خرید سنگ
to top

مشاوره راه اندازی کسب و کار با 50 میلیون تومان


765
زمان مطالعه: 9 دقیقه, 3 ثانیه

امروزه بسیاری از افراد بنا به دلایل متعدد، تمایل دارند تا کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کرده و در زمینه مورد علاقه خودشان به کارآفرینی و درآمدزایی بپردازند. پیدا کردن ایده راه اندازی کسب و کار با این مبلغ ذهن خیلی از افراد را درگیر کرده است. با این مقدار پول سرمایه گذاری های مختلفی میتوان انجام داد اما برای اینکه سرمایه گذاری پر سودی را انجام دهید باید همه شرایط و جوانب را در نظر بگیرید تا بجای سود ضرر نکنید.



مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان

مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان

شاید ایجاد کارگاه تولیدی با ۵۰ میلیون تومان در ایران کمی خوشبینانه به نظر برسد اما شدنی است. امروزه بسیاری از افراد بنا به دلایل متعدد، تمایل دارند تا کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کرده و در زمینه مورد علاقه خودشان به کارآفرینی و درآمدزایی بپردازند. پیدا کردن ایده راه اندازی کسب و کار با این مبلغ ذهن خیلی از افراد را درگیر کرده است. با این مقدار پول سرمایه گذاری های مختلفی میتوان انجام داد اما برای اینکه سرمایه گذاری پر سودی را انجام دهید باید همه شرایط و جوانب را در نظر بگیرید تا بجای سود ضرر نکنید.

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان

نکات حائز اهمیت برای ایجاد کارگاه تولیدی با ۵۰ تومان

1)اول باید تصمیم بگیرید که به دنبال چه چیزی هستید. برای کارآفرینی با سرمایه ۵۰ میلیون باید بدانید که شما در چه کاری توانایی دارید یا می توانید توانایی کسب کنید و بعد وارد آن کار شوید. جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید با ۵۰ میلیون

2)نگاه دقیق به خودتان و توانایی هایی که دارید، یک اصل مهم در کارآفرینی با سرمایه ۵۰ میلیون و سرمایه های کمتر است.بیشتر از هر چیز باید روی توانایی و استعدادهای خودتان سرمایه گذاری کنید و بیش از پیش آنها را رشد دهید.. می توانید با توانایی های خودتان در ابتدای کار هزینه ها را کم کنید و به تنهایی کار چند نفر را انجام دهید تا هزینه زیادی برای افراد دور کار یا استخدامی متحمل نشوید. اما این بدان معنا نیست که همه کارها را خودتان انجام دهید و کاری را به شخصی واگذار نکنید یا در کار بقیه دخالت کنید. جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

نکات حائز اهمیت برای ایجاد کارگاه تولیدی با ۵۰ تومان

3)مهم ترین مشکل این نوع تصمیمات این است که شما از بدو ورود پا جای شخصی میگذارید که سال ها در آن زمینه تخصص کسب کرده و شما می خواهید کار را با همان کیفیت ارائه بدید از ۳ عنصر اصلی زمان، انرژی و سرمایه غفلت کرده اید. زیرا برای یادگیری این تخصص جدید باید وقت زیادی بگذارید و آزمون خطاهای زیادی انجام بدید تا بتوانید کار را با کیفیت ارائه مطلوب بدید، که در بیشتر موارد نتیجه درستی هم به دست نمی آید و در کسب و کارتان متضرر می شوید یا تاوان تصمیمات اشتباه قدم های اولتان را می دهید. جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

نکات حائی اهمیت برای ایجاد کارگاه تولیدی با ۵۰ تومان

راه اندازی خط تولید با ۵۰ میلیون

منظور از خط تولید یعنی داشتن کارخانه، سوله یا دستگاه های پیشرفته نیست. ایجاد خط تولید با ۵۰ میلیون تومان به هر پروسه و روند تولید محصول حتی در خانه یا محلی که استانداردهای لازم را داشته باشد خط تولید گفته می شود. به همین خاطر کار در منزل با سرمایه ۵۰ میلیون یک ایده بسیار عالی می باشد که می توانید هر زمان ایجاد کنید، اما قبل از آن باید توانایی و پتانسیل های خود را بررسی کنید تا زمان و سرمایه خود را از دست ندهید. جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید با ۵۰ میلیون

