خرید سنگ
to top

Body-jet روشی طبیعی برای تناسب اندام


300
زمان مطالعه: 7 دقیقه, 48 ثانیه



بادی جت روشی جدید جهت انجام عمل لیپولیز می باشد. 
 لیپولیز به خرد کردن و ساکشن کردن و خارج کردن چربیهای اضافه بدن گفته می شود که یک عمل جراحی سبک سرپائی و بدون بیهوشی می باشد . که این عمل معمولا در کلینیک انجام می شود و با بیحسی موضعی می باشد.

مزایای بادی جت 
-    زمان عمل کوتاه به دلیل خرد شدن و تخلیه همزمان چربی ها.
-    بدون درد و خونریزی به دلیل ظرافت برداشت چربی با آب.
-    عدم نیاز به بیهوشی 
-    دوران نقاهت کوتاه
-    قابل استفاده برای نواحی کم چربی و پرچربی بدن
-    ایجاد تاینینگ و سفتی پوست
-    درمان سلولیت 
-    ماندگاری طولانی چربی تزریقی بدلیل زنده بودن آن

برعکس بقیه دستگاه های لیپولیز که باعث مردن چربی خروجی می شوند و چربی ساکشن شده زنده نیست و باید دور ریخته شود ، چربی بدست آمده در روش بادی جت زنده می باشد و قابل تزریق مجدد در بدن می باشد و تا حدود 80 درصد چربی تزریق شده در بدن باقی می ماند و پیوند چربی می گیرد .
استفاده از این چربی در موارد متعددی می باشد که در ذیل تعدادی از آنها ذکر می شود :
حجم دادن و بزرگ کردن سینه ها 
با استفاده از دستگاه body-jet ، بدون نیاز به ایمپلنت و با استفاده از چربی به دست آمده از بدن خود فرد می توان حجم سینه ها را افزایش داد. Body-jet روشی طبیعی و مناسب خصوصاً برای زنانی است که می خواهند سینه هایی با ظاهری طبیعی با ماندگاری بالا داشته باشد. بدون آنکه نیازی به وارد نمودن ماده خارجی به درون بدنشان باشد.
•    سینه هایی طبیعی ( از نظر ظاهر و احساس)
•    ماندگاری بیش از 87% سلول های چربی تزریق شده به سینه.

 Composite Bre..ast Augmentation
از چربی به دست آمده از طریق body-jet می توان به عنوان یک درمان مکمل بعد از افزایش سایز سینه با ایمپلنتهای سیلیکون  استفاده نمود و از این طریق جهت پنهان ساختن ایمپلنتهایی که طبیعی به نظر نمی رسند یا فرو رفتگی های ناشی از ایمپلنت که در زیر پوست به چشم می آیند می توان بهره گرفت. همچنین این روش برای اکثر زنان لاغر اندامی که دارای چربی کمی در بدن می باشند یا زنانی که می خواهند اندازه سینه هایشان را در اسرع وقت و به میزان قابل توجهی افزایش دهند (برای مثال از cupA به cupC یا cupD) مناسب است.

 Reconstruction
ظاهر طبیعی سینه ها و ماندگاری بالا از جمله مزایای بهره گیری از  body-jet  برای بانوانی است که به دنبال یک روش بازسازی طبیعی سینه بعد از درمان سرطان سینه هستند یا آن دسته از افرادی که خواهان مواد سنتتیک در بدنشان نیستند.
سینه هایی که با بکارگیری چربی تزریق شده از خود فرد بازسازی شده اند، طبیعی دیده و احساس شده و نتیجتاً سینه الاستیک و متحرک باقی می ماند. در این روش مشکلی در زمینه جوابدهی سیستم ایمنی وجود ندارد چون جسم خارجی به بدن وارد نشده (نظیر انقباض کپسولی، که می تواند به خاطر ایمپلنتهای سیلیکونی روی دهد) و بدن با چربی تزریق شده از خود جسم کاملاً آشنا است.

