خرید سنگ
to top

کارخانه دخانیات ایران


764
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 40 ثانیه



کارخانه دخانیات ایران

ماشین آلات تولید سیگار در کارخانه سیگار :

ماشین تولید سیگار شامل:

برش برگ

ماشین رول کردن  سیگار

برش فیلتر

دستگاه اتصال فیلتر

چاپگر علامت

ماشین بسته بندی سیگار از جمله:

بسته بندی کننده

ماشین مهر زنی

کاغذ پیچ

جعبه

alt

سیگار تیر

 

تاریخچه تولید سیگار در ایران:

کارخانه دخانیات ایران، یکی از قدیمی‌ترین کارخانه های تهیه، تولید و توزیع تنباکو و دخانیات در ایران است که از سال ۱۳۱۶ هجری شمسی در ایران فعالیت می‌کند.سیگار بهمن یکی از قدیمی‌ترین سیگارهای تولید ایران است که توسط کارخانه دخانیات ایران تولید و توزیع می‌گردد.

سیگار فروردین، یکی از سیگارهای تولید ایران است که توسط کارخانه دخانیات ایران تولید و توزیع می‌گردد.

alt

سیگار اشنو

اشنو نام یک برند قدیمی سیگار بدون فیلتر ساخت کارخانه دخانیات ایران

است. دلیل نامگذاری استفاده از توتون مرغوب محصول اشنویه بوده. از ویژگی های این محصول بسته‌بندی کاغذی و ساده و بدون فیلتر بودن آن بود که قیمت آن را پایین نگاه می‌داشت و مردم قدرت خرید آن را داشتند. این سیگار در چهار نوع تولید شد شامل: اشنو، اشنو ویژه (فیلتر دار)، اشنو نو و اشنو پارس.

سیگار ۵۷ یکی از مارک‌های سیگارت در ایران است. دلیل نامگذاری این سیگار انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران می‌باشد.سیگار ۵۷ توسط  کارخانه دخانیات ایران در گیلان تولید می‌شود.

 

کارخانه دخانیات ایران برای تأمین نیاز داخلی ایران فعالیت می‌کند. این شرکت طبق قانون انحصار دخانیات فعالیت می‌کند. کارخانه دخانیات ایران انواع سیگارت بهمن، فروردین، تیر، و محصولات تحت لیسانس شرکت‌های بزرگ دخانیاتی جهان را تولید و عرضه می‌کند. کارخانه دخانیات ایران دارای هفت مجتمع بزرگ در استان‌های تهران، کردستان، آذربایجان غربی، اصفهان و گیلان و مازندران و گلستان و چندین اداره کل و اداره در ایران است.

از سال ۱۳۸۱ هجری شمسی این کارخانه  بعد از امضاء قراردادهایی با شرکت‌های JTI و BAT سیستم تولید خود را متحول و به روز کرد. ورود فناوری‌های مختلف همانند کشت فلو سیستم توتون از دستاورد این همکاری بود.

 


 



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...