خرید سنگ
to top

معرفی 35 ایده شغلی پولساز با کمترین سرمایه برای آقایان


1151
زمان مطالعه: 9 دقیقه, 35 ثانیه

آقایان در خانواده مسئولیت اصلی ایجاد درآمد را بر عهده دارند، بنابراین نیاز به شغل مناسب برای کسب درآمد کافی می باشند .برای انتخاب شغل باید به موارد مختلفی توجه کنید. عمده ترین موردی که باید آن را مد نظر قرار دهید بررسی نیاز جامعه است. اگر شما بتوانید نیاز کشور یا جهان را در سال های آینده پیش بینی کنید می توانید شغلی در جهت تامین این نیازها انتخاب کنید.



شغل های پولساز برای آقایان

آقایان در خانواده مسئولیت اصلی ایجاد درآمد را بر عهده دارند، بنابراین نیاز به شغل مناسب برای کسب درآمد کافی می باشند . سایت ایران کارخانه برای شما پیشنهادات بسیاری دارد. در ادامه با ما همراه باشد تا این ایده ها را با شما در میان بگذاریم. برای انتخاب شغل باید به موارد مختلفی توجه کنید. عمده ترین موردی که باید آن را مد نظر قرار دهید بررسی نیاز جامعه است. اگر شما بتوانید نیاز کشور یا جهان را در سال های آینده پیش بینی کنید می توانید شغلی در جهت تامین این نیازها انتخاب کنید. این امر سودی دراز مدت را نصیب شما خواهد کرد. عامل دیگری که در انتخاب شغل باید مد نظر قرار دهید، میزان تاثیرپذیری شغل مورد نظر از شرایط اقتصادی و سیاسی جهان است. هرچه تاثیر سیاست جهانی بر شغل شما کمتر باشد، مطمئنا خسارتی از تغییر نظام های سیاسی جهان متوجه درآمد شما نخواهد بود.

معرفی مشاغل پولساز با سرمایه کم برای آقایان

35 ایده شغلی پولساز در ایران برای آقایان

برای شروع یک کسب و کار پردرآمد، اولین قدم انتخاب مسیر خود است؛ یعنی باید بدانید در کدام یک از ایده‌ها می‌خواهید شروع به کار کنید و طبق مسیری که انتخاب نموده اید برنامه ریزی کرده و شروع کنید‌.

معرفی مشاغل پولساز با سرمایه کم برای آقایان

1- پخش عمده محصولات

توزیع و پخش انواع محصولات ( غذایی، صنعتی، آرایشی و بهداشتی و... ) یک ایده شغلی ایده آل برای کارآفرینان نسل اول است. زیرا این کار امکان راه اندازی یک کسب و کار با ریسک مالی کمتر را فراهم می کند.

پخش عمده محصولات

2- تعمیر کامپیوتر

این ایده برای کسانیکه در تعمیر و رفع مشکلات کامپیوتری مهارت دارند، بسیار مناسب و پردرآمد است. بازار تعمیرات کامپیوتر در حال رشد است و مراجعه به تعمیرکاران حرفه ای در اولویت است.

تعمیر کامپیوتر

3- تولید و فروش انواع نان

محصولات نانوایی ( انواع نان های رژیمی، شیرینی، کیک صبحانه و …) با توجه به قیمت پایین آنها مصرف انبوهی دارد. پس اگر پول کمی برای سرمایه گذاری دارید، می توانید در خانه به تولید انواع نان بپردازید و کسب درآمد کنید.

تولید و فروش انواع نان

4- آرایشگری

یکی از کارهای مهارتی که امروزه بسیار مورد توجه قرار دارد آرایشگری است. راه ندازی یک آرایشگاه برای هر فردی یک تجارت پرسود و سودآور است. سرمایه اولیه برای شروع کار می‌تواند یک سرمایه متوسط محسوب شود. با این حال نیاز به مهارت خاصی دارد که میتوانید با فراگیری آن یک کسب و کار پرسود راه ندازی کنید. آرایشگری یک از تخصص‌ها و تجارب محبوب همه است. امروزه با پیشرفت مد و زیبایی، آرایشگران زیادی پا به این حرفه گذاشته‌اند و حتی بهترین درآمد را نیز دارند.