 Bu.tt.ock Augmentation
افرادی که تمایل دارند باسنی پر حجم تر و خوش حالت تر داشته باشند، از طریق body-jet  می توانند باسن خود را  به وسیله چربی بدنشان بدون نیاز به مواد سنتتیک حجیم تر نمایند.
•    احساس و ظاهر طبیعی
•    بدون عوارض جانبی
•    حداقل ناراحتی و  مشکلات بعد از عمل

Face and hand Rejuvenation
بیش از هر چیز، بافت چربی زیر پوست صورت و دستان شماست که به آن ظاهری جوان می دهد، هنگامی که پا به سن می گذاریم، پوست ما الاستیسیته و استحکام خود را از دست می دهد، روند تولید کلاژن کند شده و چربی طبیعی زیر پوست کاهش می یابد.
در افرادی که پا به سن می گذارند چربی کاهش پیدا می کند که با اضافه کردن چربی با دستگاه body-jet  سبب جوانسازی دوباره پوست در این گونه افراد و همچنین کاهش چین و چروک می شود. در نتیجه با کمک body-jet ، چهره شما و پشت دستان تان جوانتر به نظر خواهند رسید.

Aqua Lift
Aqua Lift یک روش ویژه جهت لیفت صورت می باشد که به وسیله آن می توانfold Nasolabial را کاهش داد و باعث افزایش سفتی غبغب شد. در این روش کبودی و تورم ناشی از عمل جراحی بطور قابل توجهی کاهش می یابد.

 Liposuction لیپوساکشن :
حتی مردمی که از لحاظ فیزیکی ظاهر و وزن مناسبی دارند، بعضی اوقات می توانند مشکلاتی با رسوبات چربی کوچک اما سرسخت داشته باشند که در برابر رژیم غذایی یا ورزش، مقاوم اند. Body-jet  می تواند به رفع تجمع چربیهای مقاوم به رژیم غذایی و ورزش کمک نماید.
با بکارگیری body-jet و با نیروی بسیار دقیق تکنولوژی water-jet، بافت نامطلوب چربی با روشهای معمولی و طبیعی به آرامی از بافت زیر پوست بیرون آورده شده و به صورت دائمی حذف می شود.

Six Pack
پرورش اندام کاران و علاقه مندان به فیتنس در تلاشند تا رسوبات چربی متوسط اما سرسخت در ناحیه شکمشان را از بین ببرند. با نیروی ملایم body-jet ، بافت چربی مازاد بالای ماهیچه های شکمی و زیر پوست (subcutaneous) میتواند با دقت بالایی برداشته شود. در نتیجه، شیارهای اطراف عضلات شکمی عمیق تر شده و باعث افزایش حجم و شکل ماهیچه دلخواه می شود.

Gy..neco..mastia
با استفاده از تکنیک کم تهاجمی body-jet می توان، پستان و بافت چربی مازاد در مردانی که سینه هایشان به صورت غیرطبیعی بزرگ می باشد را به روشی ظریف، مؤثر، ایمن و عملا بدون اسکار برداشت. با توجه به بافت همبند مستحکم در ناحیه سینه مردان و به منظور کاهش آسیب به اعصاب و رگهای خونی، پیشنهاد شده است که از قدرت و دقت فوق العاده بالای body-jet برای کوچک کردن نسج سینه و حذف حداکثری بافتهای چربی بهره گرفت.

Lipedema
با استفاده از body-jet ، چربی های اضافه ناشی از این بیماری را می توان به شکلی ملایم، سریع و ایمن برداشت و از بدن خارج کرد. با این روش، با بهره گیری از نیرویی به مراتب کمتر از روشهای مرسوم لیپوساکشن، چربی سست و برداشته می شود. همچنین این روش، نسبت به سایر روشها عوارض جانبی کمتری دارد.

Wound Treatment
از چربی گرفته شده از بدن فرد به وسیله سیستم body-jet می توان به عنوان ابزاری برای تحریک روند ترمیم زخمهای مزمن و التیام ناپذیر استفاده نمود. تزریق چربی گرفته شده از بدن بیماران در مجاورت زخم سبب موفقیت بالایی در التیام و بهبود آن خواهد شد.

