خرید سنگ
to top

کارخانجات تولید چیپس در ایران


818
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 17 ثانیه

چیپس یکی از خوردنی های بسیار خوشمزه و پر طرفدار در تمام دنیا است که تولید و فروش آن در بازاربا متقاضیان زیادی روبرو می باشد. این محصول خوشمزه در طعم ها و شکل های مختلفی در بازار وجود دارد. کارخانه تولید چیپس یکی کارخانجات پرطرفدار برای خرید و فروش و سرمایه گذاری می باشد و دلیل آن هم تقاضای بالای مصرف کننده خصوصأ نوجوانان و جوانان می باشد. در ادامه مطلب با ایران فکتوری وب سایت خرید و فروش کارخانه همراه باشید.



چیپس های خوشمزه چگونه تولید می شوند؟

چیپس یکی از تنقلات بسیار خوشمزه است که همه عاشق طعم خوشمزه آن هستند. این خوردنی خوشمزه از ورقه های نازک سیب زمینی تولید می شوند که حاصل سرخ کردن این برش های نازک هستند. از انواع چاشنی ها و طعم دهنده ها از جمله: ماست، تاکو، لیمو، پنیر، پیاز و سرکه، گوجه و جعفری، موسیر و فلفل و .... می توان برای طمعدار کردن چیپس استفاده کرد که بیشترین طعم دهنده مورد استفاده نمک می باشد. این اسنک بسیار پر طرفدار همچون سایر انواع اسنک، یکی از بخش های اصلی تأمین درآمد کشور آمریکاست که بطور متوسط هر ساله میلیون ها دلار وارد سرمایه این کشور می کند. در ادامه مطلب با ایران فکتوری، وبسایت اختصاصی فروش کارخانه همراه باشید.

همچنین ببینید :

تاریخچه چیپس

چیپس برای اولین بار در آگوست سال 1853 توسط جورج گرام یک سرآشپز در منطقه مون لیک نیویورک تولید شد. سال ها بعد یعنی در سال 1920 با اختراع دستگاه های پوست کن سیب زمینی تولید انبوه چیپس آغاز شد. تولید انبوه چیپس تنها پس از اختراع ماشین های پوست کن سیب زمینی در سال 1920 میلادی گسترش یافت.

انواع چیپس

چیپس های طعم دار

در تولید چیپس می توان از انواع مواد طبیعی و افزودنی های مصنوعی خوراکی استفاده نمود. بیشترین طعم های استفاده شده که با استقبال خوبی مواجه شده است شامل: چیپس سرکه نمکی، پیاز و جعفری، کچاپ، فلفلی و نمکی می باشد.

چیپس پرینگلز

چیپس پرینگلز نوعی چیپس سیب زمینی است که آن، از خمیر سیب زمینی استفاده می شود. خمیر مخصوص تهیه شده را فشرده کرده و از آن اسنک های یک اندازه و یک شکل در می آورند. چیپس های سرخ شده کاملأ شبیه به هم هستند.

چیپس ذرت

این نوع چیپس هم مانند چیپس سیب زمینی، انواع طعم ها را داراست.

نکات جالب تولید چیپس

  • از هر یک عدد سیب زمینی بزرگ حدود 35 عدد برگه چیپس بدست می آید و در واقع هر پاکت چیپس از یک سیب زمینی درست شده است.

  • در مرحله سرخ شدن حدود سه دقیقه چیپس ها در حرارت بالا و در ظرف حاوی روغن بسیار داغ سرخ و وارد مراحل بعد می شوند.

  • در مراحل بعد چیپس ها بر اساس تنظیمات دستگاه تا زمانی که هنوز گرم هستند، طعم دار و دوباره خشک می شوند.

  • و در مرحله آخر چیپس ها به قسمت های یکسان تقسیم شده، وارد بسته بندی می شوند و درب بسته ها پلمپ می شود.

  • شما می توانید در خانه با استفاده از فر و برش سیب زمینی ها چیپس خانگی با روغن و نمک کم درست کنید تا یک اسنک سالم تر مصرف کنید.

نکات جالب تولید چیپس

صفر تا صد تولید چیپس ساده

خط تولید چیپس یکی از خطوی فرآوری سیب زمینی می باشد که به دلیل محبوبیت و مصرف زیاد در جامعه، یکی از مشاغل پرسود برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران می باشد.

مراحل تولید چیپس معمولی

  1. سُرت و نگه‌داری سیب‌زمینی

  2. شستو‌شوی سیب‌زمینی

  3. پوست‌کنی

  4. میز بازبینی

  5. اسلایسر

  6. نشاسته‌گیری

  7. بلنچینگ

  8. خشک‌کن

  9. فرایر

  10. طعم‌پاش و سرت

  11. بسته‌بندی

مراحل تولید چیپس معمولی

کارخانه تولید چیپس در ایران

چیپس برای اولین بار در سال 1340 وارد بازار ایران شد. اما بدلیل اینکه مردم این محصول را نمی شناختند با استقبال زیادی مواجه نشد و فقط برای مهمانی های لوکس از آن استفاده می شد. اما رفته رفته مزه و طعم بی نظیر آن باعث شد که از تنقلات مورد علاقه همه جاعه گردد. همین روال باعث شد که تولید کنندگان به فکر تولید و فرآوری این محصول در داخل کشور بیافتند و از این طریق سود بالایی شامل حال آنها شود. در سالهای گذشته چیپس تولید شده بصورت فله فروخته می شد که خیلی هم بهداشتی نبود اما بدلیل قیمت پایین تری که داشت بیشتر فروخته می شد. اما با گذشت زمان و افزایش محبوبیت چیپس، کارخانه تولید چیپس در کشور ما هم راه اندازی شد. امروزه تقریبأ در تمامی مناطق کشور کارخانه تولید کشور وجود دارد که شمال برندها و نام های تجاری مختلفی هستند و هر کدام برحسب نحوه فرآوری مشتریان خود را دارد. کارخانه های داخل کشور با استفاده از بهترین مواد اولیه چیپس های مختلف را تولید می کنند. قطعأ هر برند و کارخانه ای که کیفیت بهتری را ارائه می کند مصرف کننده بیشتری دارد. زیارا بر اساس تقاضای جامعه، این مردم هستند که بهترین کیفیت را درک می کنند و به دنبال آن می روند.

کارخانه چیپس استان اصفهان

یکی از کارخانه های تولید کننده چیپس واقع در استان اصفهان که طرفداران بسیاری نیز دارد، قصد فروش کارخانه تولیدی خود را دارد. این کارخانه با تمامی امکانات و خط تولید در حال کار می باشد و برندهای پر فروشی از انواع چیپس در آن در حال تولید می باشد. این کارخانه 10 هزار متری با تمامی امتیازات و امکانات کامل بفروش گذاشته شضده است و یک فرصت سرمایه گذاری عالی برای خرید و سرمایه گذاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کارخانه چیپس با ما در ارتباط باشید.

فروش کارخانه چیپس در اصفهان

کارخانه چیپس- فروش کارخانه چیپس- فروشنده کارخانه چیپس- کارخانه چیپس در اصفهان- قیمت فروش کارخانه چیپس- قیمت خرید کارخانه چیپس- خریدار کارخانه چیپس- کارخانه چیپس با خط تولید کامل- خط تولید چیپس- قیمت کارخانه چیپس- قیمت کارخانه چیپس در اصفهان



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...