آرایشگری

5- خرید و فروش ارز های دیجیتال

بیشتر مرد ها در سال های جدید به شغل ترید کردن علاقه نشان داده اند. اگر به دنبال یک شغل پردرآمد با سرمایه کم هستید، خرید و فروش ارز های دیجیتال را دست کم نگیرید. ترید به معنای معامله گر می باشد. با آموزش میتوانید با معامله در بازار های مالی به سود خوبی دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که اگر اطلاعات کافی از این بازار نداشته باشید دچار ضرر و زیان های فراوانی خواهید شد.

خرید و فروش ارز های دیجیتال

6- معامله در فارکس

ترید در فارکس نیز یکی از محبوب ترین شغل ها در بین آقایان در سال جدید است. درآمد از فارکس به حدس و گمان بستگی دارد. باید بگوییم که شما قبل از فرود به بازار های مالی حتما باید آموزش ببینید و طبق قوانین کشور به معامله در فارکس بپردازید.

معامله در فارکس

7- کیترینگ

کترینگ یک ایده کاری پردرآمد و سودآور است. کترینگ به معنی بسته بندی مواد غذایی و لوازم پذیرایی برای مهمانی ها، هتل ها و … می باشد .

کترینگ

8- تولید بذر با کیفیت و تایید شده

این شغل یک شغل پردرآمد با سرمایه کم است. تولید بذر تایید شده و باکیفیت به کسب مهارت فنی نیاز دارد و برای اطمینان از خلوص بالا و جوانه زنی بذر باید یکسری از الزامات رعایت شود.

تولید بذر با کیفیت و تایید شده

9- خدمات نظافتی

ایده شغلی نظافت یک تجارت شهری است. این تجارت عمدتاً در شهرها و شهرهای بزرگ رونق دارد. شما در این کسب و کار نیاز به چند نفر دارید که به نظافت را وارد باشند. سپس با تبلیغات در شهر میتوانید سفارشات روزانه نظافت گرفته و درآمد خوبی کسب کنید.

خدمات نظافتی

10- تشریفات مجالس

خانواده های مرفه و سطح بالا برای برگزاری جشن ها و مهمانی های مفصل خود، نیازمند به یک مدیر برنامه ریز مهمانی هستند. اگر توانایی برنامه ریزی یک جشن و مهمانی خوب با لوازم و خوراکی های متنوع و با کلاس را دارید، با تبلیغات در شبکه های اجتماعی میتوانید از این مهارت سود بسیار زیادی به دست آورید.

تشریفات مجالس

11- خدمات پیک

امروزه باتوجه به مشغله زیادی که همه مردم در جنبه های مختلف زندگی: حفظ شغل، مراقبت از بچه ها و .... دارند، تحویل اقلام ضروری می تواند بسیار کمک کننده باشد. راه ندازی یک شرکت پیک ( دلیوری ) داخل شهری و تبلیغات به درآمد قابل توجهی خواهد داشت.

خدمات پیک

12- ساخت صنایع دستی

ساخت صنایع دستی نشان دهنده کالاهای اصیل و باکیفیت در منطقه از کشور است. شما با تولید محصولات دکوری یا … و با اندکی تبلیغ میتوانید صاحب یک شغل پر درآمد دائمی باشید.

ساخت صنایع دستی

13- کتابخانه دیجیتال

اگر میتوانید برنامه نویسی کنید، درباره ایده راه ندازی یک کتابخانه دیجیتال فکر کنید.کتابخانه دیجیتال دسترسی به محصولات دیجیتال را به صورت آنلاین فراهم می کنند.