Scar Treatment
کیفیت بالای چربی به دست آمده با سیستم body-jet سبب می شود پوست جوانتر و صاف تر به نظر برسد. تزریق چربی در زیر اسکارهایی که فرو رفته اند (فرو رفته در داخل پوست) می تواند فرورفتگی را از بین ببرد و پوست اسکار دار را مسطح نماید. حتی اسکارهای ضخیم و برجسته می توانند به وسیله تزریق چربی از بدن بیمار، کاسته شوند. همچنین ظاهر اسکارها می تواند به میزان قابل توجهی بواسطه تزریق چربی بهبود یابند چرا که stem cell چربی گرفته شده از بدن خود فرد می تواند موجب جوانسازی پوست شود.

AquaShape
Comprehensive, natural body contouring
AquaShape یک روش تناسب اندام پیشرفته است که با استفاده از body-jet و چربی گرفته شده از خود فرد انجام می گیرد همچنین به واسطه برداشت هدفمند و ملایم چربی اضافه از بدن بیمار (مثلا از شکم یا ران) و تزریق مجدد و سریع آن (برای مثال، درون سینه)، بدن می تواند بطور قابل توجهی به شکل مورد نظر برای مقاصد زیبایی یا بازسازی، دست یابد.

مزایای AquaShape
•    ظاهر طبیعی
•    فاقد خطوط فرو رفته پوست ناشی از مواد سنتتیک؛ بدون نیاز به ماسک.
•    نتایج بلند مدت بدون هزینه
•    ماده پر کننده دائمی، بر خلاف موادی مانند اسید هیالورونیک که توسط بدن در مدت 6-12 ماه جذب می شود و همچنین هزینه بسیار بالایی دارند.
•    روش ظریف و ایمن
•    حداقل درد و ناراحتی
•    ریکاوری سریع
•    کبودی و تورم کم
•    امکان درمان تحت بیهوشی موضعی/ بدون نیاز به بیهوشی عمومی
•    قرار گرفتن معرض داروی کمتر
•    بدون خطر واکنشهای مضر چرا که ماده خارجی یا سنتتیک وارد بدن نمی گردد.

Water-jet Assisted Procedures
Gentle and precise
با کمک body-jet ، نیروی ملایم و قابل کنترل water jet برای خارج کردن سلولهای چربی به همراه کاهش خطر تروما به بافتهای مجاور بکار می رود. فشار خوب و fan-shaped واتر جت برای ساختارهای گوناگون بافت همبند تنظیم شده است به طوریکه سلولهای هدف گیری شده چربی می توانند از بافت جدا شوند و به سرعت حمل شوند. همچنین با روش body-jet ، مقادیر کم محلول بیهوشی تاثیری جزیی بر روی بافت دارند. این روش حداقل آسیب را به سلولهای چربی برداشته شده می رساند. همچنین سلولهای چربی تا حد زیادی دست نخورده، سالم و زنده ( حدود %90) باقی خواهند ماند واین امر باعث بقای بیشتر سلولهای چربی پیوندی (بالای %87) خواهد شد. باید توجه داشت که تنها سلولهای چربی سالم می توانند زنده و باقی بمانند و سلولهای آسیب دیده خیلی سریع توسط بدن جذب خواهند شد.

Autologous Fat
Natural and safe
از چربی بدن بیمار می توان برای تناسب اندام به عنوان یک ماده پر کننده طبیعی استفاده کرد، این روش مزایای زیادی نسبت به فیلرهای تهیه شده از مواد سنتتیک دارد از جمله:
•    ماده پر کننده طبیعی ( بافت چربی بدن)
•    حداقل عوارض/ بدون اثرات جانبی
•    نتایج بلند مدت / ماندگاری بلند مدت
•    ظاهر طبیعی
در این روش خطر واکنشهای آلرژیک وجود ندارد. ضمناً به محض تزریق چربی جریان خون بر قرار شده و آن چربی دیگر به صورت خودکار جذب نخواهد شد و بنابراین به عنوان یک فیلر دائمی دیده می شود.

 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...