خرید سنگ
to top

لیفتراک برقی سری FB کوماتسو مرکز اجاره لیفتراک خالد

873

لیفتراک برقی سری FB کوماتسو مرکز اجاره لیفتراک خالد

لیفتراک - بالابر - اجاره لیفتراک - لیفتراک برقی - لیفتراک برقی کوماتسو - لیفتراک برقی سری FB کوماتسو

لیفتراک برقی سری FB کوماتسو مرکز اجاره لیفتراک خالد

 

سری FB کوماتسو - لیفتراک برقی با ظرفیت باتری 2.5 تا 3.0 تن

لیفتراک کوماتسو برقی، در مدل های زیر تولید می شود:

AE 50 / AM 50

BE 30

PE

کمپانی کوماتسو، سری جدید لیفتراک های برقی، مجهز به موتور AC و با نام تجاری BE 30 به بازار عرضه می کند. این لیفتراک برقی چند منظوره، تمام نیازهای انبارداری را برطرف می نماید. لیفتراک برقی کوماتسو سری BE 30، مطابق با مقررات و استاندارد ISO 3691، برای ایمنی بیشتر، حمل و نقل و سیستم استاندارد OPS تولید شده است.

این مدل از لیفتراک برقی کوماتسو، انرژی خود را از برق AC تأمین می کند و قابلیت بارگیری از 2 تا 3 تن بار را دارد. عملیات بارگیری توسط این لیفتراک، با راندمان و ایمنی بالا انجام می شود.

ویژگی های مهم لیفتراک برقی کوماتسو مدل BE 30

1-موتور قدرتمند AC

لیفتراک کوماتسو برقی سری BE، مجهز به موتور AC بسیار قوی است؛ این ویژگی باعث افزایش زمان کارکرد دستگاه (افزایش 6 درصدی نسبت به سری قبلی این لیفتراک ها) می شود. از طرف دیگر، این موتورها هزینه تعمیرات و نگهداری لیفتراک برقی را کاهش می دهند.

2-کنترل راحت و ایمن

لیفتراک برقی کوماتسو به گونه ای طراحی شده است که حداکثر ایمنی و کارایی را برای استفاده در انبارها داشته باشد. این نوع لیفتراک، به راحتی تا 5/2 تن بار را جابه جا می کنند.

3-سیستم ایمنی قوی و طراحی منحصر به فرد

لیفتراک برقی کوماتسو مدل BE 30، در نهایت دقت و ایمنی و مطابق با استانداردهای جهانی ISO، به بازار عرضه شده است. اتاقک راننده لیفتراک به گونه ای طراحی شده که اپراتور دستگاه، به سهولت بتواند با دستگاه کار کند. صندلی راننده، مجهز به کمربند ایمنی بوده و حداکثر میدان دید در کابین راننده فرآهم شده است.

4-عدم تولید آلودگی صوتی بالا

لیفتراک های برقی کوماتسو به دلیل استفاده از موتور AC، حداقل آلودگی صوتی را تولید می کنند. این ویژگی برای انبارها و مکان های سر بسته بسیار اهمیت دارد .

5-مقاومت خوب بدنه لیفتراک در برابر آب

لیفتراک برقی کوماتسو سری BE 30، به گونه ای طراحی شده است که اگر لیفتراک در تماس با آب قرار بگیرد، آب به هیچ عنوان به داخل دستگاه نفوذ نخواهد کرد و به قطعات اصلی و حیاتی لیفتراک، آسیبی نخواهد رسید. در واقع این طراحی فوق العاده، به عنوان یک پوشش برای حافظت از لیفتراک به شمار می رود.

6-مجهز به سیستم نظارت هوشمند

سیستم هوشمندی که بر روی لیفتراک برقی کوماتسو نصب شده است موجب می شود که راننده یا کارشناس لیفتراک بتواند به راحتی دستگاه را مورد باطرسی قرار دهد؛ تنظیمات ترمز، تنظیم شتاب دهنده ها، سیستم هشدار سرعت، کیلومتر شمار، سیستم بالابری و هیدرولیکی لیفتراک، از مواردی هستند که توسط سیستم نظارت هوشمند، ارزیابی می شوند. جدول زیر مشخصات این نوع لیفتراک به خوبی نشان می دهد.


قیمت لیفتراک برقی سری FB کوماتسو مرکز اجاره لیفتراک خالد

توافقی

آدرس

تهران میدان ازادی فرودگاه مهراباد_جنب ترمینال شماره ۴ پارکینگ شماره ۵ لیفتراک خالد


تاریخ ثبت: یکشنبه, 29 خرداد 1401
تاریخ به روزرسانی: 1 سال پیش

شماره همراه

09121880172

مشخصات آگهی دهنده:

loader

لطفا شکیبا باشید ...