خرید سنگ
to top

سایت تبلیغات اینترنتی


517
زمان مطالعه: 16 دقیقه, 20 ثانیه

تبلیغ اینترنتی- تبلیغات اینترنتی- سایت تبلیغ اینترنتی- سایت آگهی اینترنتی- آگهی اینترنتی- آگهی تبلیغات اینترنتی- تبلیغات آگهی- انواع تبلیغ اینترنتی- کاربرد تبلیغ اینترنتی- هدف تبلیغ اینترنتی- بهترین تبلیغ اینترنتی- روش های تبلیغ اینترنتی- بهترین سایت تبلیغ اینترنتی- سایت تبلیغات اینترنتی



تبلیغ اینترنتی چیست؟

تبلیغات در اینترنت یکی از مؤثرترین روش‌ها برای معرفی تمام مشاغل، یافتن مشتریان جدید و متنوع‌سازی جریان درآمد آن‌ها است. ایران فکتوری به عنوان یکی از برترین سایتهای تبلیغات فروش کارخانه در خدمت شما میباشد. به عبارت دیگر تبلیغات الکترونیکی یا همان تبلیغات در اینترنت هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت و در بستر وب نمایان می‌شود. تبلیغاتی که می‌تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه‌های اجتماعی، دستگاه‌های تلفن همراه و حتی در ایمیل دیده شود.

تاریخچه تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 و به صورت تبلیغات بنری در سایت Wired.com انجام شد. تبلیغات اینترنتی، در مدت زمان کوتاهی مورد توجه بسیاری از بازاریابان قرار گرفت. در سال 1995 تبلیغات اینترنتی به صورت هدفمند انجام شد و تبلیغات اینترنتی، متناسب با محتوای وبسایت ها و علایق مخاطبان، به آنها نمایش داده می شد. در سال 1996، اولین ابزارهای اندازه‌گیری کیفیت کمپین های تبلیغات اینترنتی رونمایی شدند و بازاریابان به کمک این ابزارها برای اولین بار توانستند تبلیغات اینترنتی خود را دنبال کنند و آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

رشد تبلیغات اینترنتی در دنیا

تبلیغات اینترنتی در سرتاسر دنیا از سال 1994 تا به امروز، رشد چشمگیری داشته و امروزه به یکی از کارآمدترین روش های بازاریابی تبدیل شده است. نمودار زیر، میزان رشد تبلیغات اینترنتی از سال 2015 تا سال 2020 را نشان می دهد که توسط statistia پیش‌بینی شده است.

انواع تبلیغات اینترنتی

1- تبلیغات موتورهای جستجو

تقریبا همه افرادی که از اینترنت استفاده می کنند با جستجوگرها آشنایی دارند. اغلب افراد به منظور جستجوی اطلاعات در مورد یک برند، محصول و یا خدمات از جستجوگرها (موتورهای جستجو) استفاده می نمایند. سئو شامل فعالیت های متعددی از جمله تحقیقات کلیدواژه است که توسط سئو داخلی و سئو خارجی، لینک های ارگانیک و دیگر فعالیت های مرتبط انجام می شود. بازاریابی موتور جستجو به قرار گرفتن صفحات سایت شما در بالاترین رتبه‌های گوگل و موتورهای جستجو مربوط است، چه به صورت ارگانیک چه با پرداخت هزینه. Google Ads نتایج پرداخت شده را بر اساس حراج رتبه آگهی نمایش می‌دهد. شرکت‌ها قیمت خود را برای یک کلمه کلیدی خاص ذکر می‌کنند، در حالی که گوگل کیفیت و ارتباط محتوا را تحلیل می‌کند.

2- تبلیغات بنری

تبلیغات بنری اولین و ساده ترین نوع تبلیغات آنلاین است. در این دسته از تبلیغات، یک بنر تمام صفحه و یا در سایزهای کوچک تر به مخاطبان نمایش داده می شود. شما به کمک ابزارهای طراحی بنر تبلیغاتی می توانید به سادگی محصول و یا سرویس خود را معرفی کنید. همچنین، می توانید بر روی بنرها یک دکمه قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا بر این دکمه کلیک کرده و به فعالیت خاصی مثلاً ورود به یک صفحه فرود خاص و … بپردازند.

3- تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدیویی ، دسته‌ای دیگر از تبلیغات اینترنتی است که شما از طریق یک ویدئوی چند ثانیه‌ای، محصول و یا سرویس خود را به مخاطبانتان معرفی می کنید. شما می توانید در انتهای ویدئوی خود یک بنر با دکمه نیز قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق به کلیک بر آن دکمه کنید.

4- ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ بازاریابی مبتنی بر ارتباط از طریق ایمیل می‌باشد که یکی از قدیمی‌ترین و تطبیق‌پذیرترین روش‌های تبلیغ اینترنتی است. چراکه بازاریابان ایمیل همیشه در جستجوی نوآوری هستند، مانند ایمیل‌های amp تعاملی که به تازگی راه اندازی شده‌اند.

5- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

این روش شامل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب، لینکدین و… است. شرکت‌ها اخبار و تبلیغات خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی از دو طریق متناسب با مخاطبان هدف تهیه می‌کنند:

به صورت ارگانیک: در این حالت با تولید محتوای ارزشمند، دعوت از دیگران برای به اشتراک گذاری آن و دیگر اقدامات حرفه‌ای می‌توانید به طور طبیعی و ارگانیک مخاطب جذب کنید.

در ازای پرداخت پول: در این حالت، می‌توانید با نشان دادن پست‌های تبلیغاتی که بر اساس سن، جنس، فعالیت‌های مورد علاقه و سایر موارد مشترک آن‌ها برای مخاطبان شما در نظر گرفته شده است، از عملکرد رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی اکانت بیزینس را برای کسب و کارها در نظر گرفته‌اند.

شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشند که صاحبان کسب و کار می توانند از آن برای تبلیغ برند یا محصول خود استفاده نمایند. به کمک بازاریابی شبکه های اجتماعی، کسب و کارها می توانند به مشتریان بالقوه هدفمند از طریق تعامل مستقیم، دسترسی یابند. تعداد کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش می باشد. بیش از نیمی از صاحبان کسب و کار قصد افزایش بودجه خود در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی را دارند. آنها باید مناسب ترین شبکه اجتماعی را با توجه به هدف و محصول خود انتخاب نمایند تا مخاطب هدف خود را بیابند. یک راهنمای ساده در ادامه ذکر شده است:

* فیسبوک: شما در فیسبوک به طیف وسیعی از کاربران (که چندان هم بالقوه نیستند) دسترسی دارید به شرطی که بدانید اغلب آنها در چه گروهها و صفحاتی عضویت دارند.

* توئیتر: اگر شما در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، توییتر به شما کمک می کند که سریعتر پیشرفت کنید مخصوصاً در زمینه معرفی برند.

* لینکدین: شبکه اجتماعی لینکدین موجب آشنایی شما با صاحبان کسب و کار، افراد حرفه ای و مشتریان هدفمند خواهد شد.

* گوگل پلاس: یکی دیگر از شبکه های اجتماعی خوب در زمینه آشنایی با شرکت های همکار و یافتن کاربران، گوگل پلاس می باشد. حضور مناسب در این شبکه اجتماعی بسیار مهم است زیرا در آینده یکی از فاکتورهای مهم برای بهبود seo می باشد.

* اینستاگرام: اگر قصد تبلیغ برند و محصولات خود را در قالب تصویر داشته باشید، اینستاگرام گزینه مناسبی می باشد.

