خرید سنگ
to top

فرآوری انواع حبوبات


237
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 37 ثانیه



دستگاه بسته بندی و فرآوی حبوبات

در مقاله پیش ضرورت مصرف حبوبات را برای شما بیان کردیم همان گونه که مطالعه کردید حبوبات جز مواد غذایی اصلی می باشد که مصرف آن ها ضروری می باشد و سرشار از خواص گوناگون می باشد.

حبوبات جز مواد غذایی اصلی می باشد که مصرف آن ها ضروری می باشد و سرشار از خواص گوناگون می باشد. در این مقاله قصد داریم که دستگاه بسته بندی و دستگاه های فرآوری حبوبات شرکت صنعت کاران متحد را به شما معرفی نماییم.

 در این مقاله قصد داریم که دستگاه بسته بندی و دستگاه های فرآوری حبوبات شرکت صنعت کاران متحد را به شما معرفی نماییم :

دستگاه نوار نقاله دستچین حبوبات:

وظیفه ی این دستگاه انتقال مواد اولیه در خط تولید حبوبات می باشد که بسته به نوع محصول دارای سرعت ، سایز و حجم های مختلف می باشد.

دستگاه بالابر Z:

مکانیزم عملکردی در دستگاه بالابر Z به این صورت میباشد که در ابتدا مواد اولیه وارد قسمت مخزن ذخیره سازی گردیده و سپس از طریق سیستم کنترل سطح ، وارد پیاله های پلی آمید می گردد.

دستگاه پولیش حبوبات:

در تولید مواد غذایی ، یکی از مهمترین عواملی که حایز اهمیت فراوان می باشد ، زیبایی ظاهری و جلادهی به محصول می باشد. دستگاه پولیش حبوبات و خشکبار در واقع با انجام مکانیزم زیبا سازی و جلا دهی خود به محصول باعث افزایش جذابیت محصول در رسیدن آن به اوج نقطه ی مورد نظر می باشد.

دستگاه بوجاری حبوبات:

این دستگاه در واقع وظیفه ی الک کردن مواد اولیه را برعهده دارد و در خطوط تولیدی حبوبات و خشکبار کاربرد فراوانی دارد.

دستگاه بالابر کاسه ای حبوبات:

نخستین دستگاه در خط سورت و بسته بندی حبوبات، دستگاه بالابر کاسه ای  حبوبات و خشکبار می باشد.این دستگاه به لحاظ کارآیی و مکانیزم عملکردی ، به صورت تمام اتوماتیک بوده و شامل کاسه های انتقال دهنده مواد اولیه به قسمت های دیگر می باشد.

دستگاه بسته بندی ۴ توزین حبوبات:

یکی از مهمترین ماشین آلات در زمینه ی تولید محصولات صنایع غذایی و علی الخصوص حبوبات ، خشکبار و ... دستگاه بسته بندی ۴ توزین می باشد، زیرا این دستگاه وظیفه ی بسته بندی محصولات در شکل ها  و سایز های متنوع  در ابعاد و ظرفیت های گوناگون را دارد.

/sanatkaranco.com



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...