10 ایده سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون تومان

با ۵۰ میلیون تومان می توان کسب و کار های کوچک بسیاری راه اندازی کرد اما ما باید راهی را برای سرمایه گذاری انخاب کنیم که بازدهی مناسبی در کوتاه مدت داشته باشد. که در ادامه به معرفی چند ایده مناسب برای سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون تومان می پردازیم. جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

10 ایده سرمایه گذاری با ۵۰ میلیون تومان

1- پرورش زالو

این کار یکی از ایده های کسب و کار با ۵۰ میلیون است که افراد زیادی به آن علاقه مند شده و مشغول بکار هستند. زالو موارد استفاده زیادی دارد و جهت درمان بعضی امراض از آن استفاده می شود. و به آسانی می توان در فضای بهداشتی و به دور از خانه و خانواده به راحتی به پرورش زالو راه پرداخت و درامدزایی خوبی نمود.

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

پرورش زالو

2- راه اندازی وب سایت

این یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی است که این روزها رونق خوبی گرفته است. اما این موضوع که چه وب سایتی باید راه اندازی کنید خودش یک موضوع بسیار مهم است. کار در زمینه وب سایت به دو دسته تقسیم می شوند:

1- راه اندازی فروشگاه اینترنتی: فروشگاه اینترنتی روشی عالی برای شروع کسب و کار با ۵۰ میلیون و حتی کمتر است.

2- سایت محتوا محور: سایت های محتوا محور جریان درآمد زایی بسیار متنوعی دارند.

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

راه اندازی وب سایت

هزینه های مربوط به راه اندازی وب سایت هم عبارتند از:

  • طراحی سایت

  • سئوی سایت – به صورت ماهیانه

  • تولید محتوا

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

راه اندازی وب سایت

3- راه اندازی آشپزخانه خانگی

رستوران داری یک شغل بسیار پولساز و عالی است اما راه اندازی رستوران ریسک بالایی دارد و اگر کارتان نگیرد مبلغ زیادی از سرمایه خود را از دست میدهید. اما تهیه غذای خانگی مزایایی هم دارد که شامل:

  • ریسک کم راه اندازی

  • سرمایه کم برای شروع

  • تهیه غذا بر اساس سفارش ها

  • هزینه تبلیغات کم

  • توسعه پذیری بالا

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

راه اندازی آشپزخانه خانگی

4- تولید پکیج آموزشی در هر زمینه ای

این کار یکی از ایده های راه اندازی کسب و کار با ۵۰ میلیون هست که اگر خوب کار کنید سود فوق العاده ای دارد، اما ابتدا زمینه ای که می خواهید آموزش بدهید را انتخاب و بعد در آن زمینه تخصص پیدا کنید.

هزینه های تولید پکیج آموزشی

  • یادگیری تخصصی

  • برندینگ و معرفی خودتون به مخاطبین، قبل از شروع به فروش محصول

  • تولید محصول با کیفیت

  • معرفی و بازاریابی محصول

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

تولید پکیج آموزشی در هر زمینه ای

۵- صنایع دستی و زیور آلات

شاید عموم مردم تمایل به خرید کالاهای گران قیمت نداشته باشند، اما بیشتر مردم به خصوص خانم ها زیور آلات و صنایع دستی با قیمت مناسب و میپسندند و میخرند. صنایع دستی هر کالای زیبا و ویژه ای است که خودتان می توانید درست کنید و محصولاتتون را به بازارچه ها، مغازه های مرتبط برده و در فروش شریک شوید. این از بهترین راه های کارآفرینی با سرمایه ۵۰ میلیون تومان هست که می توانید رشد زیادی را در مدت زمان کم تجربه کنید.

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

صنایع دستی و زیور آلات

6- واسطه گری اینترنتی و کارآفرینی با سرمایه ۵۰ میلیون

این کار همان دلالی است. یعنی شما جنس را از تولید کننده گرفته و به کسی که نیاز داره می فروشید. اما واسطه گری اینترنتی کمی متفاوت است. در این حالت شما باید بستر فروش اینترنتی برای معرفی محصولات و برقراری ارتباط با مشتری داشته باشید.که این بستر می تواند صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام یا یک وب سایت فروشگاه باشد. بیاد داشته باشید برای واسطه گری باید به جنسی که می فروشید ارزش افزوده بدید. در این ایده کارآفرینی با سرمایه ۵۰ میلیون می توانید در زمینه های زیر وارد شوید و واسطه گری کنید:

  • فروش صنایع دستی بر اساس شهر و استان ها

  • فروش گیاهان دارویی

  • فروش عرقیات و محصولات مشابه

  • فروش البسه شهرهای مختلف

  • فروش کالاهایی که توسط خانم های خانه دار در شهرهای مختلف می تواند تولید شود

  • فروش گل و گیاه

  • همکاری در فروش سایت دیجیکالا

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

واسطه گری اینترنتی و کارآفرینی با سرمایه ۵۰ میلیون

7- خط تولید میوه خشک

می توانید این کار را با سرمایه کم شروع و در آینده با درآمد حاصل از فروش گسترش بدید. فقط به جایی برای مستقر کردن تجهیزات نیاز دارید.

