خرید سنگ
to top

مشاوره خرید ماشین آلات کارکرده


248
زمان مطالعه: 6 دقیقه, 55 ثانیه

خرید و فروش ماشین آلات کارکرده بسته‌بندی و تولیدی پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. با توجه به اینکه پول زیادی مطرح است. اگر دنبال پیدا کردن و خرید ماشین آلات دست دوم و کارکرده هستید پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه خرید ماشین آلات کارکرده با مشاوران ما در ایران کارخانه تماس بگیرید.



مشاوره خرید دستگاه دست دوم

جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

امروزه در صنایع مختلف ایران و کشورهای در حال توسعه دیگر، استفاده از تجهیزات و ماشین آلات دست دوم و کارکرده امری مرسوم و جا افتاده است. برای ایجاد هر کسب و کاری اعم از تولیدی یا خدماتی نیاز به ماشین آلات و تجهیزاتی است که بتوان امکان به وجود آوردن و ارائه محصولی را فراهم آورد. کارگاه های تولیدی و صنایع تازه کار ترجیح میدهند در ابتدای کار، تا زمان رونق محصولات و خدمات خود و جمع آوری سرمایه در گردش معقول، از دستگاه های کارکرده و دست دوم استفاده کنند. باید خاطر نشان کرد که استفاده از تجهیزات و ماشین آلات کارکرده بطور قطع توصیه نمی شود ، و باید تمام جوانب را در نظر گرفت تا بتوان هم در پول و هم در زمان صرفه جوئی کرد و هم از بیشترین ظرفیت ماشین خریداری شده استفاده کرد. جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره خرید دستگاه دست دوم

نکات کلیدی قبل از خرید تجهیزات و ماشین آلات دست دوم و یا استوک

  • در ابتدای امر اینکه ماشین و یا تجهیزات مورد نظر در حال کار است یا خیر باید توجه ویژه داشت. ماشینی که هم اینک در حال کار است و وظیفه اش را انجام می دهد ، بسیار مناسب است و پارامتر مثبت برای تصمیم گیری خرید و یا نخریدن است.
  • ماشینی که در حال کار است را می توان با زمانسنجی تخصصی، تشخیص داد که ظرفیت آن چقدر است.
  • سلامت دستگاه را می توان تشخیص داد و اینکه تعمیرات و نگهداری آن چگونه است و نرخ خرابی آن به چه صورت است.
  • ماشینی که مدتی است کار نکرده و فعالیت نداشته. تشخیص اینکه این ماشین خوابیده ارزش خرید را دارد یا خیر و یا اینکه با خرید این ماشین، نیاز ما برطرف می شود یا نه، بسیار کار دشواری است.

نکات کلیدی قبل از خرید تجهیزات و ماشین آلات دست دوم و یا استوک

  • بازدید اولیه ماشین اطلاعاتی از قبیل مدل، سال ساخت، مدتی که فعالیت کرده ، آیا قبلاً در محل دیگری به غیر از محل کنونی فعالیت داشته ، کشور سازنده دستگاه و مهمتر از همه ، مشابه این دستگاه در کجای ایران و یا حتی خارج از ایران هم اینک در حال کار است و دهها اطلاع دیگر را به شما می دهد که می توانید از آن اطلاعات بعنوان دیتای اولیه تصمیم گیری استفاده کرده و تصمیم گیری کنید.
  • خرید ماشین آلات سنگین صنعتی با خرید خودروی دست دوم و یا لوازم منزل دست دوم کاملا فرق می‌کند. تمام ماشین آلات صنعتی یک برگ سابقه تعمیرات خواهند داشت که اطلاعات دقیق در مورد سرویس و نگه‌داری دستگاه درگذشته به‌دقت در آن وارد شده است و می‌تواند اطلاعات بالایی در مورد سابقه و گذشته‌ی فعالیتی دستگاه به دست دهد.
  • مقایسه دستگاه های مشابه به شما این امکان را می دهد که قیمت دستگاه را تخمین بزنید و در تصمیم گیری تان موثر باشد.
  • همچنین امکان دارد هزینه راه اندازی این گونه ماشین آلات بسیار بالا بوده و مقرون به صرفه نباشد.

جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نکات کلیدی قبل از خرید تجهیزات و ماشین آلات دست دوم و یا استوک

خرید و فروش ماشین آلات کارکرده بسته‌بندی و تولیدی پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. با توجه به اینکه پول زیادی مطرح است. اگر دنبال پیدا کردن و خرید ماشین آلات دست دوم و کارکرده هستید پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه خرید ماشین آلات کارکرده با مشاوران ما در ایران کارخانه تماس بگیرید.

