خرید سنگ
to top

تولید کنندگان خرما


300
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 55 ثانیه



لیست تولید کنندگان خرما در ایران

۱٫خرما مضافتی بم

  • شناساندن خرمای مضافتی بم به هم میهنان عزیز
  • فروش و ارسال خرما مضافتی بم با نازلترین قیمت به سراسر ایران عزیز
  • شناساندن فواید خوراکی و دارویی خرما در قالب بخش دانستنی های خرما

%d8%ae%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%81%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d9%85

۲٫خرما دمباز

شرکت خرما بن جنوب (سهامی خاص ) به شماره ثبت ۳۶۷۶ در شهرستان بندرعباس تاسیس گردید .شرکت در ابتدا با یک خط کامل بسته بندی خرماشامل ضدعفونی ، شستشو و خشک کن فعالیت خود را شروع نمود. پس از شروع شش ماه از فعالیت شرکت با توجه به شناخت وآگاهی مدیریت شرکت در زمینه خرما،مطالعه و تحقیق در مورد پروژه تولید قند خرما توسط کارشناسان شرکت آغاز گردید ، پس از هفت ماه مطالعه و تحقیق و با عنایت به تجربه و تخصص تیم تحقیقات و تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت و با همکاری کارشناسان شرکت SOVIMP، از کشور ایتالیا ماشین آلات خریداری و نصب گردید پس از گذشت دو سال اولین محصول قند خرما در جهان در آبان ماه ۱۳۸۱ تولید گردید و با عنایت و کمک خداوندبزرگ وتلاش پرسنل متخصص پس از یک سال در دی ماه سال ۱۳۸۲شرکت به ظرفیت تولید اسمی رسید و محصول با کیفیت مطلوب به بازار عرضه شد.از آنجا که یکی از اهداف این شرکت بر توسعه و ایجاد تنوع بیشتر محصول می باشد با تحقیق وتلاش بی وقفه گروه R&D شرکت ، محصولات جدید کرم خرما( شکلات صبحانه خرما ) ،خمیر خرما ، شیره خرما ، شهد خرما در سال ۱۳۸۴ توسط این شرکت تولید گردید شد . و اکنون سس خرما یکی از محصولات جدید دیگر این شرکت می باشد.

%d8%af%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%b2

 

۳٫خرما هدیه

شرکت تعاونی صنایع غذایی هدیه بهبهاندر سال ۱۳۷۸ در استان خوزستان،شهرستان بهبهان در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع شروع به کار نمود و در سال۱۳۸۰رسما به بهره برداری رسید. با توجه به وجود خرمای مرغوب در منطقه و همچنین قرار گرفتن شهرستان بهبهان در همجواریاستان های خرما خیز کشور (فارس و بوشهر)و نبود یک واحد بسته بندی کاملا بهداشتی در منطقه ما را بر آن داشت که یک واحدبسته بندی مکانیزه و کاملا بهداشتی در منطقه تاسیس نماییم که به لطف خدا این امر محقق گردید .فعالیت عمده شرکت هدیه درزمینه بسته بندی خرما می باشد.این شرکت خرما را در بسته های ۱۰۰,۴۰۰,۸۰۰گرمی و همچنین ۱,۳,۵,۱۰کیلویی تحت نظارت اداره بهداشت ،غذا و دارویاستان خوزستان به بازار عرضه می نماید.

%d8%ae%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87

۴٫خرما مریم

شرکت صادراتی مریم فروت شهبا شرکت صادراتی مریم فروت شهبا در سه دهه سال پیش کار صادرات خود را با میوه و تره بار آغاز کرد و در زمینه کالاهای دیگر نیز شروع به صادرات نمود و هم اکنون رشته تخصصی خود را در رابطه خشکبار بخصوص انواع خرما و پسته متمرکز کرده و صادرات خود را به اکثر کشورهای جهان از جمله آلمان هند، روسیه، بنگلادش، تایوان، کانادا، آفریقای جنوبی، امارت متحده عربی و استرالیا انجام می دهد. خرمای پیارم که نام محلی آن می باشد به دلیل این که اولین بار به وسیله این شرکت به جهان صادر گردیده به نام خرمای مریمی دربسیاری از نقاط جهان شناخته شده است. خرمای مریمی )پیارم( علاوه بر این که در بسته بندی های فله ۶ کیلویی و ۸ کیلویی و ۱۰ کیلویی صادر می گردد بسته بند یهای کوچک نیز صادر می شود این شرکت در زمینه خرماهای دیگر ازجمله مضافتی، زاهدی شاهانی وخرماهای خشک نیز در صادرات آن فعال می باشد صدور انواع خرما بستگی به در خواست مشتری در کشورهای مختلف دارد که از چه نوع و همچنین چه نوع بسته بندی را درخواست نمایند.

 

%d8%ae%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%85

 http://business247.ir 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...