خرید سنگ
to top

کارخانجات شرکت بازاریابی شبکه ای بادران


458
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 10 ثانیه



این روزها اخبار متمایزی از شرکت های بازاریابی شبکه ای و رشد روزافزون این شبکه های فروش در اقتصاد و کسب و کار ایران به گوش می رسد. خیلی از فعالان اقتصادی و سیاسی جامعه کم کم نسبت به این صنعت پول ساز واکنش هایی بسیار مناسبی از خود نشان می دهند. عکس العملی هایی که شاید قبل از این مخصوصا در سالهایی که گذشت، خیلی چهره خوبی نداشت. اگر بگوییم حتی خیلی از واکنش های آنها شتاب زده و عاری از مطالعات استراتژیک و علمی بوده خیلی بیراه نگفته ایم.

اما حال اوضاع کمی فرق کرده و دولت با قوانینی که برای فعالیت شرکتهای بازاریابی شبکه ای وضع کرده شرایط رو به بهبود است. هر روز اخبار جدیدی از متولد شدن شرکتهای جدید به گوش می رسد. پیشنهاداتی نیز از شرکتهای خارجی جهت فعالیت در این بازار مهیج و پویا مطرح گردیده است.

در این بین شرکت بازاریابی شبکه ای بادران ( شبکه بادران ) به عنوان اولین شرکتی که جسارت کرده و قدم در این مسیر پر چالش قرار داد تمام تلاش خود را انجام داد تا نام خود را در فهرست اولین های این کسب و کار مانگار تر سازد.

این روزها در کنار رشد چشم گیری که در زمینه فعالیت شبکه سازان این شرکت در بخش فروش محصولات داشته و هم فعالیت گسترده فرهنگی ورزشی خود که باشگاه فوتبال بادران با لقب فرشته های باد را به دنیای ورزش کشور معرفی کرده، مدیران و دست اندرکاران این شرکت قدم بزرگ دیگری را برداشته اند و با خرید تمامی سهام شرکت نازگل البرز مجموعه ای از محصولات از گروه کالاهای مصرفی سلولزی و همچنین کارخانجاتی با تولیدات غذایی، چرم و ظروف قوطیهای شامپو، سعی دارند توان حرکتی خود در این کسب و کار را گسترده تر کرده و در عرصه رقابت از دیگر رقبای خود عقب نماند.

مسلما اخباری این چنینی از شرکت های فعال بازاریابی شبکه ای قانونمند در بازار ایران تاثیر بسزایی در اشتغال جوانان میهن عزیزمان خواهد داشت و مدیران بخش کار و رفاه اجتماعی را به توجه ای ویژه به این صنعت و اثرات شگرف این نوع فعالیت ها ( همچنان که امروز پا به اتاق اصناف گذاشته و یک صنف اعلام شد ) در کسب و کار جوانان معطوف خواهد نمود.

مجله بازاریابی شبکه ای به سهم خود با قدردانی ویژه از مدیران تمامی شرکتهای بازاریابی شبکه ای به ویژه شبکه بادران، از شما راهبران این صنعت درخواست دارد عزم خود را برای اجرای اصولی و صحیح این تجارت جزم نمایید. بی شک پایداری، ثبات و خوش نامی این تجارت نو پا در کشور عزیزمان به عملکرد ارزشمند شما توزیع کنندگان حرفه ای و لیدرهای توانمند بستگی دارد.

تجارتی که همچون قطاری تندرو می تواند به رشد و بالندگی جوانان با ایمان، خلاق و ارزش آفرین این کشور کمک کند تا بهتر از همیشه شایستگی هایشان را باور کنند.

متن خبری که در وبسایت رسمی شرکت بازاریابی شبکه ای بادران گستران منتشر شده به شرح زیر است :

{ با توجه به برنامه ریزی های انجام شده شرکت شبکه بادران بعد از خرید چهار کارخانه ( بهداشتی آرایشی ، غذایی ، چرم و ظروف قوطیهای شامپو ) در حرکتی زیربنایی اقدام به خرید صد در صد سهام شرکت ناز گل البرز را نمود این شرکت در حال حاضر دو کارخانه فعال سلولزی با کلیه ماشین آلات و مجوزهای مربوط به تولید انواع دستمال کاغذی جعبه ای و رولی و نوار بهداشتی و پوشک بچه  را دارا می باشد ضمنا این شرکت مالک سه برند ناز گل ، مه گل و گرین لند نیز می باشد .
لذا این پیشرفت عظیم را به کلیه بازاریابان گرامی تبریک می گوییم
ضمنا محصولات این شرکت  بجز پوشک بچه که بدلیل ارتقاء ماشین آلات با تاخیر شارژ می شوند به صورت انحصاری از روزهای آتی بر روی سایت بادران قابل خرید می باشند. }

انتخاب هم علم است و هم هنر

This is not the end

عضویت در کانال تلگرام مجله بازاریابی شبکه ای

3

انتخاب هم علم است و هم هنر



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...