خرید سنگ
to top

معرفی کارخانجات تولید فیلم شیرینگ پی وی سی


639
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 30 ثانیه

پی وی سی از سه عنصر اولیه کربن، اکسیژن و کلرین تهیه شده است. این فیلم ها در بسته بندی اکثر محصولات از قبیل: ظروف یکبار مصرف، صنایع آب و فاضلاب، تجهیزات پزشکی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. فیلم های شیرینگ پی وی سی با توجه به خواصی چون مقاومت بالا، ظاهر زیبا و خصوصأ قیمت مناسب بسیار مقرون بصرفه بوده و برای تمامی محصولات در هر حجمی مناسب خواهند بود. این فیلم ها زمان نگهداری محصولات را افزایش داده و بوی محصول را در خود نگه می دارد.



فیلم‌ شرینگ پی وی سی چیست و چگونه تولید می شود ؟

پی وی سی ماده ای با دوام و غیر سمی است که مزایای زیادی از جمله: صرف انرژی کمتر در فرآیند تولید، مزایای زیست محیطی، محافظت از محصول در برابر انتشار میکروب و قارچ و ... پی‌وی‌سی از سه ماده‌ اولیه‌ی کربن، اکسیژن و کلرین تهیه شده و یکی از محبوب‌ترین روش‌های بسته‌بندی محصولات تجاری است. پی‌وی‌سی قیمت مناسبی دارد. فیلم های پی وی سی با داشتن ویژگی های خاصی همچون شفافیت و انعطاف پذیری سهم قابل توجهی از بازار صنایع بسته بندی خصوصأ بسته بندی محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده است. این محصول کاربرد های گسترده ای در صنایع مختلف دارد از قبیل صنایع بسته بندی، تولید ظروف یکبار مصرف، تولید تجهیزات پزشکی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع الکترونیک و بسته بندی مواد غذایی آماده دارد. با ایران فکتوری بزرگترین سایت فروش کارخانه همراه باشید.

فیلم شرینگ پی‌ وی‌ سی

فیلم شرینگ پی‌وی‌سی نوعی بسته‌بندی است که با استفاده از حرارت در اطراف محصول محکم می‌شود. برای بسته‌بندی محصول می‌توان از ابزارهای حرارتی دستی یا دستگاه‌های نیمه‌اتوماتیک و تمام‌اتوماتیک استفاده کرد. فیلم PVC شرینگ شفاف بوده و زیبایی ظاهری محصول را حفظ می‌کند. به این فیلم‌ها، نایلون، پلاستیک یا رول شرینک، شرینگ یا شیرینگ هم می‌گویند. فیلم شیرینگ PVC بعنوان بسته‌بندی قابل اعتماد عمل می‌کند و محصول را در برابر کثیفی، گرد و غبار و ضربه محافظت می‌کند. فیلم شرینک پی‌وی‌سی تقریباً در تمام خطوط بسته‌بندی قابل استفاده است.

فیلم شرینگ با توجه با اینکه تحت تأثیر گرما منقبض می شود، با فرم و شکل کالایی که قرار است بسته‌بندی شود سازگار می‌شود. از طرفی با توجه به خواص بسته‌بندی عالی و ثبات مواد پی‌وی‌سی، حتی محصولات لبه‌تیز را می‌توان بدون پارگی بوسیله فیلم شیرینگ بسته‌بندی کرد. باتوجه به داشتن وزن کم خود فیلم، ضد آب و قابل اشتعال بودن، یک راه حل بسته‌بندی جذاب برای محصولات می باشد، که در صورت نیاز می‌توان روی آن چاپ نیز انجام داد.

نحوه ساخت فیلم شرینگ

  • فیلم شیرینگ به طور کلی به صورت فیلم‌های دمیده، با استفاده از فرآیند هم اکستروژن، از یک یا چند گرانول پلاستیکی تولید می‌شود.

  • فرآیند دمیدن، مولکول‌های پلاستیک را به صورت افقی و عمودی کشیده و به آن‌ها جهت می‌دهد. این جهت با اعمال گرما از بین می‌رود، چه با هوای گرم یا تابش مادون قرمز، تقریباً در دمای 120-220 درجه سانتیگراد فیلم جمع می‌شود.

  • فیلم شیرینگ را می‌توان به عنوان محافظ محکم محصولات و پالت‌ها مورد استفاده قرار داد.

خواص فیلم پی‌ وی‌ سی شیرینک

  • این نوع بسته‌بندی به دمای هوا حساس بوده و ممکن است در نتیجه‌ی هوای سرد، شکسته شده یا در نتیجه‌ی گرمای زیاد چروک بردارد.

