خرید سنگ
to top

شرکت های تولید آب معدنی


2583
زمان مطالعه: 10 دقیقه, 22 ثانیه

امروزه شرکت های زیادی در ایران با برندهای مختلف به تولید آب معدنی می پردازند. در ادامه مطلب به معرفی شرکت های تولید کننده آب معدنی در ایران و بیان مشخصات آنها می پردازیم.



شرکت های تولید آب معدنی


شرکت صنايع غذايي وبسته بندي سبزچين پارس

شرکت در سال 1388 با پشتوانه 30 سال سابقه کارآفريني و توليد با هدف بهبود وضعيت سلامت آب آشاميدني جامعه و اشتغال زايي احداث و با کسب مجوز هاي لازم در زمينه آب آشاميدني سالم در سال توليد ملي ، حمايت از کار و سرمايه ايراني، با همکاري تيم متخصص خود اقدام به خريد تجهيزات فيلتراسيون نانو و بسته بندي تمام اتوماتيک آب آشاميدني سالم و گوارا نمود، با توجه به کاهش روز افزون منابع آب ايران و رشد جمعيت نياز تامين آب آشاميدني سالم با املاح معتدل براي کشورمان بيش از هر زماني احساس ميشود اين شرکت با ثبت برند" مگادريزل " و با همکاري بهترين مهندسين صنايع غذايي ايران و مشاوره با شرکت هاي بزرگ تجهيزات تصفيه آب آشاميدني اروپا و استفاده از بهترين مواد اوليه بهداشتي با گريد غذايي و استانداردهاي جهاني در فاز اول توليد آب آشاميدني طبيعي 250 سي سي را در برنامه کار خود قرار داد.
کارخانه اين واحد توليدي واقع در دامنه رشته کوههاي البرز و در ارتفاع 1100- متري از سطح دريا از ابتداي تاسيس با رعايت استاندارهاي ايزو و ايجاد محيط کاملا بهداشتي خط توليد و تجهيز آزمايشگاه کنترل کيفيت با نظارت مداوم بر روي عملکرد توليد و بررسي مداوم نمونه هاي انبار محصول ضامن بالا بودن کيفيت مواد اوليه و بالانس بودن املاح هرسي سي از آب بسته بندي شده شرکت سبزچين ميباشد .
اعتقاد اصلي همکاران ما در اين واحد توليدي بر پايه" جامعه سالم ، محور توسعه پايدار " بوده و هست ما بر اين باوريم که سلامت افراد يک جامعه حتي کوچک مانند خانواده زماني تامين خواهد گشت که افراد آن جامعه بر آنچه که روزانه مينوشند دقت بيشتري کنند همانطور که مصرف آب آشاميدني طبيعي مگادريزل با مناست ترين املاح و بهترين طعم قطعا ميتوانند ضامن سلامت و شادابي هرروز افراد شود.


شرکت سورپرایز

شرکت آکواتیک استار ایرانیان در سال ۱۳۸۴ به منظور تولید و توزیع آب آشامیدنی در بسته بندی های مختلف با نام تجاری سورپرایز تأسیس گردید. هدف اصلی این شرکت برای ورود به بازار آب های بسته بندی ، ترویج بسته بندی ۱۹ لیتری (۵ گالن آمریکایی) با ارائه سرویس تحویل درب منازل و ادارات بوده است. سرویس تحویل درب منازل و ادارات ( HOD : Home and Office Delivery) خدمتی است که سالها در کشورهای توسعه یافته متداول است و دسترسی مشتریان را به آب آشامیدنی بسته بندی جهت مصارف پخت و پز ، چای ، قهوه و نوشیدن آب ، تسهیل نموده است. گالن ۱۹ لیتری در گردش ( ۵Gallon Refillable ) بسته بندی است که بعلت در گردش بودن ظرف آن علاوه بر حذف زباله ، استفاده از آب را برای مشتریان با هزینه کمتری فراهم می سازد. امروز در کشور ایران آب آشامیدنی سورپرایز تنها برندی است که این بسته بندی را ارائه می کند و از این جهت منحصر به فرد می باشد. کارخانه سورپرایز در منطقه کردان کرج در استان البرز واقع شده است . این منطقه از قدیم به منطقه ای پر آب از جهت کمیت و آبی خوشگوار از جهت کیفیت مشهور بوده است. شرکت آکواتیک استار ایرانیان در سال ۱۳۸۷ با توجه به تقاضای بازار و از آنجایی که بسته بندی های ۰/۵ لیتری و ۱/۵ لیتری نوع متداولی در کشور ما به حساب می رفت ، دو خط تولید آب آشامیدنی در بطری های ۰/۵ لیتری و ۱/۵ لیتری را نیز راه اندازی نمود. در سال ۱۳۹۶ بسته بندی های ۱۹ لیتری یکبارمصرف ، ۱۰ لیتری یکبارمصرف و ۵ لیتری نیز در سبد کالاهای محصولات سورپرایز قرار گرفت.


