خرید سنگ
to top

معرفی خاک برگ سهیم شو


867
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 57 ثانیه

خاک برگ سهیم شو- فروش خاک برگ سهیم شو- خرید خاک برگ- قیمت خاک برگ- انواع خاک برگ- گیاهان زینتی- گیاهان آپارتمانی- خاک گیاهان زینتی- خاک گیاهان آپارتمانی


بهترین خاک برگ ایران کدام است

معرفی خاک برگ سهیم شو

خاک برگ- فروش خاک برگ- خرید خاک برگ- قیمت خاک برگ- انواع خاک برگ- کاربرد خاک برگ- خاک برگ مرغوب- خاک برگ گیاهان آپارتمانی- گیاهان زینتی- گیاهان آپارتمانی- خاک گیاهان زینتی- خاک گیاهان آپارتمانی

خاک اولین منبع غذایی و یکی از اصلی ترین جزء در رشد و پرورش انواع پوشش گیاهی می باشد. خاک با تمام املاح و ریز مغذی های موجود در آن به رشد و پرورش گیاهان کمک می کند. خاک از طریق استقرار گیاه و همچنین جذب آب و مواد غذایی، محیط و بستر مناسبی را جهت رشد و نمو گیاهان فراهم می سازند. خاک موجود در باغچه با خاک گلدان که در داخل آن گیاهان آپارتمانی و یا گل های فصلی کاشته می شوند، متفاوت می باشد. معمولا خاک گلدان ترکیبی از خاک باغچه با اجزای مختلف است که هرکدام از این اجزا تامین کننده یکی از نیازهای گیاه می باشند. جهت خرید خاک برگ سهیم شو با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

خاک برگ

خاک برگ یکی از خاک های ارگانیک می باشد که از روی هم جمع شدن، انباشته شدن و پوسیدگی دمبرگ های درختان، چمن های قیچی شده و … به وجود می آید. خاک برگ به دلیل سبک و قابل نفوذ بودنش، تهویه کننده بسیار با ارزشی برای خاک به حساب می آید و بستری مناسب جهت رشد گیاهان زینتی فراهم می آورد. خاک برگ ها انواع مختلفی داشته که به لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوت می باشند. در واقع تفاوت در انواع مختلف خاک برگ ها ناشی از متفاوت بودن نوع گیاهی است که از برگ آن، خاک برگ تهیه شده است.

فواید خاک برگ برای گیاهان

خاک برگ قابلیت نگهداری رطوبت در خود را دارد.

این نوع از خاک از زهکشی خوب مناسبی برخوردار می باشد.

خاک برگ باعث سبک شدن و قابل نفوذ شدن خاک می گردد.

خاک برگ تهویه کننده خاک محسوب شده و از بهم چسبیدگی ذرات خاک جلوگیری می کند.

خاک برگ از آبشویی، شور شدن خاک و از دست رفتن مواد مغذی آن جلوگیری می کند.

این نوع از خاک باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر آفات و عوامل بیماری زای خاک می شود.

خاک برگ در ترکیب با شن و ماسه محیطی مناسب برای کاشت قلمه ساقه برای القای ریشه اجاد می کند.

کاربرد خاک برگ

از خاک برگ به همراه کوکوپیت برای پرورش ارکیده استفاده می شود.

از خاک برگ کود به همراه خاک لوم برای رشد سرخس گلدان ها استفاده می شود.

خاک برگ یک کود آلی و ایده آل برای درختان بونسای است.

خاک برگ به همراه پیت ماس، کمپوست، ماسه و خاک، ترکیبی عالی برای کاکتوس ها و ساکولنت ها است.

و همچنین مخلوط از خاک برگ به همراه خاک مرغوب بدون آفات بهترین نوع خاک برای کاشت انواع سبزیجات گیاهان و حتی نهال ها است.

