنها پرداخته و وارد بازار کنید. این محصولات بعد از بسته بندی توسط شرکت از شما تحویل گرفته می شود تا برای فروش وارد بازار شود.

بستر مشارکتی سهیم شو

سهیم شو- شرکت سهیم شو- نسکافه سهیم شو- کافی میکس سهیم شو- تولید کود سهیم شو- تولید کافی میکس سهیم شو- کود پودری سهیم شو- کود گرانوله سهیم شو- کود مایع سهیم شو- بستر مشارکتی سهیم شو- مشاغل خانگی سهیم شو- طرح های کسب و کار سهیم شو- محصولات شرکت سهیم شو



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...