شرکت آکساب

آب آشامیدنی غنی شده با اكسیژن در سال ۱۳۸۶ به صورت اصلاحیه به استاندارد : آب آشامیدنی بسته بندی شده ویژگیها” شماره ۶۶۹۴ الحاق شد. آب بطور طبیعی حدود ۳ تا ۴ میلی گرم در لیتر اكسیژن در ساختار خود دارد ولی بر پایه نوآوری پروفسور پاكدامن تكنولوژی جدید پا به عرصه وجود گذاشت و دستگاههای غنی سازی آب با ظرفیتهای مختلف ساخته شد. در حال حاضر، طبق استاندارد ملی ایران شماره ۶۶۹۴، میزان اكسیژن آب بسته بندی غنی شده با اكسیژن، ۵۰ تا ۶۰ میلی گرم در لیتر است. اکساب آبی است با کمترین نیتریت و نیترات دارای نرمالترین عناصر طبیعی و سرشار از اکسیژن ، به عبارتی دیگر اکساب حداقل ۱۰ برابر بیشتر از با کیفیت ترین آبهای طبیعت یعنی چشمه سارها و ابشارها اکسیژن دارد. اکسیژن خوراکی که به صورت مخلوط یونی فیزیکی در آب قرار دارد پس از آشامیدن به سرعت جذب سلولهای نیازمند به اکسیژن در بدن می شود.


شرکت آب معدنی ایران

آب معدنی ایران که با نام آب معدنی ایران میشوان نیز شناخته می شود فعالیت خود را در سال 1390 آغاز کرده است.کارخانه آب معدنی ایران درمنطقه سیاخ دارنگون شیراز واقع شده و به عنوان اولین کارخانه آب معدنی شیراز از چشمه اختصاصی و دیرینه کهریز برای تولید آب معدنی در دو حجم 1/5 و 0/5 لیتری استفاده می کند.این کارخانه در زمینی به مساحت 50000 متر مربع و زیربنایی بیش از 5000 متر مربع در دامنه کوههای ماله گاله ساخته شده است. کارخانه آب معدنی ایران در فضایی کاملا بهداشتی و برخوردار از ماشین آلات پیشرفته آلمانی و ایرانی و سیستم تصفیه آب آمریکایی برای سلامتی مردم هدیه ای پاک از دل طبیعت را به ارمغان آورده است.همچنین کنترل کیفیت محصولات با دقت فراوان در فضایی مجهز توسط مهندسین مجرب صنایع غذایی و تحت نظر سازمان های غذا و دارو و استاندارد انجام می شود.


