خرید سنگ
to top

مشاوره تخصصی واردات دستگاه از چین


948
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 14 ثانیه

ماشین آلات صنعتی و خط تولید، سهم عمده کالاهای وارداتی به ایران را تشکیل داده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین کشورها جهت واردات این دستگاه‌ها به ایران، چین است. بنابراین واردات از چین، اهمیت خاصی برای تاجران و شرکت های وارد کننده صنعتی در این حوزه دارد. اما توجه داشته باشید که واردات از چین  یک کار تخصصی می باشد. اغلب کسانی که بدون داشتن آگهی و تجربه کافی مستقیماً اقدام به خرید و واردات کالا می کنند متحمل زیان های سنگین و غیر قابل جبران شده اند .


مشاوره واردات ماشین آلات از چین

مشاوره واردات ماشین آلات از چین

ماشین آلات صنعتی و خط تولید، سهم عمده کالاهای وارداتی به ایران را تشکیل داده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین کشورها جهت واردات این دستگاه‌ها به ایران، چین است. بنابراین واردات از چین، اهمیت خاصی برای تاجران و شرکت های وارد کننده صنعتی در این حوزه دارد. چینی ها برای پیشبرد اهداف تجاری و اقتصادی خود، ابتدا تا اندازه‌ای که بازار هدف را قبضه کند به تولید انبوه کالای موردنظر می پردازند و و وقتی که هدف خود رسیدند تازه اقدام به بهبود کیفیت کالا میکنند. و با همین روش موفق شده‌اند که بازار کشور ما را نیز در دست بگیرند. به خصوص بعد از اینکه تحریم های اقتصادی بر علیه ایران اعمال شد. تمام این عوامل باعث شدند تا ما چین را به عنوان اصلی ترین شریک تجاری خود بشناسیم. اما طبق آمار اعلام شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی این واردات بی رویه از چین با اعتراضات زیادی نیز همراه است. زیرا اکثر محصولات چینی فاقد کیفیت لازم هستند. به همین دلیل گمرک کشور ما برای کنترل کیفیت و سلامت کالاهای چینی یکسری قانون وصل کرده است. برای مشاوره واردات ماشین آلات صنعتی و خط تولید با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل نمائيد.

مشاوره واردات ماشین آلات از چین

قوانین گمرک ایران برای واردات ماشین آلات از چین

در قدم نخست واردات از چین بر اساس قوانین گمرکی جمهوری اسلامی برای واردات از چین، باید دید که کالای مد نظر در ردیف کالاهای مجاز یا مشروط قرار و یا دارد و یا ممنوع الورود است. در حقیقت طبق قوانین گمرکی ایران کالاهای وارداتی به سه گروه مجاز مشروط ممنوع الورود تقسیم می‌شود.

  • برای ترخیص کالاهای مجاز از اخذ مجوزها معاف هستیم.
  • کالاهای مشروط به کالاهایی گفته می شود که ورود که برای ورود آنها به کشور باید از یک نهاد ذیربط مجوز دریافت کنیم.
  • منظور از کالاهای ممنوع الورود کالاهایی هستند که ورود آنها به حکم شرع یا قانون جمهوری اسلامی کلاً ممنوع است.

قوانین گمرک ایران برای واردات ماشین آلات از چین

مشاوره فرآیند واردات دستگاه از چین به ایران

واردات از چین یک کار تخصصی می باشد. اغلب کسانی که بدون داشتن آگهی و تجربه کافی مستقیماً اقدام به خرید و واردات کالا می کنند متحمل زیان های سنگین و غیر قابل جبران شده اند . اگر برای اولین بار است که می خواهید واردات از چین را انجام دهید و سؤالاتی متعددی ذهن شما را به خود مشغول کرده و به دنبال جوابی برای آنها می گردید. کارشناسان ما به تمامی سوالات شما با دقت و حوصله پاسخ خواهند داد. سوالاتی مانند:

  1. جنس کالای مورد نظرخودم را از کجا پیداکنم؟
  2. چگونه از آنها نمونه ومظنه بگیریم؟
  3. چگونه جهت واردات ازچین به آن کشور سفر کنم؟
  4. برای واردات ازچین چگونه کالای خود را به ایران بیارم؟
  5. گمرگ چه در ایران و چه در چین به چه صورتی است؟

