خرید سنگ
to top

فرآیند بسته بندی زعفران


278
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 30 ثانیه



انقلاب صنعتی تحول بزرگی در تولید محصولات کارخانجات مختلف پدید آورد. چرا که بعد از آن کالاهای مختلفی وارد بازار شدند. کم کم تنوع کالا نیز زیاد شد و رقابت بین تولیدکنندگان فزونی یافت. همان موقع بود که هندوستان نیز به جمع تولیدکنندگان کالا اضافه شد. در ادامه ی این فرایند علوم دیگر نیز پیشرفت کردند و به عوامل مهم در زمینه ی فروش افزوده شدند.

 با توسعه ی روز به روز صنعت بسته بندی ، صنعت نسبت به دیگر صنایع گوی سبقت را ربود و سبب شد سهم زیادی از بودجه ی دیگر تولیدی ها به بخش بسته بندی آنها اختصاص یابد.

 

​صنعت کاران متحد یکی از بهترین شرکت های طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی می باشد. که دارای بهترین دستگاه بسته بندی ،دستگاه خشک کن ، دستگاه بسته بندی خانگی می باشد . شما می توانید جهت سورت و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی خود از دستگاه های این شرکت استفاده نمایید.

شرکت صنعت کاران متحد درخشان ،طراح، سازنده ، تولید کننده و صادر کننده ماشین آلات صنابع غذایی- دارویی و آشامیدنی با توکل به عنایات حضرت حق و با اتکا به نیروی متخصص داخلی در سال ۱۳۸۶ به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه طراحی وساخت ماشین آلات صنایع غذایی ، دارویی و آشامیدنی آغاز نموده است. این شرکت با توجه به پشتوانه فنی و علمی خود در ابتدا با ساخت ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی فعالیت خود را آغاز نموده و با توجه به اقدامات گسترده در زمینه ساخت ماشین آلات موفق به راه اندازی بیش از ۸۰۰ کارخانه در داخل کشور و صادرات به ۲۰ کشور دنیا گردیده است.این شرکت موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی (ISO۹۰۰۱-۱۴۰۰۱-۱۸۰۰۱) و نشان CE اروپا در سیستم مدیریت کیفیت شده است، همچنین دارای چندین ثبت اختراع و نوآوری در زمینه تولید ماشین الات مواد غذایی میباشد.



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...