خرید سنگ
to top

آسانسور پنوماتیک چیست؟


415
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 0 ثانیه

آسانسور وکیومی یا پنوماتیک جدید ترین و جالب ترین تکنولوژی لیفتینگ در جهان میباشد. در این سیستم از فشار ناشی از خلاء برای حرکت کابین در ارتفاع استفاده میگردد.در ساختمان های قدیمی لوکس بازسازی شده و یا ویلاهای چند طبقه که فضای اجرای دیگر روش ها وجود ندارد و زیبایی اهمیت فراوانی دارد استفاده از آسانسور پنوماتیک بهترین راه حل می باشد.



آسانسور پنوماتیک چیست؟

آسانسور وکیومی یا پنوماتیک جدید ترین و جالب ترین تکنولوژی لیفتینگ در جهان میباشد. در این سیستم از فشار ناشی از خلاء برای حرکت کابین در ارتفاع استفاده میگردد.در ساختمان های قدیمی لوکس بازسازی شده و یا ویلاهای چند طبقه که فضای اجرای دیگر روش ها وجود ندارد و زیبایی اهمیت فراوانی دارد استفاده از آسانسور پنوماتیک بهترین راه حل می باشد.

تاریخچه آسانسور پنوماتیک

سابقه آسانسور پنوماتیک به سال 1989 باز میگردد. زمانی که جان جانسون با اختراع بالابر یا بالابر پنوماتیک چکشی موفق شدند این اختراع را طی این چند سال به ثبت برسانند.پس از اختراع بالابر پنوماتیک چکشی و ورود تکنولوژی آن به دنیای آسانسور به مرور بهره برداری از اختراع بالابر پنوماتیک به اشکال مختلف آغاز شد. آسانسور های پنوماتیک در ساختمان های کوتاه به کار میرونند و همین امر باعث شد که خیلی زود این آسانسور ها رشد کرده و محبوب شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره 09198135543 تماس حاصل فرمایید.

مقاله در حال بروزرسانی است....

آسانسور پنوماتیک- فروش آسانسور پنوماتیک- خرید آسانسور پنوماتیک- تولید آسانسور پنوماتیک- قیمت آسانسور پنوماتیک- آسانسور- فروش آسانسور- خرید آسانسور- قیمت آسانسور- آسانسور وکیومی- فروش آسانسور وکیومی- خرید آسانسور وکیومی- قیمت آسانسور وکیومی



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...