  • در مقایسه با پلی‌الفین، خطر پارگی کمتری دارد.

  • پی‌وی‌سی به دلیل نبود بازار برای محصول بازیافتی، در بسیاری کشورها غیرقابل بازیافت است.

  • امروزه بیشترین کاربرد پی‌وی‌سی شرینک در دنیا برای بسته‌بندی بازی‌، نرم‌افزار و سی‌دی و دی‌وی‌دی است.

  • پی‌وی‌سی در زمان حرارت دیدن از خود مواد خطرناکی منتشر کرده و به همین علت می‌بایست با بالاترین استانداردهای بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

  • پی‌وی‌سی در یک جهت کوچک شده و به همین دلیل برای بسته‌بندی مناسب است.

مزایای فیلم‌ شرینگ

  • فیلم‌های شرینگ منعطف و در عین حال مقاومت بالایی دارند.

  • ظاهر زیبایی داشته و در بسیاری موارد قابل بازیافت هستند.

  • فیلم‌های شرینگ محصولاتی با لبه‌های تیز را به خوبی بسته‌بندی می کنند. به این دلیل که احتمال پارگی و سوراخ‌شدن آن‌ها بسیار کم است. این نوع از بسته‌بندی، احتمال دست بردن در محصول را هم کاهش داده و در نتیجه اعتماد مشتریان به محصولات شما را افزایش خواهد داد.

  • فیلم‌های شرینگ انتخاب مناسبی برای استفاده در دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک هستند.

  • این فیلم‌ها زمان نگهداری محصول را هم افزایش داده و بوی محصول را در خود حبس می‌کنند.

  • این نوع بسته بندی قیمت و هزینه بسته‌بندی را کاهش می‌دهد.

  • هزینه‌ی نگهداری از محصولات نیز، با توجه به حجم کمتر آن‌ها، کاهش پیدا خواهد کرد.

مزایای فیلم‌ شرینگ

کارخانجات تولید فیلم شرینگ پی وی سی در ایران

در سالهای اخیر و همسو با گسترش فعالیت صنعتی در داخل کشور، کارخانجات زیادی به تولید فیلم شیرینگ پی وی سی جهت بسته بندی انواع محصولات در سایزها و اندازه های متفاوت نموده اند. با توجه به کارآیی فیلم شیرینگ و مزیت های استفاده از آن در جایجای کشور کارخانجاتی جهت تولید این محصول مشغول به فعالیت می باشد. خطوط تولید فیلم شرینگ با توجه به کیفیت مواد اولیه جهت تولید این محصول با یکدیگر متفاوت می باشند. برند های مختلفی در کشور مشغول به تولید این فیلم و فعالیت در زمینه بسته بندی می باشند که با توجه به کیفیت مواد تولیدی، بازار کار و فروش منحصر به خود را دارند. در این میان هرچه متریال بکار گرفته در خطوط تولید فیلم شرینگ پی وی سی مرغوب تر باشند، حرف بیشتری برای گفتن داشته و قادر به رقابت با سایر تولید کنندگان خارج و داخل کشور می باشد. با سایت ایران فکتوری بهترین سایت فروش کارخانه همراه ما باشید.

فروش کارخانه فیلم شرینگ پی وی سی در آستارا

کارخانه مذکور در فضایی به مساحت 5433 مترمربع دایر بوده و تمامی خطوط تولید آن فعال و در حال کار می باشند. کارخانه فیلم شرینگ با برخورداری از تمامی امتیازات و خطوط تولید کامل بصورت شش دانگ و قطعی بفروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر به آگهی فروش کارخانه فیلم شرینگ پی وی سی مراجعه نمایید.

فروش کارخانه فیلم شرینگ پی وی سی در آستارا

فیلم‌ شرینگ- بسته بندی فیلم‌ شرینگ- تولید فیلم‌ شرینگ- کارخانه تولید فیلم‌ شرینگ- خط تولید فیلم‌ شرینگ- فیام پی وی سی شیرینگ- فیلم شیرینگPVC - کارخانه تولید فیلم شیرینگ-PVC سازنده فیلم‌ شرینگ- فروش کارخانه فیلم‌ شرینگ- فروش کارخانه تولید فیلم‌ شرینگ- فروش خط تولید فیلم‌ شرینگ- قیمت فروش خط تولید فیلم‌ شرینگ- قیمت فروش کارخانه فیلم‌ شرینگ



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...