خرید سنگ
to top

لیست تولیدکنندگان چای


542
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 50 ثانیه



۱٫چای مرغ عشق

در سال یکهزار و سیصد و سی و پنج خورشیدی موسسه چای مرحوم یدالله سلیمانی؛ یکی از پیشکسوتان صنعت چای ایران تاسیس گردید زمان تولید وعرضه انواع بسته بندی های چای ؛ کیفیت را هدف  و سرلوحه فعالیت های خود قرار داد  و در راه گسترش و توسعه این موسسه توسط پسران ایشان این موسسه با نام شرکت ارمغان گستران به ثبت رسید.هدفمندی و برنامه ریزی موثر ، ایمان و عزم راسخ برای دستیابی به اهداف تعیین شده ، بکار گیری همکاران مجرب و دلسوز ، استفاده از روش های نوین بازاریابی و مشتری محوری از جمله عوامل مهم در استراتژی شرکت می باشد. ما پس از سالها تلاش همچنان می کوشیم تا با کمک تجربیات اندوخته شده در این سالها کالایی قابل اعتماد و با کیفیت تولید نماییم.

%d9%85%d8%b2%d8%ba-%d8%b9%d8%b4%d9%82-2

۲٫چای دو غزال

این شرکت در سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرد. پس از مدت کوتاهى به عنوان نماینده انحصارى چاى دوغزال انتخاب و با هدف واردات چاى صددرصد خالص سیلان در فرصتى کوتاه توانست انواع محصولات متنوع چاى دو غزال را مستقیما و تحت لیسانس شرکت اکبر برادرزسریلانکا (سیلان سابق) بسته بندى و در اختیارمصرف کنندگان محترم کشور ایران قرار دهد. کیفیت منحصر بفرد محصولات چاى دوغزال،اصالت ، بسته بندى هاى زیبا و جذاب باعث شده تا چاى این شرکت منطبق با اکثریت سلیقه ها و ذائقه هاى ایرانى قرار گرفته و با اقبال عمومى روبرو گردد. کارخانه شرکت بهشت قندیل در فاصله ۴۰ کیلومترى شهر تهران واقع گردیده و بامساحتى بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع شامل سالن هال تولید مجهز به پیشرفته ترین دستگاههاى بسته بندى اتوماتیک و کاملا بهداشتى، آزمایشگاه، فضاهاى ادارى، رستوران، تاسیسات مدرن روز، فضاى سبز و درختکارى مى باشد.خانواده شرکت بهشت قندیل، اکنون بیش از ۱۵۰ نفر بطور مستقیم و هزاران نفر بطور غیر مستقیم با هدف اشتغال زایى در سراسر ایران به اشکال مختلف با شرکت بهشت قندیل همکارى مى نمایند. هدف این شرکت، احترام به خواسته مشتریان، جلب رضایت آنان، صداقت، رعایت اصول اخلاق حرفه اى ، همگام بودن با تکنولوژى روز و برآورده کردن نیازهاى بازار بوده و عمل به موارد فوق در طى سالهاى گذشته ضامن بقاء و پیشرفت این مجموعه بوده است.

hd-n-ychg

 

۳٫چای گلستان

گلستان ، پس از نیم قرن تلاش همچنان می کوشد تا با کمک تجربیات اندوخته شده در این ۵۰ سال کالاهایی قابل اعتماد و با کیفیت تولید کند

ین راه پر تلاطم را این گونه پیموده ایم :
• سال ۱۳۳۲ آغازی بود بر تلاشی بی وقفه برای اعتلای نام ایران زمین .
• دهه ۴۰ شمسی این تلاش بی وقفه سهم بازار گلستان را افزایش داد و گلستان را به یکی از معتبرترین نامهای تجاری ایرانی تبدیل نمود .
• دهه ۵۰ ، مدیران گلستان توسعه ساختاری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و با ایجاد تنوع در محصول و نام تجاری، کسب و کار خود را توسعه دادند.
• دهه ۶۰ با وجود مشکلات اقتصادی و درگیری کشور در جنگی ناخواسته ، گلستان کوشید با نو آوری در ساخت و تولید ماشین آلات در داخل کشور جبران کمبودهای ناشی از جنگ را بنماید .
• دهه ۷۰ همراه با ثبات اقتصادی و ارتقا توان اقتصادی کشور ، زیر ساختهای نوین فن آوری و اطلاعاتی را در کل گروه به روز و کارآمد نمود .
• دهه ۸۰ با ترسیم چشم انداز همکاری با موسسات بزرگ و معتبر بین المللی همراه بود. حرکت در مسیر این چشم انداز منجر به ورود نامهای تجاری معتبری چون توینینگر به بازار ایران شد .

%da%af%d9%84%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86

۴٫چای البالو نشان

مؤسسه چای آلبالونشان در سال ۱۳۱۵ هجری شمسی توسط مرحوم حاج علی اصغر عیوضی دریانی تأسیس و سپس با مدیریت مرحوم حاج حسن علی عیوضی دریانی اداره شد. از سال ۱۳۳۷، مدیریت به تمام معنا در اختیار حسین عیوضی دریانی (مدیریت فعلی مؤسسه) قرار گرفت. ایشان از سال ۱۳۵۴ عضو سندیکای بازرگانان و تولیدکنندگان چای کشور، و از سال ۱۳۸۰ به مدت دو دوره رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان، بازرگانان و صنایع بسته بندی چای کشور بودند.واردات چای از کشورهای هندوستان، سریلانکا، کنیا و سایر کشورهای صادرکننده چای، خرید چای داخله از باغ های چای شمال کشور، تولید، بسته بندی، توزیع و صادرات.

%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%a7%d9%84%d9%88-%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86

۵٫چای تشریفات

از آنجا که در وجود هر انسانی، ذائقه ای خاص تکامل یافته است، ما نیز چای مرغوب را در هر جا که باشد، از سیلان و کنیا تا باغ های آفاق آسام و دارجیلینگ هند جستجو کرده و به کمک بهترین کارشناسان چای دنیا و مدرن ترین دستگاه های بسته بندی، طعم و کیفیت آن را محافظت نموده تا عالی ترین و خوش گوارترین چای از مشهورترین مناطق را تولید و به مصرف کنندگان چای عرضه کنیم.

سابقه ما: ۲۵ سال فعالیت مستمر در بسته بندی و توزیع انواع چای در خاورمیانه، روسیه و آسیای مرکزی، اروپا، کانادا و آمریکا

%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b4%d8%b1%db%8c%d9%81%d8%a7%d8%aa

foodin247.com



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...