خرید سنگ
to top

دستگاه کره گیر و ارده گیر


337
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 21 ثانیه

دستگاه کره‌گیر و ارده‌گیری رومیزی دارای اندازه‌های کوچک‌تر و توان تولیدی پایین‌تری هستند و بیشتر در کسب و کار‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.دستگاه کره و ارده‌گیر دارای دو سنگ است که سنگ بالایی ثابت و سنگ پایین متحرک است.مکانیزم این دستگاه به صورت چرخش سطح به سطح و پرسرعت دو سنگ دوار دایره‌ای شکل آجدار است.



دستگاه کره گیر و ارده گیر

دستگاه کره گیر برقی یکی از دستگاه‌های تولیدی بسیار کاربردی است و با استفاده از آن‌ها می‎توان کره‌های مغزهای مختلف مانند بادام زمینی و فندق تهیه کرد.دستگاه کره برقی از ماشین آلات آماده سازی محصول است که دارای ویژگی‌های مختلفی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

کره بادام زمینی

کره بادام ‌زمینی از بادام ‌زمینی آسیاب شده که اغلب ابتدا بو داده می‌شود و سپس به صورت خمیر غلیظ درمی‌آید، تهیه می‌شود. توجه داشته باشید که این محصول خود به تنهایی لذیذ و سالم است و بهتر است که افزودنی مانند شکر و مواد نگهدارنده نداشته باشد.

کره بادام زمینی برای اولین بار در سال ۱۸۸۲ و توسط مارسلوس گیلمور ادسونِ کانادایی تولید شد و بیش از ۱۳۱ سال است که به محبوب‌ترین خوراکی دنیا، به‌ویژه در آمریکا بدل شده است. کره بادام زمینی سرشار از مواد مغذی و بسیار لذیذ است. این ماده‌ی غذایی با هر نوع خوراکی از میوه و شکلات گرفته تا ژله و کرفس، قابل‌مصرف است. وجود میزان زیاد چربی‌های غیراشباعِ تک‌ زنجیره و مواد مغذی دیگر، کره بادام زمینی را به یکی از خوراکی ها و میان وعده های مناسب برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. افرادی که به صورت منظم از کره بادام زمینی و دیگر محصولات بادام زمینی استفاده می کنند، میزان بیشتری پروتئین، چربی های غیر اشباع (چربی های مفید)، فیبر، ویتامین آ و ای، فلوت، کلسیم، منیزیم، زینک، آهن، پتاسیم و دیگر مواد مغذی را دریافت می کنند. بادام زمینی حتی ذره ای چربی اشباع شده (چربی مضر) ندارد و شما بدون نگرانی در مورد اضافه وزن در بازه های زمانی مشخص قادر به استفاده از آن می باشید. بادام زمینی حتی می تواند روند کاهش وزن را تسهیل کند.

خواص کره بادام زمینی

  • کاهش خطر مرگ
  • ایجاد احساس سیری
  • کاهش خطر ابتلا به دیاب
  • تقویت انرژی
  • کاهش وزن
  • افزایش وزن
  • حفظ سلامت ماهیچه و اعصاب
  • افزایش بهره‌ی هوشی
  • افزایش آرامش و خونسردی

نحوه کار دستگاه کره گیر و ارده گیر

دستگاه کره‌گیر و ارده‌گیری رومیزی دارای اندازه‌های کوچک‌تر و توان تولیدی پایین‌تری هستند و بیشتر در کسب و کار‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.دستگاه کره و ارده‌گیر دارای دو سنگ است که سنگ بالایی ثابت و سنگ پایین متحرک است.مکانیزم این دستگاه به صورت چرخش سطح به سطح و پرسرعت دو سنگ دوار دایره‌ای شکل آجدار است. دستگاه کره‌گیر و ارده‌گیر دارای دو سنگ است که همانند آسیاب کار می کنند.سنگ بالایی ثابت است و سنگ پایینی با سرعت می‌چرخد. در این شرایط دانه‌ها و مواد غذایی در میان دو سنگ قرار می‌گیرند و گردش سنگ موجب له شدن ماده غذایی و ایجاد ارده و کره می‌شود. فاصله موجود میان سنگ‌ها و همچنین میزان گردش بر میزان نرمی ارده و کره تاثیر خواهد گذاشت. هر مقدار دستگاه بزرگتر شود، سرعت گردش سنگ بیشتر و اندازه آن بزرگتر می‌شود تا توان تولیدی دستگاه افزایش پیدا کند.

محصولات تولیدی به وسیله دستگاه کره گیر و ارده گیر

  • کره پسته
  • کره گردو
  • کره بادام زمینی
  • کره و کرم کنجد
  • ارده و شیره انگور
  • ارده و شیره خرما
  • شیر سویا
  • شیر بادام زمینی

دستگاه کره گیر چقدر فضا لازم دارد؟

برای شروع تولید محصولات خانگی کره و ارده نیاز به دستگاه کره و ارده گیر رومیزی یا دستگاه کره بادام زمینی و یا دستگاه کره گیر صنعتی دارید. بسته به میزان تولید و سفارشی که در نظر دارید یک یا چندین دستگاه میبایست خریداری کنید. دستگاه کره گیر و تولید ارده در سایزها متنوع و مدل های کره گیر خانگی، کره گیر فروشگاهی و کره گیر صنعتی با قابلیت تولید ارده از کنجد، کره بادازمینی، فندق، پسته، نارگیل می باشند. دستگاه کره‌گیر و ارده‌گیری رومیزی دارای اندازه‌های کوچک‌تر و توان تولیدی پایین‌تری هستند و بیشتر در کسب و کار‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه های صنعتی خیلی بزرگتر از دستگاه های خانگی هستند. این دستگاه ها قادرند حجم بسیار بالایی از مغز ها را در خود جای دهند و روغن گیری کنند. بزرگترین سایز دستگاه های تولید ارده و کره، قادر به تولید کره چند تنی هستند و در کارخانه های مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات قبل از خرید دستگاه کره ساز و کره گیر


از نکات قبل از خرید توجه به حجم و ظرفیت دستگاه، برق مصرفی آن و مقدار محصول خروجی است. همچنین انتخاب مدل صنعتی و یا خانگی آن هم بسیار مهم است. همچنین براساس نوع نیازتان و قیمت دستگاه می‌توانید از نوع اهرم دار یا ساده آن خریداری کنید.

جهت سفارش با شماره 09198133354 تماس حاصل فرمایید.

فروش دستگاه کره گیر و ارده گیر- خرید دستگاه کره گیر و ارده گیر- قیمت دستگاه کره گیر و ارده گیر- دستگاه کره گیر- دستگاه ارده گیر- فروش دستگاه کره گیر- خرید دستگاه کره گیر- فروش دستگاه ارده گیر- خرید دستگاه ارده گیر



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...