مشاوره فرآیند واردات دستگاه از چین به ایران

خرید کالا از چین یکی از عمده ترین دغدغه ها و نیازهای بازرگانان و شرکتهای واردات می باشد. شرکت با خرید عمده از چین قیمت های خود را به حداقل می رسانند و با توجه به کم بودن هزینه های تولید در کشور چین و با کاهش هزینه های واسطه گری و خرید مستقیم از چین می توانند خرید عمده از چین را با حداقل هزینه انجام دهند. بازرگانان و شرکتهای بازرگانی واردات و صادرات فراوانی با خرید از چین محصولات و کالاهای مورد نظر خود را وارد ایران می کنند. برای خرید عمده از چین بازرگان نیاز دارند تا تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر چینی را شناسایی کند تا دچار ضرر و زیان نگردد. شركت سهیم شو فعال در زمينه تجارت با چين اقدام به ارائه مشاوره خريد ماشین آلات صنعتی و خط تولید از چين مي نمايد تا شما هموطنان عزيز و و بازرگانان محترم با اطلاع كامل اقدام به خريد دستگاه از چين نمائيد. کارشناسان شرکت سهیم شو شما را در تمامی مراحل خرید،کنترل کیفیت ، حمل بار از چین و ترخیص و …همراهی می کنند. کافیست برای مشاوره چگونگی واردات ماشین آلات صنعتی و خط تولید با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل نمائيد.

مشاوره فرآیند واردات دستگاه از چین به ایران

شهرهای صنعتی چین

چنگدو مرکز استان سیچوآن، سوژو در استان جیانگسو، نینگبو در استان چجیانگ، پکن پایتخت چین، هانگژو در استان چجیانگ، نانجینگ مرکز استان جیانگسو، ووشی در استان جیانگسو، شانگ های بزرگ ترین شهر کشور چین، شنزن در استان گوانگ دونگ، گوانگ ژو مرکز استان گوانگ دونگ از جمله شهرهای صنعتی چین می باشند.

شهرهای صنعتی چین

مزایای واردات ماشین آلات از چین

  • پایین بودن هزینه واردات
  • هزینه تولید محصولات در چین به وضوح کمتر از هر کشور دیگری است
  • محصولات با کیفیت بالاتر نسبت به سایر کشورهای آسیایی
  • حجم زیاد بدون مشکل
  • امکان سفارشی کردن محصولات

 مزایای واردات ماشین آلات از چین

دلیل اهمیت مشاوره با شرکت های بازرگانی معتبر برای واردات ماشین آلات از چین

واردات از چین آسان نیست. اغلب شرکت‌های واردکننده کالا از چین، که بدون تجربه و دانش قبلی اقدام به واردات می کنند بنابراین نتیجه کار آنها به وضوح منفی می شود. همیشه این تنها شرکت‌های کوچک نیستند که این عوارض را تجربه می‌کنند. واردات محصولات از چین می تواند مشکلات مختلفی پیش رو داشته باشد مخصوصأ اگر شما دانش و تجربه اثبات شده ای در این زمینه نداشته باشید. شرکت سهیم شو با داشتن آگاهی کامل از تمام این مراحل و بهره مندی از دانش تخصصی بالا و مجهز به کادر متخصص و تجربه چندین ساله در زمینه واردات، اقدام به واردات ماشین آلات صنعتی از کشور چین می‌کند. برای مشاوره چگونگی واردات ماشین آلات صنعتی و خط تولید با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل نمائيد.

دلیل اهمیت مشاوره با شرکت های بازرگانی معتبر برای واردات ماشین آلات از چین

برخی از مهم ترین مشکلات واردات از چین عبارت اند از:

  • فقدان دانش تخصصی در زمینه ماشین آلات صنعتی
  • عدم آگاهی از کد تعرفه های واردات ماشین آلات صنعتی
  • مشکلات برآورد هزینه
  • مشکلات ارتباطی
  • استانداردهای کیفیت
  • عدم احقاق حق و پیگیری در کشور چین در صورت تخلف فروشنده
  • مشکل عدم حضور فرد در چین در صورت نیاز به بررسی کالا یا در زمان خرید و تحویل گرفتن کالا
  • هزینه بالا رفت و آمد به چین

برخی از مهم ترین مشکلات واردات از چین عبارت اند از:

چند نمونه از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی برای واردات از چین

  • دستگاه پرکن مواد دارویی
  • دستگاه پرکن مواد پودری
  • دستگاه پرکن مایعات رقیق
  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ
  • دستگاه لیبل زن

چند نمونه از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی برای واردات از چین

برای مشاوره واردات ماشین آلات صنعتی و خط تولید با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل نمائيد.

ماشین آلات- ماشین آلات صنعتی- دستگاه- واردات- واردات دستگاه- واردات ماشین آلات- واردات از چین- مشاوره واردات- مشکلات واردات- ترخیص کالا



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...