شرکت آب معدنی واتا

شرکت آب معدنی پاک آب سبلان، در سالها فعالیت خود در حوزه تولید و بسته بندی آب معدنی و محصولات لبنی دستاورد ها و افتخارات بسیاری را کسب نموده است که در زیر به تعدادی از دستاورد ها و استانداردهای کسب شده این شرکت اشاره شده است. شرکت آب معدنی واتا تنها آب معدنی کشور دارای عنوان دو سال واحد نمونه کیفی ملی در سال های ۸۴ و ۹۳، واحد سرآمد صنعت بسته بندی آب در سال های ۹۳ و ۹۴، واحد نمونه کیفی استاندارد استان طی سال های ۸۶ لغایت ۹۳ به طور متوالی، واحد صادر کننده نمونه استان در سال ۸۶، کسب لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۸۶، کسب تاییدیه فرزنیوس به عنوان یکی از معتبرترین لابراتوار تحقیقات صنایع غذایی اروپا واقع در کشور آلمان


شرکت آب معدنی دماوند

شرکت آب‌های معدنی دماوند، پیشرو و بنیان‌گذار صنعت آب‌های بسته بندی ایران، فعالیت خود را به عنوان تنها واحد تولیدی شهر دماوند از سال 1352 توسط شرکت پریر فرانسه آغاز نمود و در سال 1387 عمده سهام این شرکت توسط شرکت دنون فرانسه خریداری شد.

ماحصل این تغییر، ورود جدیدترین خطوط تولید آب‌های بسته‌بندی با تکنولوژی روز و فناوری‌های پیشرفته فیلتراسیون می‌باشد. توجه به ایمنی مصرف‌کننده و بهره‌مندی از یک آب آشامیدنی سالم، اولین اولویت محصولات شرکت آبهای معدنی دماوند می باشد و در همین راستا از بالاترین استانداردهای کیفیت در سطح جهانی بهره می‌برد. توجه به تمامی گروه‌های مصرف‌کننده و سلایق آن‌ها سبب تولید 5 سایز بطری برای مصارف مختلف، از ویژگی‌های شرکت دماوند است. کارخانه دماوند با خط تولید کرونس با ظرفیت 36 هزار بطری در ساعت و دو خط تولید سیدل با ظرفیت 20 و 10 هزار بطری در ساعت، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه‌ها در تولید آب بسته‌بندی ایران است که با مساحت 66 هزار مترمربع با زیربنای تولید 22 هزار مترمربع و ظرفیت تولید 66 هزار بطری آب در ساعت، بزرگ‌ترین واحد تولیدی در شهر دماوند است. دماوند بیش از 10 مرکز توزیع مستقیم و 80 کامیونت پخش در بزرگ‌ترین شهرهای ایران و بیش از 100 نمایندگی فعال در سراسر ایران دارد.


شرکت آب معدنی داماش

این شکت در سالف 1380 در استان گیلان تاسیس شد. آب معدنی داماش یکی از آب معدنی‌های پر فروش و محبوب در بازار ایران است که بسیاری از افراد تجربه خرید و نوشیدن آن را داشته‌اند. تیلیغات آب معدنی داماش را در شبکه‌های تلویزیونی و بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر حتما دیده‌اید و زمانی که صحبت از آب معدنی می‌شود اکثر افراد یاد نام داماش می‌افتند و در واقع آب معدنی را با داماش می‌شناسند.
آب معدنی داماش توسط شرکت آب معدنی داماش گیلان با بالاترین سطح کیفی تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود. این محصول از دل طبیعت و از آّب چشمه داماش به دست می‌آید که سرشار از املاح معدنی مختلفی چون کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم است که سیستم عملکرد بدن انسان را تنظیم می‌کند تا به بهترین نحو ممکن کار کند. بنابراین اگر به دنبال راهی ساده و ارزان برای افزایش و ارتقای سطح سلامتی خود و خانواده‌تان هستید خرید آب معدنی داماش یکی از بهترین راه‌ها است.


شرکت آب معدنی اورانوس

شرکت نگین زردکوه کوهرنگ (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۶ به همت چند تن از بزرگان دلسوز صنعت کشور . با هدف توزیع کیمیای جوشنده از دل خاک های دور افتاده ترین نقاط کشور . میان انسان ها و تامین سلامت آنها و نیز اشتغال زایی در یکی از مناطق محروم ایران پایه گذاری گردید . این شرکت مفتخر است که بر بلندای مرتفع ترین نقطه بام ایران . با استفاده از به روز ترین تکنولوژی و بهترین ماشین آلات اروپا و نیز بهره مندی از مشاورین با تجره و متخصصین متعهد . خدمتی متفاوت در راستای حفظ سلامت مردم ارایه دهد.


