خرید سنگ
to top

بهترین مرکز فروش قطعات یدکی خودروهای وارداتی


308
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 29 ثانیه

قطعات اصلی تویوتا- قطعات اصلی لکسوس- لوازم یدکی لکسوس- لوازم یدکی هایلوکس- لوازم یدکی تویوتا- لوازم یدکی هایلوکس استوک- لوازم یدکی هایلوکس دیزل- لوازم یدکی هایس- لوازم یدکی هایس استوک- لوازم یدکی هایس دیزل- لوازم یدکی کمری- لوازم یدکی کرولا- لوازم یدکی لکسوس - NX لوازم کولر خودرو



مرکز فروش قطعات اصلی خودرو وارداتی

قطعات اصلی تویوتا- قطعات اصلی لکسوس- لوازم یدکی لکسوس- لوازم یدکی هایلوکس- لوازم یدکی تویوتا- لوازم یدکی هایلوکس استوک- لوازم یدکی هایلوکس دیزل- لوازم یدکی هایس- لوازم یدکی هایس استوک- لوازم یدکی هایس دیزل- لوازم یدکی کمری- لوازم یدکی کرولا- لوازم یدکی لکسوس - NX لوازم کولر خودرو- کمپرسور کولر خودرو- لوازم یدکی گیربکس- لوازم یدکی گیربکس استوک- لوازم موتوری تویوتا- لوازم موتوری لکسوس- لوازم اسپرت تویوتا- لوازم اسپرت لکسوس- کیت نیوفیس تویوتا- کیت نیوفیس لکسوس

یکی از مهم ترین نکته هایی که رابطه مستقیم با عملکرد خودرو دارد لوازم یدکی خودرو می باشد. به همین علت بسیاری از کارخانه های خودرو سازی، لوازم یدکی خودرو را نیز تولید می کنند. تا در هنگام خرابی و یا تصادف که قطعات خودرو خراب می شوند و نیاز به تعویض دارند، به راحتی بتوان آن را تعویض کرد و از رانندگی با خودرو لذت برد.

لوازم یدکی

لوازم یدکی خودرو به قطعاتی گفته می شود که با خراب شدن قطعه های اصلی خودرو جایگزین آن می شوند. بعد از تعویض قطعات خراب، خودرو مانند روز اول فعالیت می کند. معمولأ باید لوازم یدکی خودرو متناسب با نوع خودرو باشد تا بعد از تعویض دچار مشکل نشود. همچنین بهتر است قطعات اورجینال جایگزین این قطعات شوند. امروزه در بازار اجناس تقلبی زیادی وجود دارد که استفاده از آن ها نه تنها موجب بهبود عملکرد خودرو نمی شود بلکه باعث می شود تا قطعات دیگر خودرو نیز دچار آسیب شود. گاهی نیز ممکن است برخی از افراد قطعات اورجینال خریده باشند اما به دلیل اینکه به درستی نصب نشده باشد خودرو به خوبی کار نکند. به همین علت توصیه می شود که نصب قطعات خودرو را به دست تعمیر کاران حرفه ای بسپارید تا بعد از تعویض قطعات خودرو، دچار دردسر نشوید و از رانندگی لذت ببرید.

لوازم یدکی خودروهای وارداتی

لوازم یدکی خودروهای خارجی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام تعویض قطعات به آن توجه نمایید. تا بعد از تعویض خودرو شما دچار مشکل نشود. برای اینکه بتوانید لوازم یدکی خودرو خود را با اطمینان خریداری و تعویض کنید بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید و لوازم یدکی با کیفیت را خریداری کنید.

قطعاتی کاربردی انواع خودرو

قطعاتی کاربردی اساسی در تمامی خودرو ها یکی می باشد اما مسلما به لحاظ شکل، ابعاد و متریال بکار برده شده در هر مدل خودرو می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین فروشگاه های معتبر عرضه این قطعات در رابطه با تمامی این قطعات تسلط دارد. یکی از فاکتورهای دیگری که برای لوازم یدکی وجود دارد، این است که لوازم یدکی باید به شکل درستی در سر جای خود قرار بگیرند و اگر این فرآیند به درستی صورت نگیرد، هرچند لوازم یدکی اصلی باشند باز هم نمی‌توانند کار خود را به درستی انجام دهد و باعث می‌شود که خودرو آسیب ببینند. بنابراین انتخاب تعمیرکار مناسب نیز یکی از فاکتورهای بسیار ارزشمند و مهم است که باید در رابطه با لوازم یدکی مورد بررسی قرار داده شود. قطعاتی اصلی خودرو شامل:

