خرید سنگ
to top

ساعت تحویل سال شمسی 1401


451
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 46 ثانیه

لحظه آغاز سال شمسی در تقویم هر سال ایران دقیقا مقارن با لحظه رسیدن خورشید به نقطه اعتدال بهاری (برج فلکی حمل) میباشد. بنابراین لحظه تحویل سال شمسی جدید زمانیست که فاصله خورشید از نقطه اعتدال بهاری صفر گردد.



ساعت تحویل سال شمسی 1401

نوروز باستانی یادگار نیک گذشتگان ماست که پیام آور دوستی، عشق و محبت است. نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. نوروز ایرانی درآمیخته با لطافت وخرمی طبیعت و فرصتی کم نظیر برای ورود به مرحله‌ای نیکوتر و برتر از عمر آدمی است.

ساعت تحویل سال شمسی 1401

عید نوروز بزرگترین جشن ملی ایرانیان است و محدود به مرز‌های جغرافیایی کشور ایران نیست و گستره آن به پهنای مرز‌های فرهنگ ایرانی است. به غیر از کشور‌های اطراف همچون تاجیکستان، افغانستان و ... عید نوروز توسط فرزندان ایران زمین در سراسر گیتی پاس داشته می‌شود. لحظه آغاز سال شمسی در تقویم هر سال ایران دقیقا مقارن با لحظه رسیدن خورشید به نقطه اعتدال بهاری (برج فلکی حمل) میباشد. بنابراین لحظه تحویل سال شمسی جدید زمانیست که فاصله خورشید از نقطه اعتدال بهاری صفر گردد.

ساعت تحویل سال شمسی 1401

زمان تحویل سال ۱۴۰۱( یک هزار چهارصد و یک هجری شمسی) و آغاز بهار طبیعت و نوروز باستانی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران برابر است با :

ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ هجری شمسی

مطابق با ۰۸ شعبان ۱۴۴۳ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۲ میلادی

لحظه تحویل سال ۱۴۰۱به وقت ساعت جهانی: ۱۶:۲۸:۴۳ عصر

ساعت تحویل سال شمسی 1401

دعای لحظه تحویل سال

یا مُقلبَ القلوبِ و الأبصار Oh reformer of hearts and minds ای دگرگون کننده ی قلب ها و چشم ها

یا مُدبِرَ اللیلِ و النَهار Director of day and night ای گرداننده و تنظیم کننده ی روزها و شبها

یا مُحوِلَ الحَولِ و الأحوال and transformer of conditions ای تغییر دهنده ی حال انسان و طبیعت

حوِل حالَنا إلی أحسنِ الحال Change ours to the best in accordance with your will حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما

ساعت تحویل سال شمسی 1401

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟

حتما تا حالا دیدید و شنیدید که هر سال را به یک حیوانی نسبت میدهند و با توجه به خصوصیات حیوان سال ها، خصوصیات و طالع بینی متولدین سالهای مختلف را با توجه به حیوان سال تولدشان ارائه میدهند. سال ۱۴۰۱ نیز سال ببر میباشد.

ساعت تحویل سال شمسی 1401

حیوان سال ۱۴۰۱ چه خصوصیاتی دارد و نماد چیست؟

امسال (۱۴۰۱) سال ببر است. ببر نماد بی باکی و دلیری و شجاع است و در عشق و زندگی روزمره خود کاملا شتاب زده عمل می کند و همیشه عاشق قدرت طلبی و رهبری و سلطه بر دیگران است و خوی وحشیگری او باعث شده تا حیوانی خطرناک به نظر آید.

ساعت تحویل سال شمسی 1401

رنگ شانس، گل و عدد شانس متولدین ببر کدام است؟

رنگ شانس متولدین ببر رنگ های آبی و سبز و گل شانس آنها شکوفه آلو و نماد عددی که برای آنها خوش یمن است، اعداد 7،3،1 می باشد.

ساعت تحویل سال شمسی 1401

مشخصات متولدین سال ببر

ببر یک عیب‌جوی یاغی است و همیشه در حال طغیان بر ضد قدرت‌های مستقر است او همیشه می‌خواهد رهبر باشد، اما بدبختانه همچنان ‌که برای بیشتر رهبر‌ها پیش می‌آید اغلب آن شایستگی را که منجر به جلب اعتماد دیگران می‌شود فاقد است میمون چه در کار و چه در عشق ببر را دست خواهد انداخت و و باید از مار دوری کند گاو و گربه نیز با ببر سازگار نیستند، ولی با سگ و اژد‌ها و اسب می‌تواند رابطه‌ی خوبی داشته باشد.

ساعت تحویل سال شمسی 1401

چه سال هایی متولد سال ببر هستند؟

۱۲۸۱۱۲۹۳۱۳۱۵۱۳۱۷۱۳۲۹۱۳۴۱۱۳۵۳۱۳۶۵۱۳۷۷۱۳۸۹

ساعت تحویل سال شمسی 1401

مشاهیر متولد سال ببر

چارلز دگوول، تام کروز، مگان فاکس ، لئوناردودی کاپریو، لولا مونتز ، ایزادورا دونکن ، امیلی برونته و مریلین مونرو ، روبسپیر ، بایار و سن فرانسوا ، مولوتوف ، هوشی مینه ، لویی کارل مارکس ، آیزنهاور ، بولیوار و ژنرال دوگل ، بتهوون ، مارکوپولو ، تیبریوس سزار ، چارلز لیندبرگ ، سن دومینیک و آلک گینس، مریلین مونرو، دیلان توماس و

مشاغل و کسب و کار متناسب متولدین سال ببر

سیاستمدار، رییس جمهور، سرکارگر ، فرمانده چتربازان ، سردسته تبهکاران ، وزیر ، رئیس جمهور ، گاوباز ، راننده مسابقات اتومبیل رانی ، بدل کار سینما ، رئیس هیات اکتشاف ، نظامی ، سردمدار، مرد سیاست ، سردسته مزدوران ... و هر شغل دیگری که عنوان ریاست و رهبری، ورزشکار، داشته باشد ، رئیس قبیله سرخ پوستان و هر شغلی که لازمه آن یک فرد توانا و اندیشمند باشد.

ساعت تحویل سال شمسی 1401

ساعت تحویل سال 1401- ساعت تحویل سال شمسی- ساعت تحویل سال- لحظه تحویل سال شمسی 1401- لحظه تحویل سال- لحظه تحویل سال شمسی- سال 1401- نوروز- نوروز باستانی



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...