خرید سنگ
to top

موارد ضروری خرید و فروش کارخانه


1408
زمان مطالعه: 8 دقیقه, 53 ثانیه

فروش کارخانه یا کارگاه تولیدی صنعتی یکی از اساسی ترین مبادلات در جامعه است. و در صورتیکه فروش با توجه به تمام نکات حائز اهمیت انجام شود می تواند بسیار سودمند باشد. بیشتر موارد فروش مواقعی رخ می دهد که مالک یک کارخانه فعال به مشکلات مالی قصد دارد که کارخانه خود را سریع و فوری به فروش برساند. ولی در فرصتی که برای فروش تعیین کرده کارخانه به فروش نمی رسد و مالک به خاطر نیاز مالی شدید مجبور می شود کارخانه را زیر قیمت فروخته و در نتیجه متحمل ضرر شود. 



نحوه فروش کارخانه

فروش کارخانه یا کارگاه تولیدی صنعتی یکی از اساسی ترین مبادلات در جامعه است. و در صورتیکه فروش با توجه به تمام نکات حائز اهمیت انجام شود می تواند بسیار سودمند باشد و طرف دیگر یک اشتباه کوچک می تواند خسارت هایی را به فرد وارد نماید. بیشتر موارد فروش مواقعی رخ می دهد که مالک یک کارخانه فعال به دلیل مشکلات مالی قصد دارد که کارخانه خود را سریع و فوری به فروش برساند. ولی در فرصتی که برای فروش تعیین کرده کارخانه به فروش نمی رسد و مالک به خاطر نیاز مالی شدید مجبور می شود کارخانه را زیر قیمت فروخته و در نتیجه متحمل ضرر شود.

برای مشاوره و فروش کارخانه با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

نحوه فروش کارخانه

فروش کارخانه ارزان

شرایط فروش کارخانه ارزان قیمت غالبأ برای افرادی که قصد فروش کارخانه فعال و یا غیرفعال را دارند پیش می آید. یکی از راه های رایج برای آگهی فروش کارخانه و یا کارگاه تولیدی صنعتی برای افراد، ثبت آگهی در سایت شیپور و دیوار است. یکی از راه های آسان و بی دردسری که پیش روی صنعتگران قرار دارد، مراجعه به سایت ایران کارخانه است تا به راحتی به دنبال کارخانه و سوله و دیگر املاک صنعتی مد نظر خود باشید. باکمی دقت و سرچ میتوانید جدیدترین آگهی های فروش کارخانه را در سایت ایران کارخانه ببینید و با کمک مشاوران فروش به بهترین نحو کارخانه و کارگاه خود را بفروشید. سایت ایران کارخانه با تجربه چندین ساله و تخصصی در خرید و فروش املاک صنعتی و کارخانه های متعدد در زمینه های مختلف، می تواند یک راهنمای حرفه ای برای فروش ملک صنعتی و کارخانه شما باشد. برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

نحوه فروش کارخانه


خرید کارخانه

ایجاد خط تولید، احداث یا خرید کارخانه نیز جزو مواردی است که از نظر بسیاری از صنعتگران کار پر ریسکی بشمار می آید. بنابراین یکی از بهترین سرمایه‌گذاری ها در شهرک‌های صنعتی، خرید کارخانه یا خرید کارخانه فعال می باشد. اکثر افراد تصور می کنند که احداث کارخانه مخصوص افراد خاصی است و یا بر این باورند که افرادی با سرمایه کم و مثلاً زیر چند صد میلیون نمی توانند به سرمایه گذاری تولید فکر کنند یا حتی به سراغ خریدار کارخانه ارزان قیمت روند. برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

خرید کارخانه

به منظور انتخاب بهترین گزینه در هنگام خرید یک کارخانه فعال ، توصیه می شود به املاک صنعتی که برخی از آنها بیش از 20 سال سابقه دارند، مراجعه کنید تا با مشکلات قانونی روبرو نشوید. املاک صنعتی نقش سازنده ای در معاملات کارخانه دارند و در واقع می توانند در خرید کارخانه ارزان قیمت کمک کنند. کارشناسان و مشاوران مجرب سایت ایران کارخانه ، با استفاده از سیستم های مدرن و آنلاین با طبقه بندی ویژه و مدرن در زمینه: معاملات املاک صنعتی مانند کارخانه ها، غرفه های نیمه فعال صنعتی، ورشکسته، در اندازه ها و کاربری های مختلف، کلیه مراحل معاملات املاک شامل: ارزیابی و ارزش گذاری دارایی، بررسی و تخصصی بودن اسناد و مدارک حقوقی و سوالات حقوقی، معرفی و ملاقات متقاضیان، هماهنگی لازم در برگزاری جلسات و مذاکرات و در نهایت تدوین قرارداد رسمی و حصول اطمینان از قانونی بودن، شفافیت و رضایت کارگزاران را در کنار شما به انجام می رسانند. برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