6- تبلیغات موبایلی

این نوع تبلیغات در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ظاهر می‌شود. شرکت‌ها می‌توانند پس از انتخاب کاربر یا نمایش تبلیغات در مرورگر بهینه شده برای دستگاه‌های تلفن همراه، با پیامک تبلیغ کنند. چنانچه قصد آشنایی با انواع تبلیغات موبایلی را دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

7- تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

روش های تبلیغاتی پولی، مانند تبلیغات کلیکی ترافیک هدفمندی از مشتریان را در دوره بسیار کوتاهی به سمت شما هدایت می کند. در این روش، امکان تعیین مبلغی خاص جهت سرمایه گذاری میسر می باشد.

جهت مدیریت تبلیغات، می توان بودجه تبلیغاتی روزانه تنظیم نمود. میزان اثربخشی تبلیغات PPC به کلمات کلیدی مورد استفاده و بهینه بودن متن تبلیغ بستگی دارد. یکی از بهترین و کاملترین پلت فرم های تبلیغات کلیکی ، تبلیغات در گوگل است.

8- روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations)

روابط عمومی آنلاین به عنوان بخشی از بازاریابی محتوایی به شمار می رود. به طور کلی، روابط عمومی آنلاین روشی است که محتوای تبلیغاتی، جهت معرفی یک برند یا ایجاد ترافیک، در شبکه های آنلاین توزیع می شود. پیوستن به برخی از این شبکه ها رایگان است و برخی دیگر، هزینه عضویت دارند.

8- روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations)

جدیدترین روش‌های تبلیغات اینترنتی

مدت زیادی است که این مدل تبلیغات در دنیا شناخته شده‌اند، اما نکته جالبی که در این خصوص وجود دارد محدود نبودن آن‌هاست. دنیای تبلیغات الکترونیک به طور دائمی در حال گسترش است. هر روز روش‌های تازه‌ای برای این نوع تبلیغات کشف می‌شود و با معرفی آن به سرعت مخاطبان خود را در اینترنت پیدا می‌کند. از همین رو دیجیتال مارکترها باید دائماً اطلاعات خود را به روز نگه دارند و از بهترین روش‌های تبلیغ اینترنتی باخبر باشند.

از جمله جدیدترین روش‌های تبلیغات دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغات در لینکدین

با اینکه در گذشته چندان از این روش استفاده نمی‌شد، اما لینکدین محیط بسیار مناسبی برای جذب مشتری به شمار می‌رود.

پوش مارکتینگ

این روش با استفاده از هوش مصنوعی و علایق کاربر انجام می‌شود. از این رو نرخ تبدیل نسبتاً بالایی دارد. در این حالت با توجه به پارامترهای مشخص پیام تبلیغاتی برای مخاطب ارسال می‌شود.

ویدئو مارکتینگ

پیش‌بینی می‌شود در آینده ویدئو جای محتوای نوشتاری را بگیرد و تمایل کاربران بیشتر به سمت تماشای ویدئوها میل کند.

تبلیغات همسان

در این نوع از تبلیغات، محتوای مورد نظر متناسب با رابط کاربری سایت به کاربران نشان داده می‌شود و تجربه کاربری یکپارچه‌ای را برای مخاطب رقم می‌زند.

مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی

وقتی قصد دارید تبلیغاتی را مدیریت کنید باید ببینید در چه پلتفرم‌ها یا محیط‌هایی می‌توانید به مخاطب هدفتان دسترسی بیشتری داشته باشید و در همان جا تبلیغاتتان را در معرض نمایش قرار دهید تا به خوبی در دید مشتریان بالقوه قرار بگیرید. این روزها هم که اکثر مردم مدت زیادی از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی یا به وبگردی در دنیای آنلاین می‌گذرانند. قابلیت اتصال موبایل به این پلتفرم‌ها باعث شده تا در هر ساعت از شبانه روز، در اوقات مرده، در زمان‌های انتظار و حتی زمانی که بی‌حوصله یا تنها و بی‌کار هستند به سراغ موبایلشان بروند و سعی کنند وقت خود را در محیط‌های آنلاین سپری کنند. بنابراین بدون شک می‌توان گفت بهترین مکان برای تبلیغات در این روزها همین پلتفرم‌های آنلاین هستند. برخی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات اینترنتی عبارتند از:

1. دسترسی به مخاطبین بیشتر

از آنجا که افراد معمولا در هر مکانی که باشند به دستگاه هایی مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ دسترسی دارند، با بازاریابی به کمک این دستگاه ها می توانید به تعداد زیادی مخاطب و در مکان های مختلف دسترسی پیدا کنید. حال آنکه در تبلیغات سنتی، مثلا تبلیغ در بیلبورد، تنها افرادی که از مکان نصب بیلبورد عبور می کنند، مخاطب شما خواهند بود.