کتابخانه دیجیتال

14- تصویر برداری هوایی

اگر به کار های هنری و خصوصا عکاسی علاقه داشته باشید میتوانید با تهیه یک هلی شات مدرن و حرفه ای در تهیه کلیپ های عروسی با آتلیه ها همکاری داشته باشید. یا با تولید تیزر های تبلیغاتی و دیگر کلیپ ها خودتان را به عنوان یک هلیشات کار به جامعه معرفی کنید.

تصویربرداری هوایی

15- مشاور مالی

میتوانید به افراد مختلف در رابطه با مدیریت سرمایه یا افزایش آن مشاوره بدید و سود خوبی کسب کنید.

مشاور مالی

16- پرورش ماهی

برای راه اندازی تجارت سودآور پرورش ماهی، باید دانش کافی در مورد روند این تجارت و منابع مالی قابل توجهی با زمین و بدنه های آبی با کیفیت خوب داشته باشید و تجهیزات و ماشین آلات لازم را برای کسب و کار تهیه کنید.

پرورش ماهی

17- باشگاه تناسب اندام

راه اندازی یک مرکز تناسب اندام یک فرصت شغلی عالی و یک کار پردرآمد برای مردان است. افراد با دانش و تجربه کافی در زمینه با تناسب اندام می تواند با سرمایه گذاری معقول این تجارت را راه اندازی کند.

باشگاه تناسب اندام

18- گل فروشی یا صادرات گل

بی شک گل فروشی یک شغل پردرآمد و در عین حال کم هزینه برای آقایان است. اگر یک باغ دارید میتوانید به پرورش انواع گل ها بپردازید و با پرورش آنها، به کار صادرات گل به شهر های اطراف بپردازید.

گل فروشی یا صادرات گل

19- فروش بازی های کامپیوتری

فروش بازی های کامپیوتری یا کنسول های بازی یک شغل خوب برای آقایان است. نه تنها کودکان، بلکه سالمندان نیز مصرف کنندگان اصلی بازی های ویدیویی مختلف هستند.

فروش بازی های کامپیوتری

20- طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی یک ایده شغلی عالی برای مردانی است که علاقه زیادی به طراحی، هنر و دکوراسیون خانه دارند.

طراحی دکوراسیون داخل

21- آبمیوه بار

امروزه تجارت آبمیوه یک صنعت میلیونی در سراسر جهان است. آبمیوه تازه منبع اصلی مواد معدنی، ویتامین ها و انرژی است. میتوانید در کنار خیابان شلوغی، یک مغازه اجاره کنید و با فروش انواع آبمیوه های تازه کسب درآمد کنید.

آبمیوه با

22- کارواش

یکی دیگر از شغل های پرسود برای مردها، راه ندازی کارواش است. کارواش اگر با سیستم های خوب تجهیز شود و کارکنان مسئولیت پذیر باشند، میتوانید روزانه بیش از 30 ماشین را سرویس دهی کنید که درآمد بسیار خوبی است.

کارواش

23- پرورش قارچ

برای این که وارد این کار شوید نیاز به سرمایه زیادی ندارید اما کمی تلاش و همت در این راه می‌تواند شما را به درآمد مناسبی برساند. فقط کافی است روش‌های بازاریابی و فروش را بدانید. پرورش قارچ یک هنر است و نیاز به مطالعه و تجربه دارد.

پرورش قارچ

24- تامین بتن آماده

بتن آماده حیاتی ترین ماده در ساخت و ساز مدرن است. بنابراین تامین بتن آماده هم یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان در صنعت ساختمان است. . در واقع، آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی امکان استفاده از آن را در ساختارهای پیچیده و معماری پیچیده ای فراهم کرده است که به درجه بالایی از عملکرد و ظاهر زیبایی نیاز دارند.

تامین بتن آماده

25- تجارت املاک و مستغلات

تجارت املاک به طور گسترده ای حوزه های اجاره، مسکن خانگی، بازار سرمایه، فضای اداری، خرده فروشی و فضای صنعتی را پوشش می دهد.

تجارت املاک و مستغلات

26- تعمیرگاه موبایل

اگر بدانید که یک گوشی را چطور تعمیر و درست کنید، درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. اگر هم بلد نیستید میتوانید با شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل در کمتر از 3 ماه به یک متخصص تبدیل شوید.

