خرید سنگ
to top

دستگاه کره ساز و کره گیر


380
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 49 ثانیه

دستگاه کره گیر که بیشتر به دستگاه کره بادام زمینی معروف است، دستگاهی چند کاره است که می‌تواند در صنایع غذایی مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه کره گیر بادام زمینی معروف ترین نام دستگاه کره گیر است که از انواع دانه‌ها و مغزهای روغنی علاوه بر بادام زمینی، عملیات کره گیری را انجام می‌دهد.



دستگاه کره ساز و کره گیر


دستگاه کره گیر که بیشتر به دستگاه کره بادام زمینی معروف است، دستگاهی چند کاره است که می‌تواند در صنایع غذایی مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه کره گیر بادام زمینی می‌تواند از انواع دانه‌های روغنی ارده و کره بگیرد و مواد غذایی مختلفی را تولید کند. دستگاه کره گیر برقی یکی از دستگاه‌های تولیدی بسیار کاربردی است و با استفاده از آن‌ها می‎توان کره‌های مغزهای مختلف مانند بادام زمینی و فندق تهیه کرد.
دستگاه کره برقی از ماشین آلات آماده سازی محصول است که دارای ویژگی‌های مختلفی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

انواع دستگاه کره گیر


دستگاه کره گیر بادام زمینی


دستگاه کره گیر بادام زمینی معروف ترین نام دستگاه کره گیر است که از انواع دانه‌ها و مغزهای روغنی علاوه بر بادام زمینی، عملیات کره گیری را انجام می‌دهد. این روزها یکی از کسب و کارهایی که رونق بسیاری گرفته است، کره گیری و روغن گیری از مواد غذایی مختلف است که به دلیل اینکه همه محصول ورودی به کره تبدیل می‌شود، سوددهی بالایی دارد. برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی نیز دستگاه کره گیر بادام زمینی انتخاب خوبی است.

کره گیر خانگی


کره گیره خانگی، کره گیرهایی با حجم کمتر در دامداری های سنتی و کارگاه های ساخت محصولات لبنی وکره استفاده می شود. طراحی ظاهری آنها بسیار شکیل و مدرن است و جنس آن از استیل و یا آلومینیوم است. از لحاظ محل قرارگیری موتور، کره گیرهای خانگی دارای نوع بالازن و پایین زن هستند. برند موتور مورد کاربرد در این کره گیرها از نوع الکتروژن بوده و کیفیت آنها بسیار عالی است. به جهت حجم کم و وزن مناسب کره گیرهای خانگی قابل استفاده به شکل رومیزی هم هستند.

کره گیر صنعتی


کره گیر صنعتی در خط های تولیدی کارخانه های لبنیاتی استفاده می‌شود. کره گیر های صنعتی به صورت ایستاده بوده و دارای شاسی کشی محکم و حجم بالای ظرفیتی هستند. کره گیر صنعتی به شکل تک مخزن یا دو مخزن ساخته می‌شوند که نوع دو مخزن آن، به شکل دو مخزن مجزا یا متصل به هم قابل تولید هستند. مدل های صنعتی کره گیر دارای موتور از نوع بالازن بوده یعنی محل نصب موتور بر روی قسمت بالای مخزن تعبیه شده است. در برخی مدل های کره گیر صنعتی، مخزن کره گیر دارای دو عدد الکتروموتور است که برای افزایش بازدهی و عملکرد دستگاه در نظر گرفته شده‌اند.

نحوه استفاده از دستگاه کره ساز و کره گیر


استفاده از دستگاه کره گیر برقی بسیار ساده است. با ریختن مواد اولیه که می‌خواهید از آنها کره گیری کنید درون قیف و روشن کردن دستگاه، کره آن گرفته می‌شود. بعضی از دستگاه های کره گیر برقی، دارای اهرم هستند. اهرم مقدار غلظت کره را قابل تنظیم می‌کند.

نکات قبل از خرید دستگاه کره ساز و کره گیر


از نکات قبل از خرید توجه به حجم و ظرفیت دستگاه، برق مصرفی آن و مقدار محصول خروجی است. همچنین انتخاب مدل صنعتی و یا خانگی آن هم بسیار مهم است. همچنین براساس نوع نیازتان و قیمت دستگاه می‌توانید از نوع اهرم دار یا ساده آن خریداری کنید.

برای سفارش محصول با شماره 09198133354 تماس حاصل فرمایید.

مقاله در حال بروزرسانی می باشد......



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...