خرید سنگ
to top

بهترین مرکز اجاره لیفتراک در کشور


851
زمان مطالعه: 6 دقیقه, 43 ثانیه

لیفتراک- اجاره لیفتراک- مرکز اجاره لیفتراک- فروش لیفتراک- خرید لیفتراک- اجاره جرثقیل- مرکز اجاره جرثقیل- لیفتراک اجاره ای- بهترین مرکز اجاره لیفتراک- بهترین مرکز اجاره جرثقیل


برای اجاره لیفتراک کجا مراجعه کنم

بهترین مرکز اجاره لیفتراک در کشور

لیفتراک- اجاره لیفتراک- مرکز اجاره لیفتراک- فروش لیفتراک- خرید لیفتراک- اجاره جرثقیل- مرکز اجاره جرثقیل- لیفتراک اجاره ای- بهترین مرکز اجاره لیفتراک- بهترین مرکز اجاره جرثقیل

لیفتراک از ماشین های ضروری در صنعت می باشد که از آن برای حمل و جابه جایی انواع بار استفاده می‌شود. نخستین بار در اوایل قرن بیستم، اولین لیفتراک توسط شرکت کلارک اختراع شد. با وجودی که لیفتراک ها می توانند بارها را با وزن زیاد جا به جا کنند، ولی لازم است که هنگام حمل بار به وزن کالا توجه شود. حداکثر توان حمل بار برای هر لیفتراک، از قبل توسط کارخانه سازنده آن تعیین می شود. لیفتراک دارای دو شاخک در جلو بوده و برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جا به‌ جایی از آن استفاده می شود. در این ماشین صنعتی مدرن، شاخک ها به شکل های مختلفی تولید می شوند و دکل های عمودی که در آن وجود دارد. جهت مشاوره و اجاره لیفتراک با شماره 09121880172 مهندس خالد تماس حاصل فرمایید.


انواع لیفتراک

لیفتراک ها در انواع مختلف به بازار عرضه می شوند. لیفتراک دستی، برقی، دیزلی و دوگانه سوز از انواع رایج لیفتراک در صنعت هستند. موتور لیفتر‌‌‌‌اک یکی از مهم ترین قسمتهای لیفتر‌اک میباشد که تامین کننده قدرت و گشتاور لازم برای کارکرد آن باشد. امروزه برای کار انداختن لیفتراکها از انواع مختلف سوخت استفاده میشود. مهمترین انواع لیفتراک شامل:

  • لیفتراک دستی

لیفتراک دستی یا استاکر ، یکی از انواع لیفتراک است که در انبارها برای جا به جا کردن بار و وسایل دیگر را دارد. رأی بار های نسبتا سنگین استفاده می شود که انسان به صورت عادی قادر به جا به جایی آن نمی باشد ولی نباید بار های بسیار سنگین را با آن ها جا به جا کرد زیرا خطر واژگونی در آن ها وجود دارد.

  • لیفتر‌اک الکتریکی (برقی)

این دسته از لیفتر‌اک ها هیچ آلایندگی مضری نداشته و دود نمیکنند همچنین بی صدا میباشند به همین علت این نوع از لیفتر‌اک ها کاملا دوستدار محیط زیست هستند. انواع لیفتر‌اک های برقی شامل: استاکر،کانتر بالانس و ریچتراک می باشد.

  • لیفتر‌اک دیزلی

لیفتراک دیزلی برای استفاده در محیط های باز بسیار مناسب است. دود هایی که از این لیفتراک ها خارج می شود به راحتی به اتمسفر رفته و مشکلات سلامتی، محیطی و ایمنی ایجاد نمی کند.

  • لیفتر‌اک دو گانه سوز

لیفتراک های دوگانه سوز، نوع خاصی از لیفتراک هستند که از دو سوخت گاز و برق، به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند. لیفتراک دوگانه سوز با نام لیفتراک هیبریدی نیز شناخته می شوند.


ویژگی های لیفتراک

  • لیفتراک بدون خطر واژگونی بار، می تواند مقادیر زیادی بار را حمل کند.

  • می تواند کالا را تا ارتفاع مشخصی بالا و پایین بیاورد.

  • برخی لیفتراک ها ویژه عبور در مناطق ناهموار طراحی شده اند.

  • در برخی کارخانه ها، بخش های ناهموار وجود دارد که کالاها باید از آن نقطه منتقل شوند. در این جاست که از لیفتراک های مخصوص مناطق ناهموار استفاده می شود.

  • مهمترین ویژگی که یک لیفتراک صنعتی باید داشته باشد این است که باید حتماً دارای فرمان حرحکت چرخ باشد. فرمان لیفتراک، قابلیت جهت دهی در گوشه های تنگ را افزایش می دهد.

دسته بندی انواع لیفتراک

  • لیفتراک حمل بار تا 3 تن

  • لیفتراک حمل بار از 3 تا 4 تن

  • لیفتراک حمل بار از 4 تا 6 تن

  • لیفتراک حمل بار از 6 تا 9 تن

  • لیفتراک حمل بار از 9 تن به بالا

اجزای تشکیل دهنده لیفتراک

یک دستگاه لیفتراک دارای اجزای مختلفی است که در ادامه این مقاله اجزای مختلف آن را بررسی می کنیم. به طور کلی اجزای اصلی لیفتراک شامل بدنه لیفتراک، اتاق راننده، محافظ سقف، نگهدارنده بار، شاخک ها، تکیه گاه شاخک ها، چرخ ها، سیستم ترمز، سیستم هیدرولیک، سیلندر، وزنه تعادل، تجهیزات هشدار دهنده ایمنی و … هستند.