خرید کارخانه

همانطور که میدانید شهرک های صنعتی محل استقرار صنایع کوچک و متوسط هستند و یکی از مهمترین قطب های اقتصادی برای کشور به شمار می آیند. در تمام دنیا مؤثرترین بخش اقتصادی، کارخانه ها و واحد های صنعتی هستند ودر این میان فروش کارخانه های ارزان قیمت و فعال و در بین آنها صنایع کوچک و متوسط از اهمیت ویژه برخوردارند و از مهمترین ارگان های درآمدی صنعتی به شمار می آیند. استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با حداقل هزینه و حداکثر کارآمدی، شاهراه تحقق اقتصاد مقاوتی است چرا که شهرک های صنعتی به طور کلی یکی از بازوهای توانمند اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند. شهرک های صنعتی نقش بسیار پررنگی در جذب سرمایه گذاری خارجی دارند. این شهرک ها تأثیر مستقیمی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دارند. شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی به نوعی نقش کاتالیزور در فعالیت این واحدها و دستیابی به اهداف برقراری این مجموعه ها را دارا هستند. برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

خرید کارخانه

نکات حائز اهمیت برای خرید و فروش کارخانه

  • قبل از این‌که نسبت به خرید کارخانه اقدام نمایید، باید مطمئن باشید که دقیقاً می‌دانید چه چیزی را می‌خرید. این کار سختی است.
  • ارزش‌گذاری یک کسب ‌وکار، امری ساده یا یک علم دقیق نیست. این کار تصویری نظری ارائه می‌کند تا بدانید چه قیمتی می‌تواند برای خرید عادلانه باشد.
  • گزارش‌های مالی، وضعیت و دارایی‌های قانونی مانند موجودی، تجهیزات و حساب‌های دریافتنی آن را ارزیابی کنید. برای این کار باید از خدمات داخلی سازمان و کارشناسان خارج از سازمان استفاده کنید.
  • باید حسن نیت فروشنده و منطقی بودن کسب ‌وکاری را که می‌خواهید شروع کنید، به تأیید برسانید. باید مطمئن شوید بعدازاین‌که شما کارخانه را خریدید، آیا این مشتری‌ها حاضرند همکاری تجاری خود را با کارخانه شما ادامه دهند یا نه.
  • اگر تصمیم دارید تغییرات ایجاد کنید، هنگام خرید کارخانه باید این تغییرات را مدنظر قرار دهید.

برای مشاوره و فروش کارخانه با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

نکات حائز اهمیت برای خرید و فروش کارخانه

  • دارایی‌های موجود را ارزیابی کنید. فروشنده باید فهرستی حاوی جزئیات چیزهایی را که قرار است بفروشد، به شما ارائه کند. این دارایی‌ها ممکن است شامل زمین، ساختمان، سوله، تجهیزات، صورت کالا، نام تجاری بنگاه، لیست مشتریان و همچنین هزینه‌های پیش‌پرداخت شده و مالکیت فکری باشد.
  • وقتی ارزش تجهیزات یک کارخانه را ارزیابی می‌کنید، مطمئن شوید این تجهیزات بارکد، تاریخ خرید و گزارش کار آیی، فهرستی از جزئیات تعمیر یا ضمانت تجهیزات را داشته باشد.
  • وقتی صورت کالا را ارزیابی می‌کنید، تاریخ و شرایط موجودی را چک کنید. آیا آیتم‌های موجود مستهلک‌شده‌اند؟ اگر فاسدشدنی هستند، آیا می‌توان قبل از به پایان رسیدن تاریخ‌مصرف، آن‌ها را استفاده کرد؟
  • وقتی حساب‌های دریافتنی را بررسی می‌کنید، باید مشخص کنید چقدر احتمال دارد که بازپرداخت بدهی‌ها به ‌موقع پرداخت شود. آیا این حساب‌ها قدیمی هستند؟ آیا قابل‌جمع زدن هستند؟ آیا برای بدهی‌های عقب‌افتاده پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است؟
  • مسئولیت وام یا بدهی‌های پرداخت‌نشده یک کارخانه، بسته به ماهیت دارایی‌ها به‌عنوان خریدار بر عهده شما خواهد بود. کسی که به مالک قبلی وام داده ممکن است در شرایطی قرار بگیرد که دارایی‌های کارخانه را به‌عنوان بازپرداخت وامی که قسط‌های آن قبلاً پرداخت‌نشده مصادره کند و هیچ‌چیز برای شما باقی نماند. بنابراین باید از توافقنامه‌هایی که کارخانه امضا کرده و ممکن است ارزش دارایی‌های کارخانه را کم کنند یا آزادی عمل شمارا محدود کنند، خبر داشته باشید.