مزایای خرید ماشین آلات کارکرده

خرید ماشین آلات کارکرده به‌جای ماشین آلات نو و آکبند مزایای ویژه‌ای دارد، از جمله قیمت پایین تر و آشنایی کامل با زیروبم دستگاه با توجه به اینکه مدتی زیر کار بوده است؛ بنابراین با خرید یک دستگاه دست دوم علاوه بر صرفه‌جویی مالی از کارکرد دستگاه نیز مطمئن خواهید بود. جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای خرید ماشین آلات کارکرده

معایب خرید ماشین آلات دست دوم مواد

خرید ماشین آلات کارکرده تولید معایب خاصی از جمله: عدم پشتیبانی و موجودی قطعات زاپاس با توجه به قدیمی بودن دستگاه، تغییر تکنولوژی ساخت ماشین آلات با گذر زمان و خرابی‌های دستگاه به دلیل استفاده‌های قبلی دارد. این معایب از جمله نکات بارز خرید ماشین آلات کارکرده است که اهمیت توجه به جنبه‌های مختلف خرید دستگاه دست دوم را دوچندان می‌کند. جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معایب خرید ماشین آلات دست دوم مواد

علت خرید ماشین آلات دست دوم

مهم‌ترین دلیل برای خرید ماشین آلات تولیدی دست دوم، قیمت پایین‌تر و ارزان‌تر نسبت به ماشین آلات نو است. از آنجایی‌که ماشین آلات کارکرده به‌مراتب ارزان‌تر از دستگاه نو هستند، با خرید ماشین آلات کارکرده می‌توان‌ صرفه‌جویی چشم‌گیری در هزینه‌ها کرد و این موضوع برای واحدهای تازه تأسیس و نو کار می‌تواند از اهمیتی حیاتی برخوردار باشد. بااین‌حال باید دنبال خرید دستگاهی بود که به‌خوبی نگه‌داری و سرویس شده و هنوز عمر مفید بالایی داشته باشند. جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سرویس و پشتیبانی از ماشین آلات کارکرده

اولین و مهم‌ترین قدم در خرید ماشین آلات دست دوم تحقیق کامل در مورد ماشین موردنظر شماست. ماشین آلات جدید و مدرن تولیدی و صنعتی از پیچیدگی‌های فنی بالایی برخوردار هستند که عدم آگاهی از شرایط نگه‌داری، سرویس و تعمیر ماشین آلات هزینه‌های سنگینی را می‌تواند به خریدار تحمیل کند. بنابراین قبل از خرید دستگاه کارکرده در مورد سازنده‌ی دستگاه موردنظر تحقیقات کامل کنید تا مطمئن شوید شرکت سازنده‌ی ماشین خدمات سرویس و پس از فروش خوبی را ارائه می‌دهد. جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سرویس و پشتیبانی از ماشین آلات کارکرده

به‌روزرسانی ماشین آلات دست دوم

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در نظر داشته باشید این است که ماشین شما به‌روزرسانی شده و مناسب نیاز تولیدی شما است و مهم‌تر از آن در آینده نیز قابلیت به‌روزرسانی و تغییرات را خواهد داشت. بنابراین در مورد قابلیت به‌روزرسانی ماشین موردنظر خود قبل از خرید اطمینان کامل حاصل فرمایید.

هزینه نگه‌داری و سرویس ماشین آلات صنایع غذایی دست دوم

ماشین آلات مدرن از قطعات مکانیکی، الکتریکی، الکترونیکی و مکاترونیکی متعددی تشکیل شده است بنابراین قبل از خرید ماشین آلات دست دوم باید در مورد موجود بودن قطعات زاپاس و تعویض قطعات در موارد اضطراری اطمینان حاصل نمایید.

کیفیت ماشین آلات دست دوم تولیدی

کیفیت ساخت ماشین آلات فاکتوری است که به‌ مرورزمان خودش را نشان می‌دهد. ازآنجایی‌که این پروسه بی‌نهایت پیچیده و فنی است و نیاز به مشاوره تکنسین‌های ماهر دارد در این مورد می‌توانید با مشاروان ما در ایران کارخانه تماس گرفته تا از مشاوره تکنسین‌های با سابقه‌ی شرکت در خرید ماشین آلات دست دوم برخوردار شوید.

جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کیفیت ماشین آلات دست دوم تولیدی

چه زمانی از خرید ماشین آلات دست دوم نخریم

امروز تمام سازندگان ماشین آلات صنعتی دنبال پایین آوردن هزینه‌های ساخت ماشین آلات خود هستند و در این مسیر ممکن است از کیفیت ساخت ماشین آلات خود مایه بگذارند. به همین خاطر قبل از خرید مطمئن شوید که از یک منبع معتبر خرید می‌کنید. در مواقع زیر از خرید ماشین دست دوم پرهیز کنید:

1- خرید یک دستگاه دست دوم و بسیار قدیمی

2- خرید یک ماشین با ساعت کار بالا

3- خرید ماشین آلات بد نگه‌داری شده و فرسوده

جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چه زمانی از خرید ماشین آلات دست دوم نخریم

خطرات و مشکلات خرید دستگاه های دست دوم

خرید دستگاه های دست دوم از افراد متفرقه، خطرات زیادی دارد که اینجا به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد:

  • ایراد در موتور
  • خراب بودن یاتاقان ها
  • ارائه ندادن خدمات
  • نداشتن ضمانت و گارانتی
  • عدم پاسخگویی در صورت بروز مشکل

جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره خرید ماشین آلات دست دوم با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

دستگاه دست دوم- خرید دستگاه دست دوم- فروش دستگاه دست دوم- مشاوره دستگاه- مشاوره خرید دستگاه استوک- مشاوره صنعتی- ماشین آلات کارکرده- مشاوره خرید ماشین آلات کارکرده



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...