تعمیرگاه موبایل

27- پرورش کرم خاکی

پرورش کرم خاکی یکی از بهترین شغل های مربوط به کشاورزی است. میتوانید با فروش کود این موجودات، درآمد خوبی داشته باشید.

پرورش کرم خاکی

28- فروش حیوانات خانگی

می توانید در حوزه فروش چند نژاد سگ یا گربه مشغول به کار شوید یا به پرورش و فروش انواع پرندگان و طوطی ها بپردازید.

فروش حیوانات خانگی

29- مقاله‌نویسی یا تولید محتوا

اگر استعداد خوبی در نویسندگی دارید یا اگر علاقه‌ی زیادی به فهمیدن مسائل پیرامون و علمی دارید، تولید محتوا به‌عنوان یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان و خانم‌ها است. از دیگر شغل های پردرآمد با سرمایه کم اینترنتی در ایران، می توان به سئو و بهینه سازی سایت اشاره کرد.

مقاله‌نویسی یا تولید محتوا

30- نوشتن محتوای تبلیغاتی

نوشتن محتوای تبلیغاتی، از دیگر شغل های پردرآمد با سرمایه کم اینترنتی است که این روزها خیلی بازار داغی دارد. افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و کاملا این مهارت را بلد هستند، خیلی کم هستند‌. بنابراین شما برای شروع این کار باید این مهارت را به طور کامل و اصولی یاد بگیرید و از این راه کلی درآمد داشته باشید.

نوشتن محتوای تبلیغاتی

31- تدریس

در هر زمینه‌ای که استعداد و توانایی‌های لازم را داشته باشید می‌توانید تدریس و مربی‌گری کنید. برای آقایان تدریس در زمینه‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین مربی‌گری بدنسازی می‌تواند بسیار پردرآمد باشد. در هر زمینه می‌توانید شروع به تدریس و آموزش کنید. البته داشتن تجربه و تخصص در این شغل تأثیر خوبی دارد.

تدریس

32- عکاسی

افرادی که آتلیه دارند و به ویژه عکاسان عروسی، می توانند نرخ‌ های بالایی را برای کار خود در نظر بگیرند چرا که آن‌ها یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی یک زوج را ثبت می‌کنید. برای شروع فعالیت در این زمینه نیازی به تجربه قبلی و آموزش زیادی نیست. زیرا در بازار و اینترنت ابزارهای آماده‌ی آموزشی برای انجام عملیات مختلف مانند: ویرایش، چاپ، قاب‌بندی، طراحی، نرم‌افزار فتوشاپ و غیره وجود دارد.

عکاسی

33- خشکشویی

بسیاری از افراد به دلیل مشغله زیاد کار یا تجارت وقت ندارند که خودشان به شستن و اتو کردن لباس بپردازند. شما می‌توانید با انجام خدمات خشک‌شویی درآمد کسب کنید.

خشکشویی

34- جواهرات و بدلیجات سازی

بسیاری از مغازه‌های هدیه، آرایشگاه‌ها، بوتیک لباس و فروشگاه‌های جواهرات هستند که به کمک شما احتیاج دارند.

جواهرات و بدلیجات سازی

35- طراحی گرافیک

طراحی گرافیک از بهترین و آسان‌ترین مشاغل است. اگرچه داشتن دانش و پیش‌زمینه در این مورد خوب است. اما یادگیری مبانی طراحی گرافیک به‌تنهایی بسیار آسان است. و البته همین مبانی برای شروع فرآیند کار کافی است.

طراحی گرافیک

ایده شغلی پولساز با کمترین سرمایه برای آقایان- ایده های شغلی- ایده های شغلی پولساز- شغل های پردرآمد- شغل های پر درآمد با سرمایه کم- کسب و کار برای آقایان- کسب و کار پولساز برای آقایان- کسب و کار بار کمترین سرمایه برای آقایان



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...