2. توجه بیشتر کاربران در فضای آنلاین

امروزه، درصد زیادی از افراد، بیشتر وقت خود را در تبلت و یا موبایل می گذرانند و این امر باعث می شود که توجه آنها به تبلیغاتی که در این دستگاه ها انجام می شود، بیشتر شود. براساس تحقیقات گوگل ، میزان توجهی که به تبلیغات موبایلی در محیط یوتیوب می شود، بیشتر از تبلیغات پخش شده در تلویزیون است.

3. تعامل مستقیم با مخاطبان

شما در تبلیغات اینترنتی می توانید به طور مستقیم با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و آنها را به دیدن یک صفحه فرود خاص، مطالعه نکاتی در مورد محصولات خود و … تشویق کنید یا اینکه از آنها نیز بخواهید تا نظرات خود را در مورد برند شما مطرح کنند. در صورتی که در تبلیغات سنتی این امکان وجود ندارد.

4. تبلیغات هدفمند

هوشمند شدن تکنولوژی در صنعت تبلیغات آنلاین نیز تاثیر گذاشته است و بسیاری از شبکه های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از روش های مبتنی بر هوش مصنوعی، رفتار مخاطبان تبلیغات را شناسایی کرده و تبلیغات را در بهترین زمان و در بهترین مکان، به مخاطبان نمایش می دهند تا تبلیغات، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. از این رو، مخاطبان تبلیغات با احتمال بیشتری به مشتریان واقعی و و فادار تبدیل خواهند شد.

5. قابلیت پیگیری کاربران

شما به کمک ابزارهای آنالیتیکس و اتریبیوشن می توانید عملکرد هر کدام از کمپین های تبلیغات آنلاین خود را دنبال کنید و مورد ارزیابی قرار دهید. شما در تبلیغات اینترنتی می توانید دریابید که عملکرد هر کدام از کمپین هایتان تا چه حد خوب بوده است و اگر مشکلی در یکی از کمپین هایتان وجود دارد، آن را برطرف کنید. این امکان در تبلیغات سنتی وجود ندارد و شما در تبلیغات سنتی نمی توانید بفهمید که هر کدام از آنها تا چه حد خوب عمل کرده است و تا چه حد توانسته برای شما مشتری واقعی ایجاد کند. در حالی که در تبلیغات اینترنتی با تعریف چندین معیار عملکرد کلیدی (KPI) برای هر کدام از کمپین هایتان دریابید که کدام یک بهتر عمل کرده و شما را به اهداف تبلیغاتی خود رسانده است.

6. هزینه مناسب

در نهایت باید به قیمت مناسب تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی اشاره کنیم. شما با اختصاص بودجه کمتری به تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی می توانید به تعداد مشابهی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید. نمودار زیر میانگین هزینه اختصاص داده شده به تبلیغات اینترنتی را با هزینه اختصاص داده شده به تبلیغات سنتی مقایسه کرده است.