برای مشاوره و فروش کارخانه با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

نکات حائز اهمیت برای خرید و فروش کارخانه

  • ارزش عادلانه بازار را تعیین کنید. برای ارزش‌گذاری یک کسب ‌وکار دو روش اصلی وجود دارد: یکی بر اساس دارایی‌ها و دیگری بر اساس درآمدها و جریان نقدی. ارزش‌گذاری بر مبنای دارایی یا می‌تواند بر اساس ارزش دفتری آن دارایی باشد یا بر اساس ارزش نقد شوندگی آن یعنی آنچه پس از فروش کلیه دارایی‌ها، پرداخت کل بدهی‌ها ازجمله مالیات و درنهایت تقسیم سود بین سهامداران، عاید کارخانه می‌شود. ارزش‌گذاری بر مبنای درآمدهای کارخانه بیشتر به جریان نقدی فعلی و آینده یک کارخانه مربوط است. برای این منظور راه‌های متعددی وجود دارد. برای دارایی‌هایی مثل ملک، تجهیزات بزرگ یا صورت کالای ویژه، ارزیابی یک متخصص لازم است. به‌علاوه، بنگاه‌های واسطه‌گر می‌توانند به شما کمک کنند ارزش واقعی حساب‌های دریافتنی را بسنجید، به‌خصوص وقتی تعداد حساب مشتریان یک کارخانه زیاد باشد.
  • هیچ‌گاه فقط به نظر حسابدار یا فروشنده اکتفا نکنید. بهترین راه همیشه این است که از یک کارشناس متخصص در ارزش‌گذاری کسب ‌وکار گزارش مستقلی بگیرید. برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

نکات حائز اهمیت برای خرید و فروش کارخانه

  • در زمان خرید کارگاه صنعتی اگر داخل شهرک صنعتی باشد قبل از تنظیم هرگونه مبایعه نامه یا قولنامه حتما به دفتر هیئت مدیره شهرک مراجعه نموده و از کم و کیف دادگاه مورد معامله آگاه شوید . در این جا شما می توانید از بدهی های احتمالی یا مسایل حقوقی یا موارد رهنی ملک مطلع شده و سپس اقدام به خرید نمایید .
  • مورد بعد تنظیم مبایعه نامه دارای نکات فنی است که از آن می توان به: شرایط پرداخت به تناسب توافق طرفین و شرایط کارگاه مورد معامله زمان انتقال منافع ثبتی و مشخص شدن روز انتقال و نهایتاً اخذ استعلام هایی که در این نوع معاملات هم متفاوت بوده و هم جهت انتقال لازم می باشد، اشاره کرد.

برای مشاوره و فروش کارخانه با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

نکات حائز اهمیت برای خرید و فروش کارخانه

  • داشتن وکیل رسمی برای مسایل حقوقی قرارداد مناسب است. به همین جهت برای خرید و فروش کارگاه و کارخانه یا محل های تولید حتما از کارشناسان مجرب و حرفه ای در این باره استفاده کنید چرا که نوع معاملات این املاک با سایر املاک تفاوت داشته و دقت و عملکرد ویژه ای را می طلبد. برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

نحوه فروش کارخانه

برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

فروش کارخانه- خرید کازخانه- خریدار کارخانه- قیمت فروش کارخانه- شهرک صنعتی- فروش کارخانه ارزان- کارخانه ارزان- املاک صنعتی- سایت فروش کارخانه- کارخانه فروشی- کارخانه- لیست کارخانه های فروشی- فروشنده کارخانه ارزان- فروشنده کارخانه- خریدار کارخانه



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...