بدنه

جلوبند

گیربکس

لوازم یدکی تقلبی

لوازم یدکی تقلبی تأثیر بسیار بدی بر روی دیگر قطعاتی که در اتومبیل وجود دارد می‌گذارند. بنابراین لوازم یدکی اصلی یکی از نکات مهم در رابطه با محصولاتی است که برای خودرو به کار برده می‌شود. یکی از نکات دیگری مرتبط با لوازم یدکی اورجینال، فروشگاه‌های عرضه آن‌ها می باشند. زیرا تمامی فروشگاه‌ها قطعات اصلی را به مشتری عرضه نمی‌کنند. لوازم یدکی خودرو های لوکس از ارزش بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل برخی از افراد سود جو اقدام به تولید لوازم یدکی تقلبی می کنند و لوازم بی کیفیت به بازار عرضه می نمایند. به دلیل اینکه مواد اولیه بی کیفیت در لوازم یدکی خودرو استفاده می کنند، برای تولید کنندگان هزینه کمتری دارد و این لوازم را به قیمت بالا و به عنوان لوازم یدکی اورجینال وارد بازار می کنند و سود های کلانی را بدست می آورند. برخی از تعمیر کاران نیز هستند که به سرعت جنس اصل را از تقلبی تشخیص می دهند. به همین دلیل به خریداران توصیه می شود تا از کارشناسان برای خرید لوازم یدکی اصل کمک بگیرند و به فروشگاه های معتبر عرضه و فروش لوازم یدکی خودرو مراجعه کنند. زیرا اگر قطعات تقلبی برای خودرو خود استفاده کنند، نه تنها مشکل خودرو برطرف نمی شود بلکه مشکلات جدیدی نیز ایجاد می شود و دردسر های زیادی را برای راننده به وجود می آورد.

عرضه لوازم یدکی اصل و استوک خودرو‌های لوکس

تأمین و تهیه لوازم یدکی آکبند و با کیفیت خودروی‌های لوکس وارداتی همیشه هزینه و زمان زیادی را از صاحبان این اتومبیل‌ها می‌گیرد. این موضوع با اعمال محدودیت‌های واردات در سال ۲۰۱۵ برای خودرو‌های لوکس، اهمیت بیشتری پیدا کرد. فروش لوازم یدکی خودرو‌های لوکس وارداتی نیاز به تخصص دارد و بهتر است توسط متخصصان این حوزه انجام شود. از همین رو مرکز جامع قطعات یدکی خودرو عبدالهی این امکان را فراهم ساخته‌اند تا صاحبان خودرو‌های لوکس مانند: لکسوس و تویوتا‌‌، کمری، کرولا، هایس و .... از طریق خدمات این مرکز بتوانند اقدام به تهیه لوازم یدکی قطعات مورد نیاز خود به صورت اصل و یا استوک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم یدکی با شماره ۰۹۱۲۲۱۱۴۸۶۳ حسین عبدالهی تماس حاصل فرمایید.

عرضه لوازم یدکی اصل و استوک خودرو‌های لوکس

مرکز جامع قطعات یدکی خودرو عبدالهی

فروشگاه عبدالهی مرکز جامع فروش قطعات اصلی و استوک انواع خودرو های وارداتی و لوکس می باشد. در این مرکز کارشناسان متخصص و پرسنل آموزش دیده و وارد بکار آماده ارائه خدمات و معرفی و فروش انواع قطعات یدک به شما می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم یدکی با شماره ۰۹۱۲۲۱۱۴۸۶۳ حسین عبدالهی تماس حاصل فرمایید.

محصولات فروش مرکز جامع قطعات یدکی خودرو عبدالهی

محصولات فروش مرکز جامع قطعات یدکی خودرو عبدالهی

قطعات اصلی تویوتا- قطعات اصلی لکسوس- لوازم یدکی لکسوس- لوازم یدکی هایلوکس- لوازم یدکی تویوتا- لوازم یدکی هایلوکس استوک- لوازم یدکی هایلوکس دیزل- لوازم یدکی هایس- لوازم یدکی هایس استوک- لوازم یدکی هایس دیزل- لوازم یدکی کمری- لوازم یدکی کرولا- لوازم یدکی لکسوس - NX لوازم کولر خودرو- کمپرسور کولر خودرو- لوازم یدکی گیربکس- لوازم یدکی گیربکس استوک- لوازم موتوری تویوتا- لوازم موتوری لکسوس- لوازم اسپرت تویوتا- لوازم اسپرت لکسوس- کیت نیوفیس تویوتا- کیت نیوفیس لکسوس



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...