7. منعطف بودن

از دیگر فواید تبلیغات در فضای مجازی می‌توان به قدرت انعطاف‌پذیری بسیار زیاد آن اشاره کرد. شما می‌توانید با یک کلیک ساده، سرمایه‌گذاری خود را روی کمپین مورد نظر افزایش دهید. ممکن است پس از شروع کمپین و بررسی نتایج موجود، نیاز باشد بعضی از پارامترها را بهینه سازی کنید و یا حتی گاهی کمپین را متوقف و از بودجه خود به شکلی دیگر استفاده کنید. در صورتی که در تبلیغات فضای آفلاین، همانند آگهی تلویزیونی، وقتی تبلیغ خود را پخش می‌کنید، امکان تغییر سریع و راحت وجود ندارد. به طور مثال در تبلیغات بیلبوردی، شرایط استفاده و اجرا سخت و هزینه‌بر است. قراردادهای حداقل دو هفته‌ای بین طرفین امضا می‌شود و اگر شما بعد از شروع کمپین، بخواهید تصویر بیلبورد خود را تغییر دهید، هزینه‌ و زمان‌ زیادی از شما گرفته می‌شود. با تقریب خوبی برای آگهی‌های تلویزیونی و دیگر تبلیغات آفلاین نیز همین شرایط حاکم است.

8. ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به مشتریان

در استراتژی تبلیغ در اینترنت به مشتری اطلاعات کافی و کاملی در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می‌شود، راهکارهای جایگزین، امکان مقایسه با محصولات مشابه، نقد و بررسی محصولات و پاسخ به سؤالات مشابه در رابطه با خدمات ارائه می‌شود. شاید بتوان گفت یکی از دلایل تمایل مشتریان به خرید اینترنتی، کسب همین اطلاعات و امکان مقایسه‌ای باشد که بین سایت‌های مختلف برقرار است. شما می‌توانید با تولید محتوای مفید و اطلاع رسانی به کاربر در مورد خدمات یا محصولاتی که می‌فروشید این امکان را برای کاربران فراهم و به نوعی یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنید.

9. امکان گزارش‌گیری

اگر شما تبلیغات خود را در تلویزیون منتشر کنید، شاید به سختی بتوانید آماری افرادی که از طریق این تبلیغات شما را پیدا کرده و تبدیل به مشتری شده‌اند را پیدا کنید. اما در تبلیغ اینترنتی، ابزارهایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان فهمید مخاطبان از کدام کمپین تبلیغاتی به سایت مراجعه کرده‌اند، حتی سن، جنسیت، محل و سایر مشخصات مخاطبانی که از هر پلتفرم جذب شده‌اند را جمع آوری کرد و از این اطلاعات برای بهبود تبلیغات بعدی استفاده کرد. این نوع تبلیغات به شما اجازه می‌دهند سطح دقیق تعامل مشتری را بدانید. ممکن است تیراژ و شمار خوانندگان تبلیغات چاپی را بدانید، اما نمی‌توانید بفهمید که چه مدت‌زمانی را صرف تعامل با آگهی‌تان می‌کنند یا چه مدت‌زمانی را در وب‌سایت‌تان صرف می‌کنند یا حتی آن آگهی به تبدیل انجامید یا نه. حضور آنلاین همه این اطلاعات ارزشمند را به شما ارائه می‌دهد و می‌گوید که در کجاها مشتریان بالقوه بیشتری دارید که می‌توانید با آنها تعامل برقرار کنید.

10. کاهش هزینه‌ها

شاید بتوان گفت هدف از تبلیغات در اینترنت علاوه بر دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان واقعی، کاهش هزینه‌ها نیز می‌باشد. همان طور که گفته شد با هدف‌گیری دقیق مخاطبان و گزارش‌گیری می‌توان بازدهی را افزایش داد و به این ترتیب هزینه‌های حاصل از تبلیغات را کاهش داد. صرف بودجه‌های تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کارهای جا افتاده و باتجربه، امری عادی، طبیعی و راحت است ولی استارت‌آپ‌های زیادی وجود دارد که هنگام بودجه‌بندی، دقت بسیار می‌کنند تا بهینه و موثر از سرمایه خود بهره ببرند. بازاریابی از طریق پلتفرم‌های ایجادشده در فضای دیجیتال می‌تواند برای تمام کسب‌وکارها مناسب باشد. صرف هزینه‌هایی گزاف در فضای آفلاین برای بسیاری استارت‌آپ‌ها به خصوص آنان که تازه شروع به کار کرده‌اند، همانند کابوس است. در صورتی که همین استارت‌آپ‌های به ظاهر تازه‌وارد می‌توانند از انواع تبلیغات آنلاین همانند کمپین‌های ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی و… استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. آن‌ها می‌توانند با صرف هزینه‌های کمتر نسبت به فضای آفلاین، نتایج بهتری دریافت کنند و نرخ بازگشت سرمایه بسیار خوبی به دست آورند.

