خرید سنگ
to top

مزایای آسانسور وکیوم نسبت به سایر آسانسورها


406
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 53 ثانیه

آسانسور یا بالابر وسیله ای برای انتقال از طبقه ای به طبقه دیگر در ساختمانهای مختلف می باشد و در واقع اتاقک متحرکی است که می توان توسط آن به طبقات بالا رفت.



آسانسور وکیوم- فروش آسانسور وکیوم- خرید آسانسور وکیوم- تولید آسانسور وکیوم- قیمت آسانسور وکیوم- آسانسور- فروش آسانسور- خرید آسانسور- قیمت آسانسور

مزایای آسانسور وکیوم نسبت به سایر آسانسورها

آسانسور وکیومی قابلیت و مزایایی دارد که باعث می شود نسبت به سایر انواع آسانسور کاربرد بیشتری داشته باشد که ازجمله آن می توان به : 1- قابلیت نصب در همه فضاهای هندسی، 2- مناسب برای صندلی چرخدار
3- دارای کابین شفاف شیشه ای با نمای ۳۶۰ درجه 4- ایمن و مدرن و ... اشاره کرد.

آسانسور چیست؟

همانطور که می دانید آسانسور یا بالابر وسیله ای برای انتقال از طبقه ای به طبقه دیگر در ساختمانهای مختلف می باشد و در واقع اتاقک متحرکی است که می توان توسط آن به طبقات بالا رفت. در تعریفی مشابه ، آسانسور به مجموعه تجهیزات حمل و نقل گفته می شود که انتقال عمودی مردم و یا وسایل بین طبقات ساختمان را فراهم می نماید. یک آسانسور توسط موتور آسانسور نیروی لازم برای حرکت عمودی کابین را فراهم می کند. همچنین فرمانهای لازم برای توقف های خودکار و کنترل آسانسور توسط تابلو فرمان آسانسور انجام می شود.

انواع آسانسور:

آسانسور کششی: بیشتر آسانسورهایی که در ایران نصب میگردد از نوع کششی می باشد. همانطور که در ساختمانهای مختلف مشاهده کرده اید نحوه کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطحکاکی است که بین سیم بکسل های متصل به کابین و فلکه کششی موتور بوجود می آید.

آسانسور هیدرولیک: نوع دیگر از آسانسور در جهان آسانسور هیدرولیک می باشد که نحوه جابجایی کابین آسانسور در آن بطور کلی با نحوه جابجایی کابین در آسانسور کششی فرق می کند زیرا در آسانسور هیدرولیک جابجایی کابین آسانسور فقط توسط جک بالابر خاصی انجام می شود که از نوع جک و موتور هیدرولیک (روغنی) می باشد.

آسانسور وینچی: نوعی آسانسور است که با زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی رانش به طریقی به غیر از اصطکاک به آن وارد می‌شود. در این نوع آسانسورها قاب وزنه وجود ندارد.

آسانسور مغناطیسی: در این آسانسورها ریل‌ها و تجهیزات متصل شده روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم نقش استاتور موتور و کابین آسانسور نقش روتور را ایفا می‌کنند.

آسانسور پنوماتیک: یکی دیگر از انواع آسانسورها، آسانسور پنومایتک است. استفاده از آسانسورهای پنوماتیک انتخاب خوبی برای خانه‌های دوبلکس و یا خانه‌های دو الی چهار طبقه‌ای- که جای بسیار کمی دارد- است.

این آسانسورها را می‌توان در فضایی در حدود یک متر مربع نصب کرد. نصب آسانسورهای نیاز به ایجاد چاه یا قرار دادن موتور خانه بر روی پشت بام ندارد همچنین برای نصب این آسانسورها، از برق تک‌فاز استفاده می‌شود که خطر برق گرفتگی را بسیار پایین می‌آورد.

مزایای آسانسور پنوماتیک

قابلیت نصب در همه فضاهای هندسی (حداقل ۷۵ سانتیمتر فضا لازم دارد) و مناسب برای صندلی چرخدار

دارای کابین شفاف شیشه ای با نمای ۳۶۰ درجه

ایمن و مدرن

قابلیت راه اندازی با برق تک فاز و سه فاز

قیمت مناسب

طول عمر زیاد

حرکت و توقف نرم

مورد تایید استاندارد

ارزش افزوده برای قیمت ساختمان

با قابلیت جابجایی به ساختمان دیگر

دو تا پنج توقف با حداکثر ارتفاع 15 متر

سازگار با محیط زیست، مصرف انرژی کم

نصب سریع، راحت و تمیز، در یک یا دو روز

تعمیر و نگهداری کم: نیاز به روغن کاری ندارد

بدون نیاز به داشتن چاله، چاهک و موتورخانه

دارای سازه مستقل پایدار، بدون نیاز به آهن کشی

ایده آل برای ساختمان های فاقد آسانسور با کمترین تخریب

ایمنی مطلق: در هنگام قطع برق به پایین ترین طبقه می رود

دارای پاراشوت که پس از 5 سانتیمتر سقوط باعث توقف می شود.

الزامات برقی

الزامات برقی زیر برای نصب آسانسورهای دو، سه، و چهار توقف مدل AVE37می باشد. برق آسانسور باید 220 ولت متناوب 50 هرتز تک فاز، شامل فاز، نول و ارت باشد. برق آسانسور الزاما باید 220 ولت باشد. 210 یا 230 ولت مورد تایید نیست. اگر برق ساختمان نوسان دارد مالک ساختمان باید از یک ترانس یا تنظیم کننده برق استفاده نماید. خرابی به علت نوسان برق شامل گارانتی نمی باشد. آماده سازی های اولیه باید توسط مالک ساختمان انجام گیرد. برق آسانسور باید توسط سیم شماره 6 و فیوز مینیاتوری 30 آمپر و پریز مجهر به ارت، در بالای آسانسور و مرکز آن نصب شود. اگر اسپلیت یونیت نصب می شود، برق آسانسور باید نزدیک محل نصب اسپلیت یونیت فراهم گردد. در صورت نیاز به نصب تلفن، خط تلفن توسط سیم شیلد دار، داخل پریز سوکت دار، نزدیک به پریز برق آسانسور فراهم گردد(روکار یا توکار). برق آسانسور باید توسط مالک ساختمان در پریزی (دارای استاندارد ملی) ( 220 ولت تک فاز روکار یا توکار).

برای سفارش با شماره 09198133354 تمناس حاصل فرمایید.

مقاله درحال بروزرسانی می باشد....



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...