خرید سنگ
to top

چین چین


489
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 43 ثانیه



مجتمع کشت و صنعت چین چین در سال ۱۳۵۱ توسط علیرضا (بیژن) قدس‌طینت پایه گذاری شد. در آن زمان شرکت چین‌چین اولین کارخانه‌ی تولید رب گوجه‌فرنگی در ایران بود و یکی از اولین تولیدکنندگان مرباجات و آبمیوه در ایران به شمار می‌رفت. هم‌زمان با تأسیس کارخانه، دستگاه‌های تولید رب، آبمیوه و مرباجات از ایتالیا وارد و توسط متخصصان اروپایی نصب و راه اندازی شد.
بعد از انقلاب اسلامی این مجتمع تحت نظارت دستگاه‌های دولتی اداره می‌شد تا اینکه در سال ۱۳۸۸ گروه تولیدی آریا ملل زرین مجتمع کشت و صنعت چین چین را خریداری کرد. پس از آن این گروه به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران صنایع غذایی، بازسازی و تجهیز ماشین‌آلات چین چین را آغاز کرد. در سال ۱۳۸۹ کارخانه‌ی چین‌چین بین الملل نیز در کنار این مجموعه قرار گرفت و وارد فرایند تولید رب گوجه‌فرنگی شد.

در حال حاضر ظرفیت تولید رب گوجه‌فرنگی در مجموعه‌ی کشت و صنعت چین چین و چین چین بین الملل روزانه بیش از 800 هزار قوطی است که این حجم تولید، چین چین را به یکی از بزرگترین مجتمع های تولید رب گوجه فرنگی تبدیل کرده است.

وجود ماشین آلات مدرن، بهره‌مندی از مجهزترین آزمایشگاه جهت بررسی کیفی محصولات و همچنین به کار گیری نیروی انسانی متخصص و پویا منجر به اخذ گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی شده است و به تبع آن، مجتمع کشت و صنعت چین چین مجددا به عنوان برندی پیشتاز در تولید رب گوجه‌فرنگی مطرح شده و سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

گروه تولیدی آریا ملل زرین با توجه به سیاست گسترش برند و بر اساس نتایج واحد تحقیق و توسعه و نیز تقاضای بازار، برنامه جامعی را برای افزایش سبد محصولات چین چین به 45 محصول طرح‌ریزی کرده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مجموعه‌ی چین چین بین‌الملل، در آینده‌ی نزدیک شاهد صادرات تولیدات چین چین به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، حوزه خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه خواهیم بود.

http://chinchinco.com



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...