11. قابلیت اشتراک‌گذاری

تقریبا تمام کانال‌های بازاریابی دیجیتال قابلیت به اشتراک‌گذاری دارند. به راحتی یک کلیک، محتوای شما در سراسر فضای وب پخش می‌شود. اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب و قابل تعامل باشد، مخاطبان بسیاری محتوای مورد نظر را برای دوستان خود ارسال و در نتیجه افراد بیشتری از آن استفاده می‌کنند. این به اشتراک‌گذاری‌ها تاثیر زیادی بر روی برند شما دارد و می‌تواند فروش شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

نمونه تبلیغات اینترنتی کسب و کار

همانطور که اشاره شد، منظور از این نوع تبلیغات، هر نوع تبلیغاتی است که در بستر اینترنت انجام شود. از همین رو می‌توان حتی تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و… را هم جز تبلیغات در اینترنت به شمار آورد. در ادامه چند مثال کاربردی از این نوع تبلیغات آورده شده است:

استفاده از اپلیکیشن برای تبلیغات

اپلیکیشن‌های موبایلی چون راحت‌تر روی موبایل کار می‌کنند بهتر می‌توانند به کاربران موبایل خدمات رسانی کنند. به علاوه شما می‌توانید مزیت‌های خاصی چون امکان کمک به نیازمندان، امکان تهیه پروفایل مخصوص به خود، شخصی سازی محیط اپ و بسیاری امکانات دیگر را در اپلیکیشن خود بگنجانید تا استفاده از آن را برای کاربرانتان مطلوب‌تر سازید.

گیمیفیکیشن (طراحی بازی با هدف تبلیغ)

یکی از جدیدترین استراتژی‌های تبلیغات، گیمیفیکیشن است. در این نوع تبلیغات با طراحی یک بازی می‌توان طرز استفاده از محصول را به کاربر آموزش داد. در مورد خدمات نیز می‌توان به همین صورت کاربر را با محیط نرم‌افزار آشنا ساخت. نمونه‌هایی از این دست بسیارند. نکته حائز اهمیت در گیمیفیکیشن سرگرم کننده بودن و جذاب بودن آن‌ها برای کاربران است. این بازی باید طوری طراحی شود که کاربر را به خرید تشویق کند.

تبلیغات کلیکی و از جمله آن گوگل ادز

یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین شیوه‌های تبلیغات در اینترنت استفاده از تبلیغات کلیکی است. در این روش بهتر است با یک متخصص سئو برای انتخاب بهترین کلید واژه مشورت کنید. بعد از راه اندازی تبلیغات کلیکی، تبلیغ شما برای کلیدواژه مورد نظر در صفحه نتایج جستجو ظاهر می‌شود و کاربر در صورت تمایل بر روی کلیک خواهد کرد. این نوع تبلیغ بر روی سئو سایتتان هم اثرگذار خواهد بود.

  تبلیغات کلیکی و از جمله آن گوگل ادز

تبلیغ اینترنتی- تبلیغات اینترنتی- سایت تبلیغ اینترنتی- سایت آگهی اینترنتی- آگهی اینترنتی- آگهی تبلیغات اینترنتی- تبلیغات آگهی- انواع تبلیغ اینترنتی- کاربرد تبلیغ اینترنتی- هدف تبلیغ اینترنتی- بهترین تبلیغ اینترنتی- روش های تبلیغ اینترنتی- بهترین سایت تبلیغ اینترنتی- سایت تبلیغات اینترنتی



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...