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

خط تولید میوه خشک با ۵۰ میلیون تومانی

8- تولید نهال

یکی از ایده‌های پولساز کشاورزی، تولید نهال است. موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی نهالستان: زمینی با ابعاد حداقل ۳۰۰۰ متر مربع، تأمین آب مورد نیاز (روزانه ۱۰ متر مکعب)، اخذ مجوز فعالیت، تأمین نهال درختان و درختچه‌های دارای منشأ بذری، گیاهان یک یا دوساله، قلمه پاکتی و

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

تولید نهال

9- وارد شدن به صنعت درب و پنجره آلومینیوم

امروزه مردم ترجیح می‌دهند تا درب و پنجره‌های ساختمان خود را از UPVC یا همان دوجداره تأمین کنند. برای شروع کار با سرمایه ۵۰ میلیون تومان باید ابتدا از دستگاه‌های ارزان قیمت استفاده کرده و در ادامه با جمع‌آوری سرمایه بیشتر به خرید دستگاه‌های پیشرفته‌تر اقدام کنید. و با یادگیری ساخت درب و پنجره معمولی از جنس آلومینیوم، راحت‌تر می‌توانید به یادگیری و تهیه ابزارهای دوجداره بپردازید. موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: اجاره مغازه، استخدام نیروی کمکی، بازاریابی، تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز برای تهیه درب و پنجره و

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

وارد شدن به صنعت درب و پنجره آلومینیوم

10- دستگاه‌ های تولید کیسه فریزر

شما می‌توانید در صورت تمایل اقدام به خرید دستگاه تولید نایلون فریزر کنید تا از این طریق به درآمدزایی برسید. به علاوه، کسب و کار تولید و فروش کیسه‌های پلاستیکی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال شغل دوم هستند. البته در صورت بالا بودن قیمت از مبلغ ۵۰ میلیون می‌توانید به دنبال دستگاه‌های کارکرده، دست دوم اما سالم باشید؛ به طوری که بتوانید بازدهی خوبی از آن‌ها بگیرید. موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: اجاره کارگاه،‌ استخدام نیروی کار، دستگاه تولید کیسه فریزر،‌ دستگاه دوخت، برش، پمپ باد، دستگاه میکسر مواد اولیه، بازاریابی و

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

دستگاه‌ های تولید کیسه فریزر

11- تاسیس کارگاه خیاطی

برای راه اندازی این کسب و کار، در اولین مرحله باید به خرید و تهیه پارچه مناسب بپردازید. در ادامه نیاز به بهره‌مندی از تجربیات و مهارت‌های طراحان دارید. در واقع، هر کارگاه خیاطی برای جلب رضایت مشتریان خود نیاز به دو الی سه طراح لباس دارد. سپس با تأیید طرح‌های ارائه شده از سوی آنان، نمونه‌گیری انجام می‌شود و وقتی نمونه هم تأیید شد، کار به مرحله برش، خیاطی و تولید انبوه می‌رسد. موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی: اجاره کارگاه، تهیه دستگاه، لوازم مناسب برای خیاطی، اخذ مجوز فعالیت، جذب نیرو،‌ آشنایی با الگوها، برش، نمونه‌گیری، تهیه‌ی مواد اولیه برای فعالیت، بازاریابی و

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با ما تماس بگیرید.

تاسیس کارگاه خیاطی

جهت مشاوره ایجاد کارگاه با ۵۰ میلیون تومان با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ایجاد کارگاه- ایجاد کارگاه- کسب و کار- خط تولید- راه اندازی کارگاه- راه اندازی کارخانه- احداث کارخانه- مشاوره صنعتی- مشاوره احداث کارگاه- مشاوره احداث کارخانه ایده کسب و کار- کارآفرینی- ایده ایجاد کارگاه- کار با سرمایه کم- راه اندازی کارگاه با سرمایه کم-



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...