کاربرد خاک برگ

معرفی خاک برگ سهیم شو

شرکت سهیم شو با بیش ازده سال سابقه، تولید کننده انواع بسترکشت، خاک نشاء، خاک برگ، خاک و کود آماده کشت و خاک انواع گل های آپارتمانی است. انواع خاک های تخصصی گل های آپارتمانی تولید شرکت خاک پگاه شامل زاموفیلیا، سانسوریا، بونسای، کاکتوس، بنفشه آفریقایی، ارکیده.... است. در این شرکت بسته بندی پرلیت، لیکا کشاورزی، کوکوپیت، پیت ماس صورت می گیرد. خاک گلدان سهیم شو بسترکشت مخصوص گل های آپارتمانی بسیارسبک بوده وداری زهکش بالاست. خاک برگ سهیم شو تمامی استانداردهای مورد نظر یک خاک برگ عالی را دارا می باشد که عبارتند از:

  • خاک برگ یک بستر کشت بسیار مناسب برای کاشت و نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی و زینتی می باشد.

  • عنصر تشکیل دهنده و اصلی خاک برگ، برگ و دمبرگ گیاهان پوسیده است که طی فرآیند تجزیه در زیر زمین تشکیل می گردد.

  • خواص خاک برگ برای گیاهان از لحاظ مواد ماکرو و میکرو چندان نمی باشد.

  • در واقع خاک برگ ها دارای ارزش غذایی بالایی برای گیاهان نیستند ولی برای سبک کردن خاک و بهبود زهکشی خاک استفاده می‌شود.

  • در خاک با زهکشی مناسب آب اضافی باقی نمی‌ماند. آب اضافی در خاک معمولاً باعث پوسیدگی ریشه و انتقال پوسیدگی به تنه گیاه خواهد شد.

  • در خاک باید هوا نیز در جریان باشد. ریشه‌ها نیز برای بقا به جریان هوا تا حدودی نیاز دارند. خاک‌های سنگین هم زهکشی مناسبی برای آب ندارند و هم جریان هوا در آن به خوبی انجام نمی‌شود.

  • خاک برگ سهیم شو از کمپوست آلی گیاهی و بصورت کاملأ ارگانیک عرضه می گردد.

  • خاک برگ سهیم شو طی یک فرآیند چندین ساله تجزیه شده است که یکی از مهمترین فاکتورها در مرغوبیت محصول نهائی می باشد.

انواع بسته بندی های خاک برگ سهیم شو

خاک برگ سهیم شو در قالب بسته بندی های: چهارلیتر، هشت لیتر، دوازده لیتر، بیست لیتر، سی لیتر و چهل لیتر و در اندازه های: ۲۵×۴۰، ۳۰×۵۰ و ۴۰×۵۰سانتیمتر عرضه می شود. بسته بندی های موجود پلاستیک دسته دار ۴لیتر۲۵در۴۰، ۸لیتر۳۰در۵۰ و ۱۲لیتر۴۰در۵۰ قابل عرضه به شما مشتریان عزیز می باشد.

خاک برگ سهیم شو برای چه گیاهانی مناسب است ؟

از آنجا که اکثر گیاهان آپارتمانی به خاکی سبک و دارای تخلخل بالا نیاز دارند خاک برگ گزینه مناسبی برای آن می باشد. البته خاک برگ برای کاکتوس ها به خاطر حفظ رطوبت مناسب نیستند. شما می توانید برای سبک کردن و بهبود زهکشی خاک، خاک برگ سهیم شو را بدون افزودن هیچ مواد افزودنی دیگری به خاک گلدان خود اضافه کنید. اگر تخصص و یا زمان کافی برای تهیه خاک برگ مرغوب مناسب گیاهان خود را ندارید خاک برگ سهیم شو را به شما پیشنهاد می دهیم. زیرا تمامی موارد مورد نیاز برای تهیه یک محصول باکیفیت و مناسب برای گیاهان شما در آن اعمال شده است. جهت خرید خاک برگ سهیم شو با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

خاک برگ سهیم شو برای چه گیاهانی مناسب است ؟

خاک برگ- فروش خاک برگ- خرید خاک برگ- قیمت خاک برگ- انواع خاک برگ- کاربرد خاک برگ- خاک برگ مرغوب- خاک برگ گیاهان آپارتمانی- گیاهان زینتی- گیاهان آپارتمانی- خاک گیاهان زینتی- خاک گیاهان آپارتمانی



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...