نکات قابل توجه در استفاده از لیفتراک

به طور کلی، استفاده از لیفتراک ها در صنعت قوانین و مقررات مخصوصی دارد که هم توسط کارخانه سازنده و هم توسط استانداردهای بین المللی و کارفرماها وضع می شوند. مدیران صنایع برای استفاده از لیفتراک ها، قوانین خاصی دارند. هر لیفتراک باید قبل از استفاده و روشن شدن، تست و بازرسی شود. اطلاعات بازرسی در فرم بازرسی ثبت می شود. هر گونه عملیات تعمیر و نگهداری، خرابی ها، حوادث کار و نام راننده حتما باید در فرم بازرسی ثبت شود. تست لیفتراک حتما باید در فضای مناسب انجام گیرد. برای حرکت دادن یک لیفتراک صنعتی، تخصص خاصی لازم است. راننده لیفتراک باید دوره های رانندگی با دستگاه صنعتی لیفتراک را بگذراند و گواهینامه مخصوص دریافت کند. قبل از استفاده از لیفتراک باید تمام اصول فنی دستگاه چک شود؛ پس از سوار شدن راننده، کمربند ایمنی بسته شود و همواره به استانداردهای حمل بار دقت و توجه شود. مشخصات اصلی هر دستگاه روی پلاک لیفتراک ثبت شده است. در مناطق صنعتی بهتر است تابلوی محل عبور لیفتراک نصب شود تا از بروز خطر تصادف جلوگیری گردد.

کاربرد لیفتراک

  • طراحی و تولید این ماشین در ظرفیت ۱ تن تا بیش از ۴۸ صورت می گیرد. امروزه این تجهیزات انبارداری در انواع و ظرفیت های مختلفی با لاستیک های بادی و لاستیک های توپر تولید می‌شوند که دارای کاربردهای مختلفی برای صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، بنادر، کشتی سازی ها، کارگاه های تولیدی، انبارها و … هستند.

  • برخی از لیفتراک ها برای فضای بسته به کار برده می شوند. اما برخی دیگر برای فضای سرباز مناسب هستند.

  • استفاده از این وسیله در محل هایی که ساخت و ساز بیشتر است کاربرد ویژه ای دارد. زیرا این دستگاه به راحتی می تواند مصالح و وسایل ساختمانی را بلند کرده و به هر جایی منتقل می کند.

  • لیفتراک ها در انبار ها نیز به راحتی و در سطوح وسیع می توانند وسایل را جا به جا کنند. شاخک های این وسیله می توانند بالاتر از خود لیفتراک بالا برود و وسایل را در بالاتربن سطح وسایل دیگر قرار دهند و به همین دلیل به آسانی می توانند برای بارگیری کامیون ها از این وسیله استفاده کرد.

کاربرد لیفتراک

معرفی مرکز اجاره لیفتراک خالد

لیفتراک خالد همراه با بیست سال تجربه فعالیت و همکاری با برندهای کوماتسو و تویوتا که برای سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۷ می باشد. این مجموعه طی سالهای گذشته در زمینه واردات، خرید، فروش، اجاره و تعمیر لیفتراک 1 الی 25 تن کوماتسو و تویوتا فعالیت مستمر داشته و اکنون اقدام به فعالیت انحصاری در حوزه اجاره انواع لیفتراک، خودروبر و جرثقیل نموده است. لیفتراک های مرکز خالد از ژاپن وارد شده و آماده خدمت رسانی 24 ساعته و شبانه روزی در تهران وشهرهای حومه به مشتریان گرامی می باشد. در این مرکز انواع لیفتراک های دیزلی، دوگانه سوز، گازی و برقی موجود است. جهت مشاوره و اجاره لیفتراک با شماره 09121880172 مهندس خالد تماس حاصل فرمایید.

معرفی مرکز اجاره لیفتراک خالد

رزومه اقدامات

پروژه های انجام شده مرکز لیفتراک خالد شامل: پاساژ کوروش، پاساژ ارگ، پاساژ پالادیوم، پاساژ اطلس، ایران مال، هایپراستار، مجتمع های الهیه، مجتمع جهان کودک، پاساژ رویال، زیما مال، بیمارستان آتیه ۲، انبارهای اسنپ فود، شرکت گلرنگ، مجتمع تجاری همیلا، نواع ساختمان و برج های درون شهری و برون شهری می باشد. این مجموعه آماده قبول سفارش های لیفتراک و جرثقیل از ژاپن می باشد. جهت مشاوره و اجاره لیفتراک با شماره 09121880172 مهندس خالد تماس حاصل فرمایید.

ویژگی‌های مرکز اجاره لیفتراک خالد

  • ارائه خدمات شبانه‌روزی حتی در روزهای تعطیل

  • بهره‌مندی از نیروهای کارآمد برای مشاوره قبل از اجاره و خرید

  • اجاره خودروبر، جرثقیل و لیفتراک به‌صورت ساعتی، روزانه و ماهیانه

  • تعمیر تخصصی انواع لیفتراک دیزلی، بنزینی، دوگانه‌سوز و برقی

  • اعزام فوری مکانیک متخصص برای ارائه خدمات در تهران و حومه

  • واردات مسقیم لیفتراک از ژاپن و فروش بدون واسطه با قیمت رقابتی

لیفتراک های قابل اجاره مرکز لیفتراک خالد

لیفتراک های قابل اجاره مرکز لیفتراک خالد

لیفتراک- اجاره لیفتراک- مرکز اجاره لیفتراک- فروش لیفتراک- خرید لیفتراک- اجاره جرثقیل- مرکز اجاره جرثقیل- لیفتراک اجاره ای- بهترین مرکز اجاره لیفتراک- بهترین مرکز اجاره جرثقیل



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...