شرکت آب معدنی ورسای

شرکت نام آوران سبز نوا با برند ورسای در زمینه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی کاملا تصفیه شده با دستگاه های مدرن و به روز دنیا با تولید روزانه 40000 بسته در 4 خط تولیدی یکی از بزرگترین تولید کنندگان آب آشامیدنی در دنیا می باشد. این شرکت با در نظر گرفتن تولید و تحقیق بر روی آبهای پروبیوتیک وغنی شده توانست اولین شرکت دانش بینان در زمینه تولید آب آشامیدنی پروبیوتیک و غنی شده درایران باشد.این شرکت در منطقه کوهستانی و جنگلی شهرستان آمل فعالیت خود را شروع و هر روز بر توان تولید و خدمات خود جهت رساندن آبی سالم به دست مصرف کنندگان تلاش می نماید.


شرکت آب معدنی نستله

پیورلایف (Pure Life) در سال ۱۹۹۸، در راستای بر‎آوردن نیاز جهانی به آب آشامیدنی سالم همراه با طعم عالی و قیمت مناسب، به بازار عرضه شد. پیورلایف که اکنون در بیش از ۲۰ کشور جهان در دسترس عموم قرار دارد، محبوب‌ترین آب آشامیدنی در بین مصرف‌کنندگان است. آب برای سلامتی ضروری است.


شرکت آب معدنی ماهان

شرکت دی پخش دیلمان که زیر مجموعه گروه دیلمان میباشد در سال ١٣٩٢ با سرمایه گذاری ٢٠ میلیاردی هلدینگ تاسیس و در حال حاظر مالکیت و مدیریت تولید اب های معدنی و اب های طعم دار با برند ماهان را دارد . آب‌معدنی طبیعی ماهان از یکی از بکرترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد در دل کوه دنا در ارتفاع 3000 متری از سطح دریا واقع شده است. آب‌معدنی طبیعی ماهان پس از عبور از دل سنگ ها به سفره های زیرزمینی نفوذ میکند و پس از بسته بندی بدون هیچگونه دخالت شیمیایی در دسترس شما قرار می گیرد. تمایز را نه تنها در طعم بلکه در ترکیبات معدنی متعادل ماهان میتوان حس کرد. ماهان به طور طبیعی دارای کلسیم، منگنز و سدیم می باشد. ماهان میتواند بخشی از نیاز روزانه شما به مواد معدنی مفید را از طریق نوشیدن آب تامین نماید. علاوه بر این، وجود حداقل نیترات ممکن در ماهان دلیل دیگری بر تمایز آن باشد.


شرکت آب معدنی کرست

شرکت آب های معدنی آریا قلعه رودخان در شهرستان فومن در استان گیلان ؛ با پیشرفته ترین ماشین آلات درسال ۱۳۸۵ افتتاح شد. کارخانه آب معدنی کرست دارای آزمایشگاهی مجهز و تاسیساتی کاملا به روز می باشد. با توجه به جذب نیرو های متخصص و ماشین الات و خط تولید و پرکن کاملا مجهز توانسته ایم آب معدنی کرست را از قلب خروشان چشمه های جوشان قلعه رودخان از فراز کوه های بلند به دستان ارزشمند شما برسانیم.


شرکت آب معدنی گرند

شرکت آب معدنی گراندسو از چشمه"نظرچشمه" واقع در ارتفاع 500متری از محل کارخانه و فاصله 7000متر از آن در دل جنگلهای بکر و دست نخورده رستم آباد شمالی سرچشمه گرفته است.


معرفی شرکت های تولید آب معدنی- لیست شرکت های تولید آب معدنی- شرکت های آب معدنی- تولبید کننده آب معدنی- لیست تولبید کننده های آب معدنی- معرفی تولبید کننده های آب معدنی- تولبید کننده های آب معدنی
مقاله در حال